|
|
| Pagina 7 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
poipeplekker schreef: Nu, op termijn weten we toch wat er zal gebeuren eh. ![]() dat ziet er idd meer en meer naar uit ja... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Okt 2005, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
poipeplekker schreef: Nu, op termijn weten we toch wat er zal gebeuren eh. ![]() Wij die als grote zotten volgend jaar nog steeds meegaan op verplaatsing in de hoop onze eerste uitoverwinning sedert 29 maanden mee te maken :huh: ? ![]() |
| 03 Okt 2005, 11:25 |
|
|
|
Bartos schreef: Wij die als grote zotten volgend jaar nog steeds meegaan op verplaatsing in de hoop onze eerste uitoverwinning sedert 29 maanden mee te maken ?![]() Je hebt je optimisme dan toch nog niet verloren... De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik met den Eendracht op verplaatsing meega dan... :wink: |
| 03 Okt 2005, 11:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Bartos schreef: Wij die als grote zotten volgend jaar nog steeds meegaan op verplaatsing in de hoop onze eerste uitoverwinning sedert 29 maanden mee te maken ?![]() Je hebt je optimisme dan toch nog niet verloren... De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik met den Eendracht op verplaatsing meega dan... :wink:Spijtig dat de wedstrijd op Dender niet in de heenronde is, daar zijn we zeker dat we gaan winnen :grijns: :fluit: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 03 Okt 2005, 17:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
poipeplekker schreef: Engeland schreef: Ik zit al een tijdje met het gevoel dat da nie gaat gebeuren!! Jullie zullen het graag zien gebeuren maar EA is aan een langzame dood bezig Voor ons zou dit idd een goede zaak zijn, we moeten daarover niet schijnheilig doen, maar ik vind het wel erg voor jullie sups die er elke week staan en al jaren aan een stuk niets in de plaats terug krijgen. Nu, op termijn weten we toch wat er zal gebeuren eh. ![]() NOOOIT!! :boos: :snif: _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Okt 2005, 18:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
hansken schreef: poipeplekker schreef: Engeland schreef: Ik zit al een tijdje met het gevoel dat da nie gaat gebeuren!! Jullie zullen het graag zien gebeuren maar EA is aan een langzame dood bezig Voor ons zou dit idd een goede zaak zijn, we moeten daarover niet schijnheilig doen, maar ik vind het wel erg voor jullie sups die er elke week staan en al jaren aan een stuk niets in de plaats terug krijgen. Nu, op termijn weten we toch wat er zal gebeuren eh. ![]() NOOOIT!! ![]() onafwendbaar...volgens mij. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Okt 2005, 21:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Volgens mij ook onafwendbaar, hoe spijtig dat het is. Maar dat gaat niet alleen met onze club gebeuren ook bij vele andere clubs.
_________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 03 Okt 2005, 22:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ge weet maar nooit, en zolang er een kans besta willek er alles aan doen om het te vermijden, dees club mag toch ni kapot,zo'n supporters moge ni zomaar in de steek gelate worre?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Okt 2005, 22:30 |
|
|
|
hansken schreef: ge weet maar nooit, en zolang er een kans besta willek er alles aan doen om het te vermijden, dees club mag toch ni kapot,zo'n supporters moge ni zomaar in de steek gelate worre? Maak je geen illusies. De supporters, da's het laatste waar ze aan denken bij zo'n zaken. We zullen het pas te weten komen als alles allang in kannen en kruiken is. Volgend seizoen, binnen 2 seizoenen, 3 seizoenen, wie zal het zeggen, maar op termijn komt het ervan. De enige die daar iets kan aan veranderen, is Aalst zelf. Daarom hoop ik ook dat jullie toch beter gaan beginnen presteren. |
| 03 Okt 2005, 23:10 |
|
|
forumlegende
Voila, zu is 't, tis alleen Aalst zelf die da fusiespook kan afwenden. Mor me die zooi bestuurs-en trainerslui da we nu emmen vrees ik er serieus voor!
|
| 04 Okt 2005, 10:30 |
|
|
tympanum2 schreef: Voila, zu is 't, tis alleen Aalst zelf die da fusiespook kan afwenden. Mor me die zooi bestuurs-en trainerslui da we nu emmen vrees ik er serieus voor! Die zooi bestuurders gaat der wil nie blijven geld in pompen zenne!!! Economie jongens daar draait het om. En ook al wilde het nie zien maar als je eerlijk bent zie je het zo aankomen ... _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 04 Okt 2005, 11:12 |
|
|
forumlegende
Och ja die vicieuze cirkel weer eh, geen resultaten = geen sponsors, geen sponsors = geen geld voor spelers, geen deftige spelers = geen resultaten, enz...
|
| 04 Okt 2005, 13:12 |
|
|
|
Ace schreef: Engeland schreef: en zou hij niet denderleeuw na 2 minuten buiten gestuurd hebben voor die fusie é .. Das enkel omdat de fusieclub niet in het PC-stadion ging sjotten dat ze zijn buitengezet. Buitengezet? Wij hebben de deur op een kier gezet, maar als ge niets te bieden hebt, maar wel alles voor het zeggen wilt hebben, zijt ge rap uitgepraat. Garré zit in geen positie om eisen te stellen. Dat hij er in de eerste plaats voor zorgt dat jullie beter draaien, dan komt die fusie er nog niet (direct). |
| 04 Okt 2005, 13:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
poipeplekker schreef: Ace schreef: Engeland schreef: en zou hij niet denderleeuw na 2 minuten buiten gestuurd hebben voor die fusie é .. Das enkel omdat de fusieclub niet in het PC-stadion ging sjotten dat ze zijn buitengezet. Buitengezet? Wij hebben de deur op een kier gezet, maar als ge niets te bieden hebt, maar wel alles voor het zeggen wilt hebben, zijt ge rap uitgepraat. Garré zit in geen positie om eisen te stellen. Dat hij er in de eerste plaats voor zorgt dat jullie beter draaien, dan komt die fusie er nog niet (direct). Ik moet zeggen dat ikzelf akkoord ben met een fusie met jullie, maar enkel als de nieuwe club naar de naam Eendracht Aalst luistert, in het wit-zwart speelt, in het Pierre Cornelisstadion speelt en onder stamnummer 90 speelt. Zou dit realistisch zijn :grijns: ? Ik veronderstel dat de ex-FCD'ers er toch geen probleem mee zouden hebben om met een wit-zwarte sjaal te staan zwieren in ons stadion :grijns: . |
| 04 Okt 2005, 13:27 |
|
|
|
Van mijn part mag Al-Quada dan es een bommeke laten ontploffen in jullie stadion.
Osama is een FC-boy! :cheer: |
| 04 Okt 2005, 13:30 |
|
| Pagina 7 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 103 Volgende |