Eerste Divisie Nederland - Pagina 34 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 873 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 59
 Eerste Divisie Nederland 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eerste Divisie Nederland
Dat kan toch ook niet plezant zijn, zo 2 jaar na elkaar met hoge ambities starten en dan 16de staan in een reeks waar ge niet kunt zakken.
Dan is tegen de degradatie strijden nog plezanter ... als ge dan nog eens een wedstrijd wint is het kot te klein. Nu is eens winnen gewoon 3 puntjes erbij en voor de rest op naar volgende week...

02 Feb 2008, 11:09
Nationale Ploeg

Da moet denk ik als voetballer ook moeilijk zijn om u dan elke week op te laden wanneer ge 14 de staat, ge hebt eigenlijk totaal gene druk

02 Feb 2008, 11:11

Website: http://www.iendracht.be
roeckie schreef:
Da moet denk ik als voetballer ook moeilijk zijn om u dan elke week op te laden wanneer ge 14 de staat, ge hebt eigenlijk totaal gene druk
Voor jonge voetballers kan dat inderdaad goed zijn om hun techniek wat bij te schaven.... vrank en vrij voetbal. Maar dat is toch een manier van denken die er in België niet te vlug zal door komen denk ik.
Terbij, technisch vernuft zit er in Belgen toch niet veel in, laat het ons maar op de wilskracht doen... iets wat onze rode duivels ook beter eens zouden beginnen snappen !

02 Feb 2008, 11:15
Nationale Ploeg

placietjen schreef:
Voor jonge voetballers kan dat inderdaad goed zijn om hun techniek wat bij te schaven.... vrank en vrij voetbal. Maar dat is toch een manier van denken die er in België niet te vlug zal door komen denk ik.
Terbij, technisch vernuft zit er in Belgen toch niet veel in, laat het ons maar op de wilskracht doen... iets wat onze rode duivels ook beter eens zouden beginnen snappen !

En terecht, voetballen voor te winnen gvd :D (alhoewel dat ook geen manier van denken is bij de belgen :lol: ). Nee ik zou het niet plezant vinden...

02 Feb 2008, 11:19
Scholier

Website: http://www.agovvapeldoorn.com
WLM: machiel agovv
Dit weekend KANSLOOS met 5-0!!! uit van Helmond Sport verloren. We staan nu op een 19e plaats van de 20 teams in deze competitie. Na 22 min stond Helmond al met 3-0 voor. Volgende week thuis tegen de nr 13 BV Veendam, het zal wel aardig rustig blijven bij deze wedstrijd. Als ik jullie was zou ik maar niet meer naar Apeldoorn komen om naar AGOVV te komen kijken, heeft toch weinig zin. Ik denk dat wij beter naar jullie kunnen komen voor een leuke pot voetbal met een leuke en goeie sfeer, lijkt mij een verstandig idee.

08 Feb 2008, 23:08
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Precies altijd wel veel goals in de wedstrijden van agovv.

08 Feb 2008, 23:16
forumlegende

Leeftijd: 35
kom gewoon elke resterende match van het seizoen bij ons kijken :D ?

09 Feb 2008, 0:10
Scholier

Nou, zou het graag willen maar dat wordt een beetje lastig tenzij je de benzine vergoed natuurlijk. :D Maar komende maand zakken er zeker nog een paar af naar Aalst. En heel misschien zou Dries zelf ook nog eens langskomen, maar kan jullie niks beloven.

09 Feb 2008, 18:33
forumlegende

Leeftijd: 35
jomo ikke of drieske mertens :D

09 Feb 2008, 22:09
Scholier

Drieske Mertens natuurlijk. Ik hoop natuurlijk zelf ook dat ie meewil met ons, zal het hem binnenkort nog eens vragen.

09 Feb 2008, 22:41
Scholier

AGOVV gooit poort gratis open

APELDOORN - AGOVV Apeldoorn gooit vrijdag de stadionpoort voor iedereen open.
Bezoekers mogen de competitiewedstrijd tegen BV Veendam gratis bijwonen. Voorzitter Victor Doorn wil de boel eens flink oppeppen. "Het zit sportief even wat tegen, maar we zijn er van overtuigd dat we een goede selectie hebben. We hebben alleen flinke boost nodig. Donderdag is het Valentijnsdag en we wilden ook een keer iets speciaals doen voor de toeschouwers. 'Heb hart voor Apeldoorn', past dan precies in de week van Valentijnsdag. Waarom zouden we de mensen dan niet een keer gratis naar binnen laten?'', verklaart Doorn.

Toeschouwers moeten wel een toegangsbewijs halen bij de kassa in stadion Berg en Bos. "Alle plaatsen worden toegewezen, want iedereen moet kunnen zitten. Mensen kunnen op donderdag tussen 17.00 en 19.00 uur en op de wedstrijddag van 16.00 uur tot 20.00 uur aan de kassa's terecht voor kaarten, maar vol is vol.'' AGOVV - Veendam begint om 20.00 uur.

Ik zou zeggen, als jullie toch nog eens wilden komen kun je dat het beste nu doen. Scheelt je weer 11 euro entreegeld. Was ook wel eend nodig, zo'n actie anders komt er nog niemand na zulke slechte prestaties.

12 Feb 2008, 20:20
Nationale Ploeg

AGOVV leidt na 70 minuten met 5-0 tegen Veendam met o.a. 3 doelpunten van Dries Mertens. :worship:

15 Feb 2008, 22:28

Leeftijd: 37
Gruunwit schreef:
AGOVV leidt na 70 minuten met 5-0 tegen Veendam met o.a. 3 doelpunten van Dries Mertens. :worship:

:crazy:

aan oeveel doelpunten/assists zit die daar al ni??

15 Feb 2008, 23:03
Scholier

Ja, was echt een geweldige wedstrijd dit. Echt top, Dries heeft er dus gisteren drie gemaakt en Ruud ter Heide trof twee keer het doel. Dries mertens is bij AGOVV nu alleen topscorer met 13 doelpunten, maar hoeveel assist hij heeft weet ik niet. Bij rust 2-0 voor en direct na rust 3-0 voor. We hadden eigenlijk voor het eerst dit seizoen thuis een echt goeie sfeer, was echt heel leuk. Volgende week Stormvogels/Telstar uit in ijmuiden, daarna FC Emmen thuis. Wil je de samenvatting en een interview met Dries zien? Ga dan naar http://www.rtlvoetbal.nl en klik dan op de link Jupiler League en daarna op video's (aan de linkerkant).

16 Feb 2008, 12:50
Ancien

Leeftijd: 42
Sterke match van Dries!. Zijn derde goal :wow:

16 Feb 2008, 13:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 873 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 59