|
|
| Pagina 42 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
elfahem schreef: Weer een goe artikelken met GDR in HLN: "De glorieperiode van destijds zit nog in het geheugen gegrift. We hebben dan ook de ambitie om op termijn naar het hoogste niveau terug te keren. Maar dat is toekomstmuziek. Nu telt alleen de bekerconfrontatie met Sint-Truiden." Da's tenminste ne parler waar de supps zich goed van voelen sé. Ambiesje, da moejje emmen. Garré daarentegen was altijd mor bezig over fusioneren, reclameren en ambeteren. Als ge terugdenkt aan het tijdperk Garré (amper anderhalf jaar geleden) moet ge u soms eens in den arm knijpen voor zeker te zijn dat dit genen droom is hé. Daar waar Garré altijd maar op het negatieve hamerde (de supporters dronken niet genoeg, der was geen economisch draagvlak, enz.), hamert Geert altijd op het positieve en op de ambities die deze club heeft. De supporters drinken niet genoeg? Geen probleem, dan maar hard werken om ze op den Eendracht te houden na de match, hetgeen fantastisch gelukt is. Geen economisch draagvlak? Dan maar alles in het werk stellen voor de sponsoring op te krikken, hetgeen al even fantastisch gelukt is. Fanshop draait niet? Dan maar ne nieuwe bouwen in het stadion en maken dat er een pak meer te koop is. Gevolg: de fanshop draait heel goed. En zo kan je doorgaan. Wat ze hier op anderhalf jaar verwezenlijkt hebben, das gewoonweg een mirakel, niet meer of niet minder. Nog een chance dat Geert nen echten Eendrachter is of we zouden nog vrezen dat een grotere club hem hier komt weghalen . Als ge der dan aan terugdenkt dat Garré ons wou verpatsen aan AA Gent omdat den Eendracht niet zou leefbaar zijn. Wel, Geert bewijst dat met een uitstekend beleid deze club niet alleen leefbaar is, maar veel meer dan dat. Het volk keert terug, de club bruist weer, de sponsors staan te dringen, onze toekomst ziet er mooi uit. En vooral, iedereen kijkt er een ganse week naar uit om in het weekend terug naar den Eendracht te kunnen gaan, das misschien nog de grootste verdienste. Ja, het is plezant om Eendrachtsupporter te zijn voor de moment. |
| 22 Nov 2007, 10:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
elfahem schreef: Weer een goe artikelken met GDR in HLN: "De glorieperiode van destijds zit nog in het geheugen gegrift. We hebben dan ook de ambitie om op termijn naar het hoogste niveau terug te keren. Maar dat is toekomstmuziek. Nu telt alleen de bekerconfrontatie met Sint-Truiden." Da's tenminste ne parler waar de supps zich goed van voelen sé. Ambiesje, da moejje emmen. Garré daarentegen was altijd mor bezig over fusioneren, reclameren en ambeteren. Inderdaad weer een schitterend interview met de Geert. Dat is toch ne fantastische gast. Niet alleen woorden, maar ook daden en enen die echt verstand heeft van voetbal. Vroeger is hier nogal gesproken van een terugkeer naar eerste, maar met dit bestuur en deze manager is het voor het eerst dat ik de hoop heb dat het op termijn ook werkelijkheid kan worden. T zou prachtig zijn. Voor de geinteresseerden: k zal het vanavond weer inscannen |
| 22 Nov 2007, 10:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik hoor sommigen al denken: 'Ai, 't is weer van dat, ze denken al aan eerste klasse, ze beginnen al naast hun schoenen te lopen, etc.' Ik denk dat je GDR zijn quote eerder moet zijn als een teken van bruisende ambitie en een zet om de club nog beter te verkopen. Als buitenstaander ben je op den duur wel verplicht te gaan geloven dat er weer iets leeft op den Iendracht.
Iendracht is inderdaad een club waarvoor tweede klasse de ideale reeks is, dat wordt me er trouwens regelmatig ingepompt. Dat belet natuurlijk niet dat je geen ambitie mag hebben en mag dromen van iets meer. 10 jaar doorlopend in tweede klasse spelen en een grijze mus worden zie ik eerlijk gezegd niet zitten. Dan liever eens op en af, wit en zwart zoals dat heet. |
| 22 Nov 2007, 10:59 |
|
|
forumlegende
Op Eendracht Aalst valt er altijd wel iets te beleven... oftewel spelen we voor het behoud oftewel voor promotie.
Zo is dat altijd al geweest en dat zal altijd zo blijven. Dat trekt de mensen ook aan. Deinze bv. speelt al een eeuwigheid in tweede klasse zonder er ook maar één seizoen bovenuit te steken. Gevolg : supportersaantallen zakken onder provinciale gemiddelden. Ik amuseer me geweldig in derde klasse maar het minimum Eendracht-waardig is top of subtop in de tweede klasse. Uiteindelijk moet onze droom werkelijkheid worden : we moeten terug naar die eerste klasse! Maar niet op één-twee-drie. We moeten bouwen aan een goed geheel. En daar zijn we al van vorig jaar mee bezig: duidelijk spelsysteem, aanvallend voetbal,... ik kan dit alleen maar toejuichen! |
| 22 Nov 2007, 11:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Wat ons bestuur heeft verwezenlijkt is niet te schatten. iendracht is weer zoals het hoort: gezellig, ambitieus en financieel stabiel. Den iendracht is echt wel back to glory. merci bestuur
Als je ziet waar we anderhalf jaar geleden stonden met Garré (de rand van de afgrond) en waar we nu al staan (bijna in 2de ), dat is een klein wonder dat ze verricht hebben._________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Nov 2007, 11:30 |
|
|
Vaste Waarde
Mariner schreef: Wat ons bestuur heeft verwezenlijkt is niet te schatten. iendracht is weer zoals het hoort: gezellig, ambitieus en financieel stabiel. Den iendracht is echt wel back to glory. merci bestuur Als je ziet waar we anderhalf jaar geleden stonden met Garré (de rand van de afgrond) en waar we nu al staan (bijna in 2de ), dat is een klein wonder dat ze verricht hebben.Inderdaad ... We mogen Marc, Geert en Steven op onze blote knieën bedanken voor alle inspanningen die ze tot op heden al geleverd hebben. Zij zijn het kloppende hart van onze club, geruggesteund door heel wat vrijwilligers. Dankzij hen kunnen de supporters allemaal terug beginnen dromen van de gouden tijden van weleer ... Koen |
| 22 Nov 2007, 11:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ajuin schreef: Mariner schreef: Wat ons bestuur heeft verwezenlijkt is niet te schatten. iendracht is weer zoals het hoort: gezellig, ambitieus en financieel stabiel. Den iendracht is echt wel back to glory. merci bestuur Als je ziet waar we anderhalf jaar geleden stonden met Garré (de rand van de afgrond) en waar we nu al staan (bijna in 2de ), dat is een klein wonder dat ze verricht hebben.Inderdaad ... We mogen Marc, Geert en Steven op onze blote knieën bedanken voor alle inspanningen die ze tot op heden al geleverd hebben. Zij zijn het kloppende hart van onze club, geruggesteund door heel wat vrijwilligers. Dankzij hen kunnen de supporters allemaal terug beginnen dromen van de gouden tijden van weleer ... Koen Jij moet ook niet te bescheiden blijven hoor want ik zie je daar in de tribune nog rond loser Garré staan. Ook jij hebt als een echte verzetstrijder een deeltje van de huidige roem helpen verwezenlijken._________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Nov 2007, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ajuin schreef: Mariner schreef: Wat ons bestuur heeft verwezenlijkt is niet te schatten. iendracht is weer zoals het hoort: gezellig, ambitieus en financieel stabiel. Den iendracht is echt wel back to glory. merci bestuur Als je ziet waar we anderhalf jaar geleden stonden met Garré (de rand van de afgrond) en waar we nu al staan (bijna in 2de ), dat is een klein wonder dat ze verricht hebben.Inderdaad ... We mogen Marc, Geert en Steven op onze blote knieën bedanken voor alle inspanningen die ze tot op heden al geleverd hebben. Zij zijn het kloppende hart van onze club, geruggesteund door heel wat vrijwilligers. Dankzij hen kunnen de supporters allemaal terug beginnen dromen van de gouden tijden van weleer ... Koen Jij moet ook niet te bescheiden blijven hoor want ik zie je daar in de tribune nog rond loser Garré staan. Ook jij hebt als een echte verzetstrijder een deeltje van de huidige roem helpen verwezenlijken.Een gratis busrit nodig precies ? |
