Derde Klasse B - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
En uiteindelijk kan het toch niet dat Racing Waregem al hun matchen zo gemakkelijk gaat blijven winnen hé.

02 Okt 2005, 10:30
Freak

Leeftijd: 42
Bartos schreef:
En uiteindelijk kan het toch niet dat Racing Waregem al hun matchen zo gemakkelijk gaat blijven winnen hé.

laat ons hopen :$

02 Okt 2005, 10:35
Kom er bij, en dans!

:dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:

Volgende week naar Willebroek, zal andere koek worden.

02 Okt 2005, 18:34
Iendracht.be - beheer

Ik denk dat als we willen dat jullie tegen ons geen kampioen spelen we er eerder op rekenen dat jullie dan gewoon al lang kampioen zijn.

02 Okt 2005, 21:18
Bartos schreef:
Ik denk dat als we willen dat jullie tegen ons geen kampioen spelen we er eerder op rekenen dat jullie dan gewoon al lang kampioen zijn.

Het zou nochtans zo zo schoon zijn... :grijns:

Nu, kampioen zijn we belange nog niet zenne. Er zweven er te veel bij ons, een van deze weken krijgen we es een serieuze opdoffer.

02 Okt 2005, 22:12
Nationale Ploeg

Bij ons gaan ze al zweven bij een 0-2 voorsprong 20 minuten voor het einde...  :hmm:  :hmm:

03 Okt 2005, 8:28
Mja, als ge dat nog uit handen geeft tegen wellicht één van de zwakste ploegen uit de reeks... :hmm:

En nu tegen Waregem zeker? Stugge, goed georganiseerde ploeg die wellicht nog iets zal willen rechtzetten na de 1-3 tegen Diegem.

03 Okt 2005, 8:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
poipeplekker schreef:
Mja, als ge dat nog uit handen geeft tegen wellicht één van de zwakste ploegen uit de reeks... :hmm:

En nu tegen Waregem zeker? Stugge, goed georganiseerde ploeg die wellicht nog iets zal willen rechtzetten na de 1-3 tegen Diegem.

We spelen thuis é, alhoewel dat da zelfs geen verschil nimmer maakt  :boos:

03 Okt 2005, 10:19
't Zal toch wel ene keer keren zeker?

Als je je niet deftig versterkt, dan weet je dat je als degradant uit 2de klasse geen rol van betekenis speelt in zo'n zware reeks als 3de eh. Wellicht valt er uit jullie ploeg meer te halen, maar een trainer kan ook enkel maar werken met de aanwezige kwaliteit. Al heb ik de indruk dat ons Mauriceken niet meer weet van welk hout pijlen te maken, al sta je als trainer compleet machteloos als je spelers er geen zin in hebben.

03 Okt 2005, 10:28
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
't Zal toch wel ene keer keren zeker?

Als je je niet deftig versterkt, dan weet je dat je als degradant uit 2de klasse geen rol van betekenis speelt in zo'n zware reeks als 3de eh. Wellicht valt er uit jullie ploeg meer te halen, maar een trainer kan ook enkel maar werken met de aanwezige kwaliteit. Al heb ik de indruk dat ons Mauriceken niet meer weet van welk hout pijlen te maken, al sta je als trainer compleet machteloos als je spelers er geen zin in hebben.

Tja ik zou ook geen zin meer hebben als ik tijdens de match 3 keer van positie moet wisselen  :hmm:

03 Okt 2005, 10:32
Engeland schreef:

Tja ik zou ook geen zin meer hebben als ik tijdens de match 3 keer van positie moet wisselen :hmm:

Als je kern erg krap is, weet je dat zoiets kan gebeuren eh. Daar kan De Schrijver weinig aan veranderen.

03 Okt 2005, 10:34
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Engeland schreef:

Tja ik zou ook geen zin meer hebben als ik tijdens de match 3 keer van positie moet wisselen :hmm:

Als je kern erg krap is, weet je dat zoiets kan gebeuren eh. Daar kan De Schrijver weinig aan veranderen.

Ja, maar als je op sommige posities al zo krap zit, zou ik dan toch het beschikbare materiaal dat je daar hebt op de juiste positie zetten. Zo hebt ge maar een stuk of 2 centrale verdedigers, maar zit ge met Seminck wel te schuiven dat het gene naam heeft, dan ne keer back, dan ne keer middenvelder. En dan Alippio naar het centrum, das echt om tegengoals vragen hé. Alippio kan niet centraal spelen, da ziet nen blinde nog, de Maurice is dan nog beter dat hij zelf gaat meespelen vanachter dan dat hij Alippio centraal vanachter zet.

03 Okt 2005, 10:38
De tijd van het experimenteren is voorbij, daar hebt ge wel gelijk in. Hoogtijd dat jullie uit die neerwaartse spiraal geraken!

03 Okt 2005, 10:47
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
De tijd van het experimenteren is voorbij, daar hebt ge wel gelijk in. Hoogtijd dat jullie uit die neerwaartse spiraal geraken!

Ik zit al een tijdje met het gevoel dat da nie gaat gebeuren!! Jullie zullen het graag zien gebeuren maar EA is aan een langzame dood bezig

03 Okt 2005, 10:55
Engeland schreef:
Ik zit al een tijdje met het gevoel dat da nie gaat gebeuren!! Jullie zullen het graag zien gebeuren maar EA is aan een langzame dood bezig

Voor ons zou dit idd een goede zaak zijn, we moeten daarover niet schijnheilig doen, maar ik vind het wel erg voor jullie sups die er elke week staan en al jaren aan een stuk niets in de plaats terug krijgen. Nu, op termijn weten we toch wat er zal gebeuren eh.  :hmm:

03 Okt 2005, 11:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 103