Transfers 2007-2008 - Pagina 65 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 63 64 65 66 67 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Casual1919 schreef:
Bartos schreef:
belgianiron schreef:
Dani schreef:
Vergeet niet dat de Europese spelers in China aanbeden worden.

Er is trouwens nog denk ik nog iemand actief daar in de eerste klasse .. Axel Lawaree ... hij wordt daar echt als een god behandeld (lees: vet betaald)

Lawaree zit diene nie in Augsburg (2 Bundesliga)

Die Lawarée is trouwens een halfgod in Rapid Wien enkel en alleen omdat hij een jaar of twee geleden Joey Didulica, toen doelman bij aartsrivaal Austria Wien, halfkreupel trapte.

:D Geef toe, moest iemand dat ooit bij Persoons gedaan hebben de laatste jaren dat hij ook niet ver van een standbeeld had gekomen :grijns:

Daar is niemand in gelukt, omgekeerd daarentegen.... :twisted:

04 Jun 2007, 23:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
witzwet schreef:
De tranfers afgerond. Zitten ze nie wa krap in het middenveld??? eN NU NAAR TWEEDE...

JUISTE INGESTELDHEID. Een club die ruim een decenium geleden, tot de top-4 van Belgie behoorde en de nachtmerrie was van Anderlecht, Club Brugge en Standard... Een europese campagne voerde met 2 overwinningen, een draw en slechts 1 verliesmatch op 4, de gouden schoen, ebbenhoutenschoen en trainer van het jaar, behaalde. Zeer regelmatig een barstensvol stadion supporters had in eerste klasse: moet niet bescheiden zijn om sléchts naar de de subtop of middenmoot in derde te mikken.
Ik blijf het tot vervelenstoe herhalen.
Wij behoren tot de zeldzame clubs waar "leefbaarheid-in-eerste-klasse " een haalbare kaart is, mits verstandig beleid, ... vergelijkbaar met KV Mechelen. Wat economisch en sportief al vele jaren in Westerloo kan, ...kan ook in Aalst.

Onze kruissnelheid is de middenmoot in eerste klasse, met enig geluk een ambitieuse strijd voor de Beker van België.
Dàt is onze plaats in het Belgisch Voetbal! En niks minder.

Wij horen NIET thuis in derde! wat men ook moge beweren. De promotie volgend jaar is dus een MUST!

En ik geloof erin met dit bestuur... maar heb niet zoveel vertrouwen in de trainer, - na de grillen die ik in vorig seizoen heb gezien (op trainers-niveau ! )...
Ik vrees dat niet altijd onze sterkste ploeg op het veld zal staan, maar wel de favorietjes van de trainer.
Ik hoop écht dat ik het verkeerd heb...!

05 Jun 2007, 1:59
Junior

Leeftijd: 41
Voila. Zeg ik ook al jaren, dat we ambitieuzer moeten zijn en zeker verder moeten kijken dan tweede.

05 Jun 2007, 2:43
Vaste Waarde

pattaboem schreef:
witzwet schreef:
De tranfers afgerond. Zitten ze nie wa krap in het middenveld??? eN NU NAAR TWEEDE...

JUISTE INGESTELDHEID. Een club die ruim een decenium geleden, tot de top-4 van Belgie behoorde en de nachtmerrie was van Anderlecht, Club Brugge en Standard... Een europese campagne voerde met 2 overwinningen, een draw en slechts 1 verliesmatch op 4, de gouden schoen, ebbenhoutenschoen en trainer van het jaar, behaalde. Zeer regelmatig een barstensvol stadion supporters had in eerste klasse: moet niet bescheiden zijn om sléchts naar de de subtop of middenmoot in derde te mikken.
Wij behoren tot de zeldzame clubs waar "leefbaarheid-in-eerste-klasse " een haalbare kaart is, mits verstandig beleid, ... vergelijkbaar met KV Mechelen. Wat economisch en sportief al vele jaren in Westerloo kan, ...kan ook in Aalst.

Onze kruissnelheid is de middenmoot in eerste klasse, met enig geluk een ambitieuse strijd voor de Beker van België.

Wij horen NIET thuis in derde! wat men ook moge beweren. De promotie volgend jaar is dus een MUST!

En ik geloof erin met dit bestuur... maar heb niet zoveel vertrouwen in de trainer, - na de grillen die ik in vorig seizoen heb gezien (op trainers-niveau ! )...
Ik vrees dat niet altijd onze sterkste ploeg op het veld zal staan, maar wel de favorietjes van de trainer.

De start van deze post was perfect maar jammer genoeg sluit je hem af met een zeer negatieve noot betreffende de trainer ! Voor of tegen Patrick, hij is er toch in geslaagd om met een compleet nieuw elftal de titel te grijpen. En ik ben er zeker van Patrick onze ploeg ook komend seizoen naar de titel zal loodsen. En dat is uiteindelijk de taak van een trainer hé.

05 Jun 2007, 7:49
Vaste Waarde

Dubbele post

05 Jun 2007, 7:49
nieuw in de eerste ploeg

ik vraag me toch af wat em bedoelt met grillen.. ik vind ni da em ooit de verkeerde keuzes eeft gemaakt

05 Jun 2007, 8:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
ik heb u nochthans bij elke vervanging van glorieux boe horen roepen :grijns: :grijns:

05 Jun 2007, 8:54
nieuw in de eerste ploeg

dat doet hij wel meermaals om een of andere reden :grijns:

05 Jun 2007, 9:36
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
oei mispost

05 Jun 2007, 9:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
oilsjt schreef:
oei mispost

Kenny, ge zijt ne platte zak. Ge post hier gewoon drie keer na mekaar omdat ge mij tijdens een zwakker moment hebt kunnen vastleggen. Ik hoop dat ge nen bleiter krijgt die u elke nacht tot een stuk in de morgen wakker houdt, en alsem op u lijkt zal het een goe kakakerke zijn ook nog. Ze moest u terroriseren.

Kga ne poll organiseren, hoe heet de kleine spruit van Oilsjt

A. Laure
B. Lotte (we moeten de naam Lot toch in eer
herstellen)
C. Julie
D. Germaineken

05 Jun 2007, 11:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
@ Pattaboem: Uw post getuigt van weinig realiteitsbesef en ongeoorloofd veel arrogantie. Wij zitten in derde en zijn vorig jaar begonnen met puin ruimen, dus gun ons aub de tijd om er weer bovenop te komen. Verwaandheid is het laatste wat deze club nodig heeft.

Bij mij is't de foto, maar bij u zijn het uw post die een weinig IQ verraden.

Kenny, ik zal u nog wel eens terugpakken, gij snoodaard

05 Jun 2007, 11:35
nieuw in de eerste ploeg

oilsjt schreef:
ik heb u nochthans bij elke vervanging van glorieux boe horen roepen :grijns: :grijns:

dat is alvast just.. maar hij eeft me derna wel overtuigt den trainer, glorieux zien spelen is altijd spektakel, technisch was hij de beste, maar netto resultaat een van de minste. Ik had em laten staan maar ik begrijp wel de keuze die de trainer maakte.
En boe roepen is toevallig een van mijn specialiteiten... (u kent het vervolg)

05 Jun 2007, 12:40
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
pattaboem schreef:
witzwet schreef:

Ik vraag mij af wat de bedoeling is om gewoon in ene keer midden in het tussenseizoen, zonder enige aanleiding, opnieuw met wat negatieve kritiek op de proppen te komen.
Sommige discussies kunt ge op die manier eeuwig blijven voeren...
Het enige dat er van voort komt is ergernis bij mensen die het lezen en onrust. Probeer ne keer gewoon van den Eendracht te genieten in plaats van altijd iets negatiefs te zoeken.

05 Jun 2007, 17:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
gewoon op zo een belachelijke opmerking niet reageren of misschien heeft em zelf juist zen trainersdiploma behaald en soliciteert em :grijns:

05 Jun 2007, 18:30
Ancien

Leeftijd: 38
Ik vind dat hier toch overdreven gereageerd wordt hoor als er is een opmerking komt -over het al dan niet goed zijn, laat ik in het midden- maar de reacties erop zijn ook maar bedenkelijk.

Om direct iemand persoonlijk aan te vallen met woorden als 'een laag IQ' omdat die persoon een andere mening heeft dan de jouwe. :roll:

05 Jun 2007, 18:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 63 64 65 66 67 149