|
|
| Pagina 9 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Aalst riskeert boete van 18.500 euro
Het belangrijkste wat ik hieruit onthoud is dat AL de rest wordt vrijgesproken en Aalst toch mag betalen. En zo gaat dat al wat jaren...Sinds ons vermeende omkoopzaak ten tijde van Orlans-De Jonghe zijn ze ginder in Brussel nog serieus in hun gat gebeten.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Mar 2008, 20:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Misschien een heel dom voorstel, maar ik smijt het er toch maar op:
Is het niet mogelijk om een kas te zetten aan de ingang bij de volgende thuismatch? Als iedereen daar 50 cent in smijt dan is de boete betaald. Het is dan aan diegene die weten dat ze de oorzaak zijn van deze boete er wat meer in te smijten. Het is maar een idee hé... |
| 20 Mar 2008, 9:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Romario schreef: Misschien een heel dom voorstel, maar ik smijt het er toch maar op: Is het niet mogelijk om een kas te zetten aan de ingang bij de volgende thuismatch? Als iedereen daar 50 cent in smijt dan is de boete betaald. Het is dan aan diegene die weten dat ze de oorzaak zijn van deze boete er wat meer in te smijten. Het is maar een idee hé... Nog béter: we kunnen bananen verkopen voor één euro 't stuk en de winst daarvan dan gebruiken om die boete te betalen. Misschien wel best ná de match doen of het veld ligt vol geel fruit.... |
| 20 Mar 2008, 10:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Romario schreef: Misschien een heel dom voorstel, maar ik smijt het er toch maar op: Is het niet mogelijk om een kas te zetten aan de ingang bij de volgende thuismatch? Als iedereen daar 50 cent in smijt dan is de boete betaald. Het is dan aan diegene die weten dat ze de oorzaak zijn van deze boete er wat meer in te smijten. Het is maar een idee hé... K vind dat wel een goed idee. Eigenlijk zouden de schuldigen moeten betalen, maar dat zal ijdele hoop zijn. Als alle supporters die het goed voorhebben met de club nu een halve euro in zo een kas zouden steken, is het betaald. Zou OPC dit eventueel op poten kunnen zetten? |
| 20 Mar 2008, 10:42 |
|
|
Junior
Voor een derde-klasser vind ik een boete van 1000€ wel vrij .
Zouden ze op den bond wel weten dat dit bedrag voor sommige derde-klassers wel de helft betekent van de inkomsten van een thuismatch. Dan mogen we wel stellen dat hun strafmaat ver buiten proporties is. Tenzij ze daar verschillende maten en gewichten hanteren. |
| 20 Mar 2008, 10:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Romario schreef: Misschien een heel dom voorstel, maar ik smijt het er toch maar op: Is het niet mogelijk om een kas te zetten aan de ingang bij de volgende thuismatch? Als iedereen daar 50 cent in smijt dan is de boete betaald. Het is dan aan diegene die weten dat ze de oorzaak zijn van deze boete er wat meer in te smijten. Het is maar een idee hé... Goed voorstel als ge aan de kant van de zittribune ook een kas zet. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 20 Mar 2008, 11:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Casual1919 schreef: We komen er nog goed vanaf, ik had het erger verwacht. Maareuh, persoonlijk blijf ik het een enorm opgeblazen zaak vinden. Het was 2x niks en bij andere clubs zie je het regelmatig en dat gaat er pas echt over (zie bijvoorbeeld GBA en FCB). Toevallig heb ik een artikel van de zottegemse regionale krant De Beiaard gelezen waarvan ik hier een klein gedeelte citeer: "Daar wij in een vorige editie de aanmoedigingen van de Egmont-Army prezen,moeten wij nu stellen dat zij zich de eerste 45 minuten in minder gunstige zin lieten opmerken door oergeluiden te laten horen tegenover een kleurling van Diegem daar waar KSV er zelf een in zijn rangen heeft lopen" Heeft de scheidsrechter hier ook de taak niet om na een aantal verwitigingen de match stil te leggen of telt dit alleen voor Eendracht Aalst ???? Zijn de scheidsrechters consequent ?????? Ik heb de indruk dat het in zottegem toch ook geen positivo's zijn zoals ze hier zichzelf zo graag noemen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Mar 2008, 12:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik zei het hier al eerder. Ik was op uitnodiging naar Brugge-Beerschot gaan kijken, en de dingen die ze daar riepen/zongen ... daartegen zijn wij engeltjes geweest op Dender.
