|
|
| Pagina 8 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
pff mij weekend al na de klote voor da et goe en wel is begonnen
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Sep 2007, 15:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
amai, heb met de nacht gestaan en ben direct wakker als ik dit lees. Geel en Namen zulen dus naar tweede gaan met onmiddellijke ingang. Dat is het voorstel dat de bond dus nu (gedwongen) doet aan beide clubs.
Ik veronderstel dat ze dat niet zullen weigeren ,maar ik hoop dus wel dat er in derde dit weekend gevoetbald wordt. Dat men de ploeg die vrij was dit weekend in 3A gewoon laat spelen tegen de tegenstander van Namen dit weekend en idem in 3B met geel. Het kan nu zijn dat de vrije ploeg van dit weekend dit niet ziet zitten(wegens te kort bij 't weekend en organisatorische problemen) maar dan verschuiven ze enkel deze wedstrijd naar een latere datum. IN tweede is het misschien wat moeilijker. Maar als men nu voor deze speeldag Geel en Namen tegenover mekaar zet, dan kan de rest ook dit weekend gewoon spelen en maandag maakt men voor tweede dan een nieuwe kalender. Het zal wel beter zijn de match GEEL-Namen niet nu te spelen maar op een latere datum natuurlijk. Dan kunnen beiden dit weekend eens goed hun promotie vieren. Verder wil ik nog zeggen dat het toch echt niet meer verder kan met de KBVB. Deze morgen stond trouwens ook in de krant dat Vandereyken nog een tweede contract had met de bond i.v.b.m. een percentage voor het aantrekken van sponsors. Allemaal goed en wel maar nu blijkt dat de bondsvoorzitter en hij niet alleen HIER NIKS VAN WIST alé komaan zeg, wanneer gaat men al die bejaarden daar eindelijk eens buiten pieren en opnieuw beginnen met competente mensen? |
| 07 Sep 2007, 15:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wat een soap. T begint echt lachwekkend te worden
Nu gaat Dessel nog moeilijk doen. Da ze die ook maar naar tweede sturen en daar met 20 ploegen spelen. En dan Boom en Bleid in derde zetten om weer aan 2 reeksen van 16 te komen.
En k vind dat Beveren en Antwerp dan ook maar moeilijk moeten beginnen doen . De bond heeft zijn eigen reglementen overtreden door Dender ondanks de gebreken aan het stadion een licentie te geven ...
Wat een soep allemaal daar bij den bond K hoop dat ze door Geel en namen in tweede te zetten de competitie in derde dit weekend kunnen laten doorgaan (K denk dat die dwangsom in het voordeel van Namen is uitgesproken en dat dat alleen moet betaald worden als ze dat eisen. Nu ze naar tweede mogen zullen ze dat wel laten vallen.). De speeldag gewoon laten (de vrije ploeg tegen de tegenstander van namen) en dat ze van de week dan nen nieuwe kalender maken. Weeral laten herdrukken, t zijn goei tijden voor drukkers De beslissing die den bond nu neemt is in elk geval een gevaarlijk precedent. Dat geeft de boodschap "als ge maar lang genoeg moeilijk blijft doen, geven we wel toe". |
| 07 Sep 2007, 16:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Citeer: UR Namen gaat graag in op het voorstel van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) om de club toe te laten in de tweede klasse, maar wil wel dat de KBVB de advocaten- en proceskosten van de club terugbetaalt. Dat zegt voorzitter Jean-Claude Baudart in een reactie aan Belga. "Dit was de meest intelligente beslissing die de bond kon nemen na de beslissing van de rechter in Namen", vertelt Baudart in een reactie op het voorstel van de KBVB. "Ik zeg al weken dat dit de enige oplossing is. Ze zien nu eindelijk het ridicule van de ganse situatie in. Toch zou ik willen dat de KBVB onze kosten vergoedt." "Dit is nooit gezien in Europa", vertelt Baudart. "Ik heb al felicitaties gekregen van clubs als Tubeke, Olympic Charleroi en Virton. We zijn zeer blij, maar gaan geen merci zeggen. We krijgen wat ons toekomt." Eugh hier zou ne mens nu toch is ziek van worden Spijtig dat we nu niet meer tegen die mannen moeten spelen maar hik hoop dat die overal geweldig worden verweten waar ze ook toekomen. En als het kan elke match met minstens 5-0 verliezen ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 07 Sep 2007, 16:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik vind dat de supporters ook een klacht moeten indienen tegen den bond voor de geleden emotionele schade
