|
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 146 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20 Berichten: 207 Leeftijd: 33 Locatie: Dendermonde WLM: [email protected] |
Bericht Re: OPC sfeervak
boven die ingang op de een of andere manier ?
Het is maar een voorstel he _________________ Veni, Vidi, Vici .. |
| 20 Mar 2008, 18:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bomber schreef: Dan staan er mensen voor uwen banner e ![]() Ja das just maar tmaakt dus nie uit hé, want beneden ziet ge hem dus ook niet, dan kunt ge evengoed wa hoger staan. Alé ik DENK dat da beter zou zijn. Als ge liever beneden staat voor mij goe, ik zingen toch voor 200 procent mee ![]() |
| 20 Mar 2008, 19:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Bomber schreef: Dan staan er mensen voor uwen banner e ![]() Ja das just maar tmaakt dus nie uit hé, want beneden ziet ge hem dus ook niet, dan kunt ge evengoed wa hoger staan. Alé ik DENK dat da beter zou zijn. Als ge liever beneden staat voor mij goe, ik zingen toch voor 200 procent mee ![]() Ik ga hier bevestigen, vanop de zittribune zie je banner opc inderdaad niet hangen. En mja het is gewoon zo dat hoe dichter tegen het dak hoe meer uw geluid galmt... Maar gelijk gezegd, eerst terug gegroepeerd raken... dat zal moeilijk genoeg zijn... hoewel ik denk dat je tegen Mechelen en La Lou niet beneden gaat moeten staan. Naar zulke matchen trek je met een ander gevoel naartoe... ik denk dat 3de klasse (en 4de) de supporters begint tegen te steken. Het is tijd voor vernieuwing ! Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik snak terug naar echte stadions, clubs de naam waardig en voetbal de naam waardig. 3de en 4de had eventjes zijn charmes, maar het is nu stilletjes aan genoeg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Mar 2008, 20:03 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
placietjen schreef: Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik snak terug naar echte stadions, clubs de naam waardig en voetbal de naam waardig. 3de en 4de had eventjes zijn charmes, maar het is nu stilletjes aan genoeg. Kzeg dat ook al een tijdje en daarom zou ik nog een jaar 3de liever niet zien gebeuren, ook al geeft het bestuur de ploeg 2j tijd om in 2de te geraken. Niet dat 2de dé reeks is maar daar zitten toch wel al een aantal interessantere ploegen. Dit seizoen moeten we ons optrekken aan matchen zoals tegen Ronse, waar er door de bezoekers een veelvoud aan sfeer gebracht werd dan tov andere ploegen die reeds de revue passeerden. De sfeer langs onze (jullie ) kant zal ook beter worden als er tegenstand komt qua sfeer. Daarom zal tegen Mechelen en La Lou den ambiance sowieso een pak beter zijn en laat ons hopen volgend seizoen tegen clubs als Antwerp, Beveren, OHL, ..._________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Mar 2008, 21:16 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
ik vin 3e best amusant; ge zetj ne ker mier op den
boiten; 't kost a minder dan 2e of ieste; en de vraa goat zelfs ne ker mee. Nor Toroet roien men mee mé den bokkal boys; 2 zons mé de bleKwans en ienen zoon per otto. In 2e of ieste zo mé da een noot kosten; leve den boiten. |
| 20 Mar 2008, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Verbechio schreef: placietjen schreef: Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik snak terug naar echte stadions, clubs de naam waardig en voetbal de naam waardig. 3de en 4de had eventjes zijn charmes, maar het is nu stilletjes aan genoeg. Kzeg dat ook al een tijdje en daarom zou ik nog een jaar 3de liever niet zien gebeuren, ook al geeft het bestuur de ploeg 2j tijd om in 2de te geraken. Niet dat 2de dé reeks is maar daar zitten toch wel al een aantal interessantere ploegen. Dit seizoen moeten we ons optrekken aan matchen zoals tegen Ronse, waar er door de bezoekers een veelvoud aan sfeer gebracht werd dan tov andere ploegen die reeds de revue passeerden. De sfeer langs onze (jullie ) kant zal ook beter worden als er tegenstand komt qua sfeer. Daarom zal tegen Mechelen en La Lou den ambiance sowieso een pak beter zijn en laat ons hopen volgend seizoen tegen clubs als Antwerp, Beveren, OHL, ...IK heb in elk geval géén zin om ons te laten wegzingen door Racing of Lalou. En zoals het er nu naar uit ziet, zit dat er echt wel in... |
| 21 Mar 2008, 8:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
we zulle de roel nog ewa in de megafong late kelen... ik vond da best een aangenaam geluid verlede keer
![]() _________________
|
| 21 Mar 2008, 11:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Eigenlijk zou de gewoonte moeten ontstaan dat bij elke opkomst van de spelers alle sjaals de lucht in gaan. Als je dit bekijkt ...
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Apr 2008, 15:11 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
geluid klinkt idd beter en harder van boven............
|
| 07 Apr 2008, 19:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
is er een aktie van de OPC nu zondag want kvrees anders dat we overzongen worden door de racing fans
|
| 08 Apr 2008, 16:05 |
|
|
Nationale Ploeg
tsjoep schreef: is er een aktie van de OPC nu zondag want kvrees anders dat we overzongen worden door de racing fans yep, er wordt aan gewerkt tsjoeper! Als je heel braaf bent, vertel ik je er misschien wel iets over binnenkort. Maandag of zo ... |
| 08 Apr 2008, 16:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
![]() |
| 08 Apr 2008, 16:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
tsjoep schreef: is er een aktie van de OPC nu zondag want kvrees anders dat we overzongen worden door de racing fans Er zal zeker een actie zijn. Maar iedereen laten zingen kunnen we niet, dat moeten jullie zelf doen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Apr 2008, 17:05 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Ik zing alvast mee !!!
![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 08 Apr 2008, 17:58 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20 Berichten: 207 Leeftijd: 33 Locatie: Dendermonde WLM: [email protected] |
Ik ook
![]() _________________ Veni, Vidi, Vici .. |
| 08 Apr 2008, 18:02 |
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 146 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |