|
|
| Pagina 70 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Artikels
Stijn schreef: Bartos schreef: Citeer: Eendracht diende tijdig zijn licentiedossier in en is op extrasportief vlak klaar voor de sprong naar de liga. Ik dacht nochtans dat we volgense diezelfde Wim Redant op extrasportief vlak nog mijlen verwijderd waren van tweede klasse .Daar dacht ik ook direct aan. qua zichzelf tegenspreken kan dit wel serieus tellen... REDANT |
| 10 Mar 2008, 21:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Artikel uit HLN van vandaag : Er is een einde gemaakt aan de samenwerking met keeperstrainer Louis Mergan na een meningsverschil tussen bestuur en Mergan over het rendement van de doelmannen.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 13 Mar 2008, 11:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
de langen schreef: Artikel uit HLN van vandaag : Er is een einde gemaakt aan de samenwerking met keeperstrainer Louis Mergan na een meningsverschil tussen bestuur en Mergan over het rendement van de doelmannen. allez, da meende nie, zo ne schitterende gast ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mar 2008, 11:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
toch ook efkes verschieten
|
| 13 Mar 2008, 13:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Een vroegtijdig einde want zijn contract liep toch af en zou sowieso niet verlengd worden. Freddy De Saedeleer zal de keeperstraining wel voor zijn rekening nemen nu. Da was reeds zo gepland voor volgend seizoen.
|
| 13 Mar 2008, 17:53 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
zwawi schreef: Een vroegtijdig einde want zijn contract liep toch af en zou sowieso niet verlengd worden. Freddy De Saedeleer zal de keeperstraining wel voor zijn rekening nemen nu. Da was reeds zo gepland voor volgend seizoen. en nu nog limpens ![]() _________________ Op naar 2 de klas |
| 13 Mar 2008, 22:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
leefde gij ook nog?
|
| 13 Mar 2008, 22:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Dannyp98 schreef: en nu nog limpens ![]() Wa is da nu voor een reactie allez . Steirk bezig jongen.... Kstel voor dat gij trainer wordt. |
| 13 Mar 2008, 22:06 |
|
|
forumlegende |
Jan schreef: Dannyp98 schreef: en nu nog limpens ![]() Wa is da nu voor een reactie allez . Steirk bezig jongen.... Kstel voor dat gij trainer wordt.doet ons da ni aan ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Mar 2008, 23:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dannyp98 schreef: zwawi schreef: Een vroegtijdig einde want zijn contract liep toch af en zou sowieso niet verlengd worden. Freddy De Saedeleer zal de keeperstraining wel voor zijn rekening nemen nu. Da was reeds zo gepland voor volgend seizoen. en nu nog limpens ![]() Ik dacht da gij hier niet meer ging posten ?? ![]() |
| 13 Mar 2008, 23:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dannyp98 schreef: zwawi schreef: Een vroegtijdig einde want zijn contract liep toch af en zou sowieso niet verlengd worden. Freddy De Saedeleer zal de keeperstraining wel voor zijn rekening nemen nu. Da was reeds zo gepland voor volgend seizoen. en nu nog limpens ![]() Hebt gij hier eigenlijk al ooit een bericht gezet dat niet bedoeld is voor te stoken of te zagen en te kreften? |
| 14 Mar 2008, 10:07 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2005, 13:28 Berichten: 42 |
Het volledige artikel:
Ontslagen keeperstrainer Louis Mergan aan de klaagmuur 'Onze keepers pakten nog geen enkel punt' Na het vertrek van gerechtigd correspondent André De Smet en de gedwongen transfers van onder meer Kristof Van Belle en Jurgen Landuyt was het woensdag de beurt aan keeperstrainer Louis Mergan om op te krassen. Je had veel successen in je carrière vele successen, maar een nieuwe titel met Aalst word je niet gegund? Louis Mergan: 'Eigenlijk had ik deze ontknoping ergens verwacht. Ik had totaal geen inspraak bij de komst van de doelmannen. Die kwamen er op initiatief van manager Geert De Ridder. Na twee weken zag ik al wat voor vlees ik in de kuip had en dat vertelde ik nu aan het bestuur. Onze beide doelmannen evalueer ik als onvoldoende voor de top van derde klasse. De Veirman noch Lambrecht pakten al punten voor Eendracht. Ze waren een verkeerde keuze, maar de waarheid kwetst en dus moet ik opkrassen omdat het management geen imagoverlies wil lijden.' De Veirman keepte bij Diegem nochtans wel een goede reputatie bij elkaar. Misschien speelt de druk een rol met 3.000 fans die wit en zwart oordelen? 'Bij Diegem keepte De Veirman met een fantastische defensie voor zich terwijl er een andere speelstijl werd gebruikt. Hij moest er wat hoge ballen plukken, maar hij kwam er zelden in zijn huidige rol terecht. Aalst maakt haast wekelijks het spel en dan moet je als keeper de counters kunnen opvangen. De Veirman komt te onbesuisd uit en kwam met twee rode kaarten goed weg, want het hadden er best vier kunnen zijn. De Veirman past gewoon niet bij Aalst en is de zwakste doelman die ik de voorbije twintig jaar onder mijn hoede had. Ik ben 51 en vierde in mijn carrière zes titels. Dan vind ik het vreemd dat je bij het aantrekken van de keepers niet geconsulteerd wordt.' Je toont je wel erg hard voor De Veirman die je ook niet op het niveau van eerste klasse mag beoordelen? 'Ik werkte in lagere afdelingen anders wel met kanjers. Baert pakte vijftien punten op een seizoen en zit bij Hamme nog niet aan zijn top. Ook Vandenabeele en Hans De Schrijver schopten het tot de liga. Bij mijn evaluatie toetste ik onze doelmannen niet aan pakweg Danny Dhondt of Dabanovic, de beste keepers met wie ik ooit werkte. Met een stel goede doelmannen stond Aalst nu riant aan de leiding, maar onze keepers pakten helaas nog geen punt.' |
| 14 Mar 2008, 10:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
en gelijk heeft hij... de waarheid kwetst
|
| 14 Mar 2008, 10:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hm, hiermee verliest Mergan dan ook meteen al het respect dat ik ervoor had zenne. Ok dat ge niet content zijt als ge buitenvliegt, maar zo laag bij de gronds natrappen, amai daar verschiet ik toch even van.
Trouwens wat is die inleiding weer zeg? Na de gedwongen transfers van Kristof Vanbelle en Jurgen Landuyt? Dat kunt ge bij elke ploeg zeggen hé, want spelers komen en gaan overal. |
| 14 Mar 2008, 10:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Zo grof! Dat kan er bij mij niet in!
|
| 14 Mar 2008, 10:23 |
|
| Pagina 70 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 497 Volgende |