|
|
| Pagina 1 van 3 |
[ 45 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht persstop spelers wegens laster aan supporters
De spelers houden een persstop totdat de EA fans worden vrijgepleit van hetgeen de "voile zwette"
in zijn verslag heeft gezet na Dender.Schitterend toch?!! Nu betuigen de spelers,technische staf en het bestuur hun steun aan de fans. Wat een prachtige spelersgroep en dito bestuur. ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 17 Jan 2008, 21:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: persstop spelers wegens laster aan supporters
Dit stond al ergens anders.
![]() |
| 17 Jan 2008, 21:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
allez dan
maar zoiets verdient een eigen topic ! Vandaar mijn post ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 17 Jan 2008, 21:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zouden die van Dender bij wijze van sollidariteit geen forum-stop willen doen ?
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jan 2008, 21:10 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Is gewoon wat ze noemen: EENDRACHT
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 17 Jan 2008, 21:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Zouden die van Dender bij wijze van sollidariteit geen forum-stop willen doen ? ![]() dan zouden ze in de eenzaamheid verdrinken vrees ik. ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 17 Jan 2008, 22:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
schitterend gewoon
allemaal dikke zever eigenlijk, wie een put graaft voor een ander goeie zet van ons bestuur ![]() |
| 17 Jan 2008, 22:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dat is nu aan hetzelfde zeel trekken zie, goed initiatief van de spelers. 1 voor allen, allen voor 1
_________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Jan 2008, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
In HLN staat het erin en daar wordt natuurlijk gezegd dat ze het betreuren en dat deze actie door het bestuur is ingegeven en dat het de lezers en sponsors in de kou laat staan.
HLN *het is de gazet van hier op't werk hé, ni zelf gekocht *_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 18 Jan 2008, 13:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Gio schreef: In HLN staat het erin en daar wordt natuurlijk gezegd dat ze het betreuren en dat deze actie door het bestuur is ingegeven en dat het de lezers en sponsors in de kou laat staan. HLN *het is de gazet van hier op't werk hé, ni zelf gekocht *Van weirk veranderen zou 'k zo zeggen... |
| 18 Jan 2008, 15:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Regelrechte schande van HLN wat betreft de laster aan het adres van alle supporters van Iedracht.
Zelfs al zou het waar zijn dat een paar enkelingen iets racistisch hebben geuit, dan heeft deze krant nog niet het recht om dit te veralgemenen en "de supporters van Eendracht Aalst" over één kam te scheren. Ikzelf en duizenden andere supporters voelen ons beledigd !!! Al vele jaren wordt het Eendracht-publiek beschouwd als een voorbeeldige supportersklan. Dit wordt in één klap teniet geschreven door één klojo... Voor mijn part heeft HLN afgedaan. Ik koop die krant niet meer, en ik hoop dat velen dit volgen. Deze krant moet maar haar verantwoordelijkheid nemen, en dergelijke "toerist-jounalisten" definitief afvoeren. Een journalist heeft de plichtsleer om zo objectief mogelijk verslag uit te brengen en geen persoonlijke interpretaties neerschrijven uit voorliefde voor een andere club. De persstop is een fantastische solidariteits-geste van de spelers en bestuur. Geen medewerking meer met de pers, tot wanneer deze zaak is recht getrokken ! Eendracht Aalst heeft de pers niet nodig, om haar gestatige opmars verder te zetten naar eerste klasse ! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 19 Jan 2008, 12:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
En het stopt maar niet, vandaag zeggen ze zelfs in HLN dat we in crisis zitten door de nederlaag in Dender en het gemis aan de matchen tegen Anderlecht en dat het bestuur van Aalst beter de supporters zou viseren in plaats van de boodschappers...
![]() |
| 19 Jan 2008, 13:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kunnen we geen actie ondernemen tegen Oudenaarde bv. De supporters van de zittribune kunnen de pers dan eens duidelijk maken wat we ervan denken.
Het grappigste is dat ze zichzelf boodschappers noemen. Ik noem dat een sensatieverhaal maken op basis van de reactie van een scheidsrechter, die eens positief in het nieuws wou komen en een speler die het nooit kunnen verkroppen heeft dat hij hier weg moest. |
| 19 Jan 2008, 13:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Had ik ook al aan gedacht.
Maar dan komt EA helemaal niet meer in het nieuws als we ze het ook al onmogelijk maken de matchen te verslagen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Jan 2008, 13:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
te goed gaan hé...
'k heb hier wel juist het artikel in HLN gelezen... dat is duidelijk GEEN artikel geschreven vanuit geweldig veel opgekropte frustratie. Voor HLN nieuws haar doen is er zelfs niets van sensatie aan, je kunt van die mannen nu eenmaal ook niet verwachten dat ze een persstop gaan toejuichen hé. Ik vind toch dat dit artikel een heel andere ondertoon heeft dan die in het nieuwsblad waar de arrogantie er gewoon vanaf druipt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2008, 13:47 |
|
| Pagina 1 van 3 |
[ 45 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 Volgende |