|
|
| Pagina 62 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Artikels
Ik wil er wel even op wijzen dat Wim Redant, ook al is die het toppunt van frustratie, zeker niet de enige journalist is die in heel deze affaire schuld treft en tegen wie deze persstop gericht is hé. Jan Van Lijsebeth van het Laatste Nieuws loopt minstens even gefrustreerd en ging zeker even ver en dienen debiel van ne Koen Van Uytvange bracht de hele zaak op gang door den dag na de match een artikel te schrijven dat het nog niet waard is om uw gat mee af te kuisen. Dit maar om te zeggen dat er verschillende journalisten zijn die hier vuile rollen in spelen.
|
| 25 Jan 2008, 13:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Eens een bordje naast de koepel hangen.
Toegang verboden voor ; Familie Persoons Patrick Orlans Patrick De Cock Peter Garré Honden Serge Gumienny Supporters FCV Dender EH Riooljournalisten ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Jan 2008, 14:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Eens een bordje naast de koepel hangen. Toegang verboden voor ; Familie Persoons Patrick Orlans Patrick De Cock Peter Garré Honden Serge Gumienny Supporters FCV Dender EH Riooljournalisten ... Lecomte ![]() |
| 25 Jan 2008, 14:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ja, juist. Patrick De Wilde ben ik ook vergeten.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Jan 2008, 14:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bodaert?
|
| 25 Jan 2008, 15:01 |
|
|
Junior
En Mr Verstringhe is die nog welkom ????
|
| 25 Jan 2008, 15:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
De Bilde?
![]() |
| 25 Jan 2008, 15:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Nonkel Marcel
De Walter _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Jan 2008, 15:23 |
|
|
Scholier
Houssine Benali
![]() |
| 25 Jan 2008, 15:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Manu Karagiannis
die paar spelers van op Sint Niklaas diene ref van tegen Couillet en Oudenaarde (ben naam kwijt) den Jie- _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jan 2008, 16:07 |
|
|
Kom, tis goe jongens, we verstaan het nu wel
. |
| 25 Jan 2008, 16:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Kom, tis goe jongens, we verstaan het nu wel .Ja, 't zou anders wel eens een neverending lijstje kunnen worden ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jan 2008, 16:15 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
de clerus schreef: Bartos schreef: Het Nieuwsblad schreef: Voorzitter Aalsterse supportersfederatie Koen De Cooman bevreesd voor zware boete 'Eendracht wordt overal geviseerd' De incidenten tijdens de bekerwedstrijd Aalst - Dender blijven de gemoederen in Aalst beheersen. Door de persboycot wil niemand bij de Ajuinen commentaar leveren. Wij vroegen een reactie aan Koen De Cooman, voorzitter van de Aalsterse supportersfederatie. Het officiële rapport van scheidsrechter Gumienny na de bekerderby maakt gewag van het feit dat de wedstrijd tot twee keer toe werd onderbroken wegens racistische oerwoudgeluiden uit het Aalsterse supportersvak. Alle waarnemers waren het erover eens dat slechts een kleine verwaarloosbare minderheid van de fans zich bezondigde aan de feiten, maar toch weigert het Aalsterse bestuur om zich daarvan te distantiëren terwijl het om objectief vastgestelde feiten gaat. We gaven het woord aan Koen De Cooman, voorzitter van de Aalsterse supportersfederatie, die niet gebonden blijkt aan de persboycot van bestuur en spelers van Aalst. 'Ik vind het frustrerend dat een beeld opgehangen wordt van 3.000 racistische 'ajuinen' terwijl er misschien hooguit vijftien Sylla en Munyaneza viseerden. De overige fans moedigden met de kreet 'Roel, Roel!' Vandenbrande aan. Voetbal is passie in Aalst, maar we werden in Willebroek wel opgewacht door een waterkanon. Iemand met een trommel werd opgepakt voor vermeend uitdagend gedrag en vreest nu een stadionverbod. Een mogelijke boete van 18.000 euro vind ik hallucinant. Ik schaar me dan ook achter de spelers', stelt De Cooman. Ook op het veld leeft het gevoel van het verongelijkte Eendracht. 'Sedert het incident in Sint-Niklaas met een aangevallen scheidsrechter krijgen we geen enkele strafschop meer. Boto en Vandenbrande kregen in de bekerderby geel omdat ze onze treffer vierden met de Aalsterse fans (Gumienny handelde correct en gaf geel wegens het beklimmen van de dranghekkens, rwd). Munyaneza kreeg zelfs geen uitbrander toen hij onze fans uitdaagde met de vinger op de mond. Waarom ging hij niet vieren bij de Denderleeuwse fans?', vraagt De Cooman zich af. Eendracht is intussen niet langer leider. 'Ik geef toe dat het frustrerend is om de leiding te moeten afstaan terwijl je de beste ploeg van derde klasse in huis hebt', klinkt het eerlijk bij de trouwe Aalsterse fan. Wim Redant Hoe gefrustreerd is diene Wim Redant zeg, diene gast begint echt serieus te ver te gaan hoor. Ten eerste zal die boete wel heus niet zo hoog oplopen, hoor. 18000 euro ziede zelfs in eerste klasse nog ni En waarom nog langer interviews geven aan diene redant. Ge ziet toch direct in da artikel dat diene met ons lacht. Gewoon geen interviews meer aan redant. Stoch ni moeilijk zekers Volledig mee akkoord, dit voelde ik met mijn ellebogen aankomen van zodra ik KDC's foto zag, en ge weet hoe goed mijn ellebogen verscholen zitten. Geef die gasten gewoon geen enkele kans om hun frustratie te ventileren en het spelletje zal vanzelf doodbloeien, ma soit. Same goes for Van Lijsebeth en de rest van dat zoo(i)tje. _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Jan 2008, 2:37 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Koen zou beter eens een persstop inlassen
![]() |
| 26 Jan 2008, 22:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Zulte-Waregem contacteren en tesamen klacht indienen tegen Gumienny bij den bond.
Ze zouden beter in deze fase van den beker en in 1ste klasse allemaal nederlanders nemen als arbiter, die zijn minder partijdig dan die fanatieke walen. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 27 Jan 2008, 0:08 |
|
| Pagina 62 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 497 Volgende |