|
|
| Pagina 43 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Rode Duivels
Zoiets kunde hem toch onmogelijk kwalijk nemen ?
Ik walg echt van Stijnen, zie vorige posts maar zo een goal ja... kan hij weinig aan doen toch zenne. Die 2de goal hier juist ze, die kunde hem aansmeren Dit is onze BESTE belgische keeper hé mannen ! Besef het als ge dit weekend terug 3de klassedoelmannen bezig ziet. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Mar 2008, 22:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
placietjen schreef: Zoiets kunde hem toch onmogelijk kwalijk nemen ? Ik walg echt van Stijnen, zie vorige posts maar zo een goal ja... kan hij weinig aan doen toch zenne. Die 2de goal hier juist ze, die kunde hem aansmeren Dit is onze BESTE belgische keeper hé mannen ! Besef het als ge dit weekend terug 3de klassedoelmannen bezig ziet. Hij staat bij die eerste goal anders schoon te slapen en komt simpelweg te laat, terwijl die bal zelfs niet in de hoek was. Zijn fout dus volgens mij ! |
| 26 Mar 2008, 22:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Slecht veld, geen lichten...
Amateurs ! Had hier twee gratis kaarten, een chance dak zo zot nie ben om daar naar toe te gaan ![]() |
| 26 Mar 2008, 22:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Hij staat bij die eerste goal anders schoon te slapen en komt simpelweg te laat, terwijl die bal zelfs niet in de hoek was. Zijn fout dus volgens mij ! Inderdaad, de bal komt bijna recht op hem en hij slaat hem gewoon in de hoek. Dat ze er snel iemand anders inzetten ze. |
| 26 Mar 2008, 22:38 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: placietjen schreef: Zoiets kunde hem toch onmogelijk kwalijk nemen ? Ik walg echt van Stijnen, zie vorige posts maar zo een goal ja... kan hij weinig aan doen toch zenne. Die 2de goal hier juist ze, die kunde hem aansmeren Dit is onze BESTE belgische keeper hé mannen ! Besef het als ge dit weekend terug 3de klassedoelmannen bezig ziet. Hij staat bij die eerste goal anders schoon te slapen en komt simpelweg te laat, terwijl die bal zelfs niet in de hoek was. Zijn fout dus volgens mij ! En hij stond perfect in de hoek waar hij moest staan niets te laat komen aan.Trouwens wie gaat ge dan in de plaats zetten s@té ? de volgende keeper die in aanmerking komt is gewoon nog veel zwakker dan Stijnen ook al moet ik er ook totaal niet hebben. Het is wel de enige die in aanmerking komt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Mar 2008, 23:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
placietjen schreef: Jeroen schreef: placietjen schreef: Zoiets kunde hem toch onmogelijk kwalijk nemen ? Ik walg echt van Stijnen, zie vorige posts maar zo een goal ja... kan hij weinig aan doen toch zenne. Die 2de goal hier juist ze, die kunde hem aansmeren Dit is onze BESTE belgische keeper hé mannen ! Besef het als ge dit weekend terug 3de klassedoelmannen bezig ziet. Hij staat bij die eerste goal anders schoon te slapen en komt simpelweg te laat, terwijl die bal zelfs niet in de hoek was. Zijn fout dus volgens mij ! En hij stond perfect in de hoek waar hij moest staan niets te laat komen aan.Trouwens wie gaat ge dan in de plaats zetten s@té ? de volgende keeper die in aanmerking komt is gewoon nog veel zwakker dan Stijnen ook al moet ik er ook totaal niet hebben. Het is wel de enige die in aanmerking komt. Als hij perfect in de hoek stond, dan had hij een bal die verre van in de hoek was toch gehad ? |
| 26 Mar 2008, 23:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Renard, Vandenbussche,..
Komaan seg, alles is toch beter als Stijnen. ![]() |
| 27 Mar 2008, 1:24 |
|
|
forumlegende
Na de flaters van Stijnen zou ik die Renard een kans geven.
Maar heb je de keeper van Moeskroen al eens zien spelen, Volders? Die kan ook nogal uitpakken met wereldsaves !! Geef die gast ook eens een kans. De eerste goal ruikt naar een flater van Stijnen al is die bal wel hard getrapt + glijdt door (extra snelheid). De tweede is gewoon een pisballetje en onvergeeflijk. Dan vervang je toch uwe keeper aan de rust?? Ik begrijp niet dat zowel dienen Demol als Vandereycken zelf ijzig rustig hun verhaaltje over de match aan het doen zijn terwijl wat we gisteren zagen ronduit verontrustend was ! Geen druk naar voren, geen combinaties, geen duelkracht. Wel inzet en goede wil maar daar kopen we niet veel mee. Mocht ik coach zijn, ik hou oftewel de eer aan mezelf en stap eruit of ik geef de spelers er van langs, ook voor de camera's !! En er zouden er bij mij een aantal niet meer geselecteerd worden! Wat die Vertonghen, Swerts en Gillet in de selectie doen, daar heb ik het raden naar. Mijnheer Vandereycken weet blijkbaar nog altijd niet dat je met alleen centraal ingestelde spelers geen complementaire ploeg op het veld brengt. En gezien onze beperktheid van kwaliteit is dat juist het enige wat ons ietwat competitief kan maken met de subtop. Een basiself met een aantal anciens in de ploeg, dat hebben we nodig. |
| 27 Mar 2008, 14:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Na de flaters van Stijnen zou ik die Renard een kans geven. Maar heb je de keeper van Moeskroen al eens zien spelen, Volders? Die kan ook nogal uitpakken met wereldsaves !! Geef die gast ook eens een kans. Ik heb diene Volders niet alleen altijd een enorme blaas gevonden, maar ne vliegevanger ook. Ok, hij zal nu eens in een betere periode zitten, maar diene durft er toch eens serieus naast slaan ook hoor. Trouwens, de laatste keer da ze de keeper van Moeskroen in de goal gezet hebben, is het ook niet echt goed afgelopen. |
| 27 Mar 2008, 14:10 |
|
|
forumlegende
Neen, inderdaad. Vandendriesche ....
Volders is echt wel goede doelman hoor. Daarbij, Stijnen steekt van tijd tot tijd ook dingen uit waarvan je wenkbrouwen spontaan beginnen te fronz(s)en. Er stond gisteren toch geen ploeg op het veld? En dat is enkel en alleen te wijten aan de coach... Hij roept al 2 jaar dat de foutjes eruit moeten. Er is nog niets veranderd. |
| 27 Mar 2008, 14:13 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
gisteren was het toch weer erg zenne. ge kunt beter naar de Lebeke of Terjoden gaan zien, t spel komt in de buurt en hebben ze ook e slecht plein en geen licht
maar nu serieus. stijnen eruit ok, maar veel beter hebben we als keeper nu niet echt zenne. Ne Renard doet dat goed in de (zwakke) Belgische competitie, maar wat brengt die op internationaal vlak? akkoord, ne keer proberen eer ge da weet he. de verdediging was echt wel kaas met gaten. middenveld veel te verdedigend ingesteld. De enige 2 waar ik niet echt slecht kan overspreken waren mirallas en dembele, maar ja die kregen dan ook nooit nen bal. of ze moesten hem zoals dembele op de eigen speelhelft gaan ophalen. en die flanken jongens wa was mij da. niks van flankenspel heb ik gezien, altijd maar hun doodlopen door da midden waar ze dan met 4 man op ne zakdoek bijeen stonden. en dan hoort ge al een heel week dat ze op het samenspel en combinaties aant trainen zijn, maar veel resultaat ziet ge daar uiteindelijk toch niet van zenne. en dan verschieten ze dat er meer marrokanen als belgen int stadion zitten. ![]() |
| 27 Mar 2008, 14:28 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
s@té schreef: Renard, Vandenbussche,.. Komaan seg, alles is toch beter als Stijnen. ![]() idd al mijn ex-vriendinnekes pakten beter d ballen dan hij ![]() |
| 27 Mar 2008, 16:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik vind het grote mankement aan de nationale ploeg dat de 'over-mijn-lijk-mentaliteit' ontbreekt. Als je ziet wat er gisteren allemaal op het veld staat : Dembélé, Mirallas, Kompany, Simons, Mudingayi, Van Buyten (ik ben geen fan, maar toch Bayern Munchen), Fellaini, ... Die moeten toch veel en veel beter kunnen... De mentaliteit trekt echt op niks. Dat is helemaal geen ploeg, gewoon elf individuen die er maar wat op los knoeien.
De oorzaak daarvan mag je volgens mij bij de trainer zoeken. |
| 27 Mar 2008, 19:08 |
|
|
s@té schreef: Renard, Vandenbussche,.. Komaan seg, alles is toch beter als Stijnen. ![]() Maar die mentaliteit van: "alles is beter dan..." nja sinds Antheunis heeft elke trainer al die gedachte gehad, met als gevolg dat de grootste klungel ondertussen al rode duivel is geweest. Maar heeft het effect gehad ? Dat denk ik niet. Over Renard kunt ge nog discussiëren maar Volders , Vandenbussche ???? Ze hebben indertijd diene Cordier ook zo eens gehyped, als ge ziet waar diene nu zit dan weet ge ook genoeg. Ge kunt even goed Roel Vandenbrande in uw goal zetten ze dan. Enfin ja, heel die omkadering van die nationale ploeg trekt gewoon op niets. Als ge gisteren gewoon al de organisatie van die wedstrijd zag ... LICHT dat in een modern land als het onze gewoon midden in de match uitvalt een plein waar sommige boeren hun koeien niet zouden op durven lossen... triestig !_________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mar 2008, 20:09 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
xavier waterslaegers kan misschien de oplossing zijn en de opbrengsten van de kantine schieten de hoogte in.
_________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 27 Mar 2008, 20:29 |
|
| Pagina 43 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 242 Volgende |