Artikels - Pagina 73 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 497
 Artikels 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 43
Bericht Re: Artikels
Wat die transfers van Van Belle en Landuyt betreft, die werden echt wel gepusht hoor om te vertrekken want beide wilden maar al te graag blijven. Verder vind ik het ook niet normaal dat ge uwe keeperstrainer nie consulteert als ge nieuwe keepers wilt aanwerven. Pas op, respect voor wat het bestuur al gerealiseerd heeft tot nu toe maar als sommigen over bepaalde zaken alleen te beslissen hebben, kan da ook een gevaarlijke situatie worden zoals hier reeds gezegd werd. Ik heb hier al gezegd da Lieven De Veirman ook mij nog nie overtuigd heeft en daar blijf ik bij. Als het al was omda hij geen vertrouwen kreeg van Mergan of er geen goeie relatie mee had, dan is het nu aan hem om zich te bewijzen want Louis is weg. En inderdaad, als er iemand van spelers of technische staf ofzo bijkomt of vertrekt, om welke reden dan ook, dan vind ik dat de berichtgeving op de website toch ietske sneller kan. Ik denk da het binnenskamers allesbehalve rozegeur en maneschijn is en da het er zelfs aan het rommelen is.

14 Mar 2008, 14:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Ik ga toch eerder met elfahem akkoord hoor. Als ge iemand met een palmares zoals dat van Louis Mergan niet gaat consulteren ivm de aankoop van doelmannen dan is er toch iets mis. En ik denk niet dat het aan Mergan is om een doelman met een leeftijd van in de 20 iets bij te leren. Verder is het idd ook gevaarlijk als ge aan niemand verantwoording moet afleggen ivm uw sportief beleid. We hebben allemaal gezien tot wat dat kan leiden...
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat De Ridder geen geslaagde transfers heeft gedaan. Maar sommige zijn toch de mist in gegaan.

En als ge te pas en te onpas mensen gaat buiten smijten omdat ze een visie hebben die niet strookt met de uwe ja dan kunt ge dit soort van reacties gaan verwachten natuurlijk. Ik vind de reactie op site eerder getuigen van korte tenen dan de reactie in het nieuwsblad.

Ten eerste, ik heb het eens opgezocht en ons huidig bestuur heeft al op de kop twintig inkomende transfers gedaan sinds ze hier het roer overnamen. Bijna allemaal waren het voltreffers, maar dat er daar al eens ne mindere bijzet, is toch maar normaal zeker. Anders zou Geert ergens bij een Europese topclub het sportieve beleid uitstippelen hé. Vooral belangrijk is dat degenen die door de mand vielen, als ik het juist heb, allemaal opportuniteiten waren die ons niet veel geld gekost hebben. Van de dure transfers viel er volgens mij nog niemand door de mand.

Ten tweede, Mergan is wel geconsulteerd ivm de aankoop van de keepers!!! Dat hij zich nu van den domme houdt, is zijn zaak.

En ten derde, als ge als bestuur een bepaalde visie voor ogen hebt en naar een bepaald doel streeft, dan is het niet alleen normaal maar ook noodzakelijk dat ge dit doet met mensen die met u meedenken en dezelfde visie hebben. Anders wordt samenwerken onmogelijk. Soms moet ge dan inderdaad hard zijn en mensen die misschien ooit iets betekend hebben voor Eendracht Aalst, ik heb het nu trouwens niet over Louis Mergan, opzij schuiven. Emotioneel kan dit soms moeilijk liggen, maar als bestuur moogt ge u niet door emoties laten leiden en dan vind ik dat ze het goed doen door soms harde maar correcte beslissingen te pakken. Op termijn zal misschien wel blijken dat dit de juiste aanpak was.

En ik vind de reactie op de site helemaal niet meer van korte tenen getuigen dan die in het Nieuwsblad. Die reactie komt er enkel op een artikel dat niet alleen heel tendentieus maar vooral helemaal niet objectief geschreven is. Dat artikel is het resultaat van de combinatie van een uiterst gefrustreerde journalist en een al even gefrustreerde ontslagen keeperstrainer.

@elfahem: een sportief directeur, een communicatiemanager, ... ik denk dat er zich vooral iemand opdringt die dit allemaal gaat betalen.

Als ge me trouwens een sportief directeur kunt voorstellen die dezelfde resultaten kan voorleggen dan een titel gevolgd door een seizoen waarin ge in de slotfase nog tweede staat en al zekerheid hebt over de eindronde zou ik wel graag de naam weten. Ik denk niet dat er heel veel rondlopen.

14 Mar 2008, 14:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Smetje schreef:
Ik verschiet toch wel van dat interview. K had zoiets niet verwacht van Louis.

En Baert vindt hij wel ne goeien. Dienen heeft bij ons toch ook geen potten gebroken, in tegendeel zelfs.
Baert heeft bij een groot deel van de supporters nooit een deftige kans gekregen en dat is zeer jammer. Men zat hier nog in de euforie door de gewonnen eindronde en De Corte werd letterlijk verafgood door velen. Iets dat ik eigenlijk nooit begrepen heb (als ze een 7tal penalties naar u trappen vind ik het geen wereldprestatie als ge der daar enen van stopt) Wees maar gerust dat we daar ne goeie keeper uit onze handen hebben laten glippen.

14 Mar 2008, 14:44
Ancien

Leeftijd: 46
[quote="Titus"
Ik ga toch eerder met elfahem akkoord hoor. Als ge iemand met een palmares zoals dat van Louis Mergan niet gaat consulteren ivm de aankoop van doelmannen dan is er toch iets mis. En ik denk niet dat het aan Mergan is om een doelman met een leeftijd van in de 20 iets bij te leren. Verder is het idd ook gevaarlijk als ge aan niemand verantwoording moet afleggen ivm uw sportief beleid. We hebben allemaal gezien tot wat dat kan leiden...
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat De Ridder geen geslaagde transfers heeft gedaan. Maar sommige zijn toch de mist in gegaan.

En als ge te pas en te onpas mensen gaat buiten smijten omdat ze een visie hebben die niet strookt met de uwe ja dan kunt ge dit soort van reacties gaan verwachten natuurlijk. Ik vind de reactie op site eerder getuigen van lange tenen dan de reactie in het nieuwsblad.[/quote]

Waarom hebben we dan nog een keeperstrainer nodig? Nu aanvallen spuien over het onbesuisd uitkomen, etc. is gewoon not-done. Train er op met uw doelmannen en durf naar uw eigen gebreken kijken ook.

Wat betreft dat laatste - heeft misschien geen bal te maken met visie. Het contract liep af met Mergan en zou niet verlengd worden - da's al een indicatie. Als je dan iemand op staande voet ontslaat, zal er wel een pak meer aan de hand zijn dan een verschil in visie me dunkt.

En waarom is dat een overdreven reactie? Als er daadwerkelijk een akkoord uitgewerkt is (ook financieel veronderstel ik) om dit sereen af te handelen en twee dagen later staat er zo'n artikel in de pers, is het niet meer dan normaal dat er een reactie volgt, zelfs gerechtelijke stappen... That's business...

14 Mar 2008, 14:44
Scholier

zwawi schreef:
Wat die transfers van Van Belle en Landuyt betreft, die werden echt wel gepusht hoor om te vertrekken want beide wilden maar al te graag blijven. Verder vind ik het ook niet normaal dat ge uwe keeperstrainer nie consulteert als ge nieuwe keepers wilt aanwerven. Pas op, respect voor wat het bestuur al gerealiseerd heeft tot nu toe maar als sommigen over bepaalde zaken alleen te beslissen hebben, kan da ook een gevaarlijke situatie worden zoals hier reeds gezegd werd. Ik heb hier al gezegd da Lieven De Veirman ook mij nog nie overtuigd heeft en daar blijf ik bij. Als het al was omda hij geen vertrouwen kreeg van Mergan of er geen goeie relatie mee had, dan is het nu aan hem om zich te bewijzen want Louis is weg. En inderdaad, als er iemand van spelers of technische staf ofzo bijkomt of vertrekt, om welke reden dan ook, dan vind ik dat de berichtgeving op de website toch ietske sneller kan. Ik denk da het binnenskamers allesbehalve rozegeur en maneschijn is en da het er zelfs aan het rommelen is.

Dit is voor mij de nagel op de kop!

14 Mar 2008, 14:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Bartos schreef:
Titus schreef:

En als ge te pas en te onpas mensen gaat buiten smijten omdat ze een visie hebben die niet strookt met de uwe ja dan kunt ge dit soort van reacties gaan verwachten natuurlijk. Ik vind de reactie op site eerder getuigen van korte tenen dan de reactie in het nieuwsblad.

Ten eerste, ik heb het eens opgezocht en ons huidig bestuur heeft al op de kop twintig inkomende transfers gedaan sinds ze hier het roer overnamen. Bijna allemaal waren het voltreffers, maar dat er daar al eens ne mindere bijzet, is toch maar normaal zeker. Anders zou Geert ergens bij een Europese topclub het sportieve beleid uitstippelen hé. Vooral belangrijk is dat degenen die door de mand vielen, als ik het juist heb, allemaal opportuniteiten waren die ons niet veel geld gekost hebben. Van de dure transfers viel er volgens mij nog niemand door de mand.

Ten tweede, Mergan is wel geconsulteerd ivm de aankoop van de keepers!!! Dat hij zich nu van den domme houdt, is zijn zaak.

En ten derde, als ge als bestuur een bepaalde visie voor ogen hebt en naar een bepaald doel streeft, dan is het niet alleen normaal maar ook noodzakelijk dat ge dit doet met mensen die met u meedenken en dezelfde visie hebben. Anders wordt samenwerken onmogelijk. Soms moet ge dan inderdaad hard zijn en mensen die misschien ooit iets betekend hebben voor Eendracht Aalst, ik heb het nu trouwens niet over Louis Mergan, opzij schuiven. Emotioneel kan dit soms moeilijk liggen, maar als bestuur moogt ge u niet door emoties laten leiden en dan vind ik dat ze het goed doen door soms harde maar correcte beslissingen te pakken. Op termijn zal misschien wel blijken dat dit de juiste aanpak was.

En ik vind de reactie op de site helemaal niet meer van korte tenen getuigen dan die in het Nieuwsblad. Die reactie komt er enkel op een artikel dat niet alleen heel tendentieus maar vooral helemaal niet objectief geschreven is. Dat artikel is het resultaat van de combinatie van een uiterst gefrustreerde journalist en een al even gefrustreerde ontslagen keeperstrainer.

@elfahem: een sportief directeur, een communicatiemanager, ... ik denk dat er zich vooral iemand opdringt die dit allemaal gaat betalen.

Als ge me trouwens een sportief directeur kunt voorstellen die dezelfde resultaten kan voorleggen dan een titel gevolgd door een seizoen waarin ge in de slotfase nog tweede staat en al zekerheid hebt over de eindronde zou ik wel graag de naam weten. Ik denk niet dat er heel veel rondlopen.

Staar je niet blind op die woorden. Mijn punt is dat het dagelijks bestuur nogal krap is. Een (pro forma-)voorzitter (Schots), sportief manager (De Ridder), financieel manager (De Cock) en Frans Krauch (omdat ge bij de bond vier man moet aangeven).

14 Mar 2008, 15:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
EA 4 ever schreef:
Het volledige artikel:

Ontslagen keeperstrainer Louis Mergan aan de klaagmuur
'Onze keepers pakten nog geen enkel punt'

Na het vertrek van gerechtigd correspondent André De Smet en de gedwongen transfers van onder meer Kristof Van Belle en Jurgen Landuyt was het woensdag de beurt aan keeperstrainer Louis Mergan om op te krassen.

Je had veel successen in je carrière vele successen, maar een nieuwe titel met Aalst word je niet gegund?

PLouis Mergan: 'Eigenlijk had ik deze ontknoping ergens verwacht. Ik had totaal geen P.inspraak bij de komst van de doelmannen. Die kwamen er op initiatief van manager Geert De Ridder. Na twee weken zag ik al wat voor vlees ik in de kuip had en dat vertelde ik nu aan het bestuur. Onze beide doelmannen evalueer ik als onvoldoende voor de top van derde klasse. De Veirman noch Lambrecht pakten al punten voor Eendracht. Ze waren een verkeerde keuze, maar de waarheid kwetst en dus moet ik opkrassen omdat het management geen imagoverlies wil lijden.'

De Veirman keepte bij Diegem nochtans wel een goede reputatie bij elkaar. Misschien speelt de druk een rol met 3.000 fans die wit en zwart oordelen?

'Bij Diegem keepte De Veirman met een fantastische defensie voor zich terwijl er een andere speelstijl werd gebruikt. Hij moest er wat hoge ballen plukken, maar hij kwam er zelden in zijn huidige rol terecht. Aalst maakt haast wekelijks het spel en dan moet je als keeper de counters kunnen opvangen. De Veirman komt te onbesuisd uit en kwam met twee rode kaarten goed weg, want het hadden er best vier kunnen zijn. De Veirman past gewoon niet bij Aalst en is de zwakste doelman die ik de voorbije twintig jaar onder mijn hoede had. Ik ben 51 en vierde in mijn carrière zes titels. Dan vind ik het vreemd dat je bij het aantrekken van de keepers niet geconsulteerd wordt.'

Je toont je wel erg hard voor De Veirman die je ook niet op het niveau van eerste klasse mag beoordelen?

'Ik werkte in lagere afdelingen anders wel met kanjers. Baert pakte vijftien punten op een seizoen en zit bij Hamme nog niet aan zijn top. Ook Vandenabeele en Hans De Schrijver schopten het tot de liga. Bij mijn evaluatie toetste ik onze doelmannen niet aan pakweg Danny Dhondt of Dabanovic, de beste keepers met wie ik ooit werkte. Met een stel goede doelmannen stond Aalst nu riant aan de leiding, maar onze keepers pakten helaas nog geen punt.'

Bestekes,

Ik ga hier nu geen advocaat van de duivel spelen he, maar als ge met Louis aan een loket staat, en hij begint over Eendracht dan doe je er beter aan een trein later te nemen. Wat hij hier zegt, vertrouwde hij ook mij al in grote lijnen toe. Ik vind het nu wel heel gemakkelijk om Louis de zwarte piet toe te schuiven hoor, echt waar!

Let echter op met de bewoordingen van de pers hé. Als persverantwoordelijke van Intro al een aantal ervaringen meegemaakt, klein voorbeeldje

Dixit mezelf:

"Werchter beleven vanuit een rolstoel is muziek beleven en die beleving is diezelfde of je nu in een rolstoel zit of niet, wat niet wil zeggen dat leven met een verlamming een pretje is.

Ze koppen natuurlijk "Werchter doet rolstoelers verlamming vergeten" (sensatie hé, Alostana kan u daar alles van vertellen).

Om terug te komen op het artikel, Louis is iemand met het hart op de tong en dan zegt ge wel al eens iets te veel, maar legt hij hier niet de pleister op de wonde?
De reactie op den officiële site is veel te emotioneel. Men zou daar beter niet zoveel poeha rond maken. Een diplomatisch berichtje, in de stijl van:

"Eendracht Aalst betreurt dat Louis Mergan het nodig vond om in de pers zijn ongenoegen te uiten over zaken die volgens de club voortspruiten uit een persoonlijke frustratie. We vinden het meer dan jammer dat een nochtans zeer constructieve samenwerking van meer dan een jaar, op deze manier een abrupt einde moet komen aan de samenwerking"

In plaats van met nen advocaat gaan dreigen: olie op het vuur heet zoiets in plaats van dat vuur te laten uitgaan.

Mediatraining is misschien wel geboden. Uiteraard kan ik mij voorstellen dat een aantal forummers de zwaarden slijpen, de paarden inrijden en de riemen strak aantrekken om ten oorlog te trekken tegen het journalistieke pleps en de in ongenade gevallen volksheld annex keepertrainer van weleer, niet geplaagd door enige vorm van objectiviteit

But hey, who am I anyway? :whistle:

P.S.: Provoostje jonge, ge zetj zu zielig, ik em respect ver a :oooh:

14 Mar 2008, 15:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Kben hier serieus verschoten toen ik dit bericht hier las. Sorry, maar die Mergan heeft bij mij alle respect verloren. Tis trouwens niet moeilijk dat Lieven niet super presteert de laatste weken. Als ge met zo iemand moet samenwerken, dan kunt ge onmogelijk vertrouwen hebben.

Dat van dat er bij Aalst niemand is die beslissingen durft nemen zonder tegen iemand zijn kar te schippen is compleet belachelijk. Wat heeft het bestuur gedaan de laatste twee jaar ? Diegene die volgens hun mening niet voldoen werden buitengesmeten... Als ik de reacties lees willen sommigen hier precies terug naar den tijd van Garré. Die zou zoiets maandenlang laten aanslepen tot als het te laat is (lees: ge op een degradatieplaats staat)

Ik sta eens te meer voor de volle 200 percent achter het bestuur. Er werd hier ergens geopperd om een spandoek voor Mergan te maken om hem te bedanken. Wel, ik denk dat het beter is dat we er één voor Lieven maken. Die jongen verdient niet om zo behandelt te worden. Schandalig gewoon...

14 Mar 2008, 15:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
ja oké de spoeling is dun.
Maar dat is ook omdat we ons willen spiegelen aan de absolute top hé !
Daar zit je dus nog absoluut niet aan hé El Fahem, om een 1ste klasse structuur op poten te zetten moet je in de eerste plaats wel promoveren op sportief vlak. Laat ons dus voorlopig nog maar onze peilen richten op sportieve omkadering en prestaties dan op organisatorisch vlak. Ze hebben al hun plannen uitgedrukt om extra werkkrachten aan te nemen maar die moeten betaald worden... echte vakmensen gaan u zelfs meer kosten dan sommige spelers.

Ik vraag mij trouwens af bij welke 3de klasser er een management is dat zo actief bezig is met zen club ?
Ik denk dat ge bij de meeste 2de klassers geen beterschap gaat vinden.

14 Mar 2008, 15:19
Iendracht.be - beheer

elfahem schreef:
Bartos schreef:
Titus schreef:

Staar je niet blind op die woorden. Mijn punt is dat het dagelijks bestuur nogal krap is. Een (pro forma-)voorzitter (Schots), sportief manager (De Ridder), financieel manager (De Cock) en Frans Krauch (omdat ge bij de bond vier man moet aangeven).

Wat ge wel vergeet is dat Geert De Ridder en Steven De Cock voor 300 percent gemotiveerd zijn hé. Ik denk dat er in Belgie niet veel ploegmanagers met zo'n overgave aan hun werk bezig zijn.

Bovendien zijn ze volgens mij het bekwaamste bestuur van de laatste 20 (?) jaar. Geert De Ridder werkt trouwens fulltime voor onze club, zo gaat ge er ook niet al te veel vinden in de lagere afdelingen.

14 Mar 2008, 15:20
Nationale Ploeg

wheel's armée schreef:
EA 4 ever schreef:
Het volledige artikel:

Ontslagen keeperstrainer Louis Mergan aan de klaagmuur
'Onze keepers pakten nog geen enkel punt'

Na het vertrek van gerechtigd correspondent André De Smet en de gedwongen transfers van onder meer Kristof Van Belle en Jurgen Landuyt was het woensdag de beurt aan keeperstrainer Louis Mergan om op te krassen.

Je had veel successen in je carrière vele successen, maar een nieuwe titel met Aalst word je niet gegund?