| 22 Nov 2007, 14:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Gijzegem Vaneigest schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ajuin schreef: Mariner schreef: Wat ons bestuur heeft verwezenlijkt is niet te schatten. iendracht is weer zoals het hoort: gezellig, ambitieus en financieel stabiel. Den iendracht is echt wel back to glory. merci bestuur Als je ziet waar we anderhalf jaar geleden stonden met Garré (de rand van de afgrond) en waar we nu al staan (bijna in 2de ), dat is een klein wonder dat ze verricht hebben.Inderdaad ... We mogen Marc, Geert en Steven op onze blote knieën bedanken voor alle inspanningen die ze tot op heden al geleverd hebben. Zij zijn het kloppende hart van onze club, geruggesteund door heel wat vrijwilligers. Dankzij hen kunnen de supporters allemaal terug beginnen dromen van de gouden tijden van weleer ... Koen Jij moet ook niet te bescheiden blijven hoor want ik zie je daar in de tribune nog rond loser Garré staan. Ook jij hebt als een echte verzetstrijder een deeltje van de huidige roem helpen verwezenlijken.Een gratis busrit nodig precies ? ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Nov 2007, 14:17 |
|
|
Nationale Ploeg
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ajuin schreef: Mariner schreef: Wat ons bestuur heeft verwezenlijkt is niet te schatten. iendracht is weer zoals het hoort: gezellig, ambitieus en financieel stabiel. Den iendracht is echt wel back to glory. merci bestuur Als je ziet waar we anderhalf jaar geleden stonden met Garré (de rand van de afgrond) en waar we nu al staan (bijna in 2de ), dat is een klein wonder dat ze verricht hebben.Inderdaad ... We mogen Marc, Geert en Steven op onze blote knieën bedanken voor alle inspanningen die ze tot op heden al geleverd hebben. Zij zijn het kloppende hart van onze club, geruggesteund door heel wat vrijwilligers. Dankzij hen kunnen de supporters allemaal terug beginnen dromen van de gouden tijden van weleer ... Koen Jij moet ook niet te bescheiden blijven hoor want ik zie je daar in de tribune nog rond loser Garré staan. Ook jij hebt als een echte verzetstrijder een deeltje van de huidige roem helpen verwezenlijken.Ik zie het ook nog voor mij aangezien ik er net achter zat. Met da papierke zwaaien en het vingergebaar en Garré bewoog hem ni van schrik ._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Nov 2007, 14:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
was dat hier voor ne zever... verzetstrijder zoals op denderleeuw zeker ????
Meer moet ik ni zeggen zeker?_________________
|
| 22 Nov 2007, 20:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
|
| 22 Nov 2007, 22:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Volgens mij is De Ridder de beste transfer die Aalst de laatste jaren heeft gedaan,ik heb veel respect voor deze man.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Nov 2007, 23:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dubbelpost
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Nov 2007, 23:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Indd, ge moet maar het risico nemen, en uw fulltime op Eendracht storten, terwijl hij toch vast werk had.
Een vertrouwd beeld: Geert aan het GSM'en:-) Roel werd gisteren geïnterviewd door een journalist van HNB, maar stond langs de kant van de weg, omdat hij vergeten was om bij te tanken. Diene zit dus met een volle tank voor zaterdag, dat belooft
Schitterend, die kerel _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 23 Nov 2007, 9:37 |
|
| Pagina 42 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 497 Volgende |