Derde Klasse B - Pagina 84 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 82 83 84 85 86 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
We spraken na de wedstrijd FCN Sint-Niklaas – Dender met FCN-trainer Eddy Van Berghen:

Jullie kloppen vandaag een eersteklasser op een ongewone ondergrond voor een wedstrijd?

"Als dat een excuus mag zijn, we zijn het min of meer gewoon want we trainen er hier één keer per week op. Het is dan nog altijd een eersteklasser die je verslaat. Ik doe na de rust ook nog eens acht vervangingen, dan mag je toch wel zeggen dat we collectief een mooie prestatie geleverd hebben. Het is nu ook wel zaak om de voeten op de grond te houden. Wij hebben in het tussenseizoen vooraal gewerkt aan de inzet van de spelers. Vorig seizoen hadden we iets te veel vedetten in de ploeg en daar hebben we in het tussenseizoen iets aan gedaan. Dat was ook merkbaar vandaag en er zit enorm veel werkkracht in de ploeg."

Ben je gestart met je type-elftal?

"Er zijn er nog een twee of drietal die mankeren maar stilletjes aan komt er wel een type-elftal naar voren. Het is nog erg vroeg want dit is nog maar de tweede wedstrijd die we spelen maar we beginnen toch stilletjes aan de grote lijnen te kennen. We zien het stilletjes aan goed zitten naar de competitie toe."

Op Koen Schokaert reken je niet meer?

"Nee, zeker niet."

Wat zijn de ambities van deze ploeg?

"Als ik de voorzitter mag geloven is de ambitie om in de linkerkolom te eindigen. Vooral ook omdat we met zeer veel jonge spelers zitten. Iedereen die mij kent weet dat mijn ambitie niet te stillen is en ik zou eigenlijk zo hoog mogelijk in de linkerkolom willen eindigen."

Je wilt het de titelfavorieten lastig maken?

"Absoluut en die hebben we al direct de eerste maand. Als je ziet: Waregem, Oudenaarde, Aalst en Diegem is de kop in derde klasse en daar zullen we zien hoever we staan denk ik." [AN]

26 Jul 2007, 12:08
forumlegende

Geloof me, bij meerdere reeksgenoten staan we in het lijstje der topfavorieten...

26 Jul 2007, 12:39
forumlegende

gelezen op de web-site van Diegem :

Nieuws uit de reeks
RC Mechelen en Axel Vergeylen hebben besloten de samenwerking stop te zetten. Vergeylen speelde 1 seizoen bij Mechelen. Daarvoor was hij actief voor ondere andere Willebroek en Oud-Heverlee.

Koen Schockaert traint momenteel mee in Wetteren. Spelen zal hij daar echter niet kunnen doen. Schockaert heeft een contract bij Sint-Niklaas, maar de liefde tussen beide partijen lijkt op een zeer laag pitje te staan.

Ondertussen sprak Sint-Niklaas nogmaals zijn ambitie uit om zo hoog mogelijk in de linkerkolom te willen eindigen. Zij schuwen de concurrentie met Aalst voor de titel zeker en vast niet.

26 Jul 2007, 12:49
Ancien

Leeftijd: 47
Jean schreef:
gelezen op de web-site van Diegem :

Nieuws uit de reeks
RC Mechelen en Axel Vergeylen hebben besloten de samenwerking stop te zetten. Vergeylen speelde 1 seizoen bij Mechelen. Daarvoor was hij actief voor ondere andere Willebroek en Oud-Heverlee.

Koen Schockaert traint momenteel mee in Wetteren. Spelen zal hij daar echter niet kunnen doen. Schockaert heeft een contract bij Sint-Niklaas, maar de liefde tussen beide partijen lijkt op een zeer laag pitje te staan.

Ondertussen sprak Sint-Niklaas nogmaals zijn ambitie uit om zo hoog mogelijk in de linkerkolom te willen eindigen. Zij schuwen de concurrentie met Aalst voor de titel zeker en vast niet.

ach, Sint-Niklaas gaat ieder jaar kampioen spelen. Volgens mij hadden die mannen nu zo ongeveer de CL gewonnen.

29 Jul 2007, 11:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Het gaat niet goed met derdeklasser KV Turnhout. Vijf jaar na de vereffening kampt de club alweer met een hele hoop financiële problemen, even werd er gevreesd voor een nieuwe vereffening maar over is het nog niet als we clubvoorzitter Joos Horsten mogen geloven.

De totale schuldenberg schommelt rond de 250.000 euro. De club zat deze week rond de tafel met acht investeerders die bereid zouden zijn om de meest dringende schulden, die aan de RSZ en de BTW voor ruim 80.000 euro, op te vullen door er elk 10.000 euro in te pompen. Een andere piste is die van een nieuwe investeerder die de totale schuldenberg zou overnemen maar dan ook de voorzittersstoel opeist.

Voorzitter Horsten gaf meer tekst en uitleg. “De schuldenberg komt voor 2/3 voort uit de verliezen in de eerste jaren na de overname, 1/3 is het gevolg van de bouw van het nieuwe stadion in het Standspark. De achterstallige lonen aan spelers bedragen 20.000 euro en 150.000 euro staan we in het krijt ten opzichte van onze leveranciers. Dankzij verschillende toezeggingen zijn we in staat om de 80.000 euro schulden aan de RSZ en BTW af te lossen om op die manier een tijdje voort te kunnen.” Een nieuwe investeerdersgroep zou zelfs bereid zijn om de totale schuldenberg over te nemen, wat op een overname van de club neer komt, enkel op voorwaarde dat voorzitter Horsten een stap opzij zet. “Indien ze het volledige bedrag kunnen ophoesten dan gaat het om een overname van de club, en dan zal na zes jaar voorzitterschap de toekomst verder gaan zonder mij. Maar ik geloof eerder in een tussenoplossing en in dat geval zou ik voorzitter blijven.”

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

31 Jul 2007, 10:19
Nationale Ploeg

Vandaag op de voorpagina van Het Laatste Nieuws "Oma van 78 riskeert stadionverbod" en ze is supporter van ... jawel RC Mechelen. :mrgreen:

01 Aug 2007, 8:25
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
Gruunwit schreef:
Vandaag op de voorpagina van Het Laatste Nieuws "Oma van 78 riskeert stadionverbod" en ze is supporter van ... jawel RC Mechelen. :mrgreen:

hehe..
we gon der nog mogen van oplette :mrgreen: :mrgreen:

01 Aug 2007, 14:24
Ancien

Leeftijd: 38
Londerzeel - Oudenaarde 0-2

2 doelpunten van jawel, Jan De Langhe. :zot:

16 Sep 2007, 22:35
Ancien

Foutmelding gekregen, post blijkbaar wel verschenen, vandaar triplepost.

Laatst gewijzigd door Gilles op 16 Sep 2007, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Ancien

Zie hierboven

Nationale Ploeg

Mooi zo, Londerzeel heeft zijn "koots" buiten gekletst...Terecht als je het mij vraagt.

10 Okt 2007, 13:22

Gijzegem Vaneigest schreef:
Mooi zo, Londerzeel heeft zijn "koots" buiten gekletst...Terecht als je het mij vraagt.

– SK Londerzeel is het seizoen dramatisch gestart. De Vlaams-Brabantse club heeft na vijf wedstrijden nog steeds geen punt kunnen sprokkelen en coach Dirk Pauwels is daar de dupe van. Hij werd op straat gezet.

Na het eerste seizoen in derde klasse overleefd te hebben, hoopte men bij Londerzeel op een rustig seizoen. Pauwels werd aangetrokken, maar zijn gebrek aan ervaring op dit niveau heeft hem al snel zijn job gekost. Londerzeel verloor zijn eerste vijf competitiewedstrijden en bengelt helemaal onderaan in 3de klasse A. De ploeg kon zelfs nog maar drie doelpunten maken.

Het bestuur gaat nu op zoek naar een coach die waarschijnlijk een geheel seizoen tegen de degradatie zal moeten boksen. Assistent-coach Bart Struyf heeft momenteel de leiding over de A-kern in handen tot de nieuwe coach is gevonden.

12 Okt 2007, 20:21

Oudenaarde-Racing Mechelen 1-1

Zottegem- Diegem 3-1

20 Okt 2007, 21:56
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
Bakkie schreef:

Zottegem- Diegem 3-1

2 goei uitslagen voor ons als we morgen de 3 punten thuishouden dus

20 Okt 2007, 23:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
michael0473 schreef:
Bakkie schreef:

Zottegem- Diegem 3-1

2 goei uitslagen voor ons als we morgen de 3 punten thuishouden dus

Vooral die eerste uitslag is ideaal ... Hoe meer gelijke spelen in de matchen van derde A waarin den Iendracht zelf niet betrokken is, hoe liever ...
Diegem lijkt mij toch bijlange niet zo sterk. Tegen St.-Niklaas wonnen ze met heel veel geluk, nadat ze eerst 0-3 achter kwamen. Tegen ons waren ze kansloos; vorige week verloren ze ook al en vandaag krijgen ze slaag van Zottegem ... Ze spelen wellicht iets te naief: ze proberen te veel te voetballen en ge merkt dat ge in deze reeks dan al een sterke ploeg moet hebben om niet te vaak het deksel op uw neus te krijgen ... ;)

21 Okt 2007, 1:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 82 83 84 85 86 103