|
|
| Pagina 5 van 7 |
[ 102 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Stadion
Bartos schreef: Casual1919 schreef: Zo er eigenlijk niet iets mogelijk in samenwerking met Okapi. Eendracht Aalst en Okapi samen,daar kan stad Aalst toch niet rond. Nuja, dat is zeker toekomstmuziek. Laat ons -zoals de post hierboven zegt- eerst werken aan een terugkeer naar tweede klasse. En daar een toekomst in uitbouwen. We kunnen moeilijk in een basketzaal gaan shotten hé . Het zou wel warmer zijn in de winter natuurlijk.Dat niet, maar de meeste moderne voetbalstadions zijn toch multifunctioneel (shoppingcentra, kantoren, ...). Dus een stadion zetten met daar een basketbal arena bij moet wel goed te doen zijn. |
| 01 Apr 2008, 13:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Smetje schreef: Bartos schreef: Casual1919 schreef: Zo er eigenlijk niet iets mogelijk in samenwerking met Okapi. Eendracht Aalst en Okapi samen,daar kan stad Aalst toch niet rond. Nuja, dat is zeker toekomstmuziek. Laat ons -zoals de post hierboven zegt- eerst werken aan een terugkeer naar tweede klasse. En daar een toekomst in uitbouwen. We kunnen moeilijk in een basketzaal gaan shotten hé . Het zou wel warmer zijn in de winter natuurlijk.Dat niet, maar de meeste moderne voetbalstadions zijn toch multifunctioneel (shoppingcentra, kantoren, ...). Dus een stadion zetten met daar een basketbal arena bij moet wel goed te doen zijn. In het stadion van AS Monaco ben ik al geweest, en daar hebben ze onder het veld een basketzaal en nog een verdiep lager een zwembad Okapi Aalstar heeft trouwens al een nieuwe locatie voor een zaal, aan den tragel. |
| 01 Apr 2008, 14:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Waar ergens aan den tragel? Want er was daar denk ik ook sprake van een fuifzaal aan de tragel.
|
| 01 Apr 2008, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Zienaa schreef: Waar ergens aan den tragel? Want er was daar denk ik ook sprake van een fuifzaal aan de tragel. De lang beloofde zaal zou geïntegreerd worden in de nieuwe zaal van den okapi, deze kosten worden gedragen door... den okapi(sponsor). Deze nieuwe zaal zou komen op de vervuilde gronden van een vroegere fabriek aan den tragel. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 01 Apr 2008, 14:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Het is de bedoeling dat de zaal zou gebouwd wordt ter hoogte van de gebouwen van Electrabel, het gebouw loopt in de plannen tot waar nu container Neulant is.
_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 01 Apr 2008, 14:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Bart Van den Neste schreef: Het is de bedoeling dat de zaal zou gebouwd wordt ter hoogte van de gebouwen van Electrabel, het gebouw loopt in de plannen tot waar nu container Neulant is. Containers Nieuwlandt? En is het niet zo dat diene grond eerst gesaneerd moet worden? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 01 Apr 2008, 14:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Moet nog bodemonderzoek voor gebeuren, alle gronden zijn momenteel nog niet aangekocht door de stad (of het zou ondertussen wel al aangekocht zijn maar denk het niet).
Er bestaat ook een mogelijkheid dat er wel mag opgebouwd worden zonder sanering. Hangt ervan af over welk soort vervuiling het gaat. Inderdaad Containers Nieuwlandt (Ik weet wel niet of het juist geschreven is) moet onteigend worden. Maar daar wringt ook nog een schoentje want zij zijn naar de raad van staten gegaan. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 01 Apr 2008, 14:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Titus schreef: Bart Van den Neste schreef: Het is de bedoeling dat de zaal zou gebouwd wordt ter hoogte van de gebouwen van Electrabel, het gebouw loopt in de plannen tot waar nu container Neulant is. Containers Nieuwlandt? En is het niet zo dat diene grond eerst gesaneerd moet worden? Fillou zal hier is uitleg moeten komen geven.. ![]() |
| 01 Apr 2008, 14:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bart Van den Neste schreef: Inderdaad Containers Nieuwlandt (Ik weet wel niet of het juist geschreven is) moet onteigend worden. Maar daar wringt ook nog een schoentje want zij zijn naar de raad van staten gegaan. Dat zou dan ronduit schandalig zijn! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Apr 2008, 14:55 |
|
|
In welk opzicht schandalig?
Ik begrijp de 2 kanten wel hoor. Langs de ene kant momenteel de meest geschikte plaats, langs de andere kant welke voorwaarden staan er tegen de onteigening van Nieuwlandt. Ik zou mij als bedrijf ook zomaar niet laten onteigenen. Moeilijke discussie waar we moeilijk in kunnen tussenkomen. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 01 Apr 2008, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Jeroen schreef: Titus schreef: Bart Van den Neste schreef: Het is de bedoeling dat de zaal zou gebouwd wordt ter hoogte van de gebouwen van Electrabel, het gebouw loopt in de plannen tot waar nu container Neulant is. Containers Nieuwlandt? En is het niet zo dat diene grond eerst gesaneerd moet worden? Fillou zal hier is uitleg moeten komen geven.. ![]() Fillou zou die grond beter aan Eendracht schenken voor een nieuw stadion ![]() |
| 01 Apr 2008, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Als ik het goed begrijp zal het nog enkele jaren duren eer er ginder een deftige zaal komt.
|
| 01 Apr 2008, 15:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bart Van den Neste schreef: In welk opzicht schandalig? Ik begrijp de 2 kanten wel hoor. Langs de ene kant momenteel de meest geschikte plaats, langs de andere kant welke voorwaarden staan er tegen de onteigening van Nieuwlandt. Ik zou mij als bedrijf ook zomaar niet laten onteigenen. Moeilijke discussie waar we moeilijk in kunnen tussenkomen. In dat opzicht dat een familiezaak die al jaren bestaat moet verdwijnen om andere (mensen met geld) tevreden te stellen. Garage Bert in Ternat was ook zo'n zaak, de onze! Die is ook verdwenen dankzij de invoerder van Volkswagen & Audi en een overnemer met geld. Ik wens die mensen het allerslechtste toe. En Fillou het allerbeste want ik weet hoe zoiets pijn kan doen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Apr 2008, 15:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Casual1919 schreef: Bart Van den Neste schreef: In welk opzicht schandalig? Ik begrijp de 2 kanten wel hoor. Langs de ene kant momenteel de meest geschikte plaats, langs de andere kant welke voorwaarden staan er tegen de onteigening van Nieuwlandt. Ik zou mij als bedrijf ook zomaar niet laten onteigenen. Moeilijke discussie waar we moeilijk in kunnen tussenkomen. In dat opzicht dat een familiezaak die al jaren bestaat moet verdwijnen om andere (mensen met geld) tevreden te stellen. Garage Bert in Ternat was ook zo'n zaak, de onze! Die is ook verdwenen dankzij de invoerder van Volkswagen & Audi en een overnemer met geld. Ik wens die mensen het allerslechtste toe. En Fillou het allerbeste want ik weet hoe zoiets pijn kan doen. Maar ik denk dat ze maar een stukske van die grond gaan onteigenen ofzo zé.. Hij heeft mij in ieder geval gezegd dat Okapi zijn nieuwe buren zullen worden... verdwijnen zal't dus niet denk ik |
| 01 Apr 2008, 15:26 |
|
|
Om hoeveel grond het gaat weet ik niet van buiten. De Fillie weet zal daar wel meer van weten.
Ik weet enkel wat ik op de plannen gezien heb. Maar plannen zijn maar plannen natuurlijk. Kan rap gewijzigd worden. één ding is zeker in zulke zaken moet er water in de wijn om tot akkoorden te komen. Laat ons hopen dat het goed afloopt. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 01 Apr 2008, 15:29 |
|
| Pagina 5 van 7 |
[ 102 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 Volgende |