|
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 62 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Licentie 2de klasse
Net in de gazet van antwerpen gelezen dat onder meer het licentiedossier van den iendracht voor 2de klasse nog niet is aangekomen.
Het is wel zo dat alle dossiers met poststempel 1 maart worden aanvaard. Ik hoop dat't dus alsnog met de juiste poststempel toekomt.... ![]() |
| 04 Mar 2008, 11:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Licentie 2de klasse
Volgens mij zullen Geert&co wel professioneel genoeg zijn om daaraan te denken.
Het is trouwens elk jaar hetzelfde op den bond, veel cinema maar weinig resultaat. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Mar 2008, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
tstaat op officiële site da het verstuurd is op 1maart
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Mar 2008, 16:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Van volgende clubs was de aanvraag gisteren wel toegekomen op de Licentiecommissie: Turnhout, RC Mechelen, FCN Sint-Niklaas, Ronse, Racing Waregem, Wetteren, Seraing, Francs Borains, Wezet en WS Woluwe.
Toch interessant om eens te zien wie al licentie-aanvraag gedaan heeft. Ik vind het wel raar dat ploegen als Wetteren ook een licentie aanvragen. Die geloven toch niet dat ze de derde periode nog kunnen winnen. ![]() |
| 04 Mar 2008, 19:22 |
|
|
janos schreef: Van volgende clubs was de aanvraag gisteren wel toegekomen op de Licentiecommissie: Turnhout, RC Mechelen, FCN Sint-Niklaas, Ronse, Racing Waregem, Wetteren, Seraing, Francs Borains, Wezet en WS Woluwe. Toch interessant om eens te zien wie al licentie-aanvraag gedaan heeft. Ik vind het wel raar dat ploegen als Wetteren ook een licentie aanvragen. Die geloven toch niet dat ze de derde periode nog kunnen winnen. ![]() ze kunne mss hopen dat er zoveel ploege worde geweigerd voor hun licentie, da zij alsnog kunne overgaan? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Mar 2008, 19:24 |
|
|
Nationale Ploeg
La Lou staat er ook nog niet tussen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Mar 2008, 19:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Titus schreef: La Lou staat er ook nog niet tussen. De bond heeft een vertraging met de postverdeling. Morgen zullen er nog wel een aantal bijkomen. |
| 04 Mar 2008, 19:47 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ivm Wetteren. Het kan toch interessant zijn naar de toekomst toe te weten hoe ver je staat in zo een licentiedossier ?
Het is toch professioneel van die mannen dat ze dat indienen ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Mar 2008, 21:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
placietjen schreef: ivm Wetteren. Het kan toch interessant zijn naar de toekomst toe te weten hoe ver je staat in zo een licentiedossier ? Het is toch professioneel van die mannen dat ze dat indienen ? Ja misschien. Maar een bestuur weet ook wel hoever ze staan. En ze kunnen zich misschien beter eerst eens op het sportieve concentreren, vooralleer ze daar tijd aan verspillen. Maar ik begrijp uw redenering wel. |
| 04 Mar 2008, 22:03 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Uiteindelijk kan dat toch geen kwaad om dat aan te vragen? Het is nog veel stommer om ze niet aan te vragen en uiteindelijk vast te stellen dat ge de eindronde eventueel kunt spelen, maar spijtig genoeg uw licentie-aanvraag niet hebt ingediend.
|
| 05 Mar 2008, 0:29 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
ik vind dat toch allemaal weer ongelooflijk dat het op de aller- aller- allerlaatste dag op de post wordt gedaan. Is dat nu zo moeilijk om dat een week op voorhand klaar te hebben. Ik weet wel, het maakt niet uit, maar dat is allemaal weer zo nipt. Als ik op mijn werk een deadline heb, probeer ik dat toch meestal ervoor al klaar te hebben.
Behalve in mijn studententijd, toen waren deadlines echt het allerlaatste moment om in actie te schieten ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 05 Mar 2008, 0:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendracht02 schreef: Uiteindelijk kan dat toch geen kwaad om dat aan te vragen? Het is nog veel stommer om ze niet aan te vragen en uiteindelijk vast te stellen dat ge de eindronde eventueel kunt spelen, maar spijtig genoeg uw licentie-aanvraag niet hebt ingediend. Zoals Seraing in derde vorig seizoen. Die speelden een gans seizoen tegen de degradatie, vragen dan ook geen licentie aan, maar winnen wel de derde periode. Ze hadden echter geen licentie aangevraagd en mochten niet meedoen aan de eindronde. |
| 05 Mar 2008, 9:14 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
eintracht frankfurt schreef: ik vind dat toch allemaal weer ongelooflijk dat het op de aller- aller- allerlaatste dag op de post wordt gedaan. Is dat nu zo moeilijk om dat een week op voorhand klaar te hebben. Ik weet wel, het maakt niet uit, maar dat is allemaal weer zo nipt. Als ik op mijn werk een deadline heb, probeer ik dat toch meestal ervoor al klaar te hebben. Behalve in mijn studententijd, toen waren deadlines echt het allerlaatste moment om in actie te schieten ![]() Is da niet typisch Belgisch? Hoeveel zijn der ni die op den laatsten dag dat ge uwe belastingsbrief moet indienen hem nog moeten invullen (incl mezelf) ? |
| 05 Mar 2008, 13:52 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
ik weet niet of iemand hier meer van weet maar volgens het bondsreglement mag geen enkele club in dezelfde reeks dezelfde eigenaar/beheerder hebben. zoals u weet zijn Geel, Turnhout en Lierse eigendom van die Egyptenaar
Wat gaat men doen met de licentie van Turnhout? Wetende dat deze op papier de eindronde spelen maar Lierse speelt reeds in 2de. Mogen deze dan de eindronde spelen? En was er dan ook nergens een zaak dat Lierse moest zakken? Bon hopen dat dit snel uitgeklaard is anders kan de eindronde wel eens chaotisch verlopen... |
| 05 Mar 2008, 14:02 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
shagual schreef: ik weet niet of iemand hier meer van weet maar volgens het bondsreglement mag geen enkele club in dezelfde reeks dezelfde eigenaar/beheerder hebben. zoals u weet zijn Geel, Turnhout en Lierse eigendom van die Egyptenaar Wat gaat men doen met de licentie van Turnhout? Wetende dat deze op papier de eindronde spelen maar Lierse speelt reeds in 2de. Mogen deze dan de eindronde spelen? En was er dan ook nergens een zaak dat Lierse moest zakken? Bon hopen dat dit snel uitgeklaard is anders kan de eindronde wel eens chaotisch verlopen... Dat zullen ze wel oplossen met een stroman of een andere constructie. Als er iets is waar we in België goed in zijn - buiten het laat indienen van onze belastingen - dan is het allerhande constructies op zetten . _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Mar 2008, 14:06 |
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 62 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |