|
|
| Pagina 4 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Aalst riskeert boete van 18.500 euro
belbarbus schreef: volgens mij had den bond gewoon ne zondebok nodig in de strijd tegen racisme in het voetbal. En met behulp van een incompitente scheidsrechter was dit de ideale kans om eens te laten zien aan Belgie dat ze ook hard durven optreden tegen racisme. Hier moet ik van ![]() 'k zou er nu geen complot achter gaan zoeken bij de voetbalbond ze maar bon, die kunnen er ook niet (helemaal) aan doen dat er nog amper bekwame refs rond hebben lopen. 'k denk dat we gewoon pech hebben dat Gumienny zen oorapparaat langs een bepaalde kant slecht afgesteld stond en van het zaakje een erezaak wou maken. En dat dan ook diene Redant zijn "moment de gloire" wou hebben. Vervolgens, springt de rest van de persmeute daarop maarja daar is niets aan te doen... die mannen nemen alles zonder hun te generen over van elkaar. _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2008, 21:17 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
placietjen schreef: belbarbus schreef: volgens mij had den bond gewoon ne zondebok nodig in de strijd tegen racisme in het voetbal. En met behulp van een incompitente scheidsrechter was dit de ideale kans om eens te laten zien aan Belgie dat ze ook hard durven optreden tegen racisme. Hier moet ik van ![]() 'k zou er nu geen complot achter gaan zoeken bij de voetbalbond ze maar bon, die kunnen er ook niet (helemaal) aan doen dat er nog amper bekwame refs rond hebben lopen. 'k denk dat we gewoon pech hebben dat Gumienny zen oorapparaat langs een bepaalde kant slecht afgesteld stond en van het zaakje een erezaak wou maken. En dat dan ook diene Redant zijn "moment de gloire" wou hebben. Vervolgens, springt de rest van de persmeute daarop maarja daar is niets aan te doen... die mannen nemen alles zonder hun te generen over van elkaar. Ik heb ook nie gezegd dat ik een complot insinueer _________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 15 Jan 2008, 21:28 |
|
|
Vaste Waarde |
ik denk als er echt geen oe oe oe geroepen is dat de club het best de hulp inroept van walter en co om te vragen of zij niet kunnen bevestigen dat dat niet is gebeurd
| 15 Jan 2008, 21:38 |
|
|
Vaste Waarde |
azo, sorry e pa
kwas daar nie e _________________
|
| 15 Jan 2008, 21:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Maar mannekes toch, panikeert nu toch een keer zo 'ns niet. Het is op zich een schande dat dergelijke futiliteit, dergelijke "kwatsch," om het met de woorden van een trainer van 12O kg te zeggen, wordt opgeklopt, totaal wordt verdraaid, dat de werkelijke gang van zaken hier zo vertekend wordt weergegeven en dat ge daardoor als club en als supporters in dergelijk slecht daglicht gesteld wordt. De journalisten die er niet beter op vinden dan met dergelijke onnozelheden hun pagina's te vullen, kunnen alleen maar met het schaamrood op de wangen afdruipen en zouden beter een andere sport zoeken om te becommentariëren, want als ge hier al moet over schrijven, dan kunt ge voor elke voetbalmatch met iet of wat publiek identiek hetzelfde artikel publiceren.
Ge gaat daar echter nooit een boete voor krijgen in de orde van de bedragen waarvan hier sprake. Ten eerste zouden ze daar bij de KBVB dan wel elke week zaken van maken, als dat zo gemakkelijk zou zijn, want dat zou wel een héél goeie bron van inkomsten zijn. Ten tweede maakt een degelijk advocaat zo brandhout van de argumentering van de ref, als dat nodig zou zijn. De provocatie van Munyaneza staat heel erg duidelijk op beeld en laat weinig ruimte tot interpretatie. Volgens de voetbalwet kan de politie voor dergelijk provocatief gedrag naar publiek toe, zelfs proces-verbaal opmaken ten opzichte van de speler zelf en er zijn op dat vlak trouwens al een aantal precedenten geweest. Munyaneza kan eigenlijk maar beter hopen dat dit zaakske niet verder gaat, of 't zou hem ook nog kunnen spijten. Als hij slim is en hij draagt Aalst werkelijk geen kwaad hart toe, dan is het moment nu misschien eens gekomen dat hij zijn mond 'ns opendoet om te zeggen dat het allemaal zo erg niet was en dat hij het toch wel "een beetje" zelf heeft uitgelokt ... Het gedrag van de supporters is in ieder geval al voor een rechtbank voor véél meer interpretatie vatbaar: dat van die "voile zwette," daarvan weet iedereen die nog nooit in zijn leven een voetbalmatch live gezien heeft, dat dat doorgaans voor de ref bestemd is (uitgezonderd Gumienny blijkbaar; de brave man is precies een beetje traag van begrip). En die oerwoudgeluiden: staat dat ergens duidelijk op beeld? Door hoeveel supporters werd dat geroepen? Uit welk vak kwam dat? Kunt ge een club verantwoordelijk stellen voor àlles wat door supporters gezegd/geroepen wordt tijdens een match? Bij de KBVB kunt ge misschien wel nog ergens één of ander seniel comité vinden dat dit voldoende vindt om dergelijke absurde sommen en straffen uit te