|
|
| Pagina 34 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
WitZwet2002 schreef: ik ga hiervoor geen nieuw topic openen, maar er zal hierover wel een artikel verschijnen. Een kennis van mijn vader werkt voor HLN en wist me iets te vertellen over Schots en zijn L-Door. Mnr Schots zou al ontslaan zijn bij L-door.Er zouden namelijk bij L-Door een X aantal Euros (miljoenen bef.) verdwenen zijn en gestoken in onzen Iendracht Khoop echt da er niets van aan is want kwil mijn club weer niet zien kapot gaan. Schiet mij ni af aub maar we zullen er ongetwijfeld wel nog van horen heel binnenkort. ![]() Hopen dat dat niet waar is! _________________
|
| 04 Jul 2007, 18:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
WitZwet2002 schreef: ik ga hiervoor geen nieuw topic openen, maar er zal hierover wel een artikel verschijnen. Een kennis van mijn vader werkt voor HLN en wist me iets te vertellen over Schots en zijn L-Door. Mnr Schots zou al ontslaan zijn bij L-door.Er zouden namelijk bij L-Door een X aantal Euros (miljoenen bef.) verdwenen zijn en gestoken in onzen Iendracht Khoop echt da er niets van aan is want kwil mijn club weer niet zien kapot gaan. Schiet mij ni af aub maar we zullen er ongetwijfeld wel nog van horen heel binnenkort. ![]() Afwachten _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Jul 2007, 18:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
altijd afwachten eh want als in de gazet staat kan het evengoed over iets of iemand anders gaan eh
En da geld als't al waar is kan evengoed naar een andere club gegaan zijn voor sponsering dan.Maar is Schots ni de grote baas en oprichter van L Door dan is hij toch de grote baas,gaat toch zichzelf ni ontslaan _________________
|
| 04 Jul 2007, 18:58 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Gunni schreef: altijd afwachten eh want als in de gazet staat kan het evengoed over iets of iemand anders gaan eh En da geld als't al waar is kan evengoed naar een andere club gegaan zijn voor sponsering dan.Maar is Schots ni de grote baas en oprichter van L Door dan is hij toch de grote baas,gaat toch zichzelf ni ontslaan Blijkbaar zijn ze met 5 aandeelhouders (30-30-30-5-5) bij L-Door en zijn ze erop uitgekomen dat Schots teveel geld versast heeft naar EA. Zijn aandelen krijgt hij uitbetaald, maar hij is weldegelijk ontslagen. Heb ik gisterenavond van 2 verschillende bronnen vernomen. |
| 04 Jul 2007, 19:02 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 28 Jul 2006, 14:29 Berichten: 112 Locatie: Oilsjt |
Gunni schreef: altijd afwachten eh want als in de gazet staat kan het evengoed over iets of iemand anders gaan eh En da geld als't al waar is kan evengoed naar een andere club gegaan zijn voor sponsering dan.Maar is Schots ni de grote baas en oprichter van L Door dan is hij toch de grote baas,gaat toch zichzelf ni ontslaan inderdaad Gunni, dat zei ik ook tegen mijn vader da'k ook dacht da Schots de grote baas is. Tis dus afwachten en hopen da'k ongelijk heb, of beter gezegd da mijn bron ongelijk heeft want kwil hier niks slecht de wereld insturen en gans ' forum over mij krijgen; maar ik vind het wel de moeite om het te vermelden, al had ik liever positiever nieuws vermeld Heb ik geen gelijk, even goede vrienden. _________________ iëndracht....omda'k nen Oilsjt'neer ben! oeikal mos't ons ploeg na zakken,gommen toch nog iejnen pakken: vastelauved op de mert |
| 04 Jul 2007, 19:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
we zulle afwachten eh wat er van waar is
| 04 Jul 2007, 19:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Als dit waar is, kan dit gevolgen hebben voor de club Eendracht Aalst ?
|
| 04 Jul 2007, 20:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hopelijk is dit niet waar of heeft het geen negatieve gevolgen voor onzen Iendracht.
