|
|
| Pagina 16 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Evolutie blessures
wheel's armée schreef: Gij hebt de gouden jaren met Krncevic en De Bilde niet meer meegemaakt. Daar kon de lange bal toch wel efficient gebruikt worden, al had ge dan ook een prachtmiddenveld, maar goed...dit doet ff dromen. Kjken naar uw schoonzus mag wel hé:p Je spreekt wel over heel lang terug en een pijlsnelle De Bilde. Met Arne zou je een 'doorkopper' gehad hebben, maar dan nog... heb je zo geen spits. Over mijn schoonzus: Tuurlijk datte! :) |
| 20 Mar 2008, 12:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jossen schreef: Soit ja, Thomas kan niet koppen hé, gewonnen kopduels van hem zijn op één hand te tellen Maar vorig jaar op het veld van Union in die doelpuntenkermis tegen Leopold-Ukkel er wel eentje met het hoofd binnengeprikt, dacht ik... Hij kon het zelf bijna niet geloven... |
| 20 Mar 2008, 20:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Vandaag op ons jeugdtornooi in Mollem, waar onzen Iendracht met Pluimpjes en Duivelkes aanwezig waren, goed nieuws gehoord. Arnold Nguekam traint voluit mee met de groep en is misschien op Torhout speelklaar. Zoniet bijna zeker tegen La Lou. Dat is toch positief. Ook Troch, Lord en Claessens zullen er terug bij zijn. Seminck natuurlijk ook!
| 22 Mar 2008, 22:16 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
SERRE schreef: Vandaag op ons jeugdtornooi in Mollem, waar onzen Iendracht met Pluimpjes en Duivelkes aanwezig waren, goed nieuws gehoord. Arnold Nguekam traint voluit mee met de groep en is misschien op Torhout speelklaar. Zoniet bijna zeker tegen La Lou. Dat is toch positief. Ook Troch, Lord en Claessens zullen er terug bij zijn. Seminck natuurlijk ook! als da waar is.... zou super zijn!!!!!! |
| 22 Mar 2008, 22:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
da zou schitterend zijn maar ge moogt van hem nog geen wonderen verwachten
hij heeft al serieuzen tijd nie gespeeld |
| 22 Mar 2008, 22:44 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
acrid schreef: da zou schitterend zijn maar ge moogt van hem nog geen wonderen verwachten hij heeft al serieuzen tijd nie gespeeld idd...dat matchritme, da zal em tekort komen, maar gelijk hoe, nu we boto ook al moeten missen... uiteindelijk moeten er gewoon wa goalkes gemaakt worden he. |
| 22 Mar 2008, 22:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Misschien efkes off-topic maar weet er iemand wanneer en waar de eerste ploeg deze week precies traint? Mijn schoonbroer zijn twee zoontjes zouden graag eens gaan kijken en we hebben hen da beloofd voor deze week maar tzou zonde zijn om daar voor niks te staan he. Misschien Jossen via Thomas of nieven ajoin via Lieven?
|
| 23 Mar 2008, 12:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Er gaan er mij hier een paar afschieten en ik weet dat Geert De Ridder misschien wel meeleest, maar ik zou Arnold toch nog een aantal matchen laten ritme op doen. Wie weet, kun je hem meer dan gebruiken in een eventuele eindronde hé. Hem té vroeg brengen, is nergens goed voor
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 23 Mar 2008, 14:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
wheel's armée schreef: Er gaan er mij hier een paar afschieten en ik weet dat Geert De Ridder misschien wel meeleest, maar ik zou Arnold toch nog een aantal matchen laten ritme op doen. Wie weet, kun je hem meer dan gebruiken in een eventuele eindronde hé. Hem té vroeg brengen, is nergens goed voor Ik denk niet dat wij in de positie staan om daar een oordeel over te vellen (tenzij ge dokter zijt en de eer gehad hebt den Arnold te onderzoeken). Voor zulke zaken hebt ge ten eerste een medische staf die wel zal weten te zeggen in welke mate het verantwoord is Arnold te laten spelen en hebt ge ten tweede trainingen waarop ze wel zullen zien in welke mate Arnold klaar is. Hem te vroeg brengen, is zeker en vast nergens goed voor, maar als hij volledig speelklaar is, zou het ronduit dom zijn zo een wapen niet te gebruiken. Bovendien blijft het nu toch gans hetzelfde of ge bij de eerste ploeg of bij de reserven speelt hé. |
