de Dendertopic - Pagina 254 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 252 253 254 255 256 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bericht Re: de Dendertopic
AlostanA schreef:
STVV hoort thuis in eerste, in tegenstelling tot dat commercieel projectje van hier wat verder. Komaan kanaries.

als ik mocht kiezen e:

naar 2e:
-dender
-roeselare
-brussels
-moeskroen
-bergen
-Z-waregem
-westerlo

trg in eerste:
-antwerp
-kortrijk
-den eendracht
-geel
-beveren

:banana:

15 Feb 2008, 4:06
Rendac-supporter

hansken schreef:
AlostanA schreef:
STVV hoort thuis in eerste, in tegenstelling tot dat commercieel projectje van hier wat verder. Komaan kanaries.

als ik mocht kiezen e:

naar 2e:
-dender
-roeselare
-brussels
-moeskroen
-bergen
-Z-waregem
-westerlo

trg in eerste:
-antwerp
-kortrijk
-den eendracht
-geel
-beveren

:banana:

maar ge moogt niet kiezen he. tot nader order staan jullie nog steeds in 3de klasse. op het veld moet het gebeuren he

15 Feb 2008, 10:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
godverdomme, hij is hier ook nog eens. Dan hoopt ge dat da wegblijft, ijdele hoop dus

15 Feb 2008, 10:55
Freak

allé piwi,met 200 man naar stvv,voor zo n belangrijke match. jullie zijn echt een 1e klasser. :lol: :lol: :lol:

15 Feb 2008, 11:09
Scholier

Worde gijlen da nu ni beu om constant over supportersaantallen bezig te zitten? Of over wie het echt zou verdienen om in eerste te zitten? Ge wilt hier allemaal ni gefrustreerd overkomen ma op den duur wordt het wa lachwekkend zeh, kben er zelf zeker van da sommige ajuinen da beseffen.

15 Feb 2008, 17:51
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
sjneer_fcd schreef:
Worde gijlen da nu ni beu om constant over supportersaantallen bezig te zitten? Of over wie het echt zou verdienen om in eerste te zitten? Ge wilt hier allemaal ni gefrustreerd overkomen ma op den duur wordt het wa lachwekkend zeh, kben er zelf zeker van da sommige ajuinen da beseffen.

Het gaat niet over het verdienen om in 1e klasse te zitten, maar wel om de uitstraling van 1e klasse. Ik denk dat onze hoogste klasse nog nooit zo weinig uitstraling heeft gehad en ploegen zoals Dender gaan dat niet direct veranderen, sorry.
Maar op basis van de vorige jaren zitten julie zeker verdiend in 1e klasse.

15 Feb 2008, 17:57
Rode kaart
Rode kaart

1ste klasse weinig uitstraling?
Als ik de triestige samenvattingen van uit 2de, 3de en lager zie op TV-Oost, zijn dat nu niet bepaald reeksen waar ik nog graag zou inzitten. Eerste klasse en de rest, tis gewoon dag en nacht verschil qua beleving, belangstelling,enz...Ik denk trouwens dat de uitstraling van 1ste klasse op dit moment het minste van ons beider zorgen is.

15 Feb 2008, 18:04
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
janos schreef:
sjneer_fcd schreef:

Het gaat niet over het verdienen om in 1e klasse te zitten, maar wel om de uitstraling van 1e klasse. Ik denk dat onze hoogste klasse nog nooit zo weinig uitstraling heeft gehad en ploegen zoals Dender gaan dat niet direct veranderen, sorry.
Maar op basis van de vorige jaren zitten julie zeker verdiend in 1e klasse.

Ik denk dat wij ook gralijk content zouden zijn als we in 1e klasse zouden zitten, ook al heeft die reeks weinig/minder uitstraling.

15 Feb 2008, 18:12
Scholier

Inderdaad, en versta mij ni verkeerd. Ik jaag mij hier niet meer in op als jullie over supportersaantallen en prestige bezigzitten. Zoals ik eerder zei, op den duur wordt het lachwekkend om het nogmaals te lezen. ALS jullie ooit weer eens in eerste geraken, dan zal dat op basis van het gebrachte voetbal zijn, al de rest is cafépraat.

Dat de Belgische competitie zo wegzakt, ligt trouwens niet aan ploegen als ons, maar eerder aan de topploegen die weigeren van eindelijk aan hun veelbesproken jeugdwerking te beginnen, tis het enige dat het Belgisch voetbal beter kan maken. De bond zet het publiek gewoon in het zak met hun hervormingen, het voetbal zal er echt niet op verbeteren, topmatchen zijn meestal saaie matchen. En we zijn nu eenmaal champions league niveau gewoon van op tv, maar kdenk niet dat we da ooit nog zullen zien hier in ons kleine apenlandje.

15 Feb 2008, 18:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
nonkel marcel schreef:
1ste klasse weinig uitstraling?
Als ik de triestige samenvattingen van uit 2de, 3de en lager zie op TV-Oost, zijn dat nu niet bepaald reeksen waar ik nog graag zou inzitten. Eerste klasse en de rest, tis gewoon dag en nacht verschil qua beleving, belangstelling,enz...Ik denk trouwens dat de uitstraling van 1ste klasse op dit moment het minste van ons beider zorgen is.

Eerste klasse heeft natuurlijk meer uitstraling dan de lagere reeksen, maar het is niet meer wat het geweest is. Dat ligt inderdaad aan het feit dat de toppers slecht presteren, het grote aantal buitenlanders, maar ook omdat er steeds meer ploegen zijn die weinig te bieden hebben.

15 Feb 2008, 18:31
Freak

met ons erbij zou 1e klasse toch wat meer uitstraling hebben.

15 Feb 2008, 20:12
Ancien

Leeftijd: 38
waly 2 schreef:
met ons erbij zou 1e klasse toch wat meer uitstraling hebben.

Ik zou niet liever willen dat we terug in 1e klasse zouden spelen, maar dat 1e klasse meer uitstraling zou hebben met EA erin vindek nu wel overdreven.

15 Feb 2008, 20:55
forumlegende

Leeftijd: 35
dender sta al 1-0 achter in sint-truiden na een goal van gobec.
Volgens sporza radio ligt dender dik onder tegen sint-truiden en heeft berthelin nogal wa reddingen moeten doen in de eerste helft en was de voorsprong verdiend...

16 Feb 2008, 22:13
forumlegende

Leeftijd: 35
kging hier juist komen posten da et 1-1 geworden was en terwijl hoor ik da het 1-2 is
1-1 van degroote en 1-2 van sylla

16 Feb 2008, 22:49
Ancien

Leeftijd: 65
Proficiat voor Dender.
Het zag er even anders uit, maar ze doen een schitterende zaak in de strijd om het behoud... 7 punten voor op STVV en Brussels komt nooit meer terug... En daartussen zit ook nog Bergen, en met gewonnen matchen wippen ze zelfs over KV. Ik denk dat ze blij zullen zijn bij onze geburen!
Ik weet niet of het verdiend was, maar hoe dan ook: in degradatievoetbal komt het er niet op aan mooi voetbal te brengen maar vooral het hoofd koel te houden en efficiënt te zijn...

16 Feb 2008, 23:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 252 253 254 255 256 711