Evolutie blessures - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25
 Evolutie blessures 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Evolutie blessures
Wij hebben op school zo éne gehad die nogal goed kon dammen.
Hij had zich ziek gemeld op school om naar de jeugd (europese of wereld) kampioenschappen te gaan, en hij dacht (terecht vrees ik) dat dat dat geen geldige reden zou bevonden worden om afwezig te blijven. Dat was in de tijd dat er van faciliteiten voor sporters nog absoluut geen sprake was.
Helaas voor hem speelde hij zo goed op dat kampioenschap dat hij de krantenkoppen haalde en hij mocht het gaan uitleggen bij de directie...
Maar dat was gewoon school, en ik kan me voorstellen dat dit een reis is in de geest die Lot bedoelt, zo een moment waarop je nog eens met al je makkers een orgelpunt kan zetten achter je schoolloopbaan, en als je goed in de groep ligt dan kan ik me voorstellen dat je dat niet wil missen voor de (hoe dan ook toch voorlopig beperkte en toevallige kansen) die ze krijgen in ons elftal op het moment. Want wees ernstig, als we genoeg gekwetsten recupereren zitten ze nog altijd hooguit op de bank, hé, het is niet dat ze nu op het punt staan om door te breken en een toptransfer naar Anderlecht te versieren, hé...
En ja, er zijn ook menen die graag naar school gaan en daar vrienden hebben, hé...

28 Mar 2008, 17:41
forumlegende

Leeftijd: 43
Laten we er gewoon over zwijgen en het er op houden dat iedereen zijn eigen prioriteiten stelt. Ik had vooral Thomas Spotbeen er graag bijgehad om eventuuel achterin naast Seminck te zetten en Dessaer vanvoor als Lord en Troch nie fit zouden zijn. Nu gade Dessaer bij gebrek aan achterin moeten zetten en wa hebde dan vanvoor nog...
Misschien moeten we ook maar is den boel dichtdoen achterin en op een diefke proberen e goalke maken.

28 Mar 2008, 19:52
forumlegende

ge gotj tog né e forum villen
vér 2 kinjeren da op rois zen.
Ons plan trekken en lotj de kinjeren
eir gangen goan

28 Mar 2008, 21:23
Miniem

Lord en Claessens hebben de training volledig afgewerkt met bal met de groep dus ik denk wel dat die zullen spelen, ook Arnold heeft mee getraind met de groep tot waar ze met de bal begonnen en heeft dan individueel verder gedaan,Thomas Troch speelt waarschijnlijk niet want hij hield het bij wat looptraining en al wat hinkent, dus naar mijn mening zal het nog wat vroeg zijn,maar ja wie weet??, eigenlijk was de enige afwezige op training,Cedric Boto met alle begrip natuurlijk.
Van Den Brande en Van Dender zijn geschorst en laat ons hopen dat Lord geen geel pakt of we moeten hem missen tegen Racing Mechelen.

Komaan Iendracht :EA: we moeten gaan voor nen driepunter :banana: anders kan het gedaan zijn!!!

29 Mar 2008, 8:41
forumlegende

Leeftijd: 43
Fijn om te horen dat Lord waarschijnlijk speelklaar is. Dan is dit wellicht de ploeg die zal starten: De Veirman, De Schutter, Seminck, Dessaer, Shabi, Podevijn, Coulibaly, Verheyden, Claessens, Aelbrecht en Lord

29 Mar 2008, 9:42
Ancien

Leeftijd: 45
Op de officiële site staat dat Lord afhaakt wegens ziekte.

29 Mar 2008, 13:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bartos schreef:
Dat kan allemaal goed zijn, maar de relevantie ontsnapt me wel even :wadde: .

Soit, ge zijt er alleszins in geslaagd me zelfs te doen vergeten waar het nu eigenlijk weer over ging, dus kunnen we bij deze weer on-topic gaan zeker :D .

