|
|
| Pagina 257 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: de Dendertopic
placietjen schreef: waly 2 schreef: ik lees daarnet dat ones fan always fan overleden is. weet iemand iets meer?in ieder geval ,innige deelneming.Jawat :o , dat was toch nen jongen gast ? in ieder geval ik vind er ginder niets van terug opt dender forum: maar toch innige deelneming... denk dat hij hier ook een aantal posts op zen naam staan had. Er word daar toch gesproken voor ne minuut stilte voor de match... Die gast was nog maar 22 denkek _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 08 Mar 2008, 18:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik wil hier net komen posten dat Dender achter staat, eventjes lezen en dan lees je dat een jongeman overleden is (ones fan, always fan).
Voor diegenen die hem kennen en die het hier lezen: mijn oprecht medeleven... |
| 08 Mar 2008, 22:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Toch wel even verschieten. Ik ken hem niet, maar weet dat hij hier toch regelmatig postte.
In elk geval sterkte aan vrienden en familie. |
| 09 Mar 2008, 1:48 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 10 Dec 2007, 20:42 Berichten: 39 |
placietjen schreef: waly 2 schreef: ik lees daarnet dat ones fan always fan overleden is. weet iemand iets meer?in ieder geval ,innige deelneming.Jawat :o , dat was toch nen jongen gast ? in ieder geval ik vind er ginder niets van terug opt dender forum: maar toch innige deelneming... denk dat hij hier ook een aantal posts op zen naam staan had. Yep, 25 jaar. http://forum.fcvdendereh.be/viewtopic.php?t=1813 |
| 09 Mar 2008, 11:20 |
|
|
Ones fan Always fan was hier inderdaad regelmatig bezoeker van jullie forum.
Het overlijden van deze jongeman (24 jaar) heeft toch wel een serieuze impact gehad onder de FCD supps. Hij was een vurig supporter,maar eentje met gezond verstand. Gisterenavond werden we door KV Mechelen in alle linies overklast. Niets meer niets minder.Filipovic werd na 20 minuten al gewisseld omdat hij geen greep had op een zeer bedrijvige Nong.Als je het mij vraagt zijn zowel Deflandre en Filipovic tot op den draad versleten.ze teren enkel nog op hun ervaring.alhoewel je dat bij Deflandre soms ver moet gaan zoeken.Enkel Steve Barbe was op niveau,de rest liep er bij op flanellen benen. Ik voorspel ons nog een zéér moeilijke periode om het behoud. Indien we ons verblijf in eerste klasse kunnen verlengen is dit een half mirakel. Volgend seizoen zal er serieus moeten geinvesteerd worden in spelersmatriaal als we terug in eerste aantreden,met wat er nu op het veld staat kan je geen twee keer het behoud afdwingen. bedankt voor de rouwbetuigingen. |
| 09 Mar 2008, 11:26 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Mogen we weten hoe hij om het leven kwam?
_________________ es da ier e fistjen... |
| 09 Mar 2008, 11:30 |
|
|
boris clitoris schreef: Mogen we weten hoe hij om het leven kwam? Volgens dat ik gehoord heb, zou hij zich onder een trein ......... Waarom hij het gedaan heeft, zullen we nooit weten. ![]() Laatst gewijzigd door FCD 4-life op 09 Mar 2008, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Mar 2008, 11:34 |
|
|
Het zou gaan om een wanhoopsdaad,onbegrijpelijk.
|
| 09 Mar 2008, 11:35 |
|
|
Liverpuldian schreef: Het zou gaan om een wanhoopsdaad,onbegrijpelijk. Tja, niemand kan doordringen tot een mens. Men weet nooit wat er zich in zijn hoofd heeft afgespeelt. |
| 09 Mar 2008, 11:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Op het forum van Denderleeuw is gevraagd (op vraag van de familie blijkbaar) om niets te zeggen over de doodsoorzaak.
Laat ons uit respect voor die man en uit medeleven met zijn familie, ons hier ook onthouden van waarheden of gissingen hierover... |
| 09 Mar 2008, 12:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Amai das wel verschieten, ken hem niet persoonlijk maar is even oud als mij
![]() |
| 09 Mar 2008, 13:12 |
|
|
Scholier
Door zo'n dinges ziet ge hoe relatief voetbal eigelijk wel is.
Over het behoud, ik ga ni akkoord met liverpuldian, ik heb er nog altijd goeie moed in. Volgens mij gaan we ons wel redden, we staan nog altijd 7 punten voor op STVV en brussels haalt ons nooit meer in. We zullen natuurlijk wel beter moeten spelen dan gisteren, want twas wel tslechste dat ik lange tijd gezien heb. En als we t toch nog verpoepen, zullen we t aan onszelf te danken hebben. |
| 09 Mar 2008, 14:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Nooit mijn beste vriend geweest, maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.
25 is veel te jong. RIP & sterkte aan vrienden en familie _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Mar 2008, 15:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
sjneer_fcd schreef: Door zo'n dinges ziet ge hoe relatief voetbal eigelijk wel is. Over het behoud, ik ga ni akkoord met liverpuldian, ik heb er nog altijd goeie moed in. Volgens mij gaan we ons wel redden, we staan nog altijd 7 punten voor op STVV en brussels haalt ons nooit meer in. We zullen natuurlijk wel beter moeten spelen dan gisteren, want twas wel tslechste dat ik lange tijd gezien heb. En als we t toch nog verpoepen, zullen we t aan onszelf te danken hebben. Brussels tegen Lokeren dat had toch veel weg van een verkochte match. En als ge de rest van de uitslagen ook beziet, kom ge moet u ogen durven openen hé. De enige degradatieploeg die gisteren de boot in ging, dat was Dender. En het zal best de laatste 2 speeldag niet meer spannen. 't zijn weer interessante tijden voor gokchinezen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Mar 2008, 15:52 |
|
|
Freak
placietjen schreef: sjneer_fcd schreef: Door zo'n dinges ziet ge hoe relatief voetbal eigelijk wel is. Over het behoud, ik ga ni akkoord met liverpuldian, ik heb er nog altijd goeie moed in. Volgens mij gaan we ons wel redden, we staan nog altijd 7 punten voor op STVV en brussels haalt ons nooit meer in. We zullen natuurlijk wel beter moeten spelen dan gisteren, want twas wel tslechste dat ik lange tijd gezien heb. En als we t toch nog verpoepen, zullen we t aan onszelf te danken hebben. Brussels tegen Lokeren dat had toch veel weg van een verkochte match. En als ge de rest van de uitslagen ook beziet, kom ge moet u ogen durven openen hé. De enige ploeg die degradatieploeg die gisteren de boot in ging, dat was Dender. En het zal best de laatste 2 speeldag niet meer spannen. 't zijn weer interessante tijden voor gokchinezen. de laatste 10 matchen van t jaar wordt er, traditioneel, goe geld verdiend... ... aan nederlagen welterverstaan!!! |
| 09 Mar 2008, 15:57 |
|
| Pagina 257 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 711 Volgende |