|
|
| Pagina 240 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 238 239 240 241 242 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: de Dendertopic
das moeilijk om volge ze wally
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Jan 2008, 12:05 |
|
|
Freak
ik em er nogal e potje va gemokt ein
|
| 11 Jan 2008, 14:02 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 10 Dec 2007, 20:42 Berichten: 39 |
waly 2 schreef: ik em er nogal e potje va gemokt ein ge kunt niet anders ![]() |
| 11 Jan 2008, 21:06 |
|
|
Freak
Trainer Dender vergeet zijn nieuwste aanwinst
De derbykoorts aan de vooravond van Dender-Aalst heeft niet alleen de supporters maar ook de technische staf van de eersteklasser in zijn greep. Bij het opsommen van de spelersgroep strandde een verstrooide Patrick Asselman (foto) in een eerste poging op zestien namen. De naam van Barbé werd snel toegevoegd, maar de naam van de nummer achttien vergde meer peinswerk. De Denderleeuwse succescoach had het weifelend over Gerets tot we hem met de naam Vanderbiest confronteerden. 'Fred? God ja, juist, helemaal vergeten. Sorry maar aan de nieuwkomers is het nog even wennen', verontschuldigde de rechterhand van Boskamp zich lachend. Bij het immer feestende Dender lijdt men wel eens vaker geheugenverlies. Zo waren de taxi's tijdens de stage in Murcia al op weg naar de luchthaven toen werd vastgesteld dat technisch directeur Roland Van den Bosch nog in het hotel was achtergebleven. (rwd) ![]() |
| 12 Jan 2008, 14:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Alex (die al aangekondigd was op de site van dender) gaat naar brussels.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 12 Jan 2008, 15:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Titus schreef: Alex (die al aangekondigd was op de site van dender) gaat naar brussels. Hij stond zelfs al op hun site bij de a-kern ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Jan 2008, 16:08 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
FCD 4-life schreef: Vandaag wordt de overeenkomst tussen FC en Alex Da Silva definitief afgerond. Hij is een offensieve middenvelder die bekend staat om zijn uitstekende dribbel. Alex, °15/08/1983 - 1m78 - 70kg, begon zijn voetbalcarrière bij Mirassol en speelde nadien nog voor Santos en Marilia, allen in zijn thuisland Brazilië. Hij wordt tot het seizoenseinde gehuurd van RC Genk. _________________
|
| 12 Jan 2008, 16:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Oei, wie gaat er ons nu zot dribbelen zoals hier verkondigd werd. Misschien Vanderbiest; nn balvirtuoos pur sang
._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 12 Jan 2008, 16:49 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
Titus schreef: Oei, wie gaat er ons nu zot dribbelen zoals hier verkondigd werd. Misschien Vanderbiest; nn balvirtuoos pur sang .kdacht da diene ging ajuinen pellen, da zal hij wel op de bank doen zeker _________________
|
| 12 Jan 2008, 17:03 |
|
|
Kuyo schreef: Titus schreef: Oei, wie gaat er ons nu zot dribbelen zoals hier verkondigd werd. Misschien Vanderbiest; nn balvirtuoos pur sang .kdacht da diene ging ajuinen pellen, da zal hij wel op de bank doen zeker ![]() |
| 13 Jan 2008, 22:45 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
sporza.be:
"De ziekenauto is me komen halen" ma 14/01/08 - Het seizoen van Erwin Lemmens zit er zo goed als op. De doelman van Dender wordt geopereerd aan zijn heup. "In het vliegtuig had ik constant in dezelfde positie gezeten en thuis hoorde ik een "krak"", doet Lemmens zijn verhaal. Erwin Lemmens gaat maandag nog op controle bij de dokter. "Maar normaal gezien zal ik geopereerd moeten worden aan mijn heup", zegt de doelman aan onze redactie. (Photonews) "Als ik er de revalidatie bijtel, betekent dat dat ik drie à vier maanden out zal zijn. Dat komt uiteraard hard aan." "Ook voor de club is dit een tegenvaller, als je ziet waar we naartoe aan het werken zijn. Dender zoekt nu een keeper om een half seizoen te huren." Lemmens liep zijn blessure op na de stage met Dender in Turkije. "In het vliegtuig had ik constant in dezelfde positie gezeten. Toen ik thuis in een stoel ging zitten, hoorde ik "krak". Ik wist snel hoe laat het was", zegt hij. "Een ziekenauto is me thuis komen halen. Uit het onderzoek bleek dat een schilfer mijn heup blokkeert. Ik heb nog geprobeerd, maar het had geen zin." "Ik wil nu zo snel mogelijk onder het mes. Daarna ga ik keihard werken om terug te keren, want die ambitie heb ik zeker. Ik heb nog twee jaar contract, maar ik denk nu vooral aan gezond worden." En nog meer pech voor Dender, want Frédéric Vanderbiest is vier weken out met een spierscheuring. Vanderbiest kwam pas begin deze maand over van Roeselare. MOEHAHAHAHAHA de Vanderbiest Kan em thuis nog wa ajuinen pellen... En waarom zou Dender nen andere keeper zoeken? Wat is er mis met Malfait? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jan 2008, 0:36 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Awel das nu es echt fijn te horen ze van dien vanderbiest.
Ij kan nu thuis zijn vrouw elpen bij de ajuinensoep. ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 15 Jan 2008, 10:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
boris clitoris schreef: sporza.be: "De ziekenauto is me komen halen" ma 14/01/08 - Het seizoen van Erwin Lemmens zit er zo goed als op. De doelman van Dender wordt geopereerd aan zijn heup. "In het vliegtuig had ik constant in dezelfde positie gezeten en thuis hoorde ik een "krak"", doet Lemmens zijn verhaal. Erwin Lemmens gaat maandag nog op controle bij de dokter. "Maar normaal gezien zal ik geopereerd moeten worden aan mijn heup", zegt de doelman aan onze redactie. (Photonews) "Als ik er de revalidatie bijtel, betekent dat dat ik drie à vier maanden out zal zijn. Dat komt uiteraard hard aan." "Ook voor de club is dit een tegenvaller, als je ziet waar we naartoe aan het werken zijn. Dender zoekt nu een keeper om een half seizoen te huren." Lemmens liep zijn blessure op na de stage met Dender in Turkije. "In het vliegtuig had ik constant in dezelfde positie gezeten. Toen ik thuis in een stoel ging zitten, hoorde ik "krak". Ik wist snel hoe laat het was", zegt hij. "Een ziekenauto is me thuis komen halen. Uit het onderzoek bleek dat een schilfer mijn heup blokkeert. Ik heb nog geprobeerd, maar het had geen zin." "Ik wil nu zo snel mogelijk onder het mes. Daarna ga ik keihard werken om terug te keren, want die ambitie heb ik zeker. Ik heb nog twee jaar contract, maar ik denk nu vooral aan gezond worden." En nog meer pech voor Dender, want Frédéric Vanderbiest is vier weken out met een spierscheuring. Vanderbiest kwam pas begin deze maand over van Roeselare. MOEHAHAHAHAHA de Vanderbiest Kan em thuis nog wa ajuinen pellen... En waarom zou Dender nen andere keeper zoeken? Wat is er mis met Malfait? ![]() Bij "Royal Air Maroc" hebde meer plaats en kunde u al eens verzetten. Als ge natuurlijk voor de goedkoop kiest. ![]() |
| 15 Jan 2008, 12:04 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ge moet nie vragen hoe fit dienen nog is om op eerste klasse niveau te shotten... Een beetje te lang in dezelfde positie gezeten en KRAK!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jan 2008, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
als keeper op zijn leeftijd kan ik dat nu wel begrijpen.
als ge die mannen beziet die tot op hun 40ste blijven gaan zijn, gelijk bv. nen Filip De Wilde... dat is toch versleten tot op den draad ze. Al staat die laatste wel nog geweldig scherp _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2008, 12:37 |
|
| Pagina 240 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 238 239 240 241 242 … 711 Volgende |