|
|
| Pagina 113 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nonkel marcel schreef: neen, we speelden tegen voetballers mét een contract. Ja en? nonkel marcel schreef: de eerste helft van gisteren laat het beste vermoeden, we hadden meer en betere kansen dan club. Als 't gans seizoen zal zijn "we hebben ons toch goe geweerd maar onverdiend verloren", beetje gelijk de 5-2 op Anderlecht in den beker... tja, ik moet het u niet uitleggen dat ge daar nie veel mee koopt hé _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jul 2007, 20:36 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: neen, we speelden tegen voetballers mét een contract. Ja en? nonkel marcel schreef: de eerste helft van gisteren laat het beste vermoeden, we hadden meer en betere kansen dan club. Als 't gans seizoen zal zijn "we hebben ons toch goe geweerd maar onverdiend verloren", beetje gelijk de 5-2 op Anderlecht in den beker... tja, ik moet het u niet uitleggen dat ge daar nie veel mee koopt hé ja da ge geir in derde blijft kan ik geloven 1ste is wa anders é ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Jul 2007, 21:14 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
denderfan1 schreef: ja da ge geir in derde blijft kan ik geloven 1ste is wa anders é ![]() Weet gij da ge 13 jaar moet zijn om u te mogen registreren op 't forum? _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jul 2007, 21:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Boris, ik zou daar mijn tijd allemaal nie insteken zelle
|
| 15 Jul 2007, 21:23 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
boris clitoris schreef: denderfan1 schreef: ja da ge geir in derde blijft kan ik geloven 1ste is wa anders é ![]() Weet gij da ge 13 jaar moet zijn om u te mogen registreren op 't forum? oe kdacht dat ier alleen maar onder de 13 was ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Jul 2007, 21:30 |
|
|
Nationale Ploeg
denderfan1 schreef: boris clitoris schreef: denderfan1 schreef: ja da ge geir in derde blijft kan ik geloven 1ste is wa anders é ![]() Weet gij da ge 13 jaar moet zijn om u te mogen registreren op 't forum? oe kdacht dat ier alleen maar onder de 13 was ![]() Opnieuw een slachtoffer van het falende drugsbeleid in Denderleeuw. Ge moet diene jongen niet te zwaar aanpakken als ge dan nog weet dat hij naar Football club verbroedering dender eendracht hekelgem gaat kijken zou je toch al moeten weten dat diene jongen geestelijk serieus in de knoop ligt. Tis niks jongen we begrijpen u. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Jul 2007, 21:35 |
|
|
Reserve
Titus schreef: denderfan1 schreef: boris clitoris schreef: denderfan1 schreef: ja da ge geir in derde blijft kan ik geloven 1ste is wa anders é ![]() Weet gij da ge 13 jaar moet zijn om u te mogen registreren op 't forum? oe kdacht dat ier alleen maar onder de 13 was ![]() Opnieuw een slachtoffer van het falende drugsbeleid in Denderleeuw. Ge moet diene jongen niet te zwaar aanpakken als ge dan nog weet dat hij naar Football club verbroedering dender eendracht hekelgem gaat kijken zou je toch al moeten weten dat diene jongen geestelijk serieus in de knoop ligt. Tis niks jongen we begrijpen u. ![]() |
| 15 Jul 2007, 21:37 |
|
|
Scholier
sorry ma kben van atom
![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Jul 2007, 21:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
denderfan1 schreef: mmmdie dagen da we met atom bij jullie kwamen winnen ![]() Nu zult ge me toch eens moeten zeggen wanneer die dagen precies waren . |
| 15 Jul 2007, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: denderfan1 schreef: mmmdie dagen da we met atom bij jullie kwamen winnen ![]() Nu zult ge me toch eens moeten zeggen wanneer die dagen precies waren .![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jul 2007, 21:57 |
|
|
denderfan1 schreef: sorry ma kben van atom ![]() Ge gaat al heel lang naar dezelfde club kijken? Maar vroeger ging ge wel naar Atom kijken? En nu naar FCVDEH? Hoe lang is dat dan al? 2 jaar? Dus eigenlijk zijt ge nu supporter van de club die uw vorige club waarvan ge supporter waart, heeft laten verdwijnen. Jaja, heel logisch allemaal... _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jul 2007, 22:01 |
|
|
Vaste Waarde |
kem recpect ver ne denderfan
je moet het maar doe supporter voor fcvdeh _________________
|
| 16 Jul 2007, 17:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
een nieuwtje: Naar het schijnt...Jan Vijverman, vroeger beheerder van Verbroedering Denderhoutem, zou eerstdaags een DEURWAARDER naar Dender sturen. Reden hiervoor: JP Kielo Lezi werd doorverkocht maar geld heeft Vijverman nog nie gezien en mits Lezi van Vijverman was, zou Dender hem nog geld moeten. Pas op, kan ook bluf zijn van de man zelf...
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 18 Jul 2007, 22:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: een nieuwtje: Naar het schijnt...Jan Vijverman, vroeger beheerder van Verbroedering Denderhoutem, zou eerstdaags een DEURWAARDER naar Dender sturen. Reden hiervoor: JP Kielo Lezi werd doorverkocht maar geld heeft Vijverman nog nie gezien en mits Lezi van Vijverman was, zou Dender hem nog geld moeten. Pas op, kan ook bluf zijn van de man zelf... zouden ze da voelen, de gemeente steekt er toch zijn geld in (nen bodemloze put ma kom) das wa anders dan hier... ![]() |
| 18 Jul 2007, 23:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: witzwet schreef: een nieuwtje: Naar het schijnt...Jan Vijverman, vroeger beheerder van Verbroedering Denderhoutem, zou eerstdaags een DEURWAARDER naar Dender sturen. Reden hiervoor: JP Kielo Lezi werd doorverkocht maar geld heeft Vijverman nog nie gezien en mits Lezi van Vijverman was, zou Dender hem nog geld moeten. Pas op, kan ook bluf zijn van de man zelf... zouden ze da voelen, de gemeente steekt er toch zijn geld in (nen bodemloze put ma kom) das wa anders dan hier... ![]() mja de gemeente eed ier al geen geld, en ten geven ze nog neke alles aan dender. ze zouden liever werk maken van andere dingen die ze ier al zolang belooft hebben, maar da zal bij beloftes blijven, geld steken daze nooit ni weer zien vinden ze beter. vandag in hln: erwin lemmens voor 3 jaar naar dender (lemmens was transfervrij) _________________
|
| 19 Jul 2007, 10:56 |
|
| Pagina 113 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 711 Volgende |