de Dendertopic - Pagina 259 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 257 258 259 260 261 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Scholier

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
Bericht Re: de Dendertopic
witzwet schreef:
ik kijk (bijna) iedere week naar Dender ... op mijne Belgacom TV. Al ben ik bij de match Lokeren - Fusie wel in slaap gevallen. :zzz:

van een zenuwslopende wedstrijd gesproken :whistle:

http://www.flemishreds.be

18 Mar 2008, 19:51
Rode kaart
Rode kaart

Dju zeg, 't niveau van 3de A moet dit seizoen immens hoog liggen! :wow:
't Was een slaapverwekkende match, maar Lokeren is nu niet bepaald gekend als spectakelploeg en wij konden om verschillende redenen gewoon niet beter (al moeten die kansen in de 2de helft altijd binnen).

19 Mar 2008, 0:27
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
Dju zeg, 't niveau van 3de A moet dit seizoen immens hoog liggen! :wow:
't Was een slaapverwekkende match, maar Lokeren is nu niet bepaald gekend als spectakelploeg en wij konden om verschillende redenen gewoon niet beter (al moeten die kansen in de 2de helft altijd binnen).

En zeggen dagge voor beide clubs supportert, ge weet de mooie clubs wel uit te kiezen gij :plat:

19 Mar 2008, 4:19
Rode kaart
Rode kaart

Bwa, supporteren is een groot woord. In lang vervlogen tijden ging ik af en toe eens naar Lokeren zien, dat klopt, maar ik heb met die club al lang geen affiniteit meer. 't Was jaren geleden dat ik nog es op Daknam was geweest, daar valt trouwens niets meer te beleven. Zo'n tam publiek. :zzz:

19 Mar 2008, 10:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
nonkel marcel schreef:
Bwa, supporteren is een groot woord. In lang vervlogen tijden ging ik af en toe eens naar Lokeren zien, dat klopt, maar ik heb met die club al lang geen affiniteit meer. 't Was jaren geleden dat ik nog es op Daknam was geweest, daar valt trouwens niets meer te beleven. Zo'n tam publiek. :zzz:
Ben daar een tijdje geleden ook eens geweest en het is daar inderdaad triestig. Den Orlans zal uk 't verschil wel weten met zijn periode hier. Der zit nog meer leven in de kadavers die bij rendac binnenkomen dan in de supporters van lokeren.

19 Mar 2008, 10:46
Vaste Waarde

chunga schreef:
nonkel marcel schreef:
Ben daar een tijdje geleden ook eens geweest en het is daar inderdaad triestig. Den Orlans zal uk 't verschil wel weten met zijn periode hier. Der zit nog meer leven in de kadavers die bij rendac binnenkomen dan in de supporters van lokeren.

Voor Orlans telt alleen het leven in zijn portefeuille.

19 Mar 2008, 12:24
Ancien

Leeftijd: 38
Het is goed mogelijk dat eersteklasser Dender volgend seizoen zal kunnen rekenen op de diensten van Steve De Ridder. Die speelt op dit moment nog in de Belgische tweede klasse.

Steve De Ridder staat nu nog onder contract bij AA Gent, maar spelen doet hij er niet. De Oost-Vlaamse club leende hem dit seizoen namelijk uit aan tweedeklasser Hamme.

Het Volk weet dat de speler dicht bij een akkoord staat met Dender. De Ridder heeft bij AA Gent nog wel een contract voor een jaar.

Voetbalkrant.

22 Mar 2008, 14:53
Nationale Ploeg

s@té schreef:
Het is goed mogelijk dat eersteklasser Dender volgend seizoen zal kunnen rekenen op de diensten van Steve De Ridder. Die speelt op dit moment nog in de Belgische tweede klasse.

Steve De Ridder staat nu nog onder contract bij AA Gent, maar spelen doet hij er niet. De Oost-Vlaamse club leende hem dit seizoen namelijk uit aan tweedeklasser Hamme.

Het Volk weet dat de speler dicht bij een akkoord staat met Dender. De Ridder heeft bij AA Gent nog wel een contract voor een jaar.

Voetbalkrant.

Pff, ik hoop dat het niet doorgaat, als er één speler is in de lagere reeksen waarvan ik zeker ben dat hij het gaat maken in eerste is het De Ridder wel...

22 Mar 2008, 17:37
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Vanavond supporter ik toch voor Dender ze :D

22 Mar 2008, 18:11
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
als ge 2 hoeveelheden haat op een weegschaal moet leggen zeggen ze dan...
ik ben toch voor brugge hoeveel ik die ook haat.
Mijn haat tegen dender gaat er nog NET dat hele grote beetje over :D

22 Mar 2008, 18:35
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Dries schreef:
als ge 2 hoeveelheden haat op een weegschaal moet leggen zeggen ze dan...
ik ben toch voor brugge hoeveel ik die ook haat.
Mijn haat tegen dender gaat er nog NET dat hele grote beetje over :D

Mja, echt haat heb ik maar tegen 1 club :)
Plus, als Dender wint (want wel niet gaat gebeuren denk ik) heeft Anderlecht alles weer in eigen handen om de tweede plek te pakken.

22 Mar 2008, 19:20
Ancien

Leeftijd: 65
Dender wint dus wel... en al klonk het niet al te verdiend, het zit er toch naar uit dat ze in eerste gaan blijven...
Arm Brugge, goed dat ze daar Cercle nog hebben!

22 Mar 2008, 23:20
Nationale Ploeg

Oef, gelukkig uiteindelijk niet gaan kijken en maar goed ook :zzz: :zzz:

23 Mar 2008, 12:40
Nationale Ploeg

Ik was blijkbaar de enige die deze week Dender gewonnen had gezet op de pronostiek hier op het forum.
Toch wel met een klein gevoel van schaamte, had ik het bij het rechte eind. :hmm:

23 Mar 2008, 12:46
Reserve

Leeftijd: 39
ik ben wel gaan zien. en heb er nog altijd spijt af. ne hele avond in de kou zitten voor een echte kutmatch. opt veld niet veel te zien, want vond nu toch niet dat Dender meer verdiende dan Club. maar ze speelden wel met heel veel inzet en vechtersmentaliteit. daartegenover had ik den indruk dat brugge geen goesting had om in zo e weer buiten te gaan spelen. :D

triestig om voor zo iet nen avond in de kou te gaan zitten, maar kom t waren gratis kaarten dus toch geen 25€ voor weggesmeten :D

23 Mar 2008, 12:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 257 258 259 260 261 711