In elk geval, Iendracht is niet afhangkelijk van L-Door. K heb eens een intervieuw gelezen met Geert waarin hij zei dat we veel (kleine) sponsers hebben en dat het beter is om honderd kleine sponser te hebben in plaats van 1 grote. Als er dan één afhaakt is dit geen probleem. |
| 04 Jul 2007, 20:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik zou er mij niet teveel zorgen in maken... tis niet dat Eendracht = L-Door.
Ze weten volgens mij wel waarmee ze bezig zijn. |
| 04 Jul 2007, 20:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
rivelinho schreef: Ik zou er mij niet teveel zorgen in maken... tis niet dat Eendracht = L-Door. Ze weten volgens mij wel waarmee ze bezig zijn. Juist. Het is ook niet dat Schots de man is die alles in handen heeft. Vroeger met Garré was dat wel het geval. Eerst en vooral afwachten of het waar is ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Jul 2007, 20:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Rustig blijven mensen. Marc is opgestapt bij L-Door, maar het contract met Eendracht Aalst voor 100.000 euro per jaar geld nog voor 5 jaar. Ondertussen heeft Marc ook al plannen om een nieuwe firma op te ricthen. En het geld dat hij van zijn aandelen ontvangen heeft daarmee kan hij een hele nieuwe voetbalploeg oprichten.
Dus geen paniek, voor Eendracht Aalst blijft alles zoals het was. |
| 05 Jul 2007, 8:33 |
|
|
forumlegende |
Romario schreef: Rustig blijven mensen. Marc is opgestapt bij L-Door, maar het contract met Eendracht Aalst voor 100.000 euro per jaar geld nog voor 5 jaar. Ondertussen heeft Marc ook al plannen om een nieuwe firma op te ricthen. En het geld dat hij van zijn aandelen ontvangen heeft daarmee kan hij een hele nieuwe voetbalploeg oprichten. Dus geen paniek, voor Eendracht Aalst blijft alles zoals het was. oef menne jongen
khad ier al nen halven hartaanval toendak da ier allemaal las
en met mij iedereen hier in huis want tzen ier allemaal eendrachtsupporters |
| 05 Jul 2007, 11:09 |
|
|
Freak
Romario schreef: Rustig blijven mensen. Marc is opgestapt bij L-Door, maar het contract met Eendracht Aalst voor 100.000 euro per jaar geld nog voor 5 jaar. Ondertussen heeft Marc ook al plannen om een nieuwe firma op te ricthen. En het geld dat hij van zijn aandelen ontvangen heeft daarmee kan hij een hele nieuwe voetbalploeg oprichten. Dus geen paniek, voor Eendracht Aalst blijft alles zoals het was. sinds wanneer kunt ge voor 5850 (1/4 van het startkapitaal) euro een nieuwe voetbalploeg oprichten? Schots is gewoon medezaakvoerder bij Ldoor en verre van de grote baas!! |
| 05 Jul 2007, 19:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bomber schreef: El Corredor schreef: sinds wanneer kunt ge voor 5850 (1/4 van het startkapitaal) euro een nieuwe voetbalploeg oprichten? cafévoetbal ![]() Een Kicker ploeg da zou nog gaan he platte bezze ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Jul 2007, 20:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
El Corredor schreef: Romario schreef: Rustig blijven mensen. Marc is opgestapt bij L-Door, maar het contract met Eendracht Aalst voor 100.000 euro per jaar geld nog voor 5 jaar. Ondertussen heeft Marc ook al plannen om een nieuwe firma op te ricthen. En het geld dat hij van zijn aandelen ontvangen heeft daarmee kan hij een hele nieuwe voetbalploeg oprichten. Dus geen paniek, voor Eendracht Aalst blijft alles zoals het was. sinds wanneer kunt ge voor 5850 (1/4 van het startkapitaal) euro een nieuwe voetbalploeg oprichten? 1/4 van het startkapitaal nie nee,maar dat aandeel zal nu alleszins meer waard zijn dan het beginaandeel,of het moet zijn dat ze gene winst gemaakt hebben |
| 05 Jul 2007, 20:34 |
|
| Pagina 34 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 497 Volgende |