Artikels - Pagina 72 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 70 71 72 73 74 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Bericht Re: Artikels
Trouwens, eindelijk eens iemand die durft zeggen waar het op staat en die niet vervalt in eindeloos handjesgeklap. Want het overdreven positivisme is soms echt wel aandoenlijk en doet je de realiteit uit het oog verliezen. Was het niet Wim De Coninck die zei dat Anderlecht een trainer nodig heeft die lak heeft aan alles? Wel, bij den Iendracht zijn er ook wel 's zo'n personen nodig. Mannen die eens tegen de kar van een ander durven rijden en een beslissing pakken waar niet iedereen mee gediend is.

Denk overigens dat het stilaan tijd wordt dat De Ridder zich wat ruimer laat omringen, ik denk dan bijvoorbeeld aan een sportief directeur. Misschien belachelijk in het geval van een derdeklasser, maar niet bij Eendracht. Ik doe geen afbreuk aan het werk van De Ridder (prachtig wat hier sinds de overname is gerealiseerd!) maar als je over je sportief beleid nooit verantwoording hoeft af te leggen aan anderen, loop je het gevaar met oogkleppen op te lopen...

PS: Waar blijft de berichtgeving op de officiële website?
Edit: Er is nu toch een bericht op de officiële site verschenen, zij het rijkelijk te laat. 'Om andere redenen dan de aangehaalde redenen'? Ze hebben al twee dagen de tijd gehad om een officiële reactie te geven! Gaan ze dat weer in de schoenen van de pers schuiven, dan wordt het wel komisch! Er dringt zich nu ook een communicatiemanager op.

Laatst gewijzigd door elfahem op 14 Mar 2008, 11:36, 5 keer totaal gewijzigd.

14 Mar 2008, 11:04
Ancien

Leeftijd: 46
elfahem schreef:
Trouwens, eindelijk eens iemand die durft zeggen waar het op staat en die niet vervalt in eindeloos handjesgeklap. Want het overdreven positivisme is soms echt wel aandoenlijk. Was het niet Wim De Coninck die zei dat Anderlecht een trainer nodig heeft die lak heeft aan alles? Wel, bij den Iendracht zijn er ook wel 's zo'n personen nodig. Mannen die eens tegen de kar van een ander durven rijden en een beslissing pakken waar niet iedereen mee gediend is.
Denk overigens dat het stilaan tijd wordt dat De Ridder zich wat ruimer laat omringen, ik denk dan bijvoorbeeld aan een sportief directeur. Misschien belachelijk in het geval van een derdeklasser, maar niet bij Eendracht. Ik doe geen afbreuk aan het werk van De Ridder (prachtig wat hier sinds de overname is gerealiseerd!) maar als je over je sportief beleid nooit verantwoording hoeft af te leggen aan anderen, loop je het gevaar met oogkleppen op te lopen...

Komaan, Louis Mergan kan misschien wel zijn verdiensten gehad hebben maar zo'n uitspraken bewijzen nog altijd niet zijn gelijk. Het is niet omdat iemand tegen de schenen schopt van een organisatie, dat hij het effectief bij het rechte eind heeft hé. Ik snap ook de hetze tegen Lieven De Veirman (en tegen Kurt Lambrecht) niet, moet ik eerlijk bekennen... In vergelijking met wat ik hier de laatste jaren heb zien rondlopen als doelmannen, staan zij zonder discussie bovenaan.

14 Mar 2008, 11:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Citeer:
14-03-2008 - Aalsters bestuur reageert op uitlatingen ex-keeperstrainer

Het Aalsterse bestuur is verbolgen over de manier waarop er andermaal bericht wordt over de club. De geschreven pers meent andermaal een forum te moeten geven aan een ex-medewerker die om andere redenen dan diegene die wordt aangehaald in de pers op staande voet werd ontslagen. De club beoogt weliswaar een duurzame samenwerking met de pers doch moet andermaal vaststellen dat het zelfs geen kans krijgt om een objectieve versie van de feiten door te geven.

Het gevolg hiervan zijn laag-bij-de-grondse uitlatingen en tendentieuze beweringen van iemand die ongezouten zijn frustratie kan uiten via de pers. Met de ontslagen keeperstrainer werd nochtans een dading opgesteld waarbij beide partijen akkoord gingen om op een serene manier de samenwerking te beëindigen. Op een schaamteloze manier werd deze geschreven overeenkomst eenzijdig met voeten getreden en poogt de man in kwestie ook na zijn ontslag de sportieve ambities van de club onderuit te halen. Uit de gegeven reactie blijkt overigens overduidelijk dat er van enige binding of goede bedoelingen in de breedste zin hoegenaamd geen sprake was/is. Het bestuur zal dan ook niet nalaten met haar raadsman te overleggen welke stappen verder kunnen ondernomen worden.

Bron: eendracht-aalst.be

Al een reactie van het bestuur op onze officiële site.

14 Mar 2008, 11:40
Nationale Ploeg

Bij het bestuur nemen ze nogal graag de woorden 'tendentieus' en 'laag-bij-de-gronds' in de mond als er wat kritiek op het beleid wordt gegeven. Als ze voor zo'n akkefietje al hun raadsman gaan raadplegen, zullen ze in de toekomst hun werk nogal hebben. Opletten dat ze hun geloofwaardigheid niet verliezen!

14 Mar 2008, 11:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 44
elfahem schreef:
Bij het bestuur nemen ze nogal graag de woorden 'tendentieus' en 'laag-bij-de-gronds' in de mond als er wat kritiek op het beleid wordt gegeven. Als ze voor zo'n akkefietje al hun raadsman gaan raadplegen, zullen ze in de toekomst hun werk nogal hebben. Opletten dat ze hun geloofwaardigheid niet verliezen!

Lees ik dit goed? Akkefietje? Jawadde...

14 Mar 2008, 11:59
Nationale Ploeg

kd'ke schreef:
elfahem schreef:

Het gaat hier begot om de keeperstrainer! Bij een andere club haalt zo'n nieuws de streekgazet nog niet.

14 Mar 2008, 12:04
Iendracht.be - beheer

elfahem schreef:
kd'ke schreef:
elfahem schreef:

Het gaat hier begot om de keeperstrainer! Bij een andere club haalt zo'n nieuws de streekgazet nog niet.

Het gaat hem hier net om het feit dat dit de krant heeft gehaald, en dan vooral de manier waarop.

14 Mar 2008, 12:22
Scholier

Ik denk toch dat't wel algemeen geweten is dat een speler het nodige vertrouwen nodig heeft en dat't dit vertrouwen in de eerste plaats moet geschonken worden door de technische staf en dan pas van de supporters uit.

Als je voelt dat iemand eigenlijk niet met je wil samenwerken en dat jij desondanks met prestaties voor de dag moet komen. Dat dit een bijzonder onaangenaam effect heeft op onze doelman en een weerslag kent op zijn prestaties kan moeilijk anders.

Een doelman zonder vertrouwen(van zijn trainer) pakt niet zomaar punten Mr. Mergan en zeker U zou dat moeten weten!
Dit zal dan ook terecht aan de basis hebben gelegen van uw ontslag.

Met dit in het achterhoofd zou ik niet graag in Lieven zijn schoenen hebben gestaan, het voorbije seizoen(en ik denk met mij, elke andere doelman OF speler)...
Ik denk ook dat als Lieven zijn aanpassingsperiode kan doorzetten en nu eindelijk het vertrouwen krijgt dat hij verdient, dat hij er volgend seizoen zal staan voor ons legioen!

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

14 Mar 2008, 12:29
Ancien

Leeftijd: 46
Jossen schreef:
Ik denk toch dat't wel algemeen geweten is dat een speler het nodige vertrouwen nodig heeft en dat't dit vertrouwen in de eerste plaats moet geschonken worden door de technische staf en dan pas van de supporters uit.

Als je voelt dat iemand eigenlijk niet met je wil samenwerken en dat jij desondanks met prestaties voor de dag moet komen. Dat dit een bijzonder onaangenaam effect heeft op onze doelman en een weerslag kent op zijn prestaties kan moeilijk anders.

Een doelman zonder vertrouwen(van zijn trainer) pakt niet zomaar punten Mr. Mergan en zeker U zou dat moeten weten!
Dit zal dan ook terecht aan de basis hebben gelegen van uw ontslag.

Met dit in het achterhoofd zou ik niet graag in Lieven zijn schoenen hebben gestaan, het voorbije seizoen(en ik denk met mij, elke andere doelman OF speler)...
Ik denk ook dat als Lieven zijn aanpassingsperiode kan doorzetten en nu eindelijk het vertrouwen krijgt dat hij verdient, dat hij er volgend seizoen zal staan voor ons legioen!

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

Voila, als er op de vorige pagina's al nagels met koppen werden geslagen, dan is dit er een. I cannot agree more...

14 Mar 2008, 12:45
Iendracht.be - beheer

Zeer goed gezegd (y)

14 Mar 2008, 12:49
Iendracht.be - beheer

Perfect gezegd Jossen. Volledig akkoord.

