|
|
| Pagina 89 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Derde Klasse
s@té schreef: KVC Willebroek-Meerhof heeft zijn eerste versterking beet voor volgend seizoen. Maandagavond kwam het bestuur van derdeklasser KVC Willebroek-Meerhof tot een akkoord met de 27-jarige verdedigende middenvelder Jonathan Butera. Hij tekende een overeenkomst bij de club voor twee seizoenen. Butera is momenteel nog aan de slag bij zijn huidige club VW Hamme in 2de nationale. Voordien