Transfers 2007-2008 - Pagina 132 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Ik zou ook heel blij zijn met Kevin Franck. Zou zeker geen verzwakking zijn.

01 Apr 2008, 15:06
Ancien

Leeftijd: 47
Vind ik grappig...Franck is te traag. Ja, Troch is natuurlijk pijlsnel! Laat Franck maar komen en hopelijk wil hij in derde spelen mocht promoveren niet lukken. Alleszins, mocht hij ook eens komen meelezen: meer dan welkom!

01 Apr 2008, 16:17
Vaste Waarde

Bartos schreef:
chunga schreef:
Ge hebt wel een punt zenne Bartos aangaande zijn prestaties en kwaliteiten maar het is vooral zijn karakter waar ik wat ongerust over ben

Het blijft uiteindelijk toch afwachten met zoiets, soms klikt het gewoon goed met de groep en integreren zulke jongens zich probleemloos. Ook van onder andere Roel en Lord werd gezegd dat het probleem hun karakter is en daar hebben we toch nog geen problemen mee gehad. En ook Troch is trouwens niet de gemakkelijkste hé.

Aangezien je dit gerucht niet ontkent, klopt het? De laatste week worden er geruchten op het forum gegooid die blijkbaar niet een bron vereisen (zoals vroeger wel nogal vlakaf werd opgedrongen).

01 Apr 2008, 20:08
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ace schreef:
Bartos schreef:
chunga schreef:
Ge hebt wel een punt zenne Bartos aangaande zijn prestaties en kwaliteiten maar het is vooral zijn karakter waar ik wat ongerust over ben

Het blijft uiteindelijk toch afwachten met zoiets, soms klikt het gewoon goed met de groep en integreren zulke jongens zich probleemloos. Ook van onder andere Roel en Lord werd gezegd dat het probleem hun karakter is en daar hebben we toch nog geen problemen mee gehad. En ook Troch is trouwens niet de gemakkelijkste hé.

Aangezien je dit gerucht niet ontkent, klopt het? De laatste week worden er geruchten op het forum gegooid die blijkbaar niet een bron vereisen (zoals vroeger wel nogal vlakaf werd opgedrongen).

Ik heb geen flauw idee of het klopt. Ik geef gewoon mijn mening over de speler Kevin Franck.

01 Apr 2008, 20:16
Duivelke

Chunga, met alle respect voor de speler Troch, maar er loopt in derde klasse geen speler rond van het niveau Franck … geloof me vrij ! Ik geef je wel gelijk dat het ook in zijn koppeke goed moet zitten. Maar voetbaltechnisch … il n’y a pas de photo. Een dikke transfer mocht Aalst die binnenhalen …

DT, je maakt een heel belangrijk punt ! Ook Sottegem wordt kort op de huid gezeten door de RSZ. In het verleden zijn door vorige besturen zotte dingen gedaan die bijna onze vereffening veroorzaakt hebben (en waarvoor we tot voor kort nog steeds betaalden). Die versterkte controle, waaraan jullie ongetwijfeld ook onderhevig zijn en die op zich goed is om de teugels niet te laten vieren, is echter niet van kracht voor alle clubs en dat maakt me pisnijdig. Iedereen weet er van maar niemand doet er iets aan. Nochtans zijn ze in grote mate verantwoordelijk voor de exorbitante looneisen die je nu zelfs tot in 3e en 4e provinciale ziet en zorgen ze er voor dat ploegen, die het spel wel eerlijk willen spelen, niet meer kunnen concurreren en dus of verdwijen of zich genoodzaakt zien het spelletje mee te spelen. Haal het zwart geld uit het veotbal en je ziet een slagveld zonder weerga. Maar de regels zullen daarna wel voor iedereen gelijk zijn en dat dan de beste moge winnen …

John (KSVS)

02 Apr 2008, 11:23
forumlegende

Leeftijd: 45
ik heb Franck na de match nog gezien in het stad
efkes mee staan praten,veel over een eventuele komst loste hij niet
gaf me wel nen goede indruk,al had ik wel al paar pinten gedronken

02 Apr 2008, 11:46
Ancien

Ze hebben het te druk met het onderzoeken van racistische zaken en andere nep-onderwerpen, zodat ze geld binnenkrijgen. :hmm:

02 Apr 2008, 11:54
Scholier

Een goede Troch is 30% van Eendracht-Aalst. Het is geen toeval dat het nu minder draait sinds hij zijn mindere periode heeft. Kevin Franck vind ik een zeer goede speler maar een totaal ander type.
Ik zie hier de typische Eendracht mentaliteit steeds weer terugkomen. We hebben met troch een nr 10 die er niet veel rondlopen en toch zeggen er veel, misschien is Franck wel beter. Wees eens tevreden met wat je hebt en dat te houden ipv altijd te denken dat andere nieuwe spelers beter zijn.

02 Apr 2008, 14:02
Miniem

je zult wel moeten denken aan een andere speler hoor want troch is aan zen laatste wedstrijden bezig voor ons, ge weet toch dat de spelers die weggaan nog een vet extraatje zullen moeten geven om de eindronde te spelen, als ze dat dan ook nog willen

02 Apr 2008, 14:15
Scholier

patbike schreef:
je zult wel moeten denken aan een andere speler hoor want troch is aan zen laatste wedstrijden bezig voor ons, ge weet toch dat de spelers die weggaan nog een vet extraatje zullen moeten geven om de eindronde te spelen, als ze dat dan ook nog willen

Ze hebben dat niet te willen hoor. Contracten worden opgemaakt zodat een speler de dag van vandaag niet anders kan hoor. Kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is om die spelers daar nog is goed voor te motiveren. Welke spelers willen nu niet met een goed gevoel bij hun club vertrekken.

02 Apr 2008, 14:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
patbike schreef:

Volgens mij loopt een contract altijd tot 1 juni of zelfs 1 juli. De spelers die vertrekken liggen dus nog onder contract tijdens de eindronde. Er moet volgens mij dus geen "vet extraatje" gegeven worden, aangezien een contract tot de laatste minuut gerespecteerd moet worden.

02 Apr 2008, 14:25
Scholier

Smetje schreef:
patbike schreef:

Volgens mij loopt een contract altijd tot 1 juni of zelfs 1 juli. De spelers die vertrekken liggen dus nog onder contract tijdens de eindronde. Er moet volgens mij dus geen "vet extraatje" gegeven worden, aangezien een contract tot de laatste minuut gerespecteerd moet worden.

Inderdaad. Het "vet extraatje" bij de winst van de eindronde staat vast en zeker al in hun contract beschreven.

02 Apr 2008, 14:27

Onzen Troch trekt naar de ambitieuze buren van Meldert volgend seizoen, dus als jullie hem nog willen zien spelen, zo ver is het niet hé.

02 Apr 2008, 21:26
forumlegende

Leeftijd: 43
Wat is uw bron als ik vragen mag?
Moest dit kloppen, dan kunde echt wel van ne carrierezet spreken :hmm: al zal hij daar denk ik wel goe zijnen boterham verdienen maar toch, als het klopt da hij naar verscheidene ploegen in tweede kan en ge kiest dan Meldert, dan frons ik toch effe mijn wenkbrauwen hoor.

02 Apr 2008, 21:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Ik peis dattem nen dag te laat is :hmm:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

03 Apr 2008, 1:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 149