Artikels - Pagina 75 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 73 74 75 76 77 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Artikels
Wat maken we nu weer mee bij ons clubke?
Mijn gedacht hierover:

- het is absoluut not done van Mergan om mensen waarmee je dagelijks samenwerkte af te maken in de krant, wat er ook gebeurd is tussen hem en het bestuur. En dit staat los van wie gelijk heeft. Zoals je in eerdere posts van mezelf kan lezen, ben ik absoluut geen fan van Lieven (om het zacht uit te drukken), maar iemand op die wijze afmaken ... :nieje:

- vreemd hoe de meningen zo ver uit elkaar liggen over Lieven, niet alleen op dit forum, maar ook op bestuursvlak. Want ook al is het niet de reden van het ontslag van Mergan, het is duidelijk een onderwerp dat ook leeft op bestuursniveau en ook daar erg uiteenlopende meningen kent.

- met ons (prima) bestuur zitten we in een leerfase: we hebben een bestuur met voetbalverstand en is in de eerste plaats een groep supporters. Ik zou het niet anders willen hebben, maar met dat bestuur betalen we ook leergeld. Te hevige reacties op bepaalde situaties (oerwoudgeluiden, persstrubbelingen, ..) zorgen ervoor dat de aandacht te veel naast het voetbal komt te liggen en we jagen mensen tegen Eendracht in het harnas.

- waarom checkt de journalist de mening van Mergan niet even met het bestuur? Misschien een gevolg van mijn vorig puntje (journalisten die nu ook niet nalaten onze club even in opspraak te brengen) ?

In ieder geval kunnen we ons geen slechtere timing van dit voorval voorstellen. Net voor een match van de waarheid tegen Ronse. Wat mij betreft mag en moet Lieven het ongelijk van al zijn tegenstanders wegvegen met een beresterk competitie-einde.

14 Mar 2008, 18:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Het bestuur zou daar inderdaad beter helemaal niet op reageren. Als ze vinden dat ze redenen hebben om die man een proces aan te doen op basis van dat artikel, dan moeten ze dat zeker doen, maar ze moeten niet beginnen janken op hun eigen website. Anders lachen ze in heel het voetbalwereldje met U. Dergelijke statements zijn bovendien allesbehalve goed om een serene sfeer te creëren naar de match van zondag toe.
De voetbalwereld loopt vol met opportunisten zoals die Mergan er blijkbaar één is en als ge vindt dat ge daar altijd moet op reageren, dan zoekt ge U beter een andere hobby. Ze kunnen hun energie beter aan andere dingen spenderen, want hoe veel er ook is heropgebouwd de laatste twee jaar, er is nog werk genoeg aan deze club.
En aan diegenen die hier schrijven dat het "goed is dat er 'ns eentje de waarheid zegt in plaats van al dat hip, hip, hoera gedoe van de afgelopen maanden ...": het bestuur staat ongetwijfeld open voor mensen die menen dat ze zelf iets kunnen bijdragen aan het beleid (en aan de kas).
Dat ze zondag, weliswaar met een noodploeg, op het veld maar eens laten zien dat iedereen er wil voor knokken, want door dan van op voorhand te gaan janken over de grote blessurepech (volledig akkoord, maar het is nu eenmaal zo), gaan ze er in ieder geval niet komen. Het is nu dat ge zult kunnen zien wie de personaliteiten zijn binnen de ploeg en de hele entourage en wie diegenen zijn die zich wegsteken als het moeilijker gaat.

14 Mar 2008, 19:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bartos schreef:
wheel's armée schreef:
Ge weet bijgevolg ook dat hij het slachtoffer is geworden van zijn eigen openheid, loslippigheid, onvoorzichtigheid en wa nog allemaal.

De enige die zijn doel bereikt heeft is de journalist in kwestie, want hij heeft er een ophefmakend artikel bij. In bestuurskringen irriteert men zich aan het hele gedoe ipv te focussen op de zaken die er echt toedoen.

Stemmingmakerij door de pers, ok, maar het bestuur loopt ondertussen gretig in de val door zo'n emotioneel geladen berichten de wereld in te sturen. Dreigen met een advocaat, omdat men in zijn eer gekrenkt is door ne gewone man in de straat, die Louis Mergan, ondanks zijn verdiensten binnen het voetbal nog altijd is en zal blijven.

Gelooft ge nu eigenlijk zelf nog wat ge aan het vertellen zijt, Thomas? Das wel bijzonder naïef hoor, buiten alle proporties naïef zelfs, om te geloven dat Mergan buitenligt omdat hij te open was en door de pers gepakt is enz. Ik denk gewoon dat het masker van Louis Mergan afgevallen is en dat het allesbehalve fraai was wat te voorschijn kwam. Zoals hij nu verbaal zijn revanche probeert te pakken op de jongens waar hij maanden mee samengewerkt heeft, dat vind ik naast bijzonder grof ook enorm laf eigenlijk. En geloof me, het zijn geen woorden die de pers uitgevonden heeft.

Bart word het niet eens hoogtijd dat jij alles eens vanuit een ander standpunt begint te bekijken.
Want de enige die naief zou jij wel eens kunnen zijn

14 Mar 2008, 19:16
Scholier

oilsjt schreef:
Bartos schreef:
wheel's armée schreef:
Ge weet bijgevolg ook dat hij het slachtoffer is geworden van zijn eigen openheid, loslippigheid, onvoorzichtigheid en wa nog allemaal.

De enige die zijn doel bereikt heeft is de journalist in kwestie, want hij heeft er een ophefmakend artikel bij. In bestuurskringen irriteert men zich aan het hele gedoe ipv te focussen op de zaken die er echt toedoen.

Stemmingmakerij door de pers, ok, maar het bestuur loopt ondertussen gretig in de val door zo'n emotioneel geladen berichten de wereld in te sturen. Dreigen met een advocaat, omdat men in zijn eer gekrenkt is door ne gewone man in de straat, die Louis Mergan, ondanks zijn verdiensten binnen het voetbal nog altijd is en zal blijven.

Gelooft ge nu eigenlijk zelf nog wat ge aan het vertellen zijt, Thomas? Das wel bijzonder naïef hoor, buiten alle proporties naïef zelfs, om te geloven dat Mergan buitenligt omdat hij te open was en door de pers gepakt is enz. Ik denk gewoon dat het masker van Louis Mergan afgevallen is en dat het allesbehalve fraai was wat te voorschijn kwam. Zoals hij nu verbaal zijn revanche probeert te pakken op de jongens waar hij maanden mee samengewerkt heeft, dat vind ik naast bijzonder grof ook enorm laf eigenlijk. En geloof me, het zijn geen woorden die de pers uitgevonden heeft.

Bart word het niet eens hoogtijd dat jij alles eens vanuit een ander standpunt begint te bekijken.

Als het bestuur morgen beslist om te fusioneren met Dender zal Bartos nog altijd achter het bestuur blijven staan. Misschien wat te begrijpen om een goede verstandhouding te hebben met het bestuur als onofficiële website.

14 Mar 2008, 19:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
villa schreef:
Als het bestuur morgen beslist om te fusioneren met Dender zal Bartos nog altijd achter het bestuur blijven staan. Misschien wat te begrijpen om een goede verstandhouding te hebben met het bestuur als onofficiële website.

Helemaal niet hoor, ik denk dat mijn mening over een fusie wel gekend is zeker. Ik vind gewoon, objectief bekeken, dat ons bestuur uitstekend werk levert, en de cijfers geven me daar volledig gelijk in. Als het niet goed is, zal ik heus niet nalaten om dit ook te zeggen hoor. Maar tis nu eenmaal mijn persoonlijke mening dat het met dit bestuur heel goed zit en dan kom ik daarvoor uit ook.

14 Mar 2008, 19:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Amai, wa is er nu allemaal gebeurt :wow:

Wat Mergan komt zeggen over Lieven, sorry ze Mergan, maar kijk eerst naar uzelf, jij moet inpraten op u doelman, die moet voelen dat je als trainer 100% in hem gelooft. Misschien ligt het aan je trainingen die je geeft aan onze keepers :stom:

We beschikken sinds lange tijd over 2 volwaardige doelmannen ! Tuurlijk heb ik ook al is gezegd dat hij soms wat ontstuimig uitkomt of inschattingsfout maakte, maar bij wie gebeurt dit niet??

Misschien bevrijdt dat ontslag Lieven wel en keept ie als nooit tevoren ! Met zen allen achter Lieven de zondag :banana:

14 Mar 2008, 19:39
Vaste Waarde

Los van het feit of hij gelijk heeft of niet: dit soort interviews hebben slechts één doel: destabiliseren voor welke reden dan ook (frustratie, wraak, verzuring.......)

het is gewoon "not done" punt

14 Mar 2008, 20:34
Nationale Ploeg

villa schreef:
oilsjt schreef:
Bartos schreef:
wheel's armée schreef:

Als er nu één bestuur is waarbij je zeker bent dat ze de club niet gaan opblazen is het dit toch wel zeker. Dat sfeertje dat hier ontstaan is begint rare proporties aan te nemen. 200% achter het bestuur EN achter Lieven. Een beetje meer respect zou op zijn plaats zijn.

14 Mar 2008, 21:16
Miniem

Tja... ik blijf het artikel toch natrappen vinden en daarvoor krijg je de rode kaart. Als keepertrainer moet je volgens mijn bescheiden mening nog steeds uw keepers in bescherming nemen. Als je dan als keeper dient te constateren dat uw keeperstrainer in uw gezicht doet alsof er niets aan de hand is, maar achter uwe rug tegen jan en alleman gaat zeggen dat ge gene bal kunt pakken. Ik ken toevallig twee keepers die beiden nog met Mergan hebben samengewerkt en geen van beiden willen ze hem nog een hand geven omwille van zijn uitlatingen achter hunne rug. Als de verstandhouding tussen uw keepers en de keeperstrainer volledig zoek is, dan heeft de keeperstrainer geen reden van bestaan meer. Iedereen kan een balletje trappen en gooien. De belangrijkste functie blijft uw keeper vertrouwen geven en advies, niet hem de put induwen. Als het bestuur dan constateert dat het hebben van een keeperstrainer er alleen maar voor zorgt dat de keepers hun vertrouwen verliezen ipv aan vertrouwen winnen, is het niet meer dan normaal dat zij ingrijpen. Laat ons eerlijk zijn, elke keeper maakt wel eens een fout, maar er zijn in onze reeks toch veel mindere keepers dan Lieven e. Het feit dat men op zo'n manier natrapt naar het bestuur en onze keepers ("slechtste keeper in 20 jaar"), toont voor mij toch ergens aan dat De Ridder andermaal de juiste beslissing heeft genomen.

14 Mar 2008, 21:22
Ancien

Leeftijd: 65
Toch een paar reacties:

- niet alles wat in de krant staat is waar (tenzij wij allemaal racisten zijn, natuurlijk...). 't Is niet omdat erin staat dat Mergan iets gezegd heeft dat dat ook zo is, en het is niet omdat Mergan het effectief zou gezgd hebben dat het ook nog waar is...
- als iemand op staande voet ontslagen wordt dan zal daar wel een serieuze reden voor zijn. Een gentlemen's agreement is dan: beide partijen zeggen niks. Dat breken is laag... Het getuigt van wijsheid van het bestuur om niet terug met modder te beginnen smijten.
- de communicatie vanuit het bestuur zou beter kunnen? Ik denk dat ze zo wijs zijn om binnen te houden wat binnen hoort, nu nog rustig blijven als anderen dat niet doen, maar wie ben ik om hen dat ten kwade te duiden.
- Wij zijn het Anderlecht van derde klasse. Alstublief een beetje begrip dat ons bestuur, dat nog maar 2 jaar in 't zadel zit, daar nog moet aan wennen... Een vergelijking met Van Holsbeeck is ongeveer hetzelfde als De Veirman vergelijken met Casillas... Trouwens, remeber Verchueren in zijn tijd, ook geen held naar de pers toe!
- als je met mensen moet werken moet je geloof uitstralen in die mensen, anders zullen ze niet hun beste niveau halen en er al zeker niet bovenuit groeien. Als trainer is het je taak om te schaven aan het potentieel van je keepers, niet om er stukken af te breken.

En voor het overige: wat een luxe! We bestaan, iedereen praat over ons, zes bladzijden op het forum over één artikel in de krant, twee jaar na elkaar spelen we de kop...

Niet slecht voor een ploeg die twee jaar gelden door zijn eigen voorzitter onleefbaar werd genoemd...

Groeipijnen? Die neem ik er graag bij...

Een sportief directeur, een communicatie-manager: neen dank u, als we nog eens Europees spelen moeten we daar eens aan denken (bij manier van spreken, hé).

Wat meer mensen die bereid zijn om zomaar uit liefde hun schouders onder deze club te zetten, een iets breder bestuur: ja, graag, maar ik heb geduld...

En ik denk dat wij supporters slecht geplaatst zijn om ons bestuur en spelers zenuwachtigheid te verwijten hoor. Ge moet hier soms eens lezen...

14 Mar 2008, 21:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Wat ik wel betreur is dat er op de site een artikel komt met de titel "Aalsters bestuur reageert op uitlatingen van Ex-keepertrainer "

Waarom kon er niet eerst een bericht komen dat die effectief ontslagen was ? Toch maar een kleine moeite, en dat ze dat niet steken op een persboycot eh :wadde:
Dus op dat gebied iets rapper berichtgeving op de site, in plaats dat we dat eerst in de krant moeten lezen dat de keeperstrainer ontslagen is.

14 Mar 2008, 22:10
Vaste Waarde

Bericht Re:
[quote="salvador"]Toch een paar reacties:

- niet alles wat in de krant staat is waar (tenzij wij allemaal racisten zijn, natuurlijk...). 't Is niet omdat erin staat dat Mergan iets gezegd heeft dat dat ook zo is, en het is niet omdat Mergan het effectief zou gezgd hebben dat het ook nog waar is...
voila se case closed (y) ... moeten der toch geen tekeningsken bij maken dat er daar een paar rondlopen die ons kapot willen, tzal dus tbeste zijn der geen spel rond te maken

14 Mar 2008, 22:12
Reserve

AOL: rollo29
wheel's armée schreef:
Bartos schreef:
wheel's armée schreef:

Bwa, ik praat niet goed wat hij gedaan heeft, maar ik kan er - en schiet mij niet af - ergens wel inkomen dat hij zijn teleurstelling ventileert, maar ik weiger om hem nu plots te gaan demoniseren. Ik heb tevens nooit gezegd dat dat de reden is van zijn ontslag. Met de reden van zijn ontslag heb ik geen zaken. Ik kan mij vanuit empathisch vermogen wel in zijn plaats stellen en vraag mij nog altijd af of wat hij over de keepers heeft verteld, uit de lucht is gegrepen. Iedereen is het er over eens dat het bestuur schitterend werkt, maar zijn zij dan ongenaakbaar? Mag men geen vragen stellen bij de prestaties van bijvoorbeeld Lieven? Mag men nie erkennen dat er nood is aan rust en dat we die hierdoor niet gaan bevorderen?

En dan nog, dat is toch ne fait-d'hiver, en inherent aan het voetbal, wat hier gebeurt.
Hebt ge HNB al gelezen en de artikeltjes tussen Yakovenko en Broos al eens naast elkaar gelegd. Waarom zo'n heisa, terwijl ge al uw aandacht en focus nodig hebt om sportief het beste van u zelf te geven? Het is precies of de kerk van 't Hoileg Ert is op het stadiondak gevallen.

Aan de spelers dan om sportieve weerwraak te nemen zeker, en aan ons om allemaal de druk, waar we al meermaals aan ten onder zijn gegaan, te vergroten?

Sorry, Bart, maar daar ga ik liever niet in mee, hoor

pff het is da, binnen twee weken spreekt er geen kat meer over, er zijn andere dingen momenteel die meer aandacht opeisen.
En dan nog, ik denk dat de modale voetballiefhebber zulke artikels wel kan plaatsen zeker...gewoon doodzwijgen lijkt me de beste oplossing.

14 Mar 2008, 22:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Gunther schreef:
Wat ik wel betreur is dat er op de site een artikel komt met de titel "Aalsters bestuur reageert op uitlatingen van Ex-keepertrainer "

Waarom kon er niet eerst een bericht komen dat die effectief ontslagen was ? Toch maar een kleine moeite, en dat ze dat niet steken op een persboycot eh :wadde:
Dus op dat gebied iets rapper berichtgeving op de site, in plaats dat we dat eerst in de krant moeten lezen dat de keeperstrainer ontslagen is.

Hier sla je de nagel op de kop

15 Mar 2008, 8:41
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Jossen schreef:
Ik denk toch dat't wel algemeen geweten is dat een speler het nodige vertrouwen nodig heeft en dat't dit vertrouwen in de eerste plaats moet geschonken worden door de technische staf en dan pas van de supporters uit.

Als je voelt dat iemand eigenlijk niet met je wil samenwerken en dat jij desondanks met prestaties voor de dag moet komen. Dat dit een bijzonder onaangenaam effect heeft op onze doelman en een weerslag kent op zijn prestaties kan moeilijk anders.

Een doelman zonder vertrouwen(van zijn trainer) pakt niet zomaar punten Mr. Mergan en zeker U zou dat moeten weten!
Dit zal dan ook terecht aan de basis hebben gelegen van uw ontslag.

Met dit in het achterhoofd zou ik niet graag in Lieven zijn schoenen hebben gestaan, het voorbije seizoen(en ik denk met mij, elke andere doelman OF speler)...
Ik denk ook dat als Lieven zijn aanpassingsperiode kan doorzetten en nu eindelijk het vertrouwen krijgt dat hij verdient, dat hij er volgend seizoen zal staan voor ons legioen!

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

volledig akkoord!

15 Mar 2008, 10:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 73 74 75 76 77 497