UEFA-Cup - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 48
 UEFA-Cup 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: UEFA-Cup
acrid schreef:
nog niet zo lang geleden hebben ze Bordeaux uitgeschakeld
ploeg is nu vele minder maar kansloos zijn ze zeker niet

ik blijf erbij dat dit anderlecht sportief zowat de zwakste kern heeft die ze in 20 jaar hebben gehad... volgens mij zijn ze kansloos wegens een gebrek aan talent.

Hopelijk maken ze daar vandenstock en vanholsbeeck op tijd wakker uit hunnen droom want een kleine nederlaag zal in de volgende ronde niet meer volstaan om zich te plaatsen

22 Dec 2007, 16:03
Ancien

Leeftijd: 65
Knappe match van Anderlecht en verdiend gewonnen...
Ze missen nog wat maturiteit op dit niveau maar 't i van 't beste dat ik in jaren gezien heb Europees van een Belgische ploeg...

13 Feb 2008, 23:45
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Vond het ook nog es goed (y)

13 Feb 2008, 23:45
forumlegende

Leeftijd: 45
heb zelfs de volledige match uitgekeken
dat op zich wil al veel zeggen
ruim verdiend gewonnen,strafschop twijfelgeval
maar ze zijn er nog nie

14 Feb 2008, 0:01
Ancien

Ja jongens, azo memmen da ze doen over dienen arbiter.
Akkoord, hij was nie super, maar da zien wij alle weken zenne...

14 Feb 2008, 8:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:

Die mannen zijn gewoon dat ze den arbiter elke week meehebben dat het gene naam heeft, das dan wel even schrikken als dat Europees niet het geval is. Als al hun tegenstanders in de Belgische competitie elke keer zo moesten zagen als Anderlecht eens nen onterechte penalty krijgt zeg.

14 Feb 2008, 9:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
boris clitoris schreef:

Als al hun tegenstanders in de Belgische competitie elke keer zo moesten zagen als Anderlecht eens nen onterechte penalty krijgt zeg.
Dat doen ze toch ? (Ik denk dat Boskamp zijn hart nog altijd over toeren slaat)
't is gewoon zo dat die ref op het laatste compleet de pedalen kwijt was. Dat ge dat in 4de klasse ziet tot daar aan toe. Maar in een gevorderde fase van de UEFA-cup moogt ge toch al verwachten dat een ref consequent blijft. Hij was trouwens geweldig goed bezig tot hij die penalty floot, wat meteen aantoont dat hij er nadien zelf niet meer zo zeker van was.

14 Feb 2008, 11:10
Ancien

Ja kom, die penalty... ik heb hem den bal niet zien raken hoor... het been daarentegen

Alles bij elkaar is den arbiter misschien een kwartier de pedalen kwijt geweest. Om daar dan zo'n spel van te maken. Typisch Anderlecht zeker...
Het is gelijk Bartos zegt, ze zijn dat niet gewoon... En als het dan ochgot 1 keer voorvalt, is 't spel en miserie

14 Feb 2008, 13:37
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
De ref van onze match zondag is trouwens Colemonts denk ik. Die fluit/floot nog in eerste klasse, onder andere de wedstrijd Anderlecht - GBA. Daarin werd GBA toen een zuivere strafschop onthouden, en kreeg Anderlecht er één voor een prachtige duik van Boussoufa, en dan nog buiten het strafschopgebied. Daar was toen ook heel wat over te doen in de pers.

14 Feb 2008, 19:38
Ancien

Leeftijd: 65
rivelinho schreef:
De ref van onze match zondag is trouwens Colemonts denk ik. Die fluit/floot nog in eerste klasse, onder andere de wedstrijd Anderlecht - GBA. Daarin werd GBA toen een zuivere strafschop onthouden, en kreeg Anderlecht er één voor een prachtige duik van Boussoufa, en dan nog buiten het strafschopgebied. Daar was toen ook heel wat over te doen in de pers.

Allez, al dat een ref is die de grote ploegen bevoordeelt dan moeten we toch niet bang zijn, hé... :lol:

14 Feb 2008, 23:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
boris clitoris schreef:
Ja kom, die penalty... ik heb hem den bal niet zien raken hoor... het been daarentegen
Alles bij elkaar is den arbiter misschien een kwartier de pedalen kwijt geweest. Om daar dan zo'n spel van te maken. Typisch Anderlecht zeker...
Het is gelijk Bartos zegt, ze zijn dat niet gewoon... En als het dan ochgot 1 keer voorvalt, is 't spel en miserie

ik ben het BEKAN ALTY eens me u e boris, en kben zeker ni voor anderlecht (in tegendeel:p ) maar die penalty was er in de verste verte geen hoor! (kwas ter plaatse, net achter het doel waar de fase gebeurde :nieje: )

15 Feb 2008, 4:01
Vaste Waarde

twas er er wel ene, ik was terplaatse voor mijne tv, dusja

15 Feb 2008, 17:26
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Twas een strafschop waarvoor er 1 scheids op de 20 fluit. Hij raakt duidelijk eerst de bal en daarop raakt zijn ander been Cavenaghi op zijn steunbeen. Ik vond het heel discutabel en tot dan was de Italiaan wel degelijk een goeie match aan het fluiten, maar daarna was hij de pedalen kwijt.

Was het beste wat ik sinds lang gezien heb van RSCA. Polak die aantoont waarom hij de toptransfer ging zijn, Boussoufa die een topdag had en daarbij nog eens het miraculeuze: Mbo Mpenza die scoort (wel na een rotslechte controle)! Die goal van Polak was trouwens ook wondermooi binnen geshot. Echt ik heb genoten en dit zijn matchen waardoor je wilt gaan kijken naar Paars-Wit (als supporter van RSCA dan toch :-D ) .

Nu rijst de vraag: Waar moet Hassan? Volgens mijn gedacht moet die gewoon op de bank, hoe goed hij ook mag zijn... Tel daarbij nog eens Frutos die terugkeert (voor eventjes dan toch waarschijnlijk) en (driewerf hoera!!!) de terugkeer van blonde god "aheum" Deschacht en we gaan nog met twijfels zitten. Een Van Damme kan je er nu niet uitlaten vind ik. Gillet en Polak zeker niet, en wie aan Biglia raakt, raakt aan de fans van Anderlecht. Echt een superspeler (ook al speelt hij niet zo goed als vorig jaar).

Bon we zien wel. Anderlecht kennende komen ze zondag niet verder dan een gelijkspel tegen Anderlecht B met een geprikkelde Baseggio, Stoica en Scifo.

15 Feb 2008, 20:16
Ancien

Leeftijd: 38
Sven KSK Opwijk schreef:
Anderlecht kennende komen ze zondag niet verder dan een gelijkspel tegen Anderlecht B met een geprikkelde Baseggio, Stoica en Scifo.

Stoica speelt niet mee, hij haakt af met een kuitblessure. ;)

15 Feb 2008, 20:54
Ancien

Die Biglia, toch ne specialen hé... hij zal zelden een foute pass geven, maar ge ziet hem ook nooit een pass over meer dan 15 meter geven. Altijd simpel, maar wel efficiënt. Ik weet niet goed wat ik er dit seizoen moet van denken.

Als hij het wil waarmaken als het talent dat velen hem noemen, zal hij denk ik toch uit een ander vaatje moeten gaan tappen en opletten dat hij geen meeloper in de Jupiler League wordt.

Vorig seizoen was hij alleszins veel beter.

16 Feb 2008, 6:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 48