|
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 259 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Online games
the_red_ant69 schreef: lot schreef: the_red_ant69 schreef: lot = Arsis? ik zal ne keer horen :) ik was dus niet arsis ik ben daar ook gewoon lotjen waarom zit je dan niet bij [E.A] zoals al de rest hier? Dan kan ik eventuel trachten een goed woordje te doen voor jou ... omdat ik nog maar net een ambasade gebouwd heb en ge dat blijkbaar moet hebben daarvoor ![]() edit: ge zult mij dan ook wel is moeten uitleggen hoe ik daar moet in geraken he in zo een alliantie moet instappen |
| 12 Feb 2008, 20:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Casual1919 schreef: Dan kunnen we binnenkort eens beginnen denken aan een alliantie. Al voorstellen voor een naam ? het gaat vlot, kan je je ambassade een level hoger maken, want lot raakt er niet meer bij |
| 12 Feb 2008, 20:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb gelezen dat ge troepen kunt plaatsen bij een andere speler tot het er genoeg zijn om het dorp te verdedigen, hoe werkt dit precies?
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 14 Feb 2008, 10:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Titus schreef: Ik heb gelezen dat ge troepen kunt plaatsen bij een andere speler tot het er genoeg zijn om het dorp te verdedigen, hoe werkt dit precies? Die gaan dan natuurlijk wel van une maat zijn graan eten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Feb 2008, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg
placietjen schreef: Titus schreef: Ik heb gelezen dat ge troepen kunt plaatsen bij een andere speler tot het er genoeg zijn om het dorp te verdedigen, hoe werkt dit precies? Die gaan dan natuurlijk wel van une maat zijn graan eten. Dus als ge zoiets wilt doen graan bij verzenden. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 14 Feb 2008, 11:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ja best hé, anders stuurt diegene bij wie ge die troepen achterlaat uw troepen direkt weer terug vrees ik
![]() Ik weet niet hoe het zit (dat moet Red Anti uitleggen) of je troepen terwijl ze onderweg zijn graan eten... op die manier zou je wel een leger kunnen opbouwen zonder dat het graan vreet. (als diene bij wie ge ze achterlaat dus direkt uw troepen weerstuurt) _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Feb 2008, 11:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
lopende troepen eten graan van hun dorp van oorsprong ...
btw. server 2 liep gisterennacht af ...ik eindig 113e met 33 dorpen, terwijl "ons" wereldwonder 13e en laatste eindigde (maar we hadden tenminste 1tje als alliantie) |
| 14 Feb 2008, 16:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Weet er iemand hoe je vijandige troepen die in je vallen zitten (ik ben dus Galliër) kan doden? Want ik zie alleen maar 'vrijlaten' en daar ben ik zo niet voor.
![]() |
| 17 Feb 2008, 19:15 |
|
|
die kan je niet doden ... alleen de eigenaar kan zijn troepen 'opgeven' en dan sterven ze. Maar ze zitten in feite niet in de weg he, ze eten sowieso graan van je tegenstander en hij kan er niks mee aanvangen.
|
| 17 Feb 2008, 20:51 |
|
|
the_red_ant69 schreef: die kan je niet doden ... alleen de eigenaar kan zijn troepen 'opgeven' en dan sterven ze. Maar ze zitten in feite niet in de weg he, ze eten sowieso graan van je tegenstander en hij kan er niks mee aanvangen. Ah dat graanverbruik is van de tegenstander, das wel goed. ![]() |
| 17 Feb 2008, 21:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Rode-mier , kan jij eens uitleggen wat een 'eindspel' is en hoe het werkt ?
Na dat eindspel, spelen wij dan met onze alliantie terug op server 1 ? En is er dan een mogelijkheid om dichter bij elkaar te zitten ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Feb 2008, 15:47 |
|
|
je kan starten op eender welke server, dus als server 1 afloopt kan je gerust herstarten op diezelfde server. De truk om dicht bij mekaar te zitten is af te spreken met diegenen die interesse hebben om allemaal op dezelfde moment in het zelfde werelddeel (bvb NW) je te registreren, dan zit je automatisch ook dicht in mekaars buurt bj de uitdeling van de dorpen.
Een eindspel is iets waar [E.A] totaal niet zal aan deelnemen op deze server (en veel kans ook niet op een andere server) Daarvoor moet je een TOP10 alliantie zijn met minstens 10 leden die constant online zijn in een ploegsysteem (bij ons op s2 was dat zelfs een 24/24 7/7 ploegen beurtrolsysteem - waar ik voor alle duidelijkheid niet inzat )Het eindspel ziet er ongeveer als volgt uit Na x aantal tijd komt er een 4e volk in het spel - de natars. In een eerste stadion hebben ze zo'n 15 dorpen met bouwplannen - iets wat je als alliantie nodig hebt om het uiteindelijke doel - een wereldwonder - te kunnen bouwen. Die plannen kan je stlen door de verdediging te sweepen en de schatkamer te overvallen met de plannen. Op s2 heb ik zo'n dorp gesweept om de plannen te stelen voor een WW ... dat kostte me een legertje van zo'n 50000 troepen die in totaal zo'n 85000 graan per uur at. Aan zo'n legertje bouw je toch zo'n 6 maand hoor. Eeen paar weken laten komt de 2e golf met natardorpen ... zo eentje moet je ook veroveren als alliantie om een wereldwonder te kunnen bouwen tot lvl 100. (wat je enorm grondstoffen kost.) Ondertussen moet je natuurlijk ook dat dorp verdedigen (wat voor ons op ons hoogtepunt toch ongeveer 500000 troepen betekende) Wie eerst lvl 100 haalt wint het eindspel. http://nl.youtube.com/watch?v=cMdSKT9-Zuk -> geeft je een leuk overzicht van de vorige winnaar op s2 (kijk maar eens naar dat graanverbruik ed) |
| 19 Feb 2008, 19:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ah zo, maar onze dorpen worden niet gereset ?
Dus wij kunnen rustig verderbouwen ? Of beter op een andere server dichter bij elkaar inschrijven ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Feb 2008, 19:46 |
|
|
als WW op lvl 100 staat herformateren ze de server dus moet iedereen herbeginnen van nul en zich registreren. Best is nu hier verder blijven doen (deze server loopt volgens mij toch nog tot de zomer) en hier alle kneepjes leren (zoals dorpen overnemen, enz enz :)
En je weet nooit dat we op termijn niet belangrijk kunnen worden, want het leuke is dat je nooit weet waar die natardorpen uiteindelijk komen, mss wel net naast jouw deur. |
| 19 Feb 2008, 19:50 |
|
|
Ik heb gezien dat bv Titus en Placietjen die lange tijd onder mij stonden qua inwoners mij nu reeds met grote voorsprong zijn voorbijgestoken.
Blijkbaar groei ik niet meer zo snel, is daar een reden voor Red Ant? |
| 22 Feb 2008, 1:54 |
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 259 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |