|
|
| Pagina 159 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 157 158 159 160 161 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? Er kon wel nog een ploegsken bij... _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Sep 2007, 8:56 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
Titus schreef: Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? da ben ik é denderfan ik ga ook nog naar andere matchen zien maar dat wil nie zeggen dat ik voor andere ploegen supporter é. kvind soms neutrale supporter zijn heel tof. zondag haaltert -sk denderhoutem _________________ fcv dender for ever |
| 07 Sep 2007, 9:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
denderfan1 schreef: Titus schreef: Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? da ben ik é denderfan ik ga ook nog naar andere matchen zien maar dat wil nie zeggen dat ik voor andere ploegen supporter é. kvind soms neutrale supporter zijn heel tof. zondag haaltert -sk denderhoutem neutraal moet ge bij dender zeker zijn! want echte clubsupporters zult ge daar ni vinden ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Sep 2007, 15:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
hansken schreef: denderfan1 schreef: Titus schreef: Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? da ben ik é denderfan ik ga ook nog naar andere matchen zien maar dat wil nie zeggen dat ik voor andere ploegen supporter é. kvind soms neutrale supporter zijn heel tof. zondag haaltert -sk denderhoutem neutraal moet ge bij dender zeker zijn! want echte clubsupporters zult ge daar ni vinden ![]()
das er dan grat op ahja _________________ Honour and Loyalty
|
| 07 Sep 2007, 15:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
hansken schreef: denderfan1 schreef: Titus schreef: Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? da ben ik é denderfan ik ga ook nog naar andere matchen zien maar dat wil nie zeggen dat ik voor andere ploegen supporter é. kvind soms neutrale supporter zijn heel tof. zondag haaltert -sk denderhoutem neutraal moet ge bij dender zeker zijn! want echte clubsupporters zult ge daar ni vinden ![]() |
| 07 Sep 2007, 15:53 |
|
|
Scholier
|
Titus schreef: Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? waarom? omdak is één post zet met een objectieve mening ? zeker en vast niet. _________________
|
| 07 Sep 2007, 16:17 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
weten jullie het al ons verlichting staat er é
bij de top 5 van best verlichte velden van belgie _________________ fcv dender for ever |
| 13 Sep 2007, 18:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Allé veroit, den Taco's zal et doar gevoelen oan den omzet. Aal die batteriekes vér die pillampen :O
Na nog zien da ge de factuur van den elentriek kenjt betoalen hein, een sjans da et in't weekend es, tein est mor half tarief. Nog een veerdiél es da ge na zelf gotj zien da ge in iérste niks te zoeken etj ![]() |
| 13 Sep 2007, 18:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
denderfan1 schreef: weten jullie het al ons verlichting staat er é bij de top 5 van best verlichte velden van belgie 't zal gaan tijd worden, de jeepee zag het verschil nimmer tussen ne jupiler en ne stella! |
| 13 Sep 2007, 18:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
na goje zijne roeje kop nog beter zieng
|
| 13 Sep 2007, 19:14 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2007, 12:33 Berichten: 65 Locatie: welle |
hansken schreef: denderfan1 schreef: Titus schreef: Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? da ben ik é denderfan ik ga ook nog naar andere matchen zien maar dat wil nie zeggen dat ik voor andere ploegen supporter é. kvind soms neutrale supporter zijn heel tof. zondag haaltert -sk denderhoutem neutraal moet ge bij dender zeker zijn! want echte clubsupporters zult ge daar ni vinden ![]() _________________
|
| 14 Sep 2007, 17:08 |
|
|
0-0 tegen westerlo, weer een puntje na een boeiende match
|
| 16 Sep 2007, 12:38 |
|
|
Scholier
Eerste puntje buitenshuis is waar jp voor ging en hij heeft het voor mekaar gekregen ook. Meer moet dat niet zijn, volgende week hopelijk een driepunter tegen Bergen en we hebben onze start zeker niet gemist.
![]() |
| 16 Sep 2007, 13:03 |
|
|
sjneer_fcd schreef: Eerste puntje buitenshuis is waar jp voor ging en hij heeft het voor mekaar gekregen ook. Meer moet dat niet zijn, volgende week hopelijk een driepunter tegen Bergen en we hebben onze start zeker niet gemist. ![]() wij de onze anders ook niet ![]() |
| 16 Sep 2007, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Voor wie nog eens overweegt om vriendelijk te zijn tegen diejn hypocriete marcel; post van hem op hun forum;
Op zo'n momenten kan je enkel maar fier zijn supporter te zijn van een club met een weliswaar beperkte, maar zeer sportieve, positieve aanhang dan van da clubke met nen hoop marginale debielen onder z'n successokes. Zum kotsen! |
| 16 Sep 2007, 23:44 |
|
| Pagina 159 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 157 158 159 160 161 … 711 Volgende |