![]() |
| 07 Sep 2007, 16:56 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
ziet er naar uit dat de oplossing er is: zopas op hln.be
wat de gevolgen zijn natuurlijk???? De Belgische voetbalbond (KBVB) gaat UR Namen en Verbroedering Geel allebei in de tweede klasse laten spelen. Dat heeft de KBVB vanmiddag meegedeeld. De bond zit om 16 uur rond de tafel met de advocaten en verantwoordelijken van beide teams en zal hen dat voorstel doen. De maatregel volgt op een crisisberaad dat de bond hield nadat een rechter in Namen in kort geding de onmiddellijke stopzetting van de competities in tweede en derde klasse beval. "We hebben om 16 uur de advocaten van UR Namen (Luc Misson) en Geel (Johnny Maesschalck) uitgenodigd en gaan proberen om tot een overeenkomst te komen", aldus KBVB-woordvoerder Nicolas Cornu. "Concreet gaan we beide clubs voorstellen dat ze allebei naar tweede klasse kunnen." Wat dat precies betekent voor de competities in tweede en derde klasse, is nog niet bekend. Na afloop van de vergadering van 16 uur moet op een persconferentie meer duidelijkheid volgen. (belga/hln) |
| 07 Sep 2007, 17:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Ja jongens,triestig ze godverdomme
Ik zie er al een ganse week naar uit om weer naar de voetbal te gaan . Dat alle clubs uit 3de schadevergoeding eisen aan beide clubs en/of aan den bond als er niet gespeeld wordt dit weekend Vele clubs zullen wel alles al geregeld hebben en weet ik wat nog allemaal,voor vele clubs die dit zouden moeten annuleren zou dat denk ik toch wel financiele gevolgen kunnen hebben._________________
|
| 07 Sep 2007, 17:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mariner schreef: Uit eigen ervaring met den eendracht weten we al langer wat een idioten daar zitten, echt triestig Inderdaad, hoog tijd dat ze die ouwe zakken ginder allemaak es buitekuisen!! De pummels! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Sep 2007, 17:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Gunther schreef: Ja jongens,triestig ze godverdomme Ik zie er al een ganse week naar uit om weer naar de voetbal te gaan . Dat alle clubs uit 3de schadevergoeding eisen aan beide clubs en/of aan den bond als er niet gespeeld wordt dit weekend Vele clubs zullen wel alles al geregeld hebben en weet ik wat nog allemaal,voor vele clubs die dit zouden moeten annuleren zou dat denk ik toch wel financiele gevolgen kunnen hebben.idd, kwestie van organisatie (restaurant, ...) pfff...nu ist wel erg ze ![]() |
| 07 Sep 2007, 17:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Belgische voetbalbond (KBVB) heeft dan toch al een (gedeeltelijke) beslissing genomen voor het voetbal dit weekend. De wedstrijden van de de jeugd en reserven van tweede en derde nationale worden uitgesteld.
Over de wedstrijden van de eerste ploegen is men momenteel nog aan het onderhandelen. Na een vergadering van 17u zou er meer geweten moeten zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Sep 2007, 17:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
'k em er een slecht gevoel bij,'k hoop da'k mis ben
![]() _________________
|
| 07 Sep 2007, 17:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er is hier toch al een topic over
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Sep 2007, 17:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gunther schreef: 'k em er een slecht gevoel bij,'k hoop da'k mis ben ![]() Ik ook ... bij dat hopen eh _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Sep 2007, 17:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bakkie schreef: Er is hier toch al een topic over ![]() Das voor in stereo te kunnen lezen _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Sep 2007, 17:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ze houden hun op E. Aalst toch nog altijd paraat voor als de match doorgaat. Ik ga er dus toch ook nog altijd van uit dat we zondag spelen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Sep 2007, 18:03 |
|
| Pagina 8 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 23 Volgende |