de Dendertopic - Pagina 253 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 251 252 253 254 255 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: de Dendertopic
rivelinho schreef:
Ik denk wel dat ze Cercle zelf op een vrij normale en volwassen manier met de blessure van Desutter omgaan. Maar dat ze gewoon woest zijn op de Belgische voetbalbond kan ik heel goed begrijpen. Dat is amateurisme ten top.

Dieje Vandereycken spreekt zijn eigen trouwens zwaar tegen. Hij was kwaad omdat er op zondagavond nog een match geprogrammeerd stond, terwijl de Duivels op woensdag moesten spelen.
Maar anderzijds wou hij wel zelf Desutter bij de A-ploeg opstellen, ondanks dat die op dinsdag een uur met de beloften had meegespeeld.

Het is weer de KBVB zijn fout ... Die blessure van De Sutter is gewoon brute pech en al de rest is zever. Dat hoort nu eenmaal bij het voetbal. Voor 't zelfde geld had hij een dag later zijn kruisband gescheurd op de training van Cercle. En dan was het De Boeck zijn fout geweest, zeker ... Ze maken er bij Cercle wellicht zo een spel van omdat de recente contractverlenging van De Sutter hen wellicht een pak geld gekost heeft en dan is zo'n tegenslag wel frustrerend natuurlijk ...

10 Feb 2008, 11:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Iendracht02 schreef:

Het is weer de KBVB zijn fout ... Die blessure van De Sutter is gewoon brute pech en al de rest is zever. Dat hoort nu eenmaal bij het voetbal. Voor 't zelfde geld had hij een dag later zijn kruisband gescheurd op de training van Cercle. En dan was het De Boeck zijn fout geweest, zeker ... Ze maken er bij Cercle wellicht zo een spel van omdat de recente contractverlenging van De Sutter hen wellicht een pak geld gekost heeft en dan is zo'n tegenslag wel frustrerend natuurlijk ...

Dat vind ik ook, en dan die belachelijke Jacky Mathijssen die hem komt moeien (voor wie of voor wat ? :wadde: ). Anecdote trouwens: gisteren na de wedstrijd van Club een interview met hem: ja Jacky, goede wedstrijd. Jullie hebben bij vlagen schitterend voetbal gespeeld. Jacky: euhm neen, ik zag veel dingen die nog veel beter kunnen en moeten... bla bla.
Had die reporter zijn interview begonnen met: Ja, Jacky jullie winnen vandaag maar bij momenten trok het echt op niets dan had Jacky ongetwijfeld weer zot geworden en gezegd dat het de punten zijn die tellen. :wadde:

En inderdaad, die blessure van De Sutter kon even goed 2 dagen later op training bij Cercle voorgekomen zijn... allemaal zever om dat op de bond te steken.
Als jonge speler wilt ge trouwens het ijzer smeden wanneer het heet is, ik denk dat niemand onder ons in zijn plaats had geweigerd een 1ste interland te spelen.
Het is gewoon typisch hoe de media op dit moment alles bepalen. Alles van de RD is slecht en alles wat Cercle doet of zegt is "geweldig" .
Gelukkiglijk, kan de pers nog meer van gedacht veranderen dan de wind en Jacky Mathijsen samen :plat:

10 Feb 2008, 11:22
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Iendracht02 schreef:
rivelinho schreef:
Ik denk wel dat ze Cercle zelf op een vrij normale en volwassen manier met de blessure van Desutter omgaan. Maar dat ze gewoon woest zijn op de Belgische voetbalbond kan ik heel goed begrijpen. Dat is amateurisme ten top.

Dieje Vandereycken spreekt zijn eigen trouwens zwaar tegen. Hij was kwaad omdat er op zondagavond nog een match geprogrammeerd stond, terwijl de Duivels op woensdag moesten spelen.
Maar anderzijds wou hij wel zelf Desutter bij de A-ploeg opstellen, ondanks dat die op dinsdag een uur met de beloften had meegespeeld.

Het had even goed de dag nadien kunnen gebeuren, dat is waar.

Maar als een coach laat weten, dat een speler mentaal en fysiek vermoeid is (transferperikelen, 3 matchen op niveau in 9 dagen) en vraagt om de speler iet of wat te sparen door hem maar 45' te laten spelen, als de bond daar weigert op in te gaan, dat kan je toch ook onmogelijk goed praten?
als je als bondsintstantie een zulke raadgeving volledig in de wind slaat, dan vind ik dat de bond inderdaad heel zwaar in de fout gaat.

10 Feb 2008, 11:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Om dan even door te gaan, Mathijsen zei hetzelfde over Simaeys.
Eerlijk gezegd, op dat gebied zou ik van Mathijsen zijn gezever niet te veel geloof hechten, hij had aan Simaeys gevraagd ! om aan De Sart te vragen om maar een half wedstrijd te spelen. Dan vraag ik mij af wie hier professioneel bezig is... als Mathijsen de man is die zegt aan alles te denken dan had hij even goed een officiel bericht kunnen sturen naar De Sart om hem maar 1 helft te laten spelen. Er was blijkbaar een vertegenwoordiger van Club ook op die wedstrijd... ze hadden het allemaal kunnen gaan melden. Maar neen ze vertrouwen erop dat een jonge speler een kans op een internationale wedstrijd gaat laten schieten en dat diezelfde jonge speler met al zijn ervaring ter zake aan de bondscoach gaat gaan zeggen dat hij maar een helft wilt spelen (hallo :wave: ). Over het hoe en waarom dat Cercle aan De Sutter of aan de bondscoach gevraagd had om hem te sparen is weinig bekend, maar ik zou niet verschieten dat het ook zo gelopen zal zijn. Als je achteraf zelf iemand van amateur komt verwijten moet je wel zien dat je het zelf eerst correct gespeeld hebt.
In het verleden werd De Sart door de andere jongens altijd een correct man genoemd... ik denk dus eerder dat het de spelers zijn die hun opdrachten van hun clubtrainers hebben verzwegen.
Toch wel zeer naief en hypocriet dus om aan een speler van -21 te zeggen dat HIJ aan de trainer moet vragen om niet te spelen. Dat is de zwarte piet doorschuiven.

10 Feb 2008, 11:50
Nationale Ploeg

Het was waarschijnlijk niet opportuun om De Sutter te laten spelen maar langs den andere kant is het een blessure die niets met vermoeidheid te maken heeft maar gewoon met brute pech. Ik begrijp ook wel dat ze bij cercle gefrustreerd zijn maar blessures horen nu eenmaal bij het voetbal.

10 Feb 2008, 12:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Coaches denken inderdaad in de eerste plaats aan zichzelf en als ze bij de KBVB alle "raadgevingen" van de clubs en hun trainers moeten volgen, dan kunt ge op den duur de wedstrijden van alle nationale ploegen met preminiemen spelen (het zou misschien nog niet eens zo een slechte zaak zijn). Had Cercle een competitiematch moeten spelen op het moment van die match waarin De Sutter zich blesseerde, dan zou De Boeck hem ook wel hebben opgesteld en wellicht voor langer dan één speelhelft. Indien hij daadwerkelijk geblesseerd was, hadden ze dat zo moeten zeggen aan de KBVB en dan was hij wellicht niet geselecteerd geweest. Dan had Cercle natuurlijk ook de premie niet ontvangen die elke club krijgt als ge een speler levert voor het nationaal elftal. Maar zo een uitleg van: hij mag bij de selectie zijn (en ge moogt ons dan als het even past de premie uitbetalen), maar hij mag maar zo lang spelen want hij is fysiek en mentaal vermoeid en veel blablabla ... Memmen om te memmen, noem ik dat wat De Boeck en co doen. Ze zullen nu wellicht bij Cercle al een heel pak minder zagen dan een paar dagen terug. En waarom? Omdat ze gewonnen zijn ... Zo gaat dat in voetbal.

10 Feb 2008, 12:55
Freak

ik zie dat ze bij dnder met aanstekers naar de ref gooien.ze gaan toch geen marginalen worden zeker? :p

12 Feb 2008, 11:35
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
waly 2 schreef:
ik zie dat ze bij dnder met aanstekers naar de ref gooien.ze gaan toch geen marginalen worden zeker? :p

hopelijk zat de vriendin van Wim Redant niet in de tribune

12 Feb 2008, 20:08
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
eeft dienen een vriendin ofzo :wow: :lol:

12 Feb 2008, 23:47
Freak

dit komt van het forum van stvv :

Zouden we niet wat Ajuinen optrommelen om mee te supporteren met ons tegen die kunstmatig gemaakte voetbalploeg met de hoogste overheidssteun per inwoner van heel België (véééél meer dan Bergen en Charleroi, zelfs meer dan die andere door ons gehate fusieploeg van de SMURFEN)??? :lol: :lol:

14 Feb 2008, 12:59
Freak

Dat ze maar zwijgen van een kunstmatig gemaakte voetbalploeg, ze worden zelf kunstmatig in leven gehouden door 1 persoon, nl. Duchatelet. En als die de kraan dichtdraait, kunnen ze idd misschien ewa ajuinen optrommelen: die hebben nl. ervaring met in vereffening te gaan en te herbeginnen op de rug van talloze gedupeerden.

allé we zitten er ook weer tussen. :hmm:

14 Feb 2008, 13:37
Ancien

Leeftijd: 45
waly 2 schreef:
Dat ze maar zwijgen van een kunstmatig gemaakte voetbalploeg, ze worden zelf kunstmatig in leven gehouden door 1 persoon, nl. Duchatelet. En als die de kraan dichtdraait, kunnen ze idd misschien ewa ajuinen optrommelen: die hebben nl. ervaring met in vereffening te gaan en te herbeginnen op de rug van talloze gedupeerden.

allé we zitten er ook weer tussen. :hmm:

Zoals het er nu staat, is het wel alsof ge het zelf zegt hé. Een beetje quoten kan geen kwaad...

14 Feb 2008, 13:38
Freak

ai,sorry,t komt van nuri.

14 Feb 2008, 13:54
Ancien

Leeftijd: 45
waly 2 schreef:
t komt van nuri.

Ik had het moeten weten... :D

14 Feb 2008, 14:08
Nationale Ploeg

STVV hoort thuis in eerste, in tegenstelling tot dat commercieel projectje van hier wat verder. Komaan kanaries.

14 Feb 2008, 15:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 251 252 253 254 255 711