|
|
| Pagina 122 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Dannyp98 schreef: Smetje schreef: Dannyp98 schreef: De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen ![]() jullie zullen mij nog wel gelijk geven en wij zullen dan wel zien wie er crazy is kan wel zijn maar dan nog is da nu ni de moment om zulke dingen op te schrijven... ik was ook gralijk ontgoocheld na de leste match maar nen dag later moete toch beseffen da der nog niks verloren is en we echt wel een dikke ploeg hebbe voor 3e. en da kost geld... _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 01 Feb 2008, 16:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dannyp98 schreef: De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen ![]() |
| 01 Feb 2008, 16:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Allez jongens, er is nekeer verloren... Hoort nekeer nu, het is den trainer zijn fout.
Woensdag hebben we een ploeg gezien die tegen Aalst eens durfde aanvallen. Nog nie veel gezien dit seizoen. Misschien daarom... Allez laat de commentaar maar komen... |
| 01 Feb 2008, 16:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Dannyp98 schreef: Smetje schreef: Dannyp98 schreef: De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen ![]() jullie zullen mij nog wel gelijk geven en wij zullen dan wel zien wie er crazy is Dit vraagt een verklaring. Danny, schiet van wal jongen. |
| 01 Feb 2008, 17:04 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dannyp98 schreef: De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen Geweld valt niet goed te praten, maar er zijn uitzonderingen... Werkelijk onvoorstelbaar wa voor dommerikken hier op 't forum zitten! Wat ik hier de voorbije dagen gelezen heb... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Feb 2008, 17:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
superjuin schreef: witzwet schreef: En dat lees je nu iedere keer he: er is talent genoeg. Klopt wel hoor, zolang je maar geen blessures hebt zoals wij nu toch al maanden geplaagd worden. Jammer dat er niets meer bijgekomen is. De zelfverklaarde favoriet is de enige club die zich amper versterkte. En je zal zien, na de match tegen Waregem; winnen we, dan krijgen al de pessimisten op hun kop. verliezen we: dan krijgen we terug alle doemdenkers 'zie je wel...' sorry, maar de enige die ons als favoriet verklaart zijn diegenen die in paniek schieten als blijkt dat na 1.5 jaar den iendracht nog eens verliest op verplaatsing. Het bestuur heeft me dunkt nergens laten weten de favoriet van de reeks te zijn, wel dat ze (terecht) een goeie kans maken, het is een nuance, maar wel een belangrijke Wel, dan 'dunkt' ge mis. Ik citeer De Ridder tijdens de bekertrekking op den bond:'Dit jaar moeten we gewoon weg uit derde, anders vrees ik een terugval'. Alleen jammer dat van de sups alleen ik aanwezig was op de trekking. Pas op, mannen, ik geloof sterk in onze kansen maar niet met alle blessureleed. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 01 Feb 2008, 17:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: superjuin schreef: witzwet schreef: En dat lees je nu iedere keer he: er is talent genoeg. Klopt wel hoor, zolang je maar geen blessures hebt zoals wij nu toch al maanden geplaagd worden. Jammer dat er niets meer bijgekomen is. De zelfverklaarde favoriet is de enige club die zich amper versterkte. En je zal zien, na de match tegen Waregem; winnen we, dan krijgen al de pessimisten op hun kop. verliezen we: dan krijgen we terug alle doemdenkers 'zie je wel...' sorry, maar de enige die ons als favoriet verklaart zijn diegenen die in paniek schieten als blijkt dat na 1.5 jaar den iendracht nog eens verliest op verplaatsing. Het bestuur heeft me dunkt nergens laten weten de favoriet van de reeks te zijn, wel dat ze (terecht) een goeie kans maken, het is een nuance, maar wel een belangrijke Wel, dan 'dunkt' ge mis. Ik citeer De Ridder tijdens de bekertrekking op den bond:'Dit jaar moeten we gewoon weg uit derde, anders vrees ik een terugval'. Alleen jammer dat van de sups alleen ik aanwezig was op de trekking. Pas op, mannen, ik geloof sterk in onze kansen maar niet met alle blessureleed. Hopelijk beseft hij dat hij volgende keer maar beter niks meer zegt tegen u. |
| 01 Feb 2008, 18:26 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: witzwet schreef: superjuin schreef: witzwet schreef: En dat lees je nu iedere keer he: er is talent genoeg. Klopt wel hoor, zolang je maar geen blessures hebt zoals wij nu toch al maanden geplaagd worden. Jammer dat er niets meer bijgekomen is. De zelfverklaarde favoriet is de enige club die zich amper versterkte. En je zal zien, na de match tegen Waregem; winnen we, dan krijgen al de pessimisten op hun kop. verliezen we: dan krijgen we terug alle doemdenkers 'zie je wel...' sorry, maar de enige die ons als favoriet verklaart zijn diegenen die in paniek schieten als blijkt dat na 1.5 jaar den iendracht nog eens verliest op verplaatsing. Het bestuur heeft me dunkt nergens laten weten de favoriet van de reeks te zijn, wel dat ze (terecht) een goeie kans maken, het is een nuance, maar wel een belangrijke Wel, dan 'dunkt' ge mis. Ik citeer De Ridder tijdens de bekertrekking op den bond:'Dit jaar moeten we gewoon weg uit derde, anders vrees ik een terugval'. Alleen jammer dat van de sups alleen ik aanwezig was op de trekking. Pas op, mannen, ik geloof sterk in onze kansen maar niet met alle blessureleed. Hopelijk beseft hij dat hij volgende keer maar beter niks meer zegt tegen u. Waarom zo aanvallend tegenover Superjuin? Bedoelt toch niets slecht daarmee? |
| 01 Feb 2008, 18:29 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Mensen don't panic! Volgende week recuperen we dessaer en couli terug. Dan staat er op arnold na een volledige ploeg. Plus dat arnold mss al tegen april terug is.
