|
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Aalst riskeert boete van 18.500 euro
Ik wil gerust meedoen dan ma kzou eigenlijk wachten tot me carnaval en ons dan in anderskleurige jeanetten verkleden
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jan 2008, 16:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik vind dat ook wel een goed gedacht en dat past ideaal bij oilsjt
_________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Jan 2008, 16:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ik stond in vak D en heb totaal geen oerwoudgeluiden gehoord.In ieder geval moest er ooit een boete van komen, hoop ik dat een 30-tal supporters een eetfestijn organiseren om de boete mee helpen te betalen.Diene Gumienny gaat onze terugkeer naar 2de klasse niet tegenhouden.Op de site van voetbalkrant is er trouwens een forum over geopend en zelfs de denderfans hebben niets gehoord.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 16 Jan 2008, 18:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik weet niet of het hier al gepost is, maar even dit:
De straf die we naar het voorval op Nieuwkerken hebben opgelopen was een voorwaardelijke straf die effectief wordt indien de feiten zich voor het einde van de competitie nogmaals voordoen. Mijn vraag is nu: moet het hier gaan om dezelfde feiten (d.w.z. bestormen van het veld en de scheids aantrappen), of om gelijk welke feiten (bv. Majezena beschimpen)? |
| 18 Jan 2008, 10:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
elfahem schreef: Ik weet niet of het hier al gepost is, maar even dit: De straf die we naar het voorval op Nieuwkerken hebben opgelopen was een voorwaardelijke straf die effectief wordt indien de feiten zich voor het einde van de competitie nogmaals voordoen. Mijn vraag is nu: moet het hier gaan om dezelfde feiten (d.w.z. bestormen van het veld en de scheids aantrappen), of om gelijk welke feiten (bv. Majezena beschimpen)? Ik denk niet dat het gaat om dezelfde feiten. Maar het zal alleszins niet in ons voordeel spelen dat de club zich 2x op een half seizoen moet gaan verantwoorden. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Jan 2008, 11:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Indien we gestraft worden stel ik voor dat we met z'n allen naar een match gaan waar Gumienny fluit en elk keer oe-oe-oe beginnen roepen als er ne zwarten aan den bal komt. Eens zien of hij dan consequent gaat zijn.
|
| 19 Jan 2008, 11:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Indien we gestraft worden stel ik voor dat we met z'n allen naar een match gaan waar Gumienny fluit en elk keer oe-oe-oe beginnen roepen als er ne zwarten aan den bal komt. Eens zien of hij dan consequent gaat zijn. ik stel voor een thuiswedstrijd van FCVDEH. |
| 19 Jan 2008, 18:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
rivelinho schreef: zwawi schreef: Indien we gestraft worden stel ik voor dat we met z'n allen naar een match gaan waar Gumienny fluit en elk keer oe-oe-oe beginnen roepen als er ne zwarten aan den bal komt. Eens zien of hij dan consequent gaat zijn. ik stel voor een thuiswedstrijd van FCVDEH. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 19 Jan 2008, 21:02 |
|
|
Vaste Waarde
rivelinho schreef: zwawi schreef: Indien we gestraft worden stel ik voor dat we met z'n allen naar een match gaan waar Gumienny fluit en elk keer oe-oe-oe beginnen roepen als er ne zwarten aan den bal komt. Eens zien of hij dan consequent gaat zijn. ik stel voor een thuiswedstrijd van FCVDEH. ik ga mee ![]() _________________ Broer van ja |
| 19 Jan 2008, 21:28 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
nieven ajoin schreef: rivelinho schreef: zwawi schreef: Indien we gestraft worden stel ik voor dat we met z'n allen naar een match gaan waar Gumienny fluit en elk keer oe-oe-oe beginnen roepen als er ne zwarten aan den bal komt. Eens zien of hij dan consequent gaat zijn. ik stel voor een thuiswedstrijd van FCVDEH. ik ga mee ![]() ik ook... en als ze die boete effectief krijgen gaan we iet organiseren om die boete mee te helpen betalen |
| 20 Jan 2008, 19:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
acrid schreef: nieven ajoin schreef: rivelinho schreef: zwawi schreef: Indien we gestraft worden stel ik voor dat we met z'n allen naar een match gaan waar Gumienny fluit en elk keer oe-oe-oe beginnen roepen als er ne zwarten aan den bal komt. Eens zien of hij dan consequent gaat zijn. ik stel voor een thuiswedstrijd van FCVDEH. ik ga mee ![]() ik ook... en als ze die boete effectief krijgen gaan we iet organiseren om die boete mee te helpen betalen Ge bedoelt toch as den iendracht die boete krijgt hé omda ge mee gotj nor Denjer ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 21 Jan 2008, 22:44 |
|
|
Na vorige week Dender-Aalst te hebben meegemaakt en nu van 't weekend de beelden gezien te hebben van standard-zulte waregem denk ik dat diene Gumienny nen aanhanger is van de partij van josé happart.Misschien kunnen ze bij den eendracht tesamen met Zulte-waregem klacht indienen tegen Gumienny voor het doordraaien tijdens een wedstrijd.
| 22 Jan 2008, 0:49 |
|
|
Vanaf het moment dat iemand nieuws heeft over die toestand met Gumienny, gelieve het hier te posten.Positief is dat Gumienny van 't weekend weer serieus geflaterd heeft in brussels-aa gent.Das dus al 3 weken na elkaar dat die gast onbegrijpelijke beslissingen neemt.Ze zouden beter die scheidsrechter schorsen ipv den iendracht te straffen.
| 06 Feb 2008, 1:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
de langen schreef: Vanaf het moment dat iemand nieuws heeft over die toestand met Gumienny, gelieve het hier te posten.Positief is dat Gumienny van 't weekend weer serieus geflaterd heeft in brussels-aa gent.Das dus al 3 weken na elkaar dat die gast onbegrijpelijke beslissingen neemt.Ze zouden beter die scheidsrechter schorsen ipv den iendracht te straffen. allicht ijdele hoop... maar wie weet he, in ieder geval het was weer pijnlijk, het optreden van gumienny de laatste weken, die moeten ze echt tegen zichzelf beschermen |
| 06 Feb 2008, 8:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
van off. site:
06-02-2008 - Zaak FCV Dender EH - VC EA 2002 (BVB) uitgesteld Citeer: Het sportcomité - afdeling Disciplinaire Zaken - stelde op verzoek van de raadsman van VC EA 2002 de zaak waarin zowel VC EA 2002 als scheidsrechter Gumienny werden opgeroepen n.a.v. het verslag van laatstgenoemde, uit tot 27 februari. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 06 Feb 2008, 17:14 |
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |