Derde Klasse B - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
poipeplekker schreef:
Over de ref klagen ze in Aalst nooit eh. :zot:'t Enige dat we vragen, is een eerlijke arbitrage. Vandaag was dat te veel gevraagd.Maar toegegeven, 't was zwak vandaag, los van de arbitrage. Willebroek was gewoon efficiënter.

Ik zeg het ni graag he (eigenlijk wel ze :lachen: ), maar: "I told you so.." Dat was het enige positieve aan gisteren vond ik: Willebroek verslaat Dender!!! Iedereen lacht er altijd mee he, zo van "ze is daar weer me haren De Voeght", maar zet er Voeghtje es bij ons bij ipv Lecompte... We zouden al wa hoger staan ze!!!

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

10 Okt 2005, 14:29
Euhm, uwe chouchou heeft gisteren geen fluit uitgestoken zenne. Bedank die langharige trekhond Meire en Huygens maar, naast de ref. :coolen: Ik vind trouwens dat die ploeg schromelijk overschat wordt: veel voetbal zit daar niet in, wel efficiënt vooraan en da's het enige dat telt. Wie hautain op het veld komt, krijgt het deksel op de neus en da's gisteren gebeurd.

Voor de rest wel nog een leuke, korte verplaatsing. Goed zicht, overdekt. Wel 10 EUR, ze hebben gisteren dus een goede recette gehad want er was ne man of 500 van FCD. Al moesten we het qua punten met minder stellen dan die 10 bezoekende choco's van Waregem in Aalst. :hmm:

10 Okt 2005, 14:47
Vaste Waarde

poipeplekker schreef:
ze hebben gisteren dus een goede recette gehad want er was ne man of 500 van FCD. Al moesten we het qua punten met minder stellen dan die 10 bezoekende choco's van Waregem in Aalst. :hmm:

:grijns:  :grijns: 500 man op verplaatsing, zie eerst dat er thuis zoveel volk komt en neen een thuiswedstrijd tegen KV Mechelen telt niet mee

10 Okt 2005, 19:34
Ace schreef:

:grijns: :grijns: 500 man op verplaatsing, zie eerst dat er thuis zoveel volk komt en neen een thuiswedstrijd tegen KV Mechelen telt niet mee

Ja ja, en toch zijn het feiten.
Thuis: 1500 man

En ach, soms volstaat het zelfs om met z'n 10'en te zijn om een feestje te bouwen. :kwijl:

10 Okt 2005, 19:39
Vaste Waarde

poipeplekker schreef:
En ach, soms volstaat het zelfs om met z'n 10'en te zijn om een feestje te bouwen. :kwijl:

Daar moogt ge idd over klappen, hebt het al meer dan eens moeten doen.

10 Okt 2005, 19:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
poipeplekker schreef:
Ace schreef:

:grijns: :grijns: 500 man op verplaatsing, zie eerst dat er thuis zoveel volk komt en neen een thuiswedstrijd tegen KV Mechelen telt niet mee

dan zitten ze daar bezig over Aalst en successupporters  :lachen:

10 Okt 2005, 19:43
Ace schreef:
poipeplekker schreef:

Daar moogt ge idd over klappen, hebt het al meer dan eens moeten doen.

Neen, gisteren hebben we de duimen moeten leggen voor die 5 van Willebroek. :lachen:

En geef toe, ge zou zelfs op uw eentje willen staan om Aalst nog es te zien winnen... :dans:

10 Okt 2005, 19:49
Placietjen schreef:
poipeplekker schreef:
Ace schreef:

dan zitten ze daar bezig over Aalst en successupporters :lachen:

Successo's? Marginalen overgepakt van Aalst, komt dat tegen nondeju! En 't is dan begot nog niet eens gelogen. Plus uiteraard die 750 man van Atom.  :coolen:

10 Okt 2005, 19:51
Vaste Waarde

poipeplekker schreef:
En geef toe, ge zou zelfs op uw eentje willen staan om Aalst nog es te zien winnen... :dans:

Idd, spijtig dat er hier nog altijd zoveel zotten komen zien. Dus denk niet dat we ooit alleen zullen staan.

10 Okt 2005, 19:53
Vaste Waarde

poipeplekker schreef:
Successo's? Marginalen overgepakt van Aalst, komt dat tegen nondeju!

Was de Langen daar nu weer  :grijns:  :grijns:

10 Okt 2005, 19:54
Ace schreef:
Idd, spijtig dat er hier nog altijd zoveel zotten komen zien. Dus denk niet dat we ooit alleen zullen staan.

Ach, gedeelde smart is halve smart.  :coolen:

10 Okt 2005, 19:55
Ace schreef:
poipeplekker schreef:
Successo's? Marginalen overgepakt van Aalst, komt dat tegen nondeju!

Was de Langen daar nu weer :grijns: :grijns:

Ik heb daar enen horen moemelen over dat ge in Denderleeuw wel drank in een glas krijgt, 't zou kunnen.  :grijns:

10 Okt 2005, 19:56
Ancien

Leeftijd: 45
hij stond waarschijnlijk aan het florent beeckmanstadion te wachten tot de kantine open ging... :grijns:

10 Okt 2005, 20:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
boris clitoris schreef:
hij stond waarschijnlijk aan het florent beeckmanstadion te wachten tot de kantine open ging... :grijns:

Geeft dat dan zo wa t zelfde scenario als den Bart da staat te wachten aan da drankkot in geel, terwijl t bier op is?

10 Okt 2005, 20:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Spees schreef:
boris clitoris schreef:

Geeft dat dan zo wa t zelfde scenario als den Bart da staat te wachten aan da drankkot in geel, terwijl t bier op is?

Nu ik het juist bijna verwerkt had, begint gij daar weer over  :boos: .

:grijns:

10 Okt 2005, 20:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 103