PLouis Mergan: 'Eigenlijk had ik deze ontknoping ergens verwacht. Ik had totaal geen P.inspraak bij de komst van de doelmannen. Die kwamen er op initiatief van manager Geert De Ridder. Na twee weken zag ik al wat voor vlees ik in de kuip had en dat vertelde ik nu aan het bestuur. Onze beide doelmannen evalueer ik als onvoldoende voor de top van derde klasse. De Veirman noch Lambrecht pakten al punten voor Eendracht. Ze waren een verkeerde keuze, maar de waarheid kwetst en dus moet ik opkrassen omdat het management geen imagoverlies wil lijden.'

De Veirman keepte bij Diegem nochtans wel een goede reputatie bij elkaar. Misschien speelt de druk een rol met 3.000 fans die wit en zwart oordelen?

'Bij Diegem keepte De Veirman met een fantastische defensie voor zich terwijl er een andere speelstijl werd gebruikt. Hij moest er wat hoge ballen plukken, maar hij kwam er zelden in zijn huidige rol terecht. Aalst maakt haast wekelijks het spel en dan moet je als keeper de counters kunnen opvangen. De Veirman komt te onbesuisd uit en kwam met twee rode kaarten goed weg, want het hadden er best vier kunnen zijn. De Veirman past gewoon niet bij Aalst en is de zwakste doelman die ik de voorbije twintig jaar onder mijn hoede had. Ik ben 51 en vierde in mijn carrière zes titels. Dan vind ik het vreemd dat je bij het aantrekken van de keepers niet geconsulteerd wordt.'

Je toont je wel erg hard voor De Veirman die je ook niet op het niveau van eerste klasse mag beoordelen?

'Ik werkte in lagere afdelingen anders wel met kanjers. Baert pakte vijftien punten op een seizoen en zit bij Hamme nog niet aan zijn top. Ook Vandenabeele en Hans De Schrijver schopten het tot de liga. Bij mijn evaluatie toetste ik onze doelmannen niet aan pakweg Danny Dhondt of Dabanovic, de beste keepers met wie ik ooit werkte. Met een stel goede doelmannen stond Aalst nu riant aan de leiding, maar onze keepers pakten helaas nog geen punt.'

Bestekes,

Ik ga hier nu geen advocaat van de duivel spelen he, maar als ge met Louis aan een loket staat, en hij begint over Eendracht dan doe je er beter aan een trein later te nemen. Wat hij hier zegt, vertrouwde hij ook mij al in grote lijnen toe. Ik vind het nu wel heel gemakkelijk om Louis de zwarte piet toe te schuiven hoor, echt waar!

Let echter op met de bewoordingen van de pers hé. Als persverantwoordelijke van Intro al een aantal ervaringen meegemaakt, klein voorbeeldje

Dixit mezelf:

"Werchter beleven vanuit een rolstoel is muziek beleven en die beleving is diezelfde of je nu in een rolstoel zit of niet, wat niet wil zeggen dat leven met een verlamming een pretje is.

Ze koppen natuurlijk "Werchter doet rolstoelers verlamming vergeten" (sensatie hé, Alostana kan u daar alles van vertellen).

Om terug te komen op het artikel, Louis is iemand met het hart op de tong en dan zegt ge wel al eens iets te veel, maar legt hij hier niet de pleister op de wonde?
De reactie op den officiële site is veel te emotioneel. Men zou daar beter niet zoveel poeha rond maken. Een diplomatisch berichtje, in de stijl van:

"Eendracht Aalst betreurt dat Louis Mergan het nodig vond om in de pers zijn ongenoegen te uiten over zaken die volgens de club voortspruiten uit een persoonlijke frustratie. We vinden het meer dan jammer dat een nochtans zeer constructieve samenwerking van meer dan een jaar, op deze manier een abrupt einde moet komen aan de samenwerking"

In plaats van met nen advocaat gaan dreigen: olie op het vuur heet zoiets in plaats van dat vuur te laten uitgaan.

Mediatraining is misschien wel geboden. Uiteraard kan ik mij voorstellen dat een aantal forummers de zwaarden slijpen, de paarden inrijden en de riemen strak aantrekken om ten oorlog te trekken tegen het journalistieke pleps en de in ongenade gevallen volksheld annex keepertrainer van weleer, niet geplaagd door enige vorm van objectiviteit

But hey, who am I anyway? :whistle:

P.S.: Provoostje jonge, ge zetj zu zielig, ik em respect ver a :oooh:

U bedoelt?

14 Mar 2008, 15:22
Iendracht.be - beheer

elfahem schreef:
Trouwens, eindelijk eens iemand die durft zeggen waar het op staat en die niet vervalt in eindeloos handjesgeklap. Want het overdreven positivisme is soms echt wel aandoenlijk en doet je de realiteit uit het oog verliezen. Was het niet Wim De Coninck die zei dat Anderlecht een trainer nodig heeft die lak heeft aan alles? Wel, bij den Iendracht zijn er ook wel 's zo'n personen nodig. Mannen die eens tegen de kar van een ander durven rijden en een beslissing pakken waar niet iedereen mee gediend is.

Denk overigens dat het stilaan tijd wordt dat De Ridder zich wat ruimer laat omringen, ik denk dan bijvoorbeeld aan een sportief directeur. Misschien belachelijk in het geval van een derdeklasser, maar niet bij Eendracht. Ik doe geen afbreuk aan het werk van De Ridder (prachtig wat hier sinds de overname is gerealiseerd!) maar als je over je sportief beleid nooit verantwoording hoeft af te leggen aan anderen, loop je het gevaar met oogkleppen op te lopen...

PS: Waar blijft de berichtgeving op de officiële website?
Edit: Er is nu toch een bericht op de officiële site verschenen, zij het rijkelijk te laat. 'Om andere redenen dan de aangehaalde redenen'? Ze hebben al twee dagen de tijd gehad om een officiële reactie te geven! Gaan ze dat weer in de schoenen van de pers schuiven, dan wordt het wel komisch! Er dringt zich nu ook een communicatiemanager op.

Een communicatiemanager... :wow: Dat zou de max zijn, dat ze weer postjes gaan weggeven aan jan en alleman :lol:

En een Sportief Directeur ook nog ? Als gij iemand vindt die meer kennis heeft van de Belgische lagere klasses dan De Ridder moogt ge dat hier direct is gaan zetten... Die heeft vorig jaar op 4 maand een kampioenenploeg samengesteld. Lord, Coulybaly, Dessaer, De Schutter... Allemaal schitterende transfers. We staan tweede in derde klasse na vorig jaar bijna opgeslorpt geweest te zijn door Gent en een degradatie naar bevordering.

Maar nog is't niet goed om dat begot de keeperstrainer is buitengesmijten. Sympathiek was hij tegen de supporters, maar als ge zo over iemand spreekt, verliest ge bij mij alle respect

14 Mar 2008, 15:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Ik bedoel, Lieven, dat daarom niet alles werd opgetekend zoals Mergan het heeft verwoord en er natuurlijk meer ophef zal komen als ge de dingen botweg poneert dan bij een genuanceerde berichtgeving. Ik hoef u daar geen tekening bij te maken, toch?

Als ik het over de wonde heb, heb ik het trouwens over het keepersprobleem hé. Ik zal de laatste zijn die kritiek zal uiten op de verwezenlijkingen van het meest recente seizoen dat achter ons ligt

14 Mar 2008, 15:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
wheel's armée schreef:

Bestekes,
en hij begint over Eendracht dan doe je er beter aan een trein later te nemen. Wat hij hier zegt, vertrouwde hij ook mij al in grote lijnen toe.
En zou net daar niet het probleem kunnen liggen denk je ?

but hey, who am I ;)

14 Mar 2008, 15:26
Nationale Ploeg

100% achter Lieven De Veirman, die man verdient vertrouwen en zal volgens mij evolueren tot één van de beste keepers in jaaaaren. Ik ken Mergan niet maar zijn reactie naar de doelmannen toe is erg laag, misschien moeten Kurt en Lieven hun mening maar eens uiten over zijn trainerscapaciteiten.

14 Mar 2008, 15:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 497