spreken (en zelfs daar heb ik mijn twijfels bij), maar ga daarmee naar een burgerrechtbank en die zullen nooit dergelijke strafsommen toestaan voor iets dergelijk onnozel. Als ge ziet hoeveel tijd en moeite het gekost heeft om het Vlaams Blok voor racisme te veroordelen (en daar was nochthans méééééér dan materiaal genoeg voor), dan denk ik niet dat ge een burgerrechtbank vindt die onze club 20000 Euro (of hoeveel is het?) boete geeft voor "racistische" uitlatingen van de supporters. Als de KBVB ons hiervoor veroordeelt, dan kunnen ze bij Lokeren misschien ook nog eens naar de burgerrechtbank stappen om de KBVB te veroordelen voor racisme, na hun recente "administratieve" bekeruitschakeling ... Die complottheorieën die er zogezegd bij de KBVB zou heersen tegen ons, dat is ook een beetje te belachelijk voor woorden. Gumienny staat niet gelijk met heel de KBVB. Hij schrijft in zijn verslag enkel zijn persoonlijke interpretatie. Bij het incident op Nieuwkerken hadden ze bij de KBVB trouwens een uitgelezen mogelijkheid om ons zwaar te straffen en daar zou de club véél minder tegen in te brengen gehad hebben. Daar hebben "de bedenkers van het complot" dan toch alvast een uitgelezen mogelijkheid aan zich laten voorbij gaan. De KBVB bestaat overigens voor het grootste deel uit mensen van clubs en de meerderheid van (tweedeklasse-)clubs speelt graag tegen den Iendracht en geneert er zich ook niet voor om dat binnen het KBVB-gebouw toe te geven, net omwille van het volk. Neem dat maar van mij aan ... En al ge dan weer sommige reacties van mensen van Dender leest die in één keer ook weer vanalles gezien en gehoord hebben ... Ze zijn nu de ploeg van de streek en sommigen zijn nu blijkbaar nog niet op hun gemak wat den Iendracht betreft, ocharme ... |
| 15 Jan 2008, 23:31 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Heeft er iemand het e-mailadres van mr Redant????? ![]() Neen, mijn waarde, maar ik watertand nu al bij de gedachte dat iemand mij verblijdt met het e-mailadres van dat stukje, door sensatiezucht bedwelmde, riooljournalist. Het enige wat ons nog zuur zou kunnen opbreken zijn de precedenten - lees: de incidenten op Sint-Niklaas-. Wie zegt dat Gumiénny niet met de "poepers" zat na Sint-Niklaas? Maar dat is dan je reinste bevooroordeling _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 16 Jan 2008, 0:38, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Jan 2008, 0:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
5 seconden googlen
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2008, 0:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Ok, ik zal mij daar eens aan amuseren als ik niets beters te doen heb:-)
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 16 Jan 2008, 0:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Volgende thuismatch delen jullie zwarte smink uit en verkleden we ons allemaal in negers. Om te tonen dat we geen racisten zijn.
|
| 16 Jan 2008, 9:33 |
|
|
wheel's armée schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Heeft er iemand het e-mailadres van mr Redant????? ![]() Neen, mijn waarde, maar ik watertand nu al bij de gedachte dat iemand mij verblijdt met het e-mailadres van dat stukje, door sensatiezucht bedwelmde, riooljournalist. Het enige wat ons nog zuur zou kunnen opbreken zijn de precedenten - lees: de incidenten op Sint-Niklaas-. Wie zegt dat Gumiénny niet met de "poepers" zat na Sint-Niklaas? Maar dat is dan je reinste bevooroordeling [email protected] |
| 16 Jan 2008, 14:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Romario schreef: Volgende thuismatch delen jullie zwarte smink uit en verkleden we ons allemaal in negers. Om te tonen dat we geen racisten zijn. Ons 'verkleden' in 'negers'. Gij zijt goe bezig gij... |
| 16 Jan 2008, 15:00 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: Romario schreef: Volgende thuismatch delen jullie zwarte smink uit en verkleden we ons allemaal in negers. Om te tonen dat we geen racisten zijn. Ons 'verkleden' in 'negers'. Gij zijt goe bezig gij... |
| 16 Jan 2008, 15:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Tuurlijk, maar het ging mij om de woordkeuze.
|
| 16 Jan 2008, 15:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Fillou schreef: De Jean schreef: Romario schreef: Volgende thuismatch delen jullie zwarte smink uit en verkleden we ons allemaal in negers. Om te tonen dat we geen racisten zijn. Ons 'verkleden' in 'negers'. Gij zijt goe bezig gij... We kunnen daar anders wel een behoorlijk grappige tifo van maken. Mensen laten sminken voor een tweetal euro/persoon en we kunnen al een mooi deel van de boete betalen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Jan 2008, 15:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
en tv oost roepen e
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 16 Jan 2008, 16:06 |
|
| Pagina 4 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 10 Volgende |