|
|
| Pagina 10 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Evolutie blessures
Nuja, zowel de clerus als ik waren niet aanwezig op stvv. Ik weet van zijn supermatch, net als alle andere spelers. Mag toch mijnen broer wa verdedigen hé
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Jan 2008, 19:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ma ntrlk jong! zolang ge niks me dender te maken hebt of waal zijt mogen de mensen nog vrij veel van mij
![]() _________________
|
| 08 Jan 2008, 19:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
witzwet schreef: Nuja, zowel de clerus als ik waren niet aanwezig op stvv. Ik weet van zijn supermatch, net als alle andere spelers. Mag toch mijnen broer wa verdedigen hé Boto is in de competitie inderdaad niet de man gelijkArnold dat was... vrij logisch, maar den Boto kan indien fit en indien hij in zijn dagje is blijkbaar toch een aardig potje voetballen... zie maar die match op stvv. En voor de rest heeft hij toch ook in de competitie al eens een match open gebroken hé.... hij moet van mij zondag niet goed spelen ze, als hij er 1 (of meer ) tegen de netten prikt ben ik content._________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Jan 2008, 20:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik vind dat Boto dat meer dan degelijk doet. In mijn ogen kan hij zelfs beter meevoetballen dan Arnold en is hij (alvast dit seizoen) doelgerichter.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 08 Jan 2008, 20:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Titus schreef: Ik vind dat Boto dat meer dan degelijk doet. In mijn ogen kan hij zelfs beter meevoetballen dan Arnold en is hij (alvast dit seizoen) doelgerichter. Nu vind ik dat Titus wel gelijk heeft. Ik zie Boto graag spelen. Het is niet hetzelfde type speler als Arnold maar hij heeft kwaliteiten die Arnold minder heeft. Heel goed gekocht van ons bestuur als je Boto bekijkt als vervanger voor Arnold! Hopelijk kan hij een onze/zijn bekerstunt nog eens overdoen! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Jan 2008, 21:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Titus schreef: Ik vind dat Boto dat meer dan degelijk doet. In mijn ogen kan hij zelfs beter meevoetballen dan Arnold en is hij (alvast dit seizoen) doelgerichter. Idem dito hier. Heb nog nooit om Arnold geroepen. Ik vind Boto ook een betere voetballer dan Arnold. En voor mijn part, wie zegt dat Lord zo maar in de ploeg komt wanneer ie fit is? Ik vind het helemaal niet gepast om hem tegen Dender te laten starten, geef mij maar Boto. |
| 08 Jan 2008, 21:31 |
|
|
forumlegende |
Ik em sinds stvv is beginne letten op boto ende matchen na stvv en stvv incluis ntrlk eeft boto wel ver allemaal opengebroken e...
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Jan 2008, 0:21 |
|
|
forumlegende
Dit is wel geen antwoord op mijn prangende vraag : Hoe is het met Lord gesteld?
|
| 09 Jan 2008, 10:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dani schreef: Dit is wel geen antwoord op mijn prangende vraag : Hoe is het met Lord gesteld? Vraag ik me ook af. Maar elders lees ik dat morgen Jens zal te horen krijgen of hij mag spelen of niet. Ik neem aan dat ook Lord dat eerstdaags zal weten. En dat wij het vervolgens via de website zullen vernemen. Misschien stellen ze alle info ook gewoon uit tot net voor de match. Wie weet ... Iemand trouwens enig idee wanneer ze nog trainen ? Ik zou graag nog eens gaan kijken en moesten er nog veel mensen zijn kunnen we zo ook al tonen dat we in de spelers geloven voor zondag. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Jan 2008, 10:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
denk eerlijk gezegd ook dat ze de informatie gaan achterhouden tot voor de match... zeker ivm Lord. Podevijn zoiets komt rapper uit en iedereen weet ook wat er gebeurd als Jens niet speelt (Aelbrecht start). Maar wat er gebeurd als Lord fit geraakt daar zullen ze in Dender ook het raden naar hebben.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jan 2008, 10:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
placietjen schreef: hij moet van mij zondag niet goed spelen ze, als hij er 1 (of meer ) tegen de netten prikt ben ik content.Hier sluit ik mij bij aan. Tegen Willebroek vond ik Boto niet goed, maar hij scoort wel op schitterende wijze. Boto is dus zeker ne goeie speler. Maar da wil natuurlijk niet zeggen dat we Arnold niet missen. Zoals Bartos hiervoor al zei, is Arnold nen topper en beseffen/beseften velen niet wat hij voor ons betekent. |
| 09 Jan 2008, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hallo,
Iemand de trainingen gezien ? Zijn Jens en Lord fit ? Ik (en de andere sups) zijn nieuwsgierig of ze speelklaar zijn voor zondag. Die twee erbij, of niet erbij maakt toch wel een verschil.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 11 Jan 2008, 1:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Was de training nu gisteren achter gesloten deuren of niet ?
|
| 11 Jan 2008, 10:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Hallo, Iemand de trainingen gezien ? Zijn Jens en Lord fit ? Ik (en de andere sups) zijn nieuwsgierig of ze speelklaar zijn voor zondag. Die twee erbij, of niet erbij maakt toch wel een verschil.... Jensken heeft mij gisteravond toevertrouwd mee te zullen reizen, maar de kans bestaat dat er het één en ander (lees kruisbanden) afscheurt. Er zit ook nog vocht in de knie, dus ik vermoed dat men wat hem betreft geen risico zal nemen. Over Lord weet ik niets _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 11 Jan 2008, 12:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
wheel's armée schreef: pattaboem schreef: Hallo, Iemand de trainingen gezien ? Zijn Jens en Lord fit ? Ik (en de andere sups) zijn nieuwsgierig of ze speelklaar zijn voor zondag. Die twee erbij, of niet erbij maakt toch wel een verschil.... Jensken heeft mij gisteravond toevertrouwd mee te zullen reizen, maar de kans bestaat dat er het één en ander (lees kruisbanden) afscheurt. Er zit ook nog vocht in de knie, dus ik vermoed dat men wat hem betreft geen risico zal nemen. Over Lord weet ik niets lord is nog 2 weken buiten strijd _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Jan 2008, 12:51 |
|
| Pagina 10 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 25 Volgende |