|
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 5 berichten ] |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bericht S.O.S. Vervoer aanstaande woensdag richting New Denderhof
Bestekens,
Wie voelt zich geroepen om mij op Steenweg op Dendermonde te Hofstade, te komen ophalen en mij aan New Denderhof te deponeren? Ons moeder is er namelijk niet. Bus vertrekt om 18 u. Ik dank u voor uw massale reactie in pm of via sms: 0473 63 89 49 Vielen Dank Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 28 Jan 2008, 10:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: S.O.S. Vervoer aanstaande woensdag richting New Denderhof
Ge hebt toch al uw eigen vervoer?
Anders graag, was ik zelfs meegeweest maar moet werken tot 20u30 |
| 29 Jan 2008, 11:18 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Die van Wies gon oeik insj e mopke vertellen zèèèè, iejn da ge van oon a elleboegen voeltj kommen.. Goe geprobeird jongen
Oilsjt heeft zijn uren kunnen verleggen, waardoor hij mij komt ophalen. Hoewel ik al kon rekenen op den Bakkie, maar bij deze braveken. Er is iemand uit Aalst die mij wil komen halen dus zou het zot zijn om u te doen omrijden. Toch bedankt Bakkardinho, en zeker tot later Ik zie da wel zitten om mè aa insj mee te roien; Goi, die bè de Rendac werkt, ik in e koesjken. Tes allemol iet hein jongen Bedankt aan u allen Wreedzame groeten, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 29 Jan 2008, 11:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Geen probleem maat,ge ziet in nood kent men zijn vrienden,toen ik dit hier gisteren las was ik verbaasd dat er nog geen enkele reactie op was gekomen op de vraag van Thomas die nochthans al meer dan 150 keer bekeken werd.
Ge ziet dat het niet allemaal paljassen zijn op het forum,al beweren sommige(via Pm)dat ik daar wel bij behoor. Zonnige groetjes van de paljas van Hansbeke _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Jan 2008, 15:50 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Geen probleem maat,ge ziet in nood kent men zijn vrienden,toen ik dit hier gisteren las was ik verbaasd dat er nog geen enkele reactie op was gekomen op de vraag van Thomas die nochthans al meer dan 150 keer bekeken werd. Ge ziet dat het niet allemaal paljassen zijn op het forum,al beweren sommige(via Pm)dat ik daar wel bij behoor. Zonnige groetjes van de paljas van Hansbeke Cheers mate, alles komt op zijn pootjes terecht, maar ik heb geen zin om scheidsrechter te spelen zenne. Ziet dat ze mij nu ook voor vuilen zwarten zouden uitmaken. Het zou te grof zijn Groentjes uit het landelijke Hofstade:) (waar Johan Boskamp het vak leerde, en nu jullie:p) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 29 Jan 2008, 15:56 |
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 5 berichten ] |