|
|
| Pagina 44 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Rode Duivels
Hoe arrogant ik hem ook mag vinden, Stijnen is de beste Belgische keeper van het moment.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Mar 2008, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik vind persoonlijk Stijnen nog altijd de nummer 1, ik ga hem niet op dees 1 match afrekenen. Maar gasten als ne Steppe en Renard staan klaar en zijn grote talenten, dus veel van deze negatieve uitschieters kan hij hem niet veroorloven
_________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Mar 2008, 10:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Ik vind persoonlijk Stijnen nog altijd de nummer 1, ik ga hem niet op dees 1 match afrekenen. Maar gasten als ne Steppe en Renard staan klaar en zijn grote talenten, dus veel van deze negatieve uitschieters kan hij hem niet veroorloven Hij heeft wel de week van zijn leven gehad, 10 goals binnen op een halve week tijd (al kon hij er gisteren niks aan doen) . |
| 31 Mar 2008, 11:03 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Mariner schreef: Ik vind persoonlijk Stijnen nog altijd de nummer 1, ik ga hem niet op dees 1 match afrekenen. Maar gasten als ne Steppe en Renard staan klaar en zijn grote talenten, dus veel van deze negatieve uitschieters kan hij hem niet veroorloven Hij heeft wel de week van zijn leven gehad, 10 goals binnen op een halve week tijd (al kon hij er gisteren niks aan doen) .idd gistern! schoon dingen da brugge weer op hunnen hoebel gekregen heeft al t veel chance gehad die mannen |
| 31 Mar 2008, 11:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 49 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
vraag over de rode duivels tijdens het ek 1980 (quizvraagje waar ik het antwoord nog niet op weet
) tijdens dat EK was er een soort van ritueel/bijgeloof, welke was dat?_________________ clubloos.... |
| 05 Mei 2008, 11:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 49 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
ja precies, zelfs google bied geen oplossing in dit geval!
_________________ clubloos.... |
| 05 Mei 2008, 11:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Vandaag gezien wie onze bondscoach allemaal opgeroepen heeft voor de oefeninterland tegen Italië.
Ik weet wel dat hij vele spelers voorlopig moet afstaan aan de olympische beloften. Maar ik begrijp toch niet goed waarom hij nu Tchité niet oproept??????? Die jongen is dan eindelijk belg en we hebben op de koop toe nog eens een spitsenprobleem ook. Toch vindt meneer Vandereycken het niet nodig hem op te roepen. Ik begrijp hem toch niet goe zelle. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 15 Mei 2008, 14:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
wa ne zever efkes verandere van nationaliteit
laat de jeugd ervaring opdoen tis beveren ni e_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 15 Mei 2008, 23:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
borre31 schreef: wa ne zever efkes verandere van nationaliteit laat de jeugd ervaring opdoen tis beveren ni eIdd,eigen spelers moeten voorrang krijgen op spelers zoals tchite en Beveren das nu wel een appart geval e. |
| 16 Mei 2008, 7:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ik verkies ook de jeugd, tenslotte heeft onze nationale ploeg nu wel veel jeugdige spelers in onze rangen. Das super.
Maar we hebben toch een spitsenprobleem en daar vond ik Tchité wel een goed alternatief voor. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 16 Mei 2008, 10:20 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
TCHITE KAN VOOR DE RODE DUIVELS SPELEN
Mohamed Tchité en Oguchi Onyewu zijn officieel Belg. Vrijdag is hun natura- lisatie in het Staatsblad verschenen. Tchité, ex-Standard en -Anderlecht, is van Congolese origine en speelde nog nooit voor een nationale ploeg. Daar- door kan hij voortaan uitkomen voor de Rode Duivels. De 1e match waar de spits van het Spaanse Santander voor in aan- merking komt is de match in Duitsland. Onyewu, sterkhouder achterin bij Stan- dard, zal nooit voor België kunnen spe- len. Hij is Amerikaans international. Dit nog: ook hink-stap-springster Svet- lana Bolsjakova is vanaf nu Belgische. _________________
|
| 11 Jul 2008, 16:48 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vandereycken roept Kompany niet op
do 14/08/08 - De Rode Duivels spelen volgende week zonder Vincent Kompany een vriendschappelijk duel tegen Duitsland. Bondscoach René Vandereycken liet de Hamburg-speler uit zijn 22-koppige selectie. De 22 Belgen voor Duitsland * Doelmannen: Olivier Renard (KV Mechelen), Stijn Stijnen (Club Brugge), Brian Vandenbussche (Heerenveen/Ned) * Verdedigers: Filip Daems (Mönchengladbach/Dui), Mark De Man (Roda/Ned), Guillaume Gillet (Anderlecht), Carl Hoefkens (West Brom/GBr), Gil Swerts (AZ/Ned), Daniel Van Buyten (Bayern München/Dui), Jelle Van Damme (Anderlecht) * Middenvelders: Thomas Buffel (Cercle), Steven Defour (Standard), Marouane Fellaini (Standard), Bart Goor (Anderlecht), Gaby Mudingayi (Bologna /Ita), Timmy Simons (PSV/Ned), Axel Witsel (Standard) * Aanvallers: Tom De Sutter (Cercle), Stein Huysegems (Twente/Ned), Mbo Mpenza (Larissa/Gri), Wesley Sonck (Club Brugge), Kevin Vandenbergh (GBA) Natuurlijk kunnen mannen als Dembélé, Mirallas, Vertonghen, Vermaelen,... er niet bijzijn wegens in Peking, maar wat een selectie terug. De Man is een sobere verdediger maar je kan nu toch niet zeggen dat we NIKS beter hebben in eerst klasse of het buitenland? Van Damme kan nog maar van deze week trainen, laat die is op zijn gemak terug komen. Goor Mbo Mpenza ![]() _________________
|
| 14 Aug 2008, 13:41 |
|
|
En Tchité Meneer VdEycken??????
_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 14 Aug 2008, 13:52 |
|
|
Vaste Waarde
En De Camargo? Die is toch ook genaturaliseerd?
Wat een klucht die selectie. Van Den Bergh? Hoe komt hij er in godsnaam bij, wat heeft die recentelijk bewezen... Onbegrijpelijk die V D Eyken _________________ Broer van ja |
| 14 Aug 2008, 14:18 |
|
|
Mag De Camargo eigenlijk wel opgeroepen worden? Ik denk niet dat hij Belg is, maar nog steeds Braziliaan.
Maar je hebt gelijk. Vd Bergh heeft kwaliteiten maar momenteel moet hij zich toch eerst bewijzen hoor. Mpenza???? speelt die nog? Sonck en Huysegems, kan ik nog begrijpen. De Sutter, die jongen komt juist terug uit blessure. Ik denk dat het zowel voor hem als iedereen beter is dat hij bij zijn club kan terugkeren naar zijn beste niveau. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 14 Aug 2008, 14:26 |
|
| Pagina 44 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 242 Volgende |