Ok, ik had ook gehoopt op een transfer maar als je onze results eens bekijkt moeten we niet panikeren. Na één match mogen we geen conclusies trekken voor een gans seizoen. Laat ons gewoon afwachten. En alst den titel ni rechtstreeks lukt spelen we ook nog eindronde.... en daarin zijn we altijd al goed geweest. Tbegint ier een supporter vs supporterforum te worden _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 01 Feb 2008, 18:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
bent hier gewoon beu op da forum! hier mag werkelijk nix van kritiek gegeve worde of ge krijgt hier op u kap dat ni schoon is
sommige mense worde hier uitgemaakt voor dommerik, blinden, halven, omda zij nu een bepaalde mening emme over 1 van onze spelers! ik vind ook dat de kritiek terecht moe zijn e, daar ni van, ma voor welke dinges hier sommige gewoon worde uitgelachen op naar carnaval, liefst me de 3punten natuurlijk ![]() en nu post ik hier nen helen tijd nix meer, kzal nu al reactie genoeg krijge... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Feb 2008, 18:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
als ge al nimeer tegen iemand moogt zeggen da em ne dommerik, blinden, halven ofzo is ist ver gekomen vind ik
![]() _________________
|
| 01 Feb 2008, 18:53 |
|
|
villa schreef: Bartos schreef: witzwet schreef: superjuin schreef: witzwet schreef: En dat lees je nu iedere keer he: er is talent genoeg. Klopt wel hoor, zolang je maar geen blessures hebt zoals wij nu toch al maanden geplaagd worden. Jammer dat er niets meer bijgekomen is. De zelfverklaarde favoriet is de enige club die zich amper versterkte. En je zal zien, na de match tegen Waregem; winnen we, dan krijgen al de pessimisten op hun kop. verliezen we: dan krijgen we terug alle doemdenkers 'zie je wel...' sorry, maar de enige die ons als favoriet verklaart zijn diegenen die in paniek schieten als blijkt dat na 1.5 jaar den iendracht nog eens verliest op verplaatsing. Het bestuur heeft me dunkt nergens laten weten de favoriet van de reeks te zijn, wel dat ze (terecht) een goeie kans maken, het is een nuance, maar wel een belangrijke Wel, dan 'dunkt' ge mis. Ik citeer De Ridder tijdens de bekertrekking op den bond:'Dit jaar moeten we gewoon weg uit derde, anders vrees ik een terugval'. Alleen jammer dat van de sups alleen ik aanwezig was op de trekking. Pas op, mannen, ik geloof sterk in onze kansen maar niet met alle blessureleed. Hopelijk beseft hij dat hij volgende keer maar beter niks meer zegt tegen u. Waarom zo aanvallend tegenover Superjuin? Bedoelt toch niets slecht daarmee? Ik was op witzwet bezig. Als de mensen iets zeggen tegen u vind ik het van weinig respect getuigen om dat tegen hen te gebruiken achteraf. |
| 01 Feb 2008, 18:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
"tegen hen gebruiken"
Oek teveel politiefilms gekeken? ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 01 Feb 2008, 18:58 |
|
|
de clerus schreef: "tegen hen gebruiken" Oek teveel politiefilms gekeken? ![]() Ge weet wat ik wil zeggen hé . |
| 01 Feb 2008, 19:00 |
|
|
hehe jaut jaut
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 01 Feb 2008, 19:01 |
|
| Pagina 122 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 149 Volgende |