Transfers 2007-2008 - Pagina 123 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 121 122 123 124 125 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 43
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Ok, op Francs Borains was het bijlange nie goe maar hebde da veld, as ge het zo kunt noemen, goe bezien? De verkeerde controles waren voor een groot stuk daar aan te wijten denk ik. En toch had het er anders kunnen uitzien als Troch zijnen bal op de paal binnengaat. En dan was er hier helemaal geen gezaag geweest. Om maar te zeggen da alles relatief is. Ok, ge moet kritiek kunnen verdragen maar sommigen overdrijven echt wel serieus. Het is zeker een gemiste kans om een kloofje te slaan maar we doen nog altijd mee he gasten. Moesten we morgen in Waregem verliezen, dan vind ik het iets anders, want dan vrees ik ne mentale tik van jewelste maar na 1 mindere match is zo ne paniek toch nie nodig he.
Over de keeperskwestie dan... Ik vind Lieven goed op hoge ballen maar echt overtuigen heeft hij volgens mij nog nie kunnen doen. Elke keer als hij uitkomt hou ik mijnen adem in want zijn timing is al dikwijls fout geweest met alle gevolgen vandien. Ik vind Lambrecht trouwens op zijn minst evenwaardig en persoonlijk had ik hem na zijn match tegen Oudenaarde laten starten op Francs Borains maar goed. Lieven, tis aan u en bewijs mijn ongelijk man.
Achterin missen we duidelijk Dessaer. Van Dender vervangt hem centraal goed vind ik maar ik zie hem toch liever op linksachter staan want Shabi steekt toch altijd wa stoten uit. Seminck staat er altijd en De Schutter trekt goe zijne plan. Hopelijk is Denis er volgende week terug klaar voor.
In ons middenveld doet Roel het uitstekend in Couli zijn plaats, net als op alle andere posities waar hij ons al geholpen heeft. Maar toch hoop ik da Couli er snel terug bijloopt, al vrees ik ervoor, ondanks het bericht op de site. Den tijd zalt uitwijzen zeker he. Verheyden speelde ook al enkele ongelukkige matchen en persoonlijk zie ik hem liever spelen in de rol van Troch, hij zou daar veel beter tot zijn recht komen. Claessens stond er al een gans seizoen, in tegenstelling tot Aelbrecht. Die haalde zelden het verwachte niveau. Hij is nochthans einde contract ma als ik dat zo bezie, er zijn er na vorig seizoen andere moeten vertrekken mijn gedacht. Laat Jens maar vlug starten, daar gaat veel meer dreiging vanuit.
Voorin had ik van Thomas meer verwacht. Te wisselvallig als ge het mij vraagt ma zijn blessure zal daar misschien wel een rol in spelen. Boto valt ook voor mij te licht uit in het huidige systeem. Zou beter tot zijn recht komen met 2 zuivere spitsen. Hij doet wel zijn best, da kunde nie ontkennen, en als ze lange ballen naar voor jagen zoals op Dender kan hij er zelf ook niks aan doen, da is nu eenmaal zijn spel nie. Tis dus duidelijk da we Arnoldinho missen. En dan nog Lord zeker. Ge ziet da hij kan voetballen maar ik vrees da hij het dikwijls alleen gaat willen forceren en net die dribbel te veel gaat willen doen.
En Limpens buitensmijten? Ge zou ewa zien als ge elken trainer moet ontslaan die 2 keer verliest en mee aan de kop speelt.
Mijn persoonlijke conclusie: de blessuregolf met als gevolg de te krappe kern gaat ons den titel kosten, gelukkig hebben we de eindronde nog en hopelijk is daar iedereen topfit want met ons basisploeg maken we zeker een goede kans. Ik had er dus zeker nog iemand bijgehaald met nieuwjaar, maar enkel als het financieel haalbaar is. Is dat niet zo, dan zeker geen zotte dingen doen maar dan moeten ze er ook voor uitkomen vind ik da het budgettair gezien nie ging.
En nu op naar Waregem voor minstens een gelijkspel :EA:

01 Feb 2008, 20:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
hansken schreef:
bent hier gewoon beu op da forum! hier mag werkelijk nix van kritiek gegeve worde of ge krijgt hier op u kap dat ni schoon is :stom:

sommige mense worde hier uitgemaakt voor dommerik, blinden, halven, omda zij nu een bepaalde mening emme over 1 van onze spelers! ik vind ook dat de kritiek terecht moe zijn e, daar ni van, ma voor welke dinges hier sommige gewoon worde uitgelachen :crazy:

op naar carnaval, liefst me de 3punten natuurlijk ;)

en nu post ik hier nen helen tijd nix meer, kzal nu al reactie genoeg krijge...

Klopt als een bus ge moogt het nu nog zo goed argumenteren als ge wilt. Bij sommige die dan reply'en druipt de arrogantie er soms af.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

01 Feb 2008, 21:07
Ancien

Leeftijd: 47
Bartos schreef:
witzwet schreef:
superjuin schreef:
witzwet schreef:
En dat lees je nu iedere keer he: er is talent genoeg. Klopt wel hoor, zolang je maar geen blessures hebt zoals wij nu toch al maanden geplaagd worden. Jammer dat er niets meer bijgekomen is. De zelfverklaarde favoriet is de enige club die zich amper versterkte. En je zal zien, na de match tegen Waregem; winnen we, dan krijgen al de pessimisten op hun kop. verliezen we: dan krijgen we terug alle doemdenkers 'zie je wel...'

sorry, maar de enige die ons als favoriet verklaart zijn diegenen die in paniek schieten als blijkt dat na 1.5 jaar den iendracht nog eens verliest op verplaatsing.
Het bestuur heeft me dunkt nergens laten weten de favoriet van de reeks te zijn, wel dat ze (terecht) een goeie kans maken, het is een nuance, maar wel een belangrijke

Wel, dan 'dunkt' ge mis. Ik citeer De Ridder tijdens de bekertrekking op den bond:'Dit jaar moeten we gewoon weg uit derde, anders vrees ik een terugval'. Alleen jammer dat van de sups alleen ik aanwezig was op de trekking. Pas op, mannen, ik geloof sterk in onze kansen maar niet met alle blessureleed.

Hopelijk beseft hij dat hij volgende keer maar beter niks meer zegt tegen u.

foert :fuck:

Laatst gewijzigd door witzwet op 01 Feb 2008, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Feb 2008, 22:19
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
geeuw...

01 Feb 2008, 23:29
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witzwet schreef:
Bartos schreef:

Voor alle duidelijkheid, tis niks persoonlijks hé, maar ik ben het op meerdere vlakken wel oneens met u en ik vind dat als Geert iets zegt tegen u dat ge hem hier niet op zijn woorden moet pakken.

01 Feb 2008, 23:59
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
hansken schreef:
bent hier gewoon beu op da forum! hier mag werkelijk nix van kritiek gegeve worde of ge krijgt hier op u kap dat ni schoon is :stom:

sommige mense worde hier uitgemaakt voor dommerik, blinden, halven, omda zij nu een bepaalde mening emme over 1 van onze spelers! ik vind ook dat de kritiek terecht moe zijn e, daar ni van, ma voor welke dinges hier sommige gewoon worde uitgelachen :crazy:

Klopt als een bus ge moogt het nu nog zo goed argumenteren als ge wilt. Bij sommige die dan reply'en druipt de arrogantie er soms af.

Het enige bericht waar de arrogantie vanaf druipt, is datgene dat je nu net gezet hebt. Als je kritiek kan leveren, moet je ook tegen respons kunnen, maar jij vind dat jouw mening terechte kritiek is en dat elk antwoord erop arrogant is. Als je er niet mee kan leven dat niet iedereen jouw mening deelt, zit je op een forum op de verkeerde plaats man. Ik begin het trouwens meer dan op mijn heupen te krijgen van mensen die vinden dat kritiek moet kunnen (daar kan ik mee leven), maar dat kritiek op die kritiek niet zou mogen. Als het forum er enkel is voor de mensen die de ploeg willen afbreken, zijn we ver gekomen hoor.

02 Feb 2008, 0:04
Ancien

Bartos schreef:
witzwet schreef:
Bartos schreef:

Voor alle duidelijkheid, tis niks persoonlijks hé, maar ik ben het op meerdere vlakken wel oneens met u en ik vind dat als Geert iets zegt tegen u dat ge hem hier niet op zijn woorden moet pakken.

Zou nog spijtig zijn...maar ik ga toch dit forum laten voor wat het is, kwestie van niet persoonlijk te worden. Ge zijt nog ne maat en dat hou ik liever zo.

02 Feb 2008, 0:05
Vaste Waarde

witzwet schreef:
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Bartos schreef:

Zou nog spijtig zijn...maar ik ga toch dit forum laten voor wat het is, kwestie van niet persoonlijk te worden. Ge zijt nog ne maat en dat hou ik liever zo.

:wave:

02 Feb 2008, 0:06
Iendracht.be - beheer

witzwet schreef:

Tis daarom ook dat ik zeg dat het niks persoonlijk is, maar dat ik gewoon uw mening niet deel (en dus ook mijn eigen mening ventileer).

02 Feb 2008, 0:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Titus schreef:
hansken schreef:

Het enige bericht waar de arrogantie vanaf druipt, is datgene dat je nu net gezet hebt. Als je kritiek kan leveren, moet je ook tegen respons kunnen, maar jij vind dat jouw mening terechte kritiek is en dat elk antwoord erop arrogant is. Als je er niet mee kan leven dat niet iedereen jouw mening deelt, zit je op een forum op de verkeerde plaats man. Ik begin het trouwens meer dan op mijn heupen te krijgen van mensen die vinden dat kritiek moet kunnen (daar kan ik mee leven), maar dat kritiek op die kritiek niet zou mogen. Als het forum er enkel is voor de mensen die de ploeg willen afbreken, zijn we ver gekomen hoor.

Ik had het zeker niet op u aangezien ge een van de weinige zijt die op sommige kritiek een gefundeerd antwoord geeft. Ik antwoordde eerder op de post van hansken die opmerkte dat er velen gewoon antwoorden met smiley's of met debiel enz. Ik heb er dan ook expres geen namen bijgezet omdat het hier niet de bedoeling is mensen aan te vallen. Maar als er iemand hier iets minder positiefs zet krijgt hij meteen een golf van reacties over zich en sommige van die reacties zijn niet altijd even gefundeerd. Tenslotte was het helemaal niet de bedoeling om arrogant over te komen met mijn vorige post.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

02 Feb 2008, 2:14
forumlegende

Dannyp98 schreef:
De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen

Laat iedereen rustig het seizoen uitdoen...

02 Feb 2008, 11:53
Nationale Ploeg

Jawadde, persies een bende klein kinderen hier. Ruzie maken is iets voor op de speelplaats he mannen, hier is dat echt ni nodig.

02 Feb 2008, 12:06
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen

We staan dus derde in de stand, op basis van verliespunten zelfs tweede!
OK, net zoals Anderlecht, Real Madrid en Manchester United winnen we niet alle matchen, we hebben zelfs ééns op verplaatsing verloren en slecht gespeeld.
Wat mij betreft moet het bestuur zijn verantwoordelijkheid nemen, moet de trainer naar Siberië verbannen worden en moeten alle spelers verkocht worden en vervangen door nieuwe... :nieje:

Toch een beetje serieus zijn: we zijn een derdeklasser, daar spelen niet allemaal toppers (en waar dat wel zo is loopt het véél slechter), op elke speler zal er wel iets aan te merken zijn, anders speelden ze echt wel in eerste, hoor... Het zelfde geldt voor de trainer, al vind ik dat hij globaal genomen zeer goed presteert. Na ee nverloren match i het natuurlijk niet moeilijk om te zeggen dat de trainer ongelijk had en dat hij beter iets anders had gedaan...

Onze ploeg was nog geen twee jaar geleden op sterven na dood en nu staan we in derde aan de top na een walk-over-sezioen in vierde.

Mijn voorstel is dat we een aantal supporters verkopen en verder doen met supporters die achter de ploeg willen gaan staan in goede en kwade dagen en die door wangedrag de ploeg geen negatieve pubiliciteit en financiële problemen opleveren.
Mischien kunnen we hier en daar nog toppers van die soort vinden: meebrengen! Wat dat betreft is de transferperiode niet afgesloten en we kunnen ze altijd goed gebruiken. Pas op, er zijn er al velen zo, maar er kunnen er altijd bij, en groot voordeel: ze kosten niks, ze brengen alleen maar op... ;)

02 Feb 2008, 12:17
Vaste Waarde

salvador schreef:
Citeer:

OK, net zoals Anderlecht, Real Madrid en Manchester United winnen we niet alle matchen, we hebben zelfs ééns op verplaatsing verloren en slecht gespeeld.
Wat mij betreft moet het bestuur zijn verantwoordelijkheid nemen, moet de trainer naar Siberië verbannen worden en moeten alle spelers verkocht worden en vervangen door nieuwe... :nieje:

Toch een beetje serieus zijn: we zijn een derdeklasser, daar spelen niet allemaal toppers (en waar dat wel zo is loopt het véél slechter), op elke speler zal er wel iets aan te merken zijn, anders speelden ze echt wel in eerste, hoor... Het zelfde geldt voor de trainer, al vind ik dat hij globaal genomen zeer goed presteert. Na ee nverloren match i het natuurlijk niet moeilijk om te zeggen dat de trainer ongelijk had en dat hij beter iets anders had gedaan...

Onze ploeg was nog geen twee jaar geleden op sterven na dood en nu staan we in derde aan de top na een walk-over-sezioen in vierde.

Mijn voorstel is dat we een aantal supporters verkopen en verder doen met supporters die achter de ploeg willen gaan staan in goede en kwade dagen en die door wangedrag de ploeg geen negatieve pubiliciteit en financiële problemen opleveren.
Mischien kunnen we hier en daar nog toppers van die soort vinden: meebrengen! Wat dat betreft is de transferperiode niet afgesloten en we kunnen ze altijd goed gebruiken. Pas op, er zijn er al velen zo, maar er kunnen er altijd bij, en groot voordeel: ze kosten niks, ze brengen alleen maar op... ;)

:worship: wijze woorden !!!

02 Feb 2008, 12:38
forumlegende

Leeftijd: 69
salvador schreef:
Citeer:

Wijze woorden!!!! (y)

02 Feb 2008, 13:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 121 122 123 124 125 149