En dat ging niet om enkelingen, daar waren het de spionkoppen die met enkele honderden stonden te zingen. Nuja, dat ze in Brussel van Aalst niet moeten weten is al langer bekend. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Mar 2008, 13:03 |
|
|
Scholier
de langen schreef: Romario schreef: Misschien een heel dom voorstel, maar ik smijt het er toch maar op: Is het niet mogelijk om een kas te zetten aan de ingang bij de volgende thuismatch? Als iedereen daar 50 cent in smijt dan is de boete betaald. Het is dan aan diegene die weten dat ze de oorzaak zijn van deze boete er wat meer in te smijten. Het is maar een idee hé... Goed voorstel als ge aan de kant van de zittribune ook een kas zet. Goed idee! :) |
| 20 Mar 2008, 13:03 |
|
|
toevallige voorbijganger
beste supporters,
weet je hoe we allemaal tesamen de boete kunnen meebetalen én tegelijkertijd nog goed gaan eten ? Ons aller Eendracht Aalst organiseert op zaterdag 29 en zondag 30 maart een haantjesfestijn in 't restaurant van het PC Stadion. Als we daar nu eens met zoveel mogelijk zouden gaan eten ? De extra winst die de club daar uithaalt zal erg helpen om de boete te betalen. Wat denken jullie ? Speciale oproep ( via den bartos bv) om te gaan eten op 29 of 30 maart ? 't is voor ons geliefde club én ,wie er vorig jaar is geweest, weet dat het eten héél lekker was. |
| 20 Mar 2008, 13:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
durvertje schreef: beste supporters, weet je hoe we allemaal tesamen de boete kunnen meebetalen én tegelijkertijd nog goed gaan eten ? Ons aller Eendracht Aalst organiseert op zaterdag 29 en zondag 30 maart een haantjesfestijn in 't restaurant van het PC Stadion. Als we daar nu eens met zoveel mogelijk zouden gaan eten ? De extra winst die de club daar uithaalt zal erg helpen om de boete te betalen. Wat denken jullie ? Speciale oproep ( via den bartos bv) om te gaan eten op 29 of 30 maart ? 't is voor ons geliefde club én ,wie er vorig jaar is geweest, weet dat het eten héél lekker was. Schitterend idee ! Ik zou zeggen allemaal zeker gaan eten, het kan de club alleen maar goed doen. Maareuh, laat die giftenbus toch maar staan voor de mensen die niet gaan eten omdat ze op conge zijn ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Mar 2008, 13:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Da eetfestijn is natuurlijk ook een oplossing, maar zal moeten zien of het lukt want zaterdag naar Torhout (tenzij de bussen laat genoeg vertrekken) en zondag moet ik al op restaurant met mijn ouders (of ik moet ze overtuigen om naar den iendracht te komen eten)
Vind het idee van de inzamelbox ook schitterend en zal zeker een duit in het zakje (doosje) doen, op voorwaarde dat er aan ELKE ingang ingezameld wordt. |
| 20 Mar 2008, 13:55 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
zotvawies schreef: Da eetfestijn is natuurlijk ook een oplossing, maar zal moeten zien of het lukt want zaterdag naar Torhout (tenzij de bussen laat genoeg vertrekken) en zondag moet ik al op restaurant met mijn ouders (of ik moet ze overtuigen om naar den iendracht te komen eten) Vind het idee van de inzamelbox ook schitterend en zal zeker een duit in het zakje (doosje) doen, op voorwaarde dat er aan ELKE ingang ingezameld wordt. overtuig u ouders maar om te komen eten op ea ze zeker op zondag staat er een schitterend team in de keuken klaar om ervoor te zorgen dat iedereen goed gegeten heeft ![]() |
| 20 Mar 2008, 13:57 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
en tis 1000 euro boete geworde...
_________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 20 Mar 2008, 16:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
katrien (iendrachtlover) schreef: en tis 1000 euro boete geworde... Ligt Erembodegem tegenwoordig in de Limburg? ![]() |
| 20 Mar 2008, 16:42 |
|
| Pagina 9 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 Volgende |