|
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 22 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Arnold
Hello Arnold,
As a fan of Eendracht Aalst I wish you a good rehabilitation. According to what I have heard you are still motivated and working on your way back. I understand that it's not easy what you are going through now, but you have to keep on going! For yourself, and all the fans who support you ! I hope we will see you soon on the pitch ! |
| 12 Jan 2008, 16:05 |
|
|
Miniem
Bericht Re: Arnold
Sorry voor de vertaling Eendrachters. Ik ken geen Engels en heb deze tekst dan ook vertaald via een vertaalprogramma. Zo te zien heb ik er niet het beste programma uit gekozen...
Dus voor jullie op mij schieten gedenk...ik wou Arnold gewoon wat moed inspreken want ik vind dat hij dat verdient. Groetjes en mogen we hem snel terugzien op ons plein |
| 12 Jan 2008, 16:32 |
|
|
Scholier
Sympathiek, maar Arnold spreekt geen Engels, wel Frans
![]() |
| 12 Jan 2008, 16:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
bonjour Arnold,
Je suis fan de Eendracht Aalst, je te souhaite une bonne rehabiliation. Comme j'ai entenduque tu reste très motivé et te tu es en train de travailler pour retourner au meulleur niveau. Je comprend que ça ne va pas être facile en ce moment, mais tu doit continuer... ! Pour toi-même est les fans qui te supportent. J'éspère de te voir sur le terrain bientôt l -------------------------------- 't zullen ook nog wel fouten instaan, maar hij zal het wel snappen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Jan 2008, 17:39 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Moi aussi je te souhaite un retour rapide !
_________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Jan 2008, 17:41 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 19 Apr 2007, 17:17 Berichten: 109 Leeftijd: 37 |
Iedereen wenst hem da toe zeker.
't Beste hé Arnold. Je te souhaite bon courage pour ta revalidation. Als hij dit ooit gaat lezen natuurlijk. Als der eventueel ne spandoek of dergelijke wordt gemaakt en der wordt een collecte gedaan wil ik zeker bijleggen. Ik zelf zou nie weten hoe da ge daar best aan begint. _________________
|
| 12 Jan 2008, 17:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
placietjen schreef: bonjour Arnold, Je suis fan de Eendracht Aalst, je te souhaite une bonne rehabiliation. Comme j'ai entenduque tu reste très motivé et te tu es en train de travailler pour retourner au meulleur niveau. Je comprend que ça ne va pas être facile en ce moment, mais tu doit continuer... ! Pour toi-même est les fans qui te supportent. J'éspère de te voir sur le terrain bientôt l -------------------------------- 't zullen ook nog wel fouten instaan, maar hij zal het wel snappen. Inderdaad en nog een paar dikke ook. ![]() |
| 12 Jan 2008, 18:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Hij spreekt zowel Frans als Engels hoor... 't Is het Nederlands dat nog niet zo goed wil lukken
![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Jan 2008, 10:13 |
|
|
hij verkiest toch eerder frans dacht ik ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jan 2008, 10:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
placietjen schreef: hij verkiest toch eerder frans dacht ik ? Ja, dat wel, maar als hij denkt dat je geen Frans kent, spreekt hij Engels (en redelijk goed). In 't begin sprak hij tegen mij altijd Engels, tot ik eens zei dat Frans ook goed was ze... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Jan 2008, 11:06 |
|
|
forumlegende |
placietjen schreef: bonjour Arnold, Je suis fan de Eendracht Aalst, je te souhaite une bonne rehabiliation. Comme j'ai entenduque tu reste très motivé et te tu es en train de travailler pour retourner au meulleur niveau. Je comprend que ça ne va pas être facile en ce moment, mais tu doit continuer... ! Pour toi-même est les fans qui te supportent. J'éspère de te voir sur le terrain bientôt l -------------------------------- 't zullen ook nog wel fouten instaan, maar hij zal het wel snappen. meilleur niveau toevallig? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Jan 2008, 11:37 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Buiten il faut continuer, pour toi-même, ainsi que pour les supporters qui espèrent de te retrouver très proche sur le terrain, zou ik het niet beter hebben kunnen verwoorden, maar ik ga toch ook mijn vocabulaire eens bovenhalen:p
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 15 Jan 2008, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jan 2008, 15:31 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Arnold,
Je voudrais bien t'encourager par ce petit message. Bien que je sois un peu tard, je t'adresse aussi mes meilleurs voeux pour 2008. J'en suis convaincu qu'on te revera plus vite qu'attendu sur le terrain, car on te manque visiblement, quoique tous tes co-équipiers fassent de leur mieux. Espérons pouvoir boire un verre ensemble dans le futur proche. Bien à toi, Thomas _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 15 Jan 2008, 15:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
wheel's armée schreef: Arnold, Je voudrais bien t'encourager par ce petit message. Bien que je sois un peu tard, je t'adresse aussi mes meilleurs voeux pour 2008. J'en suis convaincu qu'on te revera plus vite qu'attendu sur le terrain, car on te manque visiblement, quoique tous tes co-équipiers fassent de leur mieux. Espérons pouvoir boire un verre ensemble dans le futur proche. Bien à toi, Thomas Tis on te reverra . |
| 15 Jan 2008, 17:20 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: wheel's armée schreef: Arnold, Je voudrais bien t'encourager par ce petit message. Bien que je sois un peu tard, je t'adresse aussi mes meilleurs voeux pour 2008. J'en suis convaincu qu'on te revera plus vite qu'attendu sur le terrain, car on te manque visiblement, quoique tous tes co-équipiers fassent de leur mieux. Espérons pouvoir boire un verre ensemble dans le futur proche. Bien à toi, Thomas Tis on te reverra .Ge hebt volkomen gelijk, Bartos. Lang leve de tweetalige ambtenarij:-). Voor de rest nog kemels geschoten? ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 15 Jan 2008, 17:35 |
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 22 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |