persstop spelers wegens laster aan supporters - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 persstop spelers wegens laster aan supporters 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: persstop spelers wegens laster aan supporters
placietjen schreef:
te goed gaan hé...

'k heb hier wel juist het artikel in HLN gelezen... dat is duidelijk GEEN artikel geschreven vanuit geweldig veel opgekropte frustratie. Voor HLN nieuws haar doen is er zelfs niets van sensatie aan, je kunt van die mannen nu eenmaal ook niet verwachten dat ze een persstop gaan toejuichen hé. Ik vind toch dat dit artikel een heel andere ondertoon heeft dan die in het nieuwsblad waar de arrogantie er gewoon vanaf druipt.

Het natrappen in het begin van het artikel is anders nergens voor nodig vind ik... :x

19 Jan 2008, 13:52
Ancien

Leeftijd: 65
Ik moet wel zeggen dat ik die serie reacties van Eendracht-supporters in Het Nieuwsblad vandaag toch wel indrukwekkend vind. Heel genuanceerd ook... Als we natuurlijk zelf de krant gaan schrijven, dan ga ik ze misschien nog wel missen. ;)

Het zielige van de media is dat ze altijd op zoek zijn naar de straffe verhalen.
IEDEREEN moet ervan overtuigd worden dat ALLES OVERAL misgaat!
Ik vrees dat het ook is van niet beter kunnen. Je leest zelden nog een goede marchanalyse in de krant.

19 Jan 2008, 13:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Casual1919 schreef:
Had ik ook al aan gedacht.
Maar dan komt EA helemaal niet meer in het nieuws als we ze het ook al onmogelijk maken de matchen te verslagen.

Maar het kan ook ludiek he. Uitdelen van een zwarte (zonne)bril. Of iets met oorapparaten op het feit dat ze niets gehoord hebben, maar wel schrijven wat er zou gebeurd zijn.

19 Jan 2008, 13:54
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ludieke actie zou ook kunnen zijn dat we éénmalig de wedstrijdtopic- Willebroek-Aalst omvormen tot de Willebroek-Aalst-topic Redant-Style

en dat we dan telkens in de redant-style postings doen:

in willebroek zijn het allemaal homo's aangezien ik van een verre vriendin diens kwaffeur heb gehoord dat de bilde nogal vriendjes is met diejen Davy Brocatus ... hopelijk grijpt het bestuur daar op tijd in tegen die mensen die van de club willebroek een verwijfd nest maken... over de match zelf kan ik niet te veel zeggen aangezien ik 80 percent van den tijd bezig was met neuspeuteren en naar den decolleté van die naast mij aan t zien was, maar gelukkig heeft mijne maat mij gsmst dat we twee strafschoppen zijn onthouden en dat die mannen een buitenspelgoal maken, wat mij dan doet besluiten dat dien arbiter iets tegen ons heeft.

19 Jan 2008, 14:35
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
janos schreef:
Kunnen we geen actie ondernemen tegen Oudenaarde bv. De supporters van de zittribune kunnen de pers dan eens duidelijk maken wat we ervan denken.

Het grappigste is dat ze zichzelf boodschappers noemen. Ik noem dat een sensatieverhaal maken op basis van de reactie van een scheidsrechter, die eens positief in het nieuws wou komen en een speler die het nooit kunnen verkroppen heeft dat hij hier weg moest.

mss iets scanderen als journalist maffia ofz:p of is da ook een rascistische opmerking :p :D

19 Jan 2008, 14:43
Ancien

Leeftijd: 45
Ge zijt beter dat ge ze ook niet TE veel tegen u in 't harnas jaagt hé.
Ge moogt de macht van ne journalist ook niet onderschatten.

Gewoon zoals de club nu doet, de pers negeren. Ideale reactie!

19 Jan 2008, 14:51
forumlegende

Leeftijd: 45
salvador schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik die serie reacties van Eendracht-supporters in Het Nieuwsblad vandaag toch wel indrukwekkend vind. Heel genuanceerd ook... Als we natuurlijk zelf de krant gaan schrijven, dan ga ik ze misschien nog wel missen. ;)

Het zielige van de media is dat ze altijd op zoek zijn naar de straffe verhalen.
IEDEREEN moet ervan overtuigd worden dat ALLES OVERAL misgaat!
Ik vrees dat het ook is van niet beter kunnen. Je leest zelden nog een goede marchanalyse in de krant.

staan die ook online?

19 Jan 2008, 15:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Die persstop is zeker al over? Want Troch gaf gisteren een interview aan TV Oost.

28 Jan 2008, 10:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Zienaa schreef:
Die persstop is zeker al over? Want Troch gaf gisteren een interview aan TV Oost.

Iets waar Wim Redant vandaag in het Nieuwsblad opnieuw heel veel plezier aan beleefde blijkbaar.

28 Jan 2008, 10:46
Vaste Waarde

Na de wedstrijd gaf Thomas Troch een interview weg voor TV-Oost, waardoor de persboycot van de Aalsterse spelers van erg korte duur blijkt.rwd
bron HNB

Gefrustreerden debiel!
No more interviews for Nieuwsblad :fuck: :lol:

Iendracht nor 2e

28 Jan 2008, 10:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Zienaa schreef:

Iets waar Wim Redant vandaag in het Nieuwsblad opnieuw heel veel plezier aan beleefde blijkbaar.

Idd heb het ook net gezien. 'tZielig ventje...

28 Jan 2008, 10:52
Nationale Ploeg

'Lionel Lord legde onze pijnpunten bloot'

In een onderhoudende partij toonde Aalst zich na een aarzelende start de betere van Oudenaarde. De bezoekende coach Gaby Demanet liep met de Aalsterse spits Lionel Lord een oude bekende tegen het lijf en had de Nederlander liever niet op het veld gezien.

'Ik had de Nederlander van juli tot oktober onder mijn hoede bij Oostende. Lionel is enorm explosief en speelt in derde klasse onder zijn waarde, want hij speelde ooit bij Heerenveen. Tegenover zijn kwaliteiten staat wel zijn blessuregevoeligheid.'

De West-Vlaming kent het minpunt van de nieuwe Aalsterse spits, die een goede indruk maakte, maar na een uur leeg gespeeld was en met krampen naar de kant moest. Demanet dicht Aalst titelkansen toe, maar roept de Ajuinen niet uit tot superfavoriet.

'Aalst heeft een oerdegelijke ploeg en beschikt over een geweldige achterban, maar zal niet over de tegenstand heen walsen in het titeldebat.'

Demanet contesteerde de eerste Aalsterse treffer. 'Eerst was de bal over de lijn en nadien was er ook nog eens sprake van buitenspel. Een coach die zijn mondje dan roert, vliegt uiteraard in de tribune', klonk het verongelijkt.

'Onze pijnpunten werden bloot gelegd. Lord forceerde de tweede treffer in zijn eentje en maakte ons gebrek aan snelheid pijnlijk duidelijk. Na de tweede tegentreffer doofde ons kaarsje uit. We speelden geen slechte wedstrijd, maar missen snelheid en kracht en daar kunnen we dit seizoen helaas niets meer aan veranderen. We zagen opnieuw waar Oudenaarde te kort schiet om de top vijf te ambiëren. Na de wedstrijd zaten de spelers ook opnieuw met de hoofdjes naar omlaag', stelt Demanet. Na de wedstrijd gaf Thomas Troch een interview weg voor TV-Oost, waardoor de persboycot van de Aalsterse spelers van erg korte duur blijkt.

28 Jan 2008, 10:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Zienaa schreef:

is natuurlijk ook niet slim van Troch als die boycot er inderdaad nog was.

28 Jan 2008, 11:08
Vaste Waarde

Mss geldt het enkel voor de schrijvende pers ;)

Iendracht nor 2e

28 Jan 2008, 11:14
nieuw in de eerste ploeg

Het is toch duidelijk dan enkel de kranten HNB en HLN geviseerd worden.

28 Jan 2008, 11:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3