De relevantie zal vandaag wel duidelijk zijn zekers in het kader van deze topic:
'evolutie blessures' en de gevolgen....na onze opeenvolgende nederlaag, alweer tegen een degradatiekandidaat...Torhout...
Voeg daarbij de andere ingredienten zoals: "gebrek aan inzet, mindere vorm van sommige spelers, amateurisme van de trainer, een dosis pech,
en je verkrijgt wat er nu gebeurt....
Noemt men deze nuchtere kijk nog steeds ...."pessimisme?" :nieje:

30 Mar 2008, 9:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Waarover het eigenlijk in deze topic gaat:
Ik verneem dat Arnold goed revalideert, maar nog niet speelklaar is.
Ik zag hem persoonlijk nog niet opnieuw aan het werk na zijn blessure.
Een vraagje aan diegenen die hem wel al zagen shotten op de training :
Hoe doet Arnold het op het veld ? Hoe zit het met zijn wendbaarheid, zijn techniek, zijn snelheid ? zijn ritme ?
Enig vooruitzicht wanneer hij op de bank zal verschijnen?

Een overzichtje wie we volgende wedstrijd mogen gerecupereerd zien ?
Ik ben gewoon bangelijk nieuwsgierig, want zoals het nu gaat, kan het écht niet meer verder...
In de 3de periode 4pt op 15pt ....dat zegt voldoende ...
Wie had dat gedacht? met het gemakkelijkste programma voor de boeg van alle titelkandidaten...

01 Apr 2008, 0:31
Scholier

pattaboem schreef:
Waarover het eigenlijk in deze topic gaat:
Ik verneem dat Arnold goed revalideert, maar nog niet speelklaar is.
Ik zag hem persoonlijk nog niet opnieuw aan het werk na zijn blessure.
Een vraagje aan diegenen die hem wel al zagen shotten op de training :
Hoe doet Arnold het op het veld ? Hoe zit het met zijn wendbaarheid, zijn techniek, zijn snelheid ? zijn ritme ?
Enig vooruitzicht wanneer hij op de bank zal verschijnen?

Een overzichtje wie we volgende wedstrijd mogen gerecupereerd zien ?
Ik ben gewoon bangelijk nieuwsgierig, want zoals het nu gaat, kan het écht niet meer verder...
In de 3de periode 4pt op 15pt ....dat zegt voldoende ...
Wie had dat gedacht? met het gemakkelijkste programma voor de boeg van alle titelkandidaten...

Arnold heeft niet altijd zin om te gaan revalideren en doet dat dan ook niet altijd. Hij zou er nog 2 maand over doen om terug speelklaar te zijn.

01 Apr 2008, 11:33
forumlegende

Mij vertrouwde Arnold persoonlijk toe dat hij in april terug kan spelen...

01 Apr 2008, 11:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Mij vertrouwde Arnold persoonlijk toe dat hij in april terug kan spelen...

Hij zal natuurlijk zelf erg gretig zijn en hopen van zo snel mogelijk te spelen. Naar wat je hoort zal het precies toch in het beste geval met de eindronde zijn.

01 Apr 2008, 11:41
Miniem

arnold heeft reeds de training hervat met de groep alleen sommige oefeningen met de bal laat hij nog achterwege,wat ook opvalt is dat hij erg scherp staat,normaal had hij vorige zaterdag op de bank plaatsgenomen in de reservenwedstrijd tegen torhout maar alle reserve wedstrijden waren afgelast, in de eindronde komt hij zeker in actie,waarschijnlijk zelfs vroeger

01 Apr 2008, 12:08
Freak

Leeftijd: 42
Zou die match tegen Torhout komend weekend niet gespeeld worden? Ik dacht dat normaal afgelaste matchen gewoon vervallen, maar nu door het vrije weekend mss verschoven kunnen worden?

01 Apr 2008, 12:20
forumlegende

Van waar dan alle tegenstrijdige berichten?
Ik neem aan dat Jossen beter op de hoogte is dan de meesten hier of ben ik totaal mis?

01 Apr 2008, 12:21
Miniem

ik kan niet meer zeggen dan wat we op de training zien en wat er gezegd word

01 Apr 2008, 12:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25