| 23 Mar 2008, 14:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bartos schreef: wheel's armée schreef: Er gaan er mij hier een paar afschieten en ik weet dat Geert De Ridder misschien wel meeleest, maar ik zou Arnold toch nog een aantal matchen laten ritme op doen. Wie weet, kun je hem meer dan gebruiken in een eventuele eindronde hé. Hem té vroeg brengen, is nergens goed voor Ik denk niet dat wij in de positie staan om daar een oordeel over te vellen (tenzij ge dokter zijt en de eer gehad hebt den Arnold te onderzoeken). Voor zulke zaken hebt ge ten eerste een medische staf die wel zal weten te zeggen in welke mate het verantwoord is Arnold te laten spelen en hebt ge ten tweede trainingen waarop ze wel zullen zien in welke mate Arnold klaar is. Hem te vroeg brengen, is zeker en vast nergens goed voor, maar als hij volledig speelklaar is, zou het ronduit dom zijn zo een wapen niet te gebruiken. Bovendien blijft het nu toch gans hetzelfde of ge bij de eerste ploeg of bij de reserven speelt hé. Tja, Bartos, misschien wel, maar met Troch op Racing Mechelen in het achterhoofd deel ik toch ook wel en beetje de bezorgdheid van Wheel's... Een smalle kern en gretige spelers, en je loopt het risico toch je spelers niet te kunnen afremmen terwijl ze beter nog één of een paar weekjes zouden wachten... |
| 23 Mar 2008, 14:38 |
|
|
Vaste Waarde
Er is training in Denderhoutem woensdag en donderdag vanaf 18u30 tot 20.00u
Donderdagavond is er afwerking op doel en wedstrijdjes dus beste dag om ns te gaan kijken... _________________ Broer van ja |
| 23 Mar 2008, 14:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Merci voor de informatie.
|
| 23 Mar 2008, 15:08 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: wheel's armée schreef: Er gaan er mij hier een paar afschieten en ik weet dat Geert De Ridder misschien wel meeleest, maar ik zou Arnold toch nog een aantal matchen laten ritme op doen. Wie weet, kun je hem meer dan gebruiken in een eventuele eindronde hé. Hem té vroeg brengen, is nergens goed voor Ik denk niet dat wij in de positie staan om daar een oordeel over te vellen (tenzij ge dokter zijt en de eer gehad hebt den Arnold te onderzoeken). Voor zulke zaken hebt ge ten eerste een medische staf die wel zal weten te zeggen in welke mate het verantwoord is Arnold te laten spelen en hebt ge ten tweede trainingen waarop ze wel zullen zien in welke mate Arnold klaar is. Hem te vroeg brengen, is zeker en vast nergens goed voor, maar als hij volledig speelklaar is, zou het ronduit dom zijn zo een wapen niet te gebruiken. Bovendien blijft het nu toch gans hetzelfde of ge bij de eerste ploeg of bij de reserven speelt hé. inderdaad; voor ons is het zowiezo afwachten op de beslissing van de staf die beter zal geplaatst zijn dan ons om uit te maken of we al dan niet op arnold kunnen rekenen in het slot van de competitie... in het belang van arnold in de eerste plaats zou het een ramp zijn hem medisch gezien te vroeg te brengen, maar als het enigszins mag.. zou het meer dan welkom zijn... want nu met het uitvallen van Boto hebben we helemaal GEEN spits meer, en thomas alleen vooraan... ik vrees dat hem dat niet ligt in ieder geval al positief dat hij training kan hervatten |
| 23 Mar 2008, 15:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Super dat Arnold bijna klaar is. Na zijn lange afwezigheid moeten we er in het begin natuurlijk geen wonderen van verwachten.
Zeker geen risico's nemen en eventueel eerst enkele invalbeurten of halve matchen. Hopelijk is Arnoldinho net op tijd top om ons aan de titel te helpen en anders schitteren in de eindronde. |
| 23 Mar 2008, 16:26 |
|
|
Scholier
SERRE schreef: Vandaag op ons jeugdtornooi in Mollem, waar onzen Iendracht met Pluimpjes en Duivelkes aanwezig waren, goed nieuws gehoord. Arnold Nguekam traint voluit mee met de groep en is misschien op Torhout speelklaar. Zoniet bijna zeker tegen La Lou. Dat is toch positief. Ook Troch, Lord en Claessens zullen er terug bij zijn. Seminck natuurlijk ook! Ik wil helemaal gene paniek brengen maar ik weet niet of Thomas wel al fit zou raken, laat staan er goed zou aan doen om nu al terug voluit te gaan. Hij kreeg een eerste cortisone inspuiting in de enkel en hoopt nu op verbetering. Ik weet zelf ook niets specifiek over een diagnose maar men plakt er alvast geen vast tijdstip op voor een heroptreden. Al kan het in het beste geval misschien wel al tegen volgende zaterdag zijn. |
| 23 Mar 2008, 20:47 |
|
| Pagina 16 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 25 Volgende |