Eerste klasse - Pagina 67 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 65 66 67 68 69 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eerste klasse
Diene Geeraerd stelt mij toch ook wel teleur, daarvan kunt ge toch ook moeilijk zeggen dat het een aanwinst is voor 1ste. Over Dender mogen we dan zeggen wat we willen, ze hebben hun altijd en overal willen tonen.
Over Geeraerd dan weer: begint em daar te blijten over een fout van Portier :? , loopt zelfs het veld op en wordt daar ver gek :crazy: , dat hij eerst dus leert zijn eigen te beheersen en dan ook zijn spelers want dat was andere koek dan die "fout" van Portier.

24 Feb 2008, 13:02

Allé, hij krijgt verdediging van Wim De Coninck :D
"goede organisatie" als ik dat hoor dan word ik al zot... misschien dat 3de A daar ook veel mee te maken heeft.

24 Feb 2008, 13:05
Ancien

Leeftijd: 65
Club Brugge wel door het oog van de naald gekropen, zeg...
Wat die gasten van Lokeren laten liggen in het laatste kwartier??!

24 Feb 2008, 21:28
Ancien

Leeftijd: 45
Heeft Club dit seizoen eigenlijk al 1 match verdiend gewonnen?

Tot vorig seizoen had ik daar echt nog sympathie voor. Nu is het gewoon een arrogante bende (Stijnen, Sterchele en Matthijsen op kop!)

24 Feb 2008, 22:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Ik was vandaag op Lokeren. Een saaie match tot Brugge scoort (penalty was toch wel ne cadeau vond ik). Na die goal begint Lokeren beter te spelen en was Brugge nergens meer en had Lokeren toch wel moeten scoren. Dan kwam die penalty, maar dan zag je ze wat twijfelen van wie neemt hem en dan weet je al dat de kans bestaat dat ze hem missen. Orlans sprong al recht toen ze de penalty kregen. Nadien in het restaurant begon hem over hoe unfair voetbal soms is waarop den helft hem uitfloot dus begon hem maar et maintenant te zingen. Nog altijd even zot diene mens.

Die van Brugge zorgden wel voor een toffe sfeer. Buiten a moeder is een hoer gericht naar de ref hebt ge die van Lokeren niet gehoord.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

24 Feb 2008, 23:44
Nationale Ploeg

Iemand de reactie van Dupre gezien in Studio 1 ? :lol:

25 Feb 2008, 10:29
Ancien

Leeftijd: 38
Tzal bij Verbist ook pikken. Hij zit al een hele week in alle media te verkondigen hoe hij ernaar uitkijkt om op het Kiel te spelen en zegt zelf dat hij gaat 'thuiskomen' en net nu mist hij een training en zet De Boeck hem op de bank.

Hij zal inderdaad thuiskomen want hij heeft daar jaren op de bank gezeten. :D

02 Mar 2008, 19:50

Ook al moet ik van Dender nog minder weten dan van Lokeren. Maar volgens mij is het op Dender nooit zo triestig als op Lokeren daarjuist...
een derby en echt geen kat aanwezig. Ge hoorde Leekens en Boskamp gewoon constant coachen langs de lijn. Was daar 3000 man ? Nuja ge moet veel goesting hebben om elke week naar azo een voetbal te gaan zien ze :crazy: betonvoetbal is zelfs een understatement.
En dan het verschil tussen beide clubs een schitterende vrije trap natuurlijk.

16 Mar 2008, 0:26
forumlegende

Leeftijd: 69
Zou mr Redant hier ook den boel niet een beetje opblazen in zijn opgeblazen stijl?
Ik denk het niet want die mannen van den beerschot zouden hem eens aan zijn voordeur kunnen opwachten. :boks:
Heeft de scheidsrechter de match stilgelegd????????

bron. http://www.vbal.be
Jovanovic: 'GB-fans waren racistisch'
15-03-2008 om 15:19 | Door: GroningenFc

Milan Jovanovic is niet blij met de spreekkoren van de fans van Germinal Beerschot. De aanvaller van Standard Luik vertelde vrijdagavond zijn vaderland werd uitgejegend.

'Wat die allemaal riepen over Kosovo kan niet', zo vertelde Jovanovic in Het Laatste Nieuws. De aanvaller komt zelf uit Serviër en is niet echt te spreken over de provincie die zich een aantal weken geleden onafhankelijk verklaarde.

'Ik ben hier gekomen om te voetballen. Dit is geen politiek. Die supporters waren gewoon racistisch. Ik werd geprovoceerd', zo besloot Jovanovic. Enkele Belgische kranten weten echter dat de supporters 'In Kosovo is het carnaval' hebben geroepen.

16 Mar 2008, 10:26
Knaap

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Enkele Belgische kranten weten echter dat de supporters 'In Kosovo is het carnaval' hebben geroepen.

en groot gelijk hebben ze
een volk heeft naar mijn mening nog altijd het recht om te beslissen wat er op zijn grondgebied gebeurt

16 Mar 2008, 14:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Achja de supporters van Beerschot hebben wel meer van leuzen die net niet over het randje zijn.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

16 Mar 2008, 15:03
Freak

vanaf 2009 een kompetitie met 16.het liedje van dender zal dan wel uit zijn zeker. :D

17 Mar 2008, 18:53
Freak

waly 2 schreef:
vanaf 2009 een kompetitie met 16.het liedje van dender zal dan wel uit zijn zeker. :D

Ze staan er inderdaad op voorhand al niet meer tussen :D

Afbeelding

Ik ben alleszins niet voor zo'n hervorming.
Speel een heel jaar als beste ploeg en dan sta je eerste maar ben je geen kampioen.
Je een heel jaar sparen, 3-4de eindigen en dan alles geven tijdens de eindronde en je bent het wel. Stom systeem.

Tweede is voor mij de mooiste reeks om in te voetballen.
Het kost minder, geen overdreven domme veiligheidsmaatregelen (of toch al minder als in eerste), leukere (niet fusieclubs), ...

17 Mar 2008, 19:15
Ancien

Leeftijd: 45
Wat een belachelijke hervorming met die play-offs! Als ze zo graag play-offs zien, dat ze dan een basket-ploeg oprichten, maar van onze voetbal afblijven!

En de 14de die nog Europees voetbal kan halen via de play-offs... onnozel gewoon! Elke logica ontbreekt...

Laat ons hopen dat we nooit meer naar eerste gaan, en altijd in de (logische en simpele) tweede klasse mogen blijven...

17 Mar 2008, 19:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
Wat een belachelijke hervorming met die play-offs! Als ze zo graag play-offs zien, dat ze dan een basket-ploeg oprichten, maar van onze voetbal afblijven!

En de 14de die nog Europees voetbal kan halen via de play-offs... onnozel gewoon! Elke logica ontbreekt...

Laat ons hopen dat we nooit meer naar eerste gaan, en altijd in de (logische en simpele) tweede klasse mogen blijven...

Ze mogen der fier op zijn, ze zijn der in geslaagd van onze zo al niet bijster interessante eerste klasse om te vormen tot een waar gedrocht.

17 Mar 2008, 20:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 65 66 67 68 69 500