14 Mar 2008, 12:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
elfahem schreef:
Trouwens, eindelijk eens iemand die durft zeggen waar het op staat en die niet vervalt in eindeloos handjesgeklap. Want het overdreven positivisme is soms echt wel aandoenlijk en doet je de realiteit uit het oog verliezen. Was het niet Wim De Coninck die zei dat Anderlecht een trainer nodig heeft die lak heeft aan alles? Wel, bij den Iendracht zijn er ook wel 's zo'n personen nodig. Mannen die eens tegen de kar van een ander durven rijden en een beslissing pakken waar niet iedereen mee gediend is.
Man toch dat is net waar het om gaat.
Geert & Steven gaan juist zo te werk. Vorig jaar hebben ze een aantal mensen laten beschikken. Ze hebben juist geen schrik gehad om tegen een aantal mensen hun kar te schoppen. Ze hebben er de VELE negatieve bijwerkingen moeten bijnemen.
Maar gij gaat ze nu gaan verwijten dat ze dit niet durven :plat:

Dat ze veel hooi op hun vork nemen kunt ge ze toch ook moeilijk verwijten ? :wadde:
Als ge de stap zet naar 2de kunt ge op structureel niveau veel veranderen maar op dit moment moet ge zelfs op het sportieve nog hard op u tellen letten... ze zullen bij het bestuur immers ook graag winterkoopjes gedaan hebben ze.
Rome is ook niet op 1 dag gebouwd hé gasten

14 Mar 2008, 13:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
elfahem schreef:

PS: Waar blijft de berichtgeving op de officiële website?
Edit: Er is nu toch een bericht op de officiële site verschenen, zij het rijkelijk te laat. 'Om andere redenen dan de aangehaalde redenen'? Ze hebben al twee dagen de tijd gehad om een officiële reactie te geven! Gaan ze dat weer in de schoenen van de pers schuiven, dan wordt het wel komisch! Er dringt zich nu ook een communicatiemanager op.

Ik ga toch eerder met elfahem akkoord hoor. Als ge iemand met een palmares zoals dat van Louis Mergan niet gaat consulteren ivm de aankoop van doelmannen dan is er toch iets mis. En ik denk niet dat het aan Mergan is om een doelman met een leeftijd van in de 20 iets bij te leren. Verder is het idd ook gevaarlijk als ge aan niemand verantwoording moet afleggen ivm uw sportief beleid. We hebben allemaal gezien tot wat dat kan leiden...
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat De Ridder geen geslaagde transfers heeft gedaan. Maar sommige zijn toch de mist in gegaan.

En als ge te pas en te onpas mensen gaat buiten smijten omdat ze een visie hebben die niet strookt met de uwe ja dan kunt ge dit soort van reacties gaan verwachten natuurlijk. Ik vind de reactie op site eerder getuigen van lange tenen dan de reactie in het nieuwsblad.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 14 Mar 2008, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

14 Mar 2008, 14:10
Vaste Waarde

villa schreef:
Mij hoor je niet zeggen dat Louis hier goed werk heeft geleverd hoor (om zijn palmares kan je natuurlijk niet heen). Dan hadden ze Niels De Rudder maar moeten houden. Nòg een monument dat is buitengesmeten. Maar daar zal ook wel een grondige reden voor geweest zijn?

Voeg daar André De Smedt ook maar aan toe. Heeft ook veel gedaan voor onze club.
Volgens mij moest Niels weg voor Louis en nu dat er kritiek op keepers komt, mag hij ook opkrassen.

14 Mar 2008, 14:10
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Citeer:
14-03-2008 - Aalsters bestuur reageert op uitlatingen ex-keeperstrainer

Het Aalsterse bestuur is verbolgen over de manier waarop er andermaal bericht wordt over de club. De geschreven pers meent andermaal een forum te moeten geven aan een ex-medewerker die om andere redenen dan diegene die wordt aangehaald in de pers op staande voet werd ontslagen. De club beoogt weliswaar een duurzame samenwerking met de pers doch moet andermaal vaststellen dat het zelfs geen kans krijgt om een objectieve versie van de feiten door te geven.

Het gevolg hiervan zijn laag-bij-de-grondse uitlatingen en tendentieuze beweringen van iemand die ongezouten zijn frustratie kan uiten via de pers. Met de ontslagen keeperstrainer werd nochtans een dading opgesteld waarbij beide partijen akkoord gingen om op een serene manier de samenwerking te beëindigen. Op een schaamteloze manier werd deze geschreven overeenkomst eenzijdig met voeten getreden en poogt de man in kwestie ook na zijn ontslag de sportieve ambities van de club onderuit te halen. Uit de gegeven reactie blijkt overigens overduidelijk dat er van enige binding of goede bedoelingen in de breedste zin hoegenaamd geen sprake was/is. Het bestuur zal dan ook niet nalaten met haar raadsman te overleggen welke stappen verder kunnen ondernomen worden.

Bron: eendracht-aalst.be

Al een reactie van het bestuur op onze officiële site.

Andermaal is precies een stopwoordje van Geert :D. Plus zoals Elfahem zegt, zouden ze dit beter eerst op de officiële website plaatsen om zulke toestanden te vermijden.
Raadsman raadplegen vind ik nu wel wat overdreven, plus dan steekt Mergan dit op de pers die zijn woorden heeft verdraaid en kous is af, dus verloren tijd om daaraan te beginnen.

14 Mar 2008, 14:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 70 71 72 73 74 497