|
|
| Pagina 186 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 184 185 186 187 188 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
op de radio gehoord ,"dender met 10 achter de bal",en er dan nog 2 tegen krijgen.en dan zeggen dat je een punt verdiende?
|
| 21 Okt 2007, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dannyp98 schreef: Marcel ik denk dat jij de match niet goed gezien hebt, jullie hebben geluk had dat Lemmens top was of het had 6 of 7-0 kunnen zijn. en dan nog durven zeggen dat er voor jullie meer inzat laat mij niet lachen. Ik denk dat de Marcel een beetje last heeft van cateract. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Okt 2007, 11:56 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Dannyp98 schreef: Marcel ik denk dat jij de match niet goed gezien hebt, jullie hebben geluk had dat Lemmens top was of het had 6 of 7-0 kunnen zijn. en dan nog durven zeggen dat er voor jullie meer inzat laat mij niet lachen. Ik denk dat de Marcel een beetje last heeft van cateract. Zalig zijn de armen van geest... ![]() _________________ Broer van ja |
| 21 Okt 2007, 12:31 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dender is nu toch aan 't spelen zoals ze naar eigen zeggen nooit gingen spelen. 'Vanuit de organisatie' zoals dat zo mooit heet... Betonneren dus.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Okt 2007, 12:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boris clitoris schreef: Dender is nu toch aan 't spelen zoals ze naar eigen zeggen nooit gingen spelen. 'Vanuit de organisatie' zoals dat zo mooit heet... Betonneren dus. Op Mechelen zijn ze daarmee ook al ferm tegen de lamp gelopen ... hoewel met die Adamovic in de goal zouden ze daar beter nog meer voor de aanval kiezen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Okt 2007, 13:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
nonkel marcel schreef: Verdienstelijke match op Brugge, maar je weet dat die bal wel eens goed zal vallen voor Sonck en co. Mits wat meer overleg en intellect zat er volgens mij op de counter zeker iets meer in, we misten duidelijk Destorme. Brugge kon me helemaal niet imponeren: weinig beweging, niets van creativiteit. En over da cinemapubliek zwijgen we maar best, nog erger dan Anderlecht en dan weet ge het wel. Een cinemapubliek? Ik begrijp voor de rest ook niet hoe je "successupporter" van Club of Anderlecht kunt zijn, maar dat Iedereen bij Club het als vanzelfsprekend beschouwt dat er gewonnen wordt van Dender en dat ze daar niet op de stoelen gaan dansen voor een simpele 2-0 tegen deze tegenstander, dat had menig voetballiefhebber U ook van op voorhand kunnen voorspellen, Marcel ... En dat er meer had ingezeten: er zit elke week meer in voor Dender, maar ze gaan wel elke week, zonder al te veel spektakel van de tegenstander, kansloos met de billen bloot. Dat is in het voetbal een heel erg typisch kenmerk van het volgende, Marcel: dat ge gewoon een immens gebrek aan kwaliteit hebt voor de reeks waar je in speelt, en met of zonder Destorme ... dat is misschien een schitterende clubspeler, maar dat zou gisteren, net als twee weken geleden, geen fluit verschil gemaakt hebben ... |
| 21 Okt 2007, 13:23 |
|
|
Vaste Waarde
Iendracht02 schreef: nonkel marcel schreef: Verdienstelijke match op Brugge, maar je weet dat die bal wel eens goed zal vallen voor Sonck en co. Mits wat meer overleg en intellect zat er volgens mij op de counter zeker iets meer in, we misten duidelijk Destorme. Brugge kon me helemaal niet imponeren: weinig beweging, niets van creativiteit. En over da cinemapubliek zwijgen we maar best, nog erger dan Anderlecht en dan weet ge het wel. Een cinemapubliek? Ik begrijp voor de rest ook niet hoe je "successupporter" van Club of Anderlecht kunt zijn, maar dat Iedereen bij Club het als vanzelfsprekend beschouwt dat er gewonnen wordt van Dender en dat ze daar niet op de stoelen gaan dansen voor een simpele 2-0 tegen deze tegenstander, dat had menig voetballiefhebber U ook van op voorhand kunnen voorspellen, Marcel ... En dat er meer had ingezeten: er zit elke week meer in voor Dender, maar ze gaan wel elke week, zonder al te veel spektakel van de tegenstander, kansloos met de billen bloot. Dat is in het voetbal een heel erg typisch kenmerk van het volgende, Marcel: dat ge gewoon een immens gebrek aan kwaliteit hebt voor de reeks waar je in speelt, en met of zonder Destorme ... dat is misschien een schitterende clubspeler, maar dat zou gisteren, net als twee weken geleden, geen fluit verschil gemaakt hebben ... Amen ! ![]() _________________ Broer van ja |
| 21 Okt 2007, 13:33 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Iendracht02 schreef: nonkel marcel schreef: Verdienstelijke match op Brugge, maar je weet dat die bal wel eens goed zal vallen voor Sonck en co. Mits wat meer overleg en intellect zat er volgens mij op de counter zeker iets meer in, we misten duidelijk Destorme. Brugge kon me helemaal niet imponeren: weinig beweging, niets van creativiteit. En over da cinemapubliek zwijgen we maar best, nog erger dan Anderlecht en dan weet ge het wel. Een cinemapubliek? Ik begrijp voor de rest ook niet hoe je "successupporter" van Club of Anderlecht kunt zijn, maar dat Iedereen bij Club het als vanzelfsprekend beschouwt dat er gewonnen wordt van Dender en dat ze daar niet op de stoelen gaan dansen voor een simpele 2-0 tegen deze tegenstander, dat had menig voetballiefhebber U ook van op voorhand kunnen voorspellen, Marcel ... En dat er meer had ingezeten: er zit elke week meer in voor Dender, maar ze gaan wel elke week, zonder al te veel spektakel van de tegenstander, kansloos met de billen bloot. Dat is in het voetbal een heel erg typisch kenmerk van het volgende, Marcel: dat ge gewoon een immens gebrek aan kwaliteit hebt voor de reeks waar je in speelt, en met of zonder Destorme ... dat is misschien een schitterende clubspeler, maar dat zou gisteren, net als twee weken geleden, geen fluit verschil gemaakt hebben ... Van 25.000 man mag je wel "iets" meer verwachten dan nen "dank u wel" bij een goal, om dan weer rustig in te dommelen. Dat ze zich niet kunnen opladen voor een duel tegen ons, Mons, STVV, weet ik veel wie, is misschien ergens te begrijpen, maar het zegt veel over hun voetbalbeleving en mentaliteit. Compleet verzadigd, triest. En dat we onvoldoende kwaliteit hebben, is geen geheim, we staan terecht onderaan. Al een geluk dat we blijkbaar niet alleen zijn. KVM, die gaan pas elke week met de billen bloot. |
| 21 Okt 2007, 13:38 |
|
|
Vaste Waarde
nonkel marcel schreef: Iendracht02 schreef: nonkel marcel schreef: Verdienstelijke match op Brugge, maar je weet dat die bal wel eens goed zal vallen voor Sonck en co. Mits wat meer overleg en intellect zat er volgens mij op de counter zeker iets meer in, we misten duidelijk Destorme. Brugge kon me helemaal niet imponeren: weinig beweging, niets van creativiteit. En over da cinemapubliek zwijgen we maar best, nog erger dan Anderlecht en dan weet ge het wel. Een cinemapubliek? Ik begrijp voor de rest ook niet hoe je "successupporter" van Club of Anderlecht kunt zijn, maar dat Iedereen bij Club het als vanzelfsprekend beschouwt dat er gewonnen wordt van Dender en dat ze daar niet op de stoelen gaan dansen voor een simpele 2-0 tegen deze tegenstander, dat had menig voetballiefhebber U ook van op voorhand kunnen voorspellen, Marcel ... En dat er meer had ingezeten: er zit elke week meer in voor Dender, maar ze gaan wel elke week, zonder al te veel spektakel van de tegenstander, kansloos met de billen bloot. Dat is in het voetbal een heel erg typisch kenmerk van het volgende, Marcel: dat ge gewoon een immens gebrek aan kwaliteit hebt voor de reeks waar je in speelt, en met of zonder Destorme ... dat is misschien een schitterende clubspeler, maar dat zou gisteren, net als twee weken geleden, geen fluit verschil gemaakt hebben ... Van 25.000 man mag je wel "iets" meer verwachten dan nen "dank u wel" bij een goal, om dan weer rustig in te dommelen. Dat ze zich niet kunnen opladen voor een duel tegen ons, Mons, STVV, weet ik veel wie, is misschien ergens te begrijpen, maar het zegt veel over hun voetbalbeleving en mentaliteit. Compleet verzadigd, triest. En dat we onvoldoende kwaliteit hebben, is geen geheim, we staan terecht onderaan. Al een geluk dat we blijkbaar niet alleen zijn. KVM, die gaan pas elke week met de billen bloot. Chance dat er nog ploegen zijn als dender die alle weken in een kolkend uitverkocht stadion spelen en op de koop toe met duizenden op verplaatsing trekken... ![]() _________________ Broer van ja |
| 21 Okt 2007, 13:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Van ons verwacht niemand dat. Als ge het verwijt krijgt dat er bij ons nauwelijks sfeer is en ge gaat dan naar Club (pak maar gerust ook Anderlecht) waar ze met 6x zoveel zitten, dan hoopt ge daar iets meer te horen. Niet dus.
