|
|
| Pagina 107 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Bousouffa ?
|
| 08 Jan 2008, 12:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
elfahem schreef: Bousouffa ? grote imposante kerel ![]() |
| 08 Jan 2008, 12:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Jeroen schreef: elfahem schreef: Bousouffa ? grote imposante kerel ![]() Bousouffa werd aangekondigd als klein, maar toen ik hem zag met de reserven vond ik hem toch vrij groot. Imposant is hij inderdaad niet. |
| 08 Jan 2008, 12:18 |
|
|
Scholier
elfahem schreef: Bousouffa ? neen,hij was het zeker niet.. Den dezen is echt zeker 1 m 90 en mss wel 90 kg ook.. Ma tis een tester hé dus afwachten of ze hem ook binnen halen... |
| 08 Jan 2008, 13:09 |
|
|
forumlegende
elfahem schreef: Jeroen schreef: elfahem schreef: Bousouffa ? grote imposante kerel ![]() Bousouffa werd aangekondigd als klein, maar toen ik hem zag met de reserven vond ik hem toch vrij groot. Imposant is hij inderdaad niet. Boussoufa gaat naar Bornem |
| 08 Jan 2008, 14:04 |
|
|
Weet iemand of het vanavond training is. Zoja, om hoe laat. Wil dienen tester met mijn eigen ogen wel eens bezig zien.
|
| 08 Jan 2008, 14:07 |
|
|
Scholier
tomyboy schreef: Weet iemand of het vanavond training is. Zoja, om hoe laat. Wil dienen tester met mijn eigen ogen wel eens bezig zien. vanavond training om 18u30 in denderhoutem,morgen ook maar achter gesloten deuren: tactische training |
| 09 Jan 2008, 17:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
online wielerteam schreef: tomyboy schreef: Weet iemand of het vanavond training is. Zoja, om hoe laat. Wil dienen tester met mijn eigen ogen wel eens bezig zien. vanavond training om 18u30 in denderhoutem,morgen ook maar achter gesloten deuren: tactische training Amai precies den anderlecht ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 09 Jan 2008, 17:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: Amai precies den anderlecht ![]() Niet bescheiden worden, hé... We halen veel meer punten, wij kunnen wel winnen in Sint-Truiden en ons voetbal is beter... ![]() |
| 09 Jan 2008, 20:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Heb diene langen gezien. Gemakkelijkheidshalve noemen ze hem Shabi, grote shabi dan
, aangezien ze het van zijn pas niet kunnen afleiden Echt overtuigd was ik er niet van maar mss moet hij zich nog inwerken.Lord ging er weer af nadat ik na een half uurtje toekwam en Jens liep rondjes maar vreest zelf dat Dender te vroeg zal komen. Morgen heeft hij uitslag. Er deed nog ne zwarten mee maar die komt van Luxemburg en was daar enkel om zijn conditie op peil te houden. En dat zal wss aardig gelukt zijn want het ging er bij momenten zeer hard aan toe opdat soms zelfs de adem moest inhouden bij bepaalde tackels. Ik zie het weer een beetje meer zitten En morgen is het wss ook weer op dat terrein te doen., maar ik weet niet wat uur... |
| 09 Jan 2008, 21:55 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
tingel schreef: Heb diene langen gezien. Gemakkelijkheidshalve noemen ze hem Shabi, grote shabi dan , aangezien ze het van zijn pas niet kunnen afleiden Echt overtuigd was ik er niet van maar mss moet hij zich nog inwerken.Lord ging er weer af nadat ik na een half uurtje toekwam en Jens liep rondjes maar vreest zelf dat Dender te vroeg zal komen. Morgen heeft hij uitslag. Er deed nog ne zwarten mee maar die komt van Luxemburg en was daar enkel om zijn conditie op peil te houden. En dat zal wss aardig gelukt zijn want het ging er bij momenten zeer hard aan toe opdat soms zelfs de adem moest inhouden bij bepaalde tackels. Ik zie het weer een beetje meer zitten En morgen is het wss ook weer op dat terrein te doen., maar ik weet niet wat uur... Lord er af wegens blessure of gewoon om nog wa op t gemak te houden? _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 09 Jan 2008, 22:14 |
|
|
tingel schreef: Heb diene langen gezien. Gemakkelijkheidshalve noemen ze hem Shabi, grote shabi dan , aangezien ze het van zijn pas niet kunnen afleiden Echt overtuigd was ik er niet van maar mss moet hij zich nog inwerken.Lord ging er weer af nadat ik na een half uurtje toekwam en Jens liep rondjes maar vreest zelf dat Dender te vroeg zal komen. Morgen heeft hij uitslag. Er deed nog ne zwarten mee maar die komt van Luxemburg en was daar enkel om zijn conditie op peil te houden. En dat zal wss aardig gelukt zijn want het ging er bij momenten zeer hard aan toe opdat soms zelfs de adem moest inhouden bij bepaalde tackels. Ik zie het weer een beetje meer zitten En morgen is het wss ook weer op dat terrein te doen., maar ik weet niet wat uur... dor beston zalfkes voor eh. nee flauw mop. hoop echt dat ze allebei zouden kunnen spelen _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 09 Jan 2008, 22:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
de clerus schreef: tingel schreef: Heb diene langen gezien. Gemakkelijkheidshalve noemen ze hem Shabi, grote shabi dan , aangezien ze het van zijn pas niet kunnen afleiden Echt overtuigd was ik er niet van maar mss moet hij zich nog inwerken.Lord ging er weer af nadat ik na een half uurtje toekwam en Jens liep rondjes maar vreest zelf dat Dender te vroeg zal komen. Morgen heeft hij uitslag. Er deed nog ne zwarten mee maar die komt van Luxemburg en was daar enkel om zijn conditie op peil te houden. En dat zal wss aardig gelukt zijn want het ging er bij momenten zeer hard aan toe opdat soms zelfs de adem moest inhouden bij bepaalde tackels. Ik zie het weer een beetje meer zitten En morgen is het wss ook weer op dat terrein te doen., maar ik weet niet wat uur... Lord er af wegens blessure of gewoon om nog wa op t gemak te houden? Lord trainde sowieso niet mee met de groep, maar liep enkel rondjes. Diene zwarte die van Wiltz uit Luxemburg komt, was blijkbaar wel degelijk nen tester, maar de jongen zag alle kleuren van de regenboog en komt toch wel serieus tekort. Hij zal er volgende keer niet meer bijzijn. Alleszins duizelingwekkend aan wat voor een tempo en met wat voor een gedrevenheid er getraind wordt. Ze staan echt wel enorm scherp, zoveel is duidelijk. Boto knalde ze trouwens van alle kanten met de ogen dicht binnen. |
| 10 Jan 2008, 1:15 |
|
|
Bartos schreef: de clerus schreef: tingel schreef: Heb diene langen gezien. Gemakkelijkheidshalve noemen ze hem Shabi, grote shabi dan , aangezien ze het van zijn pas niet kunnen afleiden Echt overtuigd was ik er niet van maar mss moet hij zich nog inwerken.Lord ging er weer af nadat ik na een half uurtje toekwam en Jens liep rondjes maar vreest zelf dat Dender te vroeg zal komen. Morgen heeft hij uitslag. Er deed nog ne zwarten mee maar die komt van Luxemburg en was daar enkel om zijn conditie op peil te houden. En dat zal wss aardig gelukt zijn want het ging er bij momenten zeer hard aan toe opdat soms zelfs de adem moest inhouden bij bepaalde tackels. Ik zie het weer een beetje meer zitten En morgen is het wss ook weer op dat terrein te doen., maar ik weet niet wat uur... Lord er af wegens blessure of gewoon om nog wa op t gemak te houden? Lord trainde sowieso niet mee met de groep, maar liep enkel rondjes. Diene zwarte die van Wiltz uit Luxemburg komt, was blijkbaar wel degelijk nen tester, maar de jongen zag alle kleuren van de regenboog en komt toch wel serieus tekort. Hij zal er volgende keer niet meer bijzijn. Alleszins duizelingwekkend aan wat voor een tempo en met wat voor een gedrevenheid er getraind wordt. Ze staan echt wel enorm scherp, zoveel is duidelijk. Boto knalde ze trouwens van alle kanten met de ogen dicht binnen. ah dattem ze er de zondag maar ook inknalt, tis mij al gelijk op wa manier _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 10 Jan 2008, 10:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik stond daar ook met open mond te kijken naar die training, twas op 't scherp vd snee, soms er bijna over. Wat een gedrevenheid, den iendracht is er klaar voor
_________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Jan 2008, 13:06 |
|
| Pagina 107 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 149 Volgende |