|
|
| Pagina 65 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 63 64 65 66 67 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Re: Artikels
piewieback schreef: Ik kan je enkel maar bijtreden Anathema. De enige juiste reactie is de dialoog aangaan met HNB en als grote mensen zaken uitklaren. Neen, HNB mag niet zo ver gaan en excuses zijn op hun plaats. En ja, Aalst heeft een kleine groep k*tsupporters die het meermaals verknallen. Na Dender was het ook prijs op Franc Borains, gelukkig daar zonder gevolg. Inderdaad, daar draait al de rest nu ook weer voor op, en dat zal niet de laatste keer geweest zijn. _________________
|
| 12 Feb 2008, 21:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
anathema76 schreef: Ik ga me toch nog één keer laten verleiden om te reageren 1. Placietjen, wat verwijt ge Jan Van Lysebeth? Dat hij geschreven heeft dat er oerwoudgeluiden te horen waren en dat Gumienny daarom het spel tot tweemaal toe heeft stilgelegd? Gelogen is het niet hé, ook al gaat het maar om 20 man en ook al overdrijft Gumienny ferm door die belachelijke "supporters" zoveel eer te bewijzen. Dus naar mijn mening is die hetze tegen HLN niet terecht. Scherpere artikels die in de weken daarna volgden, zijn actie en reactie tussen bestuur EA (persstop) en HLN (die toch nog altijd willen berichten over EA). Dat het bestuur daar een andere mening over heeft dat is hun zaak natuurlijk. Ik kan alleen maar oordelen over wat ik gelezen heb. voor de rest ga ik akkoord hoor Anathema, echt waar. Ik denk trouwens dat ze het bij ons bestuur ook liever anders zien zeker ? Ze zullen zelf ook wel weten dat dit ook negatieve gevolgen heeft. En voor de rest ja... iedereen heeft er fouten gemaakt. Maar als je dan bekijkt hoe op welke verschillende manieren sommigen met hun eigen fouten omgaan... Dat JVL objectief (de artikels die ik gelezen heb) verslag brengt van de wedstrijd en dat voorval vermeldt kan mij echt geen barst schenen. Het zou een goede journalist zelfs moeten typeren dat hij zijn vooroordelen aan de kant zet. Dat Wim Redant en diene Van Uytvange in de nationale editorialen "Ajuinen zijn racisten" blokletteren, feiten chronologisch verkeerd weergeven en leugens vertellen vind ik dat nog altijd niet kunnen. En als afsluiter: ik denk dat er wel dégelijk al pogingen ondernomen zijn om de correcte versie weer te geven.... zie bv. interviews Koen De Cooman en Kamiel Sergeant. Als ze natuurlijk enkel de versie van het verhaal weergeven dat hun goed uitkomt schiet ge geen meter op. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Feb 2008, 21:44 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
SERRE schreef: piewieback schreef: Ik kan je enkel maar bijtreden Anathema. De enige juiste reactie is de dialoog aangaan met HNB en als grote mensen zaken uitklaren. Neen, HNB mag niet zo ver gaan en excuses zijn op hun plaats. En ja, Aalst heeft een kleine groep k*tsupporters die het meermaals verknallen. Na Dender was het ook prijs op Franc Borains, gelukkig daar zonder gevolg. Inderdaad, daar draait al de rest nu ook weer voor op, en dat zal niet de laatste keer geweest zijn. .Ben ook akkoord dat er nu echt wel geen voorval meer mag komen... er hebben er enkelen hun nek uitgestoken voor de supporters, ik hoop dat het besef en respect voor die mensen er dus is vanuit die groep supporters. Zodat het bijgevolg in de toekomst kalm blijft... _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Feb 2008, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
anathema76 schreef: 3. Rivelinho, waar haalt gij de "autoriteit" en de "wijsheid" om te zeggen "nooit meer interviews met JVL of WR"? Ik hoop dat jij op je werk nooit veto's tot in de eeuwigheid tegen jou gaat krijgen. (of is niet elke situatie dezelfde?) En JVL geen supporter noemen? Tsss, JVL is supporter van toen ik nog in de pampers zat en ik ben al supporter van toen JIJ nog in de pampers zat. En JVL is er ALTIJD, ook als het slecht gaat met EA, en JVL leeft altijd mee met de club en wil niets liever dan dat het goed gaat met EA en denkt (tot voor deze heisa) mee met het clubbestuur om nog beter te doen. Vraag dat maar na bij je goeroe. om de discussie niet te laten escaleren zal ik je per pm antwoorden. |
| 12 Feb 2008, 22:14 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
anathema76 schreef: 4. Zoals al gezegd, de pers heeft EA nodig en EA heeft de pers nodig en wees maar zeker dat als EA ooit nog eens iets verlangt van de pers of een duwtje in de rug wil via artikels (en dat is in het verleden al méér dan één keer gebeurt (fusieperikelen, promotie-artikels tout court), dan zullen wij ook twee keer nadenken. Jullie zouden beter dat samenhorigheidsgevoel opgeven voor een klein beetje realiteitszin en Redant en Van Uytvange gezamenlijk veroordelen ipv den Iendracht... In al de rest van je post kan ik me wel volledig vinden. Maar altijd dat gevoel van 'wij samen tegen de wereld'... pfff... ik denk dat je toch zelf inziet dat die twee er zwaar over zijn gegaan? _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Feb 2008, 9:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik blijf erbij dat na de persstop Van Lijsebeth en vooral Redant als kleine kinderen gereageerd hebben, maar ok, ik versta dat dit een reactie is natuurlijk. Maar voor mij blijft vooral diene Koen Van Uytvange de grootsten boosdoener, das toch degene die in het nationale sportgedeelte in het groot in zijn titel over die racistische Ajuinen schreef hé.
|
| 13 Feb 2008, 9:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Als er een twintigtal "supporters" oerwoudgeluiden produceren en wij de dag nadien allen als "racistische ajuinen" afgeschilderd worden, is terecht het kot te klein.
Als er één krant over de schreef gaat, scheren wij de volledige pers over dezelfde kam en vinden wij het normaal dat er een algemene persstop volgt. Logisch ![]() |
| 13 Feb 2008, 10:14 |
|
|
Scholier
Kijk, ik volg het voetbal in het algemeen maar toch specifiek Eendracht Aalst.
Wat mij mateloos stoort is dat alle supporters gestigmatiseerd worden door de actie van enkele dubieuze supporters. Het begon dit seizoen al meteen op Nieuwerkerken, nog eens op Dender(want er waren oerwoudgeluiden, laten we daar niet dom over doen!) en op Francs Borains dat blikje, ik had zin om die persoon(hij zat niet ver van mij maar heb niet op tijd gezien wie het was) van een muilpeer van jewelste te voorzien! Ik ben al veel voetbal gaan zien van diverse teams(buiten EA) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er zo'n politiemacht opgetrommeld wordt voor tenslotte een 3de klasser. Paarden, agenten in burger,...sommigen zullen dit allicht stoer en leuk vinden. Maar denk eens wat de gevolgen zullen zijn binnen de kortste keren, politierekeningen, je als een beest voelen dat van bus naar tribune wordt versluisd. Echt NIET aangenaam meer en de sneeuwbal is nog maar pas aan het rollen en als hij beneden de berg zal rollen dan zijn de gevolgen voor de rechtgeaarde EA-fans en het bestuur niet te overzien. Wat de pers schrijft is aan hen, dat ze ons stigmatiseren zijn de gevolgen voor eigen publiek. Ik hoop echt dat de rotte appels eruit gehaald worden en dat zij de boetes van hun individuele acties zonder blozen zullen dragen. MvG, Jossen |
| 13 Feb 2008, 12:05 |
|
|
Freak
wat betreft het zich als een beest voelen dat zich van de bus naar de tribune wordt versluist,in 1e klasse gebeurt het niet anders.we kunnen er toch niet aan doen dat we zoveel supporters meenemen op verplaatsing.denk je dat er voor kv mechelen in 3e zulke maatregelen niet werden genomen?dat is nu eenmaal eigen aan voetbal geworden,niemand kijkt er nog van op.wat wel erg is,is dat er door enkelen een ganse supportersgroep,bekend als een van de beste van belgie,word uitgemaakt voor racisten.
|
| 13 Feb 2008, 15:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Als we dan toch gaan vergelijken...
Er zijn een paar eersteklassers (waaronder de in de vorige post genoemde ploeg waarvan ik de naam niet ga herhalen, want je mag daar op dit forum niet te veel goeds over zeggen) die serieuze moeite doen om hun supporters te leren zich correct te gedragen. Wij kunnen dat ook, en er is werk. - een gedragscode uitwerken. - sociale controle: gasten die zich niet voegen eruit zetten, desnoods namen doorgeven,... (ik heb ooit eens op tv iemand letterlijk door de andere supporters uit de Kop zien gesmeten worden op Liverpool, over de hoofden en hup, het veld op...) - konsekwent reageren als op het forum opruiende taal wordt verspreid (administrators kunnen dat perfect in pm), denoods bannen. - zichtbare acties: stickers (cfr. Cercle op het moment), activiteiten in het stadion,... - busverbod voor gasten die zich misdragen hebben. - ... Soms heb ik het gevoel dat mensen denken dat we voor elke supporter moeten dankbaar zijn. Dat moeten we niet! De rotte appels moeten eruit of je blijft miserie hebben! En wees gerust, er zullen meer mensen komen als de sfeer positief is... Ik heb dat hier al gezegd, maar ik mag dat niet te veel zeggen, maar er zijn mensen die wegblijven van het voetbal omwille van de agressieve sfeer. En, helaas, we hebben als Eendrachtsupporters geen te beste naam en dat is ook niet helemaal onterecht (waarmee ik niet zeg dat het helemaal tercht is, er wordt wel eens wat overdreven). Er zijn helaas nogal wat mensen die fanatiek en agressief door elkaar halen, en er zijn ook nogal wat mensen die "voor uw ploeg" verkeerdelijk verstaan als "tegen de rest van de wereld"... |
| 13 Feb 2008, 17:29 |
|
|
Vaste Waarde |
Jossen schreef: Kijk, ik volg het voetbal in het algemeen maar toch specifiek Eendracht Aalst. Wat mij mateloos stoort is dat alle supporters gestigmatiseerd worden door de actie van enkele dubieuze supporters. Het begon dit seizoen al meteen op Nieuwerkerken, nog eens op Dender(want er waren oerwoudgeluiden, laten we daar niet dom over doen!) en op Francs Borains dat blikje, ik had zin om die persoon(hij zat niet ver van mij maar heb niet op tijd gezien wie het was) van een muilpeer van jewelste te voorzien! ela hooligan Ik ben al veel voetbal gaan zien van diverse teams(buiten EA) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er zo'n politiemacht opgetrommeld wordt voor tenslotte een 3de klasser. Paarden, agenten in burger,...sommigen zullen dit allicht stoer en leuk vinden. Maar denk eens wat de gevolgen zullen zijn binnen de kortste keren, politierekeningen, je als een beest voelen dat van bus naar tribune wordt versluisd. Echt NIET aangenaam meer en de sneeuwbal is nog maar pas aan het rollen en als hij beneden de berg zal rollen dan zijn de gevolgen voor de rechtgeaarde EA-fans en het bestuur niet te overzien. Wat de pers schrijft is aan hen, dat ze ons stigmatiseren zijn de gevolgen voor eigen publiek. Ik hoop echt dat de rotte appels eruit gehaald worden en dat zij de boetes van hun individuele acties zonder blozen zullen dragen. MvG, Jossen _________________
|
| 13 Feb 2008, 18:09 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
salvador schreef: Als we dan toch gaan vergelijken... Er zijn een paar eersteklassers (waaronder de in de vorige post genoemde ploeg waarvan ik de naam niet ga herhalen, want je mag daar op dit forum niet te veel goeds over zeggen) die serieuze moeite doen om hun supporters te leren zich correct te gedragen. Wij kunnen dat ook, en er is werk. - een gedragscode uitwerken. - sociale controle: gasten die zich niet voegen eruit zetten, desnoods namen doorgeven,... (ik heb ooit eens op tv iemand letterlijk door de andere supporters uit de Kop zien gesmeten worden op Liverpool, over de hoofden en hup, het veld op...) - konsekwent reageren als op het forum opruiende taal wordt verspreid (administrators kunnen dat perfect in pm), denoods bannen. - zichtbare acties: stickers (cfr. Cercle op het moment), activiteiten in het stadion,... - busverbod voor gasten die zich misdragen hebben. - ... Soms heb ik het gevoel dat mensen denken dat we voor elke supporter moeten dankbaar zijn. Dat moeten we niet! De rotte appels moeten eruit of je blijft miserie hebben! En wees gerust, er zullen meer mensen komen als de sfeer positief is... Ik heb dat hier al gezegd, maar ik mag dat niet te veel zeggen, maar er zijn mensen die wegblijven van het voetbal omwille van de agressieve sfeer. En, helaas, we hebben als Eendrachtsupporters geen te beste naam en dat is ook niet helemaal onterecht (waarmee ik niet zeg dat het helemaal tercht is, er wordt wel eens wat overdreven). Er zijn helaas nogal wat mensen die fanatiek en agressief door elkaar halen, en er zijn ook nogal wat mensen die "voor uw ploeg" verkeerdelijk verstaan als "tegen de rest van de wereld"... hehe mooi gezegd, echt! |
| 13 Feb 2008, 18:23 |
|
|
salvador schreef: Als we dan toch gaan vergelijken... Er zijn een paar eersteklassers (waaronder de in de vorige post genoemde ploeg waarvan ik de naam niet ga herhalen, want je mag daar op dit forum niet te veel goeds over zeggen) die serieuze moeite doen om hun supporters te leren zich correct te gedragen. Wij kunnen dat ook, en er is werk. - een gedragscode uitwerken. - sociale controle: gasten die zich niet voegen eruit zetten, desnoods namen doorgeven,... (ik heb ooit eens op tv iemand letterlijk door de andere supporters uit de Kop zien gesmeten worden op Liverpool, over de hoofden en hup, het veld op...) - konsekwent reageren als op het forum opruiende taal wordt verspreid (administrators kunnen dat perfect in pm), denoods bannen. - zichtbare acties: stickers (cfr. Cercle op het moment), activiteiten in het stadion,... - busverbod voor gasten die zich misdragen hebben. - ... Soms heb ik het gevoel dat mensen denken dat we voor elke supporter moeten dankbaar zijn. Dat moeten we niet! De rotte appels moeten eruit of je blijft miserie hebben! En wees gerust, er zullen meer mensen komen als de sfeer positief is... Ik heb dat hier al gezegd, maar ik mag dat niet te veel zeggen, maar er zijn mensen die wegblijven van het voetbal omwille van de agressieve sfeer. En, helaas, we hebben als Eendrachtsupporters geen te beste naam en dat is ook niet helemaal onterecht (waarmee ik niet zeg dat het helemaal tercht is, er wordt wel eens wat overdreven). Er zijn helaas nogal wat mensen die fanatiek en agressief door elkaar halen, en er zijn ook nogal wat mensen die "voor uw ploeg" verkeerdelijk verstaan als "tegen de rest van de wereld"... ![]() Allereerst, toch vind ik dat ge die mannen van KV aub niet heiliger moet voorstellen dan de paus, dat zullen de racingers hier waarschijnlijk wel willen beamen. In het uitleggen zijn daar immers wel sterk. Tot als het er op aan komt... de volgende KVM-Racing staan ze weer langs de 2 kanten op elkaar te timmeren. Tot zover dat fabeltje dus. Voor de rest ga ik wel akkoord met het meeste wat je daar vertelt. Ik had ook het idee al eens gehad en dat ook voorgesteld binnen OPC en Iendracht.be. MAAR, op het moment dachten we niet dat het daar de moment voor was, kwestie van niet nog wat olie op het vuur te gooien... alles wat je nu doet gaat door diene Redant toch verkeerdelijk begrepen worden. En verder ben ik ook van het gedacht dat zo een charter of gedragscode geen effect heeft, het zou mij immers niet verbazen moesten die mannen van op Dender daar pas den eerste keer opgemerkt hebben dat een voetbal rond is... Laat dus staan dat ze op de hoogte zijn van E. Aalst als club. Dan kan je als goedeaarde supporter nog alles mooi verwoorden in een gedragscode... die mannen lezen dat niet. Het beste wat ge met zo een charter kunt bereiken is volgens mij wat aandacht van de media... ![]() Met de rest van uw voorstellen ben ik het wel volledig eens, de supportersclubs hebben daar trouwens al maatregelen in genomen. op het forum gebeurd er meer via pm dan je denkt... we zwaaien misschien niet te vlug met kaarten maar een pb'tje is rap verstuurd. Die sociale controle kan je misschien wat stimuleren, maar wie gaat er zich daarvoor engageren ? En verder sla je in je laatste alinea de nagel op de kop. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Feb 2008, 18:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
placietjen schreef: salvador schreef: Als we dan toch gaan vergelijken... Er zijn een paar eersteklassers (waaronder de in de vorige post genoemde ploeg waarvan ik de naam niet ga herhalen, want je mag daar op dit forum niet te veel goeds over zeggen) die serieuze moeite doen om hun supporters te leren zich correct te gedragen. Wij kunnen dat ook, en er is werk. - een gedragscode uitwerken. - sociale controle: gasten die zich niet voegen eruit zetten, desnoods namen doorgeven,... (ik heb ooit eens op tv iemand letterlijk door de andere supporters uit de Kop zien gesmeten worden op Liverpool, over de hoofden en hup, het veld op...) - konsekwent reageren als op het forum opruiende taal wordt verspreid (administrators kunnen dat perfect in pm), denoods bannen. - zichtbare acties: stickers (cfr. Cercle op het moment), activiteiten in het stadion,... - busverbod voor gasten die zich misdragen hebben. - ... Soms heb ik het gevoel dat mensen denken dat we voor elke supporter moeten dankbaar zijn. Dat moeten we niet! De rotte appels moeten eruit of je blijft miserie hebben! En wees gerust, er zullen meer mensen komen als de sfeer positief is... Ik heb dat hier al gezegd, maar ik mag dat niet te veel zeggen, maar er zijn mensen die wegblijven van het voetbal omwille van de agressieve sfeer. En, helaas, we hebben als Eendrachtsupporters geen te beste naam en dat is ook niet helemaal onterecht (waarmee ik niet zeg dat het helemaal tercht is, er wordt wel eens wat overdreven). Er zijn helaas nogal wat mensen die fanatiek en agressief door elkaar halen, en er zijn ook nogal wat mensen die "voor uw ploeg" verkeerdelijk verstaan als "tegen de rest van de wereld"... ![]() Allereerst, toch vind ik dat ge die mannen van KV aub niet heiliger moet voorstellen dan de paus, dat zullen de racingers hier waarschijnlijk wel willen beamen. In het uitleggen zijn daar immers wel sterk. Tot als het er op aan komt... de volgende KVM-Racing staan ze weer langs de 2 kanten op elkaar te timmeren. Tot zover dat fabeltje dus. Voor de rest ga ik wel akkoord met het meeste wat je daar vertelt. Ik had ook het idee al eens gehad en dat ook voorgesteld binnen OPC en Iendracht.be. MAAR, op het moment dachten we niet dat het daar de moment voor was, kwestie van niet nog wat olie op het vuur te gooien... alles wat je nu doet gaat door diene Redant toch verkeerdelijk begrepen worden. En verder ben ik ook van het gedacht dat zo een charter of gedragscode geen effect heeft, het zou mij immers niet verbazen moesten die mannen van op Dender daar pas den eerste keer opgemerkt hebben dat een voetbal rond is... Laat dus staan dat ze op de hoogte zijn van E. Aalst als club. Dan kan je als goedeaarde supporter nog alles mooi verwoorden in een gedragscode... die mannen lezen dat niet. Het beste wat ge met zo een charter kunt bereiken is volgens mij wat aandacht van de media... ![]() Met de rest van uw voorstellen ben ik het wel volledig eens, de supportersclubs hebben daar trouwens al maatregelen in genomen. op het forum gebeurd er meer via pm dan je denkt... we zwaaien misschien niet te vlug met kaarten maar een pb'tje is rap verstuurd. Die sociale controle kan je misschien wat stimuleren, maar wie gaat er zich daarvoor engageren ? En verder sla je in je laatste alinea de nagel op de kop. Een gedragscode is de basis voor alles dacht ik. Je kan er de consequenties in opnemen voor het geval de code niet wordt nageleefd. En eens een voorbeeld is gesteld zal men zich er wel naar schikken. Bij wijze van voorbeeld stel ik voor dat we Placiet de eerstkomende wedstrijd over de koppen het terrein op bonjouren. Heeft ie meteen een stadionverbod aan z'n rekker ![]() |
| 14 Feb 2008, 9:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Een regelrechte schande wat onze "vriend" Redant vandaag opnieuw waarmaakt in HNB!
in mijn ogen is dit zuiver laster en eerroof aan een groot deel van onze spelers. Niets van opbouwende journalistiek, puur afbrekend! Ik heb nu niet de tijd om artikel in te scannen, maar ik citeer een stukje: "..... maar zondag zal de prestatie van doelman Lieven De Veirman met argusogen gevolgd worden. Een nieuwe rode kaart zou het vertrouwen van de Aalsterse portier wel eens verder kunnen aantasten nadat hij zich de voorbije weken niet meteen de beste doelman derde klasse toonde, een predicaat waarmee hij het PC-stadion werd binnen geloodst..." "...Roel VDB blijft als Roel on fire de publiekslieveling, maar durft nog altijd wel eens het noorden te verliezen..." En zo komen Jens, Troch en Lord ook nog es aan de beurt... Redant, wees een gewaarschuwd man, met deze tactiek zal je er écht niet komen! Integendeel, daar komen rellen van Bannen uit het PC stadion !!!!!! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 15 Feb 2008, 7:11 |
|
| Pagina 65 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 63 64 65 66 67 … 497 Volgende |