|
|
| Pagina 17 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Evolutie blessures
Laat ons in eerste instantie al hopen dat er van het drietal Claessens, Troch, Lord op zijn minst 2 wedstrijdfit zijn tegen komende zaterdag. Dan zal ik al nijg content zijn, al hoop ik vooral op Lord want das den enige die diep in de spits zal kunnen postvatten denk ik.
|
| 24 Mar 2008, 7:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Misschien krijg ik de banbliksems van een aantal supporters op mijn dak, maar ik heb Arnold nooit aanzien als dé topspits van 3de klasse. (4de is geen 3de klas) Daarvoor liet hij geregeld te veel steken vallen in 4de.
Wel een goed alternatief op voorwaarde dat Arnold in zijn dagje is, ...dan is hij niet te houden... maar eveneens wisselvallig. Door de minder goeie resulaten van de terugronde, (tja.. in welk seizoen... beleefden we dat ook alweer?) hebben we geen ander alternatief, en is Arnold altijd een versterking, al was het, minstens op de bank. Ik denk dat we maar 2 opties te verwachten hebben: of Arnold haalt nooit meer zijn vorig niveau vanwege zijn kwetsuur, - of hij wordt nu gemotiveerder en beter dan voorheen. Ik tip op de laatste visie. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 24 Mar 2008, 20:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Misschien krijg ik de banbliksems van een aantal supporters op mijn dak, maar ik heb Arnold nooit aanzien als dé topspits van 3de klasse. (4de is geen 3de klas) Daarvoor liet hij geregeld te veel steken vallen in 4de. Wel een goed alternatief op voorwaarde dat Arnold in zijn dagje is, ...dan is hij niet te houden... maar eveneens wisselvallig. Door de minder goeie resulaten van de terugronde, (tja.. in welk seizoen... beleefden we dat ook alweer?) hebben we geen ander alternatief, en is Arnold altijd een versterking, al was het, minstens op de bank. Ik denk dat we maar 2 opties te verwachten hebben: of Arnold haalt nooit meer zijn vorig niveau vanwege zijn kwetsuur, - of hij wordt nu gemotiveerder en beter dan voorheen. Ik tip op de laatste visie. ![]() |
| 24 Mar 2008, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik wil wel eens het drietal Lord-Arnold-Troch tesamen zien spelen. Want momenteel wringt het schoentje toch een beetje in de aanval.
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 24 Mar 2008, 20:18 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Dat Arnold regelmatig kansen liet liggen, zal niemand ontkennen maar hij houdt wel heel de match 2-3 verdedigers bezig, wint zijn duels en houdt de bal goed bij. Zo hebben we er geen 2 lopen.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Mar 2008, 20:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Dat Arnold regelmatig kansen liet liggen, zal niemand ontkennen maar hij houdt wel heel de match 2-3 verdedigers bezig, wint zijn duels en houdt de bal goed bij. Zo hebben we er geen 2 lopen. Dat geldt eveneens voor Troch, naar mijn mening, en die krijgt ook (té) vaak kritiek. Feit is dat het niveauverschil in derde niet zo groot is als dat vorig jaar het geval was, maar da's maar logisch ook hé. De ploeg aanvoeren als nooit tevoren, hopen op de factor geluk en knokken voor elke morzel grond, dat is wat onze jongens te doen staat. Mvg, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 24 Mar 2008, 21:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
pattaboem schreef: Misschien krijg ik de banbliksems van een aantal supporters op mijn dak, maar ik heb Arnold nooit aanzien als dé topspits van 3de klasse. (4de is geen 3de klas) Daarvoor liet hij geregeld te veel steken vallen in 4de. Wel een goed alternatief op voorwaarde dat Arnold in zijn dagje is, ...dan is hij niet te houden... maar eveneens wisselvallig. Door de minder goeie resulaten van de terugronde, (tja.. in welk seizoen... beleefden we dat ook alweer?) hebben we geen ander alternatief, en is Arnold altijd een versterking, al was het, minstens op de bank. Ik denk dat we maar 2 opties te verwachten hebben: of Arnold haalt nooit meer zijn vorig niveau vanwege zijn kwetsuur, - of hij wordt nu gemotiveerder en beter dan voorheen. Ik tip op de laatste visie. Ik vind toch dat ge Arnold hier serieus onderschat. Hij mist wel regelmatig een goeie kans, maar hij is heel belangrijk. Hij laat anderen (oa Troch) beter spelen en houdt altijd minstens twee man aan de praat. Velen die voordien aan Arnold twijfelden, hebben tijdens zijn afwezigheid ingezien hoe hard we hem missen, maar jij bent blijkbaar nog niet overtuigd. Volgens mij is Arnold en topspits voor derde en zelfs voor tweede klasse. K hoop dat we Arnold nog vele jaren bij onzen Iendracht kunnen bewonderen. |
| 24 Mar 2008, 23:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
pattaboem schreef: Misschien krijg ik de banbliksems van een aantal supporters op mijn dak, maar ik heb Arnold nooit aanzien als dé topspits van 3de klasse. (4de is geen 3de klas) Daarvoor liet hij geregeld te veel steken vallen in 4de. Wel een goed alternatief op voorwaarde dat Arnold in zijn dagje is, ...dan is hij niet te houden... maar eveneens wisselvallig. Door de minder goeie resulaten van de terugronde, (tja.. in welk seizoen... beleefden we dat ook alweer?) hebben we geen ander alternatief, en is Arnold altijd een versterking, al was het, minstens op de bank. Ik denk dat we maar 2 opties te verwachten hebben: of Arnold haalt nooit meer zijn vorig niveau vanwege zijn kwetsuur, - of hij wordt nu gemotiveerder en beter dan voorheen. Ik tip op de laatste visie. In één bericht is Arnold gene goeie voor derde, wel een versterking voor ons en zal hij beter dan voorheen zijn. Hm, zo hebt ge altijd gelijk natuurlijk. Soit, ik ga er gewoon het stuk uitpikken waar ge het genen topspits voor derde vind. Volgens mij is Arnold dus zelfs voor tweede nen hele goeie. Als verdediger echt ne nachtmerrie om op te spelen. Hij houdt constant 2 à 3 verdedigers bezig, wint bijzonder veel duels, kan voetballend meer dan uitstekend uit de voeten en heeft in principe nog een serieuze progressiemarge voor zich. Ok ja, hij durft al eens een kans laten liggen, maar ten eerste is het maar normaal als ge ziet wat werk die verzet en ten tweede als hij nog eens al zijn kansen moest afwerken ook peis ek niet dat Arnold op den Eendracht zat zenne. |
| 25 Mar 2008, 0:16 |
|
|
Scholier
Het is nogal makkelijk een speler met de vinger te wijzen, zeker iemand die al maanden niet meer in de mogelijkheid was om zich te tonen.. Wat een héél goedkope post!
Er zijn trouwens spelers genoeg die panklare goals/binnentikkers vakkundig verprutsen... |
| 25 Mar 2008, 11:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Arnoldinho zal sterker dan ooit weerkomen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Mar 2008, 13:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
voor het sportieve zou het eigenlijk goed zijn dat het van de week goed blijft vriezen en dat er in het weekend nog een mooi pakje sneeuw uitvalt.
Moesten we nog 2 weken extra kunnen helen en terug dat groepsgevoel aanwakkeren op training dan kunnen we vol vertrouwen de eindsprint aanvatten. Persoonlijk zou ik 2 weken geen voetbal niet echter overleven maar voor de club zou het geen kwaad kunnen denk ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Mar 2008, 19:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Misschien krijg ik de banbliksems van een aantal supporters op mijn dak, maar ik heb Arnold nooit aanzien als dé topspits van 3de klasse. (4de is geen 3de klas) Daarvoor liet hij geregeld te veel steken vallen in 4de. Ga het na een match in derde nationale (waarin Arnold meespeelde of zal meespelen) eens vragen aan de verdedigers van de tegenpartij wat zij er van vonden. |
| 25 Mar 2008, 21:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
placietjen schreef: voor het sportieve zou het eigenlijk goed zijn dat het van de week goed blijft vriezen en dat er in het weekend nog een mooi pakje sneeuw uitvalt. Moesten we nog 2 weken extra kunnen helen en terug dat groepsgevoel aanwakkeren op training dan kunnen we vol vertrouwen de eindsprint aanvatten. Persoonlijk zou ik 2 weken geen voetbal niet echter overleven maar voor de club zou het geen kwaad kunnen denk ik. daar zullen we volgens het weerbericht niet moeten op rekenen normaal mag Torhout geen probleem vormen,maar iedereen weet hoe het tegen Couillet is afgelopen |
| 25 Mar 2008, 21:05 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
placietjen schreef: voor het sportieve zou het eigenlijk goed zijn dat het van de week goed blijft vriezen en dat er in het weekend nog een mooi pakje sneeuw uitvalt. Moesten we nog 2 weken extra kunnen helen en terug dat groepsgevoel aanwakkeren op training dan kunnen we vol vertrouwen de eindsprint aanvatten. Persoonlijk zou ik 2 weken geen voetbal niet echter overleven maar voor de club zou het geen kwaad kunnen denk ik. Het groepsgevoel aanwakkeren is de trainer zijn werk en niet het weer. _________________ Op naar 2 de klas |
| 25 Mar 2008, 22:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dannyp98 schreef: placietjen schreef: voor het sportieve zou het eigenlijk goed zijn dat het van de week goed blijft vriezen en dat er in het weekend nog een mooi pakje sneeuw uitvalt. Moesten we nog 2 weken extra kunnen helen en terug dat groepsgevoel aanwakkeren op training dan kunnen we vol vertrouwen de eindsprint aanvatten. Persoonlijk zou ik 2 weken geen voetbal niet echter overleven maar voor de club zou het geen kwaad kunnen denk ik. Het groepsgevoel aanwakkeren is de trainer zijn werk en niet het weer. Nog eens herlezen Danny'ken. Je gaat volledig voorbij aan wat Placietjen wil zeggen. Herpakken man!! ![]() |
| 25 Mar 2008, 22:29 |
|
| Pagina 17 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 25 Volgende |