|
|
| Pagina 26 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 18 Sep 2005, 14:23 Berichten: 152 Locatie: Affligem |
Bericht Re: UEFA-Cup
chunga schreef: Knappe prestatie, als 't goed is zeggen we het ook. Niet echt hun sterkste opstelling bij Bayern maar dat was net zo bij anderlecht. Maar toch heb ik mij serieus geërgerd tijdens de rust. Carl (De blonde poedel) noemde Jean Marie "onze analist" Ik vind Pfaff ne sympathieke mens, maar het eerste serieus woord over voetbal moet ik hem nog horen zeggen. Waarom moeten ze daar trouwens 2 man zetten om commentaar te geven over de match Na al die reclame tijdens de rust en Huybrechts die eerst nog zijn "visie" moet meegeven was het al weer tijd voor den 2e helft. http://www.ekzondercarl.be ![]() |
| 13 Mar 2008, 9:40 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jeroen schreef: Jaja Boris, Iakovenko met de assist naar Serhat en iets later de wereldgoal OP Bayern. Geen kloten waard, den Oleksandr ![]() Sorry, match nie gezien... Dan telt da nie ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Mar 2008, 9:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En vandaag een 8 in de matchquoteringen ! En dat bij zijn eerste echte kans die die jongen krijgt
|
| 13 Mar 2008, 9:41 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jeroen schreef: En vandaag een 8 in de matchquoteringen ! En dat bij zijn eerste echte kans die die jongen krijgt Allé, 't is al goe, ge hebt gelijk (na carnaval wist ik dat het in mijn gezicht ging ontploffen) ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Mar 2008, 9:43 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Damien666 schreef: chunga schreef: Knappe prestatie, als 't goed is zeggen we het ook. Niet echt hun sterkste opstelling bij Bayern maar dat was net zo bij anderlecht. Maar toch heb ik mij serieus geërgerd tijdens de rust. Carl (De blonde poedel) noemde Jean Marie "onze analist" Ik vind Pfaff ne sympathieke mens, maar het eerste serieus woord over voetbal moet ik hem nog horen zeggen. Waarom moeten ze daar trouwens 2 man zetten om commentaar te geven over de match Na al die reclame tijdens de rust en Huybrechts die eerst nog zijn "visie" moet meegeven was het al weer tijd voor den 2e helft. http://www.ekzondercarl.be ![]() Met veel plezier ondertekend |
| 13 Mar 2008, 9:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
chunga schreef: : Ik vind Pfaff ne sympathieke mens, maar het eerste serieus woord over voetbal moet ik hem nog horen zeggen. W zijn betere analyses: Ja Anderlecht heeft nu Deschacht weer in de ploeg, ik vind dat nen goeie foetballer. Ja en ook Van Damme speelt mee vandaag dat is toch ook nen goeie foetballer. En Hassan niet vergeten dat is nen IELE goeie foetballer. En dan vooral na de match: Ik vond de spitsen van Bayern maar niets waarop 5 seconden later Emilio Ferreira het woord neemt en net het omgekeerde zegt ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Mar 2008, 10:39 |
|
|
forumlegende
Anderlecht won toch verdiend gisteravond.
OK, het eerste kwartier waren ze nergens en er hing een afstraffing in de lucht. En dan zie je maar hoe mentaal broos (of sterk?) de ploeg van Anderlecht is. Ze maken, na een prachtige aanval, de gelijkmaker en je ziet het vertrouwen zo groeien. Bij de rust had het zelfs 1-3 moeten staan. En dan over het B-elftal van Bayern?? Ok, het was niet hun sterkste opstelling maar ze speelden heus wel om te winnen hoor. Anderlecht speelde met een ploeg waarmee ze in de Belgische competitie nog niet willen mee uitpakken.... Bayern was gisteren gewoon te plat in de tweede helft (al kregen ze nog 2 heel goede kansen om te scoren) om de overwinning op te eisen. Anderlecht dwong toch ook een aantal mooie kansen af en ik vind de overwinning dan ook verdiend. |
| 13 Mar 2008, 11:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dani schreef: Anderlecht won toch verdiend gisteravond. OK, het eerste kwartier waren ze nergens en er hing een afstraffing in de lucht. En dan zie je maar hoe mentaal broos (of sterk?) de ploeg van Anderlecht is. Ze maken, na een prachtige aanval, de gelijkmaker en je ziet het vertrouwen zo groeien. Bij de rust had het zelfs 1-3 moeten staan. En dan over het B-elftal van Bayern?? Ok, het was niet hun sterkste opstelling maar ze speelden heus wel om te winnen hoor. Anderlecht speelde met een ploeg waarmee ze in de Belgische competitie nog niet willen mee uitpakken.... Bayern was gisteren gewoon te plat in de tweede helft (al kregen ze nog 2 heel goede kansen om te scoren) om de overwinning op te eisen. Anderlecht dwong toch ook een aantal mooie kansen af en ik vind de overwinning dan ook verdiend. Iedereen speelt op een voetbalplein om te winnen, maar heel gemotiveerd waren die toch niet. Er zat bij die mannen buiten het eerste kwartier niet veel fut in. Als ge ziet hoe Klose een kwartier voor tijd of zo op zijn gemak naar de kant sloft. Anderlecht heeft een heel goeie match gespeeld, dat zeker, en heel goed voor de Belgische coëfficiënt, maar de manier waarop de 'supporters'(?) weer denken dat ze gans de wereld in ene keer aankunnen... Alles wat dit seizoen al minder was telt in ene keer weer niet meer. |
| 13 Mar 2008, 19:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ge op Bayern gaat winnen moogt ge toch al is euforisch zijn zeker ? Er zat weldegelijk 60.000 man in dat stadion hé. Als ge het dan niet kunt opbrengen om er zelfs een klein beetje voor te gaan ben je in mijn ogen prof-onwaardig trouwens.
Na Wetteren gingen we rechtstreeks naar de titel razen. Na Couillet moeten we volgens sommigen vrezen voor de middenmoot. Zo zijn supporters nu eenmaal, dat hebt ge op Anderlecht, maar ook hier, in Brugge of in Erps Kwerps ! |
| 13 Mar 2008, 19:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Als ge op Bayern gaat winnen moogt ge toch al is euforisch zijn zeker ? Er zat weldegelijk 60.000 man in dat stadion hé. Als ge het dan niet kunt opbrengen om er zelfs een klein beetje voor te gaan ben je in mijn ogen prof-onwaardig trouwens. Na Wetteren gingen we rechtstreeks naar de titel razen. Na Couillet moeten we volgens sommigen vrezen voor de middenmoot. Zo zijn supporters nu eenmaal, dat hebt ge op Anderlecht, maar ook hier, in Brugge of in Erps Kwerps ! Hoe Bayern speelde was inderdaad prof-onwaardig. Ge moogt content zijn, maar euforisch, daar zie ik toch de reden niet van in. |
| 13 Mar 2008, 19:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Veel anders rest er A'lecht dit jaar niet meer om euforisch over te doen zeker ?
Neeje ja, bij Bayern zullen ze dit absoluut niet graag gehad hebben, maar veel meer dan een accident de parcours is het nu ook weer niet hé. Uitslag was trouwens enorm afhankelijk van de omstandigheden, staat het na een kwartier 3-0 dan is het weer afgang voor Anderlecht. Oké, in de heenmatch had Bayern ook een groot deel geluk maar Anderlecht had gisteren toch ook een serieuze dosis geluk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Mar 2008, 20:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tis simpel hé, den uitslag was niet 0-5 of 1-2, maar wel 6-2. Dat is hoe ze dit bij Bayern bekijken en ook moeten bekijken eigenlijk. Der zitten misschien wel 60 000 supporters in de tribune, maar geloof me, dat trekken die vetbetaalde sterren zich echt niet aan hoor.
|
| 14 Mar 2008, 10:12 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: Tis simpel hé, den uitslag was niet 0-5 of 1-2, maar wel 6-2. Dat is hoe ze dit bij Bayern bekijken en ook moeten bekijken eigenlijk. Der zitten misschien wel 60 000 supporters in de tribune, maar geloof me, dat trekken die vetbetaalde sterren zich echt niet aan hoor. Denkt ge da? Vorig jaar deden de spelers er toch ook nog alles aan om de thuismatchen te winnen na het kampioenschap he. Vind da maar normaal ook. |
| 14 Mar 2008, 14:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
villa schreef: Bartos schreef: Tis simpel hé, den uitslag was niet 0-5 of 1-2, maar wel 6-2. Dat is hoe ze dit bij Bayern bekijken en ook moeten bekijken eigenlijk. Der zitten misschien wel 60 000 supporters in de tribune, maar geloof me, dat trekken die vetbetaalde sterren zich echt niet aan hoor. Denkt ge da? Vorig jaar deden de spelers er toch ook nog alles aan om de thuismatchen te winnen na het kampioenschap he. Vind da maar normaal ook. Bij ons zijn het geen vetbetaalde sterren hé . Allé, toch niet in vergelijking met Bayern bedoel ik. |
| 14 Mar 2008, 14:59 |
|
|
forumlegende
Bayern heeft in de heenwedstrijd wel een grotere dosis geluk gehad dan Anderlecht in Munchen.
De eerste goal van Altintop met voorafgaand de terugspeelbal; de bal op de paal van Chatelle; de oerdomme rode kaart van Wasilewski was het sein om tegen 10 man te demonstreren. Alle kansen voor Bayern waren dan ook een doelpunt. Is dat klasse of geluk? De waarheid ligt ook hier in het midden. En Bayern ging thuis vol voor winst, dat kon het zich ook niet anders permitteren met 66.000 man in de tribune. Een thuismatch verliezen in Europa, dat zijn ze niet echt meer gewoon in Duitsland. Maar alé, we zijn al content met de puntjes die Anderlecht sprokkelde voor de Belgische coëfficient. Zou het niet interessanter zijn om met 4 Belgische ploegen in de UEFA-cup aan te treden en daar door te stoten tot de groepsfase? We pakken gegarandeerd veel punten voor de coëfficient wat de toekomst van de Belgische ploegen Europees alleen maar ten goede komt. Anderzijds mis je wel de miljoenen van de championsleague.... |
| 14 Mar 2008, 16:50 |
|
| Pagina 26 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 48 Volgende |