Transfers 2007-2008 - Pagina 124 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 122 123 124 125 126 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers 2007-2008
salvador schreef:
Citeer:
De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen

We staan dus derde in de stand, op basis van verliespunten zelfs tweede!
OK, net zoals Anderlecht, Real Madrid en Manchester United winnen we niet alle matchen, we hebben zelfs ééns op verplaatsing verloren en slecht gespeeld.
Wat mij betreft moet het bestuur zijn verantwoordelijkheid nemen, moet de trainer naar Siberië verbannen worden en moeten alle spelers verkocht worden en vervangen door nieuwe... :nieje:

Toch een beetje serieus zijn: we zijn een derdeklasser, daar spelen niet allemaal toppers (en waar dat wel zo is loopt het véél slechter), op elke speler zal er wel iets aan te merken zijn, anders speelden ze echt wel in eerste, hoor... Het zelfde geldt voor de trainer, al vind ik dat hij globaal genomen zeer goed presteert. Na ee nverloren match i het natuurlijk niet moeilijk om te zeggen dat de trainer ongelijk had en dat hij beter iets anders had gedaan...

Onze ploeg was nog geen twee jaar geleden op sterven na dood en nu staan we in derde aan de top na een walk-over-sezioen in vierde.

Mijn voorstel is dat we een aantal supporters verkopen en verder doen met supporters die achter de ploeg willen gaan staan in goede en kwade dagen en die door wangedrag de ploeg geen negatieve pubiliciteit en financiële problemen opleveren.
Mischien kunnen we hier en daar nog toppers van die soort vinden: meebrengen! Wat dat betreft is de transferperiode niet afgesloten en we kunnen ze altijd goed gebruiken. Pas op, er zijn er al velen zo, maar er kunnen er altijd bij, en groot voordeel: ze kosten niks, ze brengen alleen maar op... ;)

:worship: :EA:

02 Feb 2008, 14:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
salvador schreef:
Citeer:
De enige en de beste transfer dat het bestuur nog kan doen dat is een goeie trainer binnen halen

We staan dus derde in de stand, op basis van verliespunten zelfs tweede!
OK, net zoals Anderlecht, Real Madrid en Manchester United winnen we niet alle matchen, we hebben zelfs ééns op verplaatsing verloren en slecht gespeeld.
Wat mij betreft moet het bestuur zijn verantwoordelijkheid nemen, moet de trainer naar Siberië verbannen worden en moeten alle spelers verkocht worden en vervangen door nieuwe... :nieje:

Toch een beetje serieus zijn: we zijn een derdeklasser, daar spelen niet allemaal toppers (en waar dat wel zo is loopt het véél slechter), op elke speler zal er wel iets aan te merken zijn, anders speelden ze echt wel in eerste, hoor... Het zelfde geldt voor de trainer, al vind ik dat hij globaal genomen zeer goed presteert. Na ee nverloren match i het natuurlijk niet moeilijk om te zeggen dat de trainer ongelijk had en dat hij beter iets anders had gedaan...

Onze ploeg was nog geen twee jaar geleden op sterven na dood en nu staan we in derde aan de top na een walk-over-sezioen in vierde.

Mijn voorstel is dat we een aantal supporters verkopen en verder doen met supporters die achter de ploeg willen gaan staan in goede en kwade dagen en die door wangedrag de ploeg geen negatieve pubiliciteit en financiële problemen opleveren.
Mischien kunnen we hier en daar nog toppers van die soort vinden: meebrengen! Wat dat betreft is de transferperiode niet afgesloten en we kunnen ze altijd goed gebruiken. Pas op, er zijn er al velen zo, maar er kunnen er altijd bij, en groot voordeel: ze kosten niks, ze brengen alleen maar op... ;)

:worship: Dat is nu de sjiekste post dat ik de laatste week hier op het forum gelezen heb! :worship:

Popup-ke van maken en iedereen es laten lezen bij openen van forum :D

02 Feb 2008, 14:31
Vaste Waarde

edit

03 Feb 2008, 23:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Kritiek op dit forum moet kunnen, zeker na een 2 op 9 die een ploeg die titelkandidaat is, neerzette.
Maar kritiek moet onderbouwd zijn. We hebben nu eenmaal geen ploeg die er met kop en schouders bovenuit steekt, maar ook de concurrenten niet.
Zo te zien zijn we met 4 serieuse titelkandidaat, en geloof me vrij : het onderling verschil zal klein zijn op de eindstreep. 2 ervan kunnen promoveren.
Dus onze kansen zijn 50% dat we de promotie halen.
't Is misschien niet mooi of sportief van dit te stellen, maar hopelijk krijgen de concurrenten ook wat blessurelast.
Niet dat ik hun spelers kwetsuren toewenst, maar dat titelkandidaten met gelijke middelen worden gewogen.

Het scenario van vorig jaar lijkt zich te herhalen. Toen kregen we na nieuwjaar een terugval en onze ruime leiderspositie kwam ei zo na, in gevaar.
Vandaag zijn we ook voor het eerst onze virtuele leiderspositie kwijt, op 1 week tijd...
Toch speelden we vorig jaar na het dipje, kampioen.
Als de geschiedenis zich herhaalt, moeten wij onze leiderspositie :whistle: spoedig herstellen...

04 Feb 2008, 11:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
T is genen transfer van ne speler maar nen transfer van ne sponsor:

Citeer:
VC Eendracht Aalst 2002 strikte met Euphony - één van de grootste spelers op de markt m.b.t. telecommunicatie - alweer een nieuwe commerciële partner. Met producten voor vaste lijn telefonie, mobiel bellen, belkaarten, internettoegang en energie worden momenteel reeds zo’n 750.000 commerciële en particuliere klanten bediend.

VC Eendracht Aalst toont zich erg opgetogen met deze nieuwe ‘nationale’ sponsor met wie een overeenkomst bereikt werd voor een periode van 3 jaar. Het wenst Euphony dan ook uitdrukkelijk te bedanken voor hun directe steun en het signaal waarmee men onderstreept te geloven in het project en toekomstvisie van Eendracht Aalst. Na de topklassers Racing Genk en Zulte-Waregem is VC EA 2002 de derde club waar de firma Euphony staat voor dergelijk engagement. Er zullen eveneens op wekelijkse basis businessmeetings gehouden worden in het P. Cornelis-stadion

Bron: eendracht-aalst.be

Heel mooi werk van ons bestuur om weer zo ne sponsor binnen te halen (y)

04 Feb 2008, 11:16
Nationale Ploeg

Dat is uitstekend nieuws! Ons bestuur is echt goed bezig. :EA:

04 Feb 2008, 11:18
Freak

die hebben onze supporters bezig gezien op zulte-waregem,en hebben direkt voor 3 jaar getekend. :banana:

04 Feb 2008, 11:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
pattaboem schreef:
Kritiek op dit forum moet kunnen, zeker na een 2 op 9 die een ploeg die titelkandidaat is, neerzette.

We hebben 4 op 9 gehaald.

06 Feb 2008, 20:22
Nationale Ploeg

Inderdaad (had Oudenaarde uit het oog verloren), maar het blijft toch beneden het niveau van een titelpretendent.
De trend van de jongste 7 wedstrijden op een rij :
1 op 3
2 op 6
4 op 9
5 op 12
6 op 15
9 op 18
10 op 21

Volgens deze trend worden we nooit kampioen...
Steeds tussen 33 % tot max 50 % van de te behalen punten.
Dit is objectieve, rekenkundige kritiek waar de ganse ploeg als geheel verantwoordelijk is.
Deze ploeg is zeker geen slechte ploeg, maar heeft duidelijk versterking nodig om wat meer het verschil te maken met onze concurrenten.
Gelukkig.... kunnen we nog op de lotto spelen van de eindronde.

06 Feb 2008, 21:23
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
pattaboem schreef:
Inderdaad (had Oudenaarde uit het oog verloren), maar het blijft toch beneden het niveau van een titelpretendent.
1 op 3
2 op 6
4 op 9
5 op 12
6 op 15
9 op 18
10 op 21

Steeds tussen 33 % tot max 50 % van de te behalen punten.
Dit is objectieve, rekenkundige kritiek waar de ganse ploeg als geheel verantwoordelijk is.
Deze ploeg is zeker geen slechte ploeg, maar heeft duidelijk versterking nodig om wat meer het verschil te maken met onze concurrenten.
Gelukkig.... kunnen we nog op de lotto spelen van de eindronde.

met alle respect he pattaboem, maar dieje statistiek, diejen trekt toch op niks. Dat is toch totaal los uit de lucht gegrepen.
Uw statistiek houdt niks rekening met tegen wie we gespeeld hebben, hoe we speelden, ... Voetbal is geen wiskunde. Uiteindelijk is het de bal die in een goal moet terecht komen.

Iedere ploeg zal met meer versterkingen meer verschil maken met concurrentie. Het minste wat je kan zeggen is dat we een competitieve ploeg hebben, maw. een ploeg die minstens kan wedijveren met die andere ploegen daar boven aan.

Een extra diepe spits zou je inderdaad zeker kunnen gebruiken, maar ik denk dat onze bestuursploeg dat ook wel ziet. Als er geen gekomen is, dan zal dat een reden hebben (niet de geschikte opportuniteit, financieel, ...)

06 Feb 2008, 21:28
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
pattaboem schreef:

da spreekt toch juist in ons voordeel
ze zeggen ook altijd 7 magere jaren en 7 vette jaren

wel we hebben nu net een reekske gehad van 7 magere wedstrijden nu komen er 7 vette aan

06 Feb 2008, 21:45
Nationale Ploeg

lot schreef:

wel we hebben nu net een reekske gehad van 7 magere wedstrijden nu komen er 7 vette aan

Gij zijt zeker ook nog ni ontnuchterd :p :lol:

06 Feb 2008, 21:46
Miss Forum 2009-2010

pattaboem schreef:

ik ga nu iets serieuser proberen antwoorden, als is da wel moeilijk (en neen roeck, der zit genen alcol meer in mijn lijf)

wij staan op plaats 3 met 4 punten minder dan de nummer 1
wij hebben een wedstrijd minder gespeeld dan nummer 1

als wij volgens deze trend geen kampioen zouden kunnen spelen (waarmee ik niet wil zeggen dat we dit ook zeker gaan doen he, ik wil hiermee enkel zeggen dat we een kans maken), dan maakt er niemand kans om kampioen te spelen (al zal dit voor den bond misschien wel handig zijn, want dan vormt er zich geen probleem met de extra ploeg die nu in tweede zit)

06 Feb 2008, 21:52
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
1 op 3
2 op 6
4 op 9
5 op 12
6 op 15
9 op 18
10 op 21

Groot gelijk:
Vorig jaar haalden we in 7 wedstrijden (van Ukkel tot Dilbeek) zomaar eventjes 11 op 21, en nu hebben we een reeks van slechts 10 op 21, dus... geen schijn van kans... :lol:
En vorig jaar haalden we in die periode eens 1 op 9, dat is ons dit jaar nog nooit overkomen (hout vasthouden)... Besluit: we worden zeker kampioen, met wel 10 punten voorsprong... :lol:

Zo goed als elke kampioen heeft in de loop van het jaar een moeilijke reeks, en die van vorig jaar hadden we zonder (al te veel) gekwetsten en geschorsten, dit jaar is dat wel even anders...

Jongens, jongens, jongens... Al je wil kampioen worden moet je vooral vertrouwen kweken in de ploeg, en een ploeg die in de top meedraait halfweg overhoop gooien met een lading nieuwe spelers is niet altijd een "boost" voor het vertrouwen, hé...
Net zo min trouwens als supporter die heel de tijd roepen om "ander en beter"...

En daarmee heb ik niet gezegd dat we kampioen spelen, hé. Maar sommigen overdrijven hier een beetje. Eendracht Aalst is in de dikke 60 jaar na de oorlog welgeteld 6 keer kampioen gespeeld, vorig jaar voor het eerst in 30 jaar, en nu doen sommigen alsof hemel en aarde vergaat als we niet opnieuw kampioen worden, kom nou... We hebben een ploeg die schoon voetbalt (op een paar matchen na), we zijn periodekampioen, we zijn nog altijd in de running voor de titel, er is te genieten, hoor, mensen, en weinig reden om te zagen...
Als één man achter de ploeg die er staat en de trainer die ze zet, en we kunnen nog heel ver geraken, me dunkt... :EA:

06 Feb 2008, 22:36
Nationale Ploeg

Mijn visie wordt door sommigen, uit zijn context getrokken. Bepaalde mensen moeten eens leren (juist) lezen, of (leren) begrijpen wat er bedoeld wordt:

Mijn visie is niet de bedoeling om pessimistisch te zijn, of alle goeds af te breken. Evenmin de conjunctuur die ons bestuur heeft ingezet af te breken. In tegendeel heb ik het GROOTSTE respect voor wat DIT bestuur verwezenlijkt.
Maar ik ben evenmin "blind" voor onze tekortkomingen, willen wij op de snelst mogelijke manier onze plaats terug innemen, vanwaar we komen.
Ik wil alleen duidelijk stellen dat deze ploeg het moeilijk zal hebben om in 2007-2008 kampioen te spelen met een drietal concurrenten die een min of meer een evenwaardige ploeg hebben als Iendracht: het wordt "kantje boordje" voor de promotie, met een grote factor "wat geluk" (weinig blessurelast, 1 doelpuntje erin ..of niet)

1. Ik heb nooit beweerd dat we geen kampioen kunnen worden, of niet kunnen promoveren.
2. Ik probeer gewoon objectief te blijven, gesteund op de resultaten van de jongste twee maanden.
3. Als geboren- en getogen Oilsjteneer ben ik fier op mijn stad en mijn voetbalclub, en is mijn mooiste droom, terug te keren naar eerste klasse minimum als middenmoter waar we thuis horen, en liefst zo spoedig mogelijk: Onze ploeg heeft de laatste 10 jaar al genoeg vernederingen moeten doorstaan.

Maar we moeten realistisch blijven. In de EA-geschiedenis hebben we ooit een "ellendige eeuwigheid" meegemaakt om weg te geraken uit die gedoemde derde klasse... Waar iedere ploeg uit wil...

Nogmaals voor analfabeten:
De huidige trend van de laatste 7 wedstrijden, tot het einde van de competitie, wordt zowieso GEEN titel. (10 op 21 of 20 op 42) Dit is een certitude!
Als de trend van de jongste 7 wedstrijden, slechts "een dipje" was, zoals vorig jaar, dan kunnen we kampioen worden. ....Wie doet het tij keren .....?
En we hebben nog een joker als het misloopt:
de 'eindronde' als herkansing, maar in dit spel speelt ook een tweedeklasser mee...

07 Feb 2008, 4:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 122 123 124 125 126 149