Op die 10 matchen die ik tot dusver zag, konden enkel Cercle (tweede helft) en Mons (onbegrijpelijk dat die zo laag staan) me bekoren. Helaas ontbreekt ons de nodige kwaliteit om te profiteren van de zwakte van de rest. |
| 21 Okt 2007, 13:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
nonkel marcel schreef: Van 25.000 man mag je wel "iets" meer verwachten dan nen "dank u wel" bij een goal, om dan weer rustig in te dommelen. Dat ze zich niet kunnen opladen voor een duel tegen ons, Mons, STVV, weet ik veel wie, is misschien ergens te begrijpen, maar het zegt veel over hun voetbalbeleving en mentaliteit. Compleet verzadigd, triest. Het is duidelijk dat ge met Dender liever tegen ons speelt dan tegen Club Brugge. Dan krijgt ge tenminste een beetje meer voetbabeleving voor uw geld. Altijd welkom, Marcel! |
| 21 Okt 2007, 13:50 |
|
|
Voor de sfeer moet ge inderdaad niet naar eerste klasse gaan. Op dat vlak is de verplaatsing naar Sclessin de enige waar ik naar uitkijk. In de lagere reeksen is de voetbalbeleving m.i. echter en groter.
|
| 21 Okt 2007, 13:52 |
|
|
Vaste Waarde
nonkel marcel schreef: Voor de sfeer moet ge inderdaad niet naar eerste klasse gaan. Op dat vlak is de verplaatsing naar Sclessin de enige waar ik naar uitkijk. In de lagere reeksen is de voetbalbeleving m.i. echter en groter. Dat vind ik toch wel een beetje overdreven. Geef mij toch maar STVV, KV Mechelen, Moeskroen, Genk, Charleroi, Mons ... in plaats van Diegem, Deinze, Tubize, Racing Waregem, Capellen, Torhout, Wetteren, Eupen, Dessel, Hamme ... en al die andere ploegen die ten volle 10 supporters meebrengen op verplaatsing ... De manier waarop je je op het veld kan verdedigen, is, denk ik, veel bepalender voor het plezier dat je er aan beleeft, dan waar dat die matchen nu net gespeeld worden ... |
| 21 Okt 2007, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkel marcel schreef: Voor de sfeer moet ge inderdaad niet naar eerste klasse gaan. Op dat vlak is de verplaatsing naar Sclessin de enige waar ik naar uitkijk. In de lagere reeksen is de voetbalbeleving m.i. echter en groter. ik kan jou te niet te vaak gelijk geven, maar deze keer wel. Ik ben jaren naar brugge gaan kijken, maar tegenwoordig is het daar een ramp om een klein beetje beleving te vinden. In de tribunes, op het veld, bij het bestuur. Het heeft geen vergelijk met de kleinere ploegen, als je't mij vraagt. Daarom ook dat ik dit jaar daar voor de eerste keer in jaaaaaren geen abo heb. Je beleeft daar geen plezier. En of je dan wint of verliest, of kampioen wordt of zesde eindigt ... dat maakt allemaal geen zier uit. |
| 21 Okt 2007, 18:29 |
|
|
Nationale Ploeg
nog even ter aanvulling ... de sfeer op sclessin is wel een beetje overdreven hoor. Alles is heel goed, zolang ze voor staan, maar het kan daar heel snel keren. Maar ik moet wel zeggen, als de match begint is het daar echt absoluut koekenbak zoals je nergens in België ziet.
Nu ja, kijk naar die geweldige fans van het de hemel ingeprezen Malinwa ... die waren gisteren massaal aan het fluiten toen hun doelman geen weg wist met een bijzonder slechte terugspeelbal. Zouden ze nu de volgende keer eindelijk ophouden met de "geweldige" sfeer op te hemelen? |
| 21 Okt 2007, 18:32 |
|
| Pagina 186 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 184 185 186 187 188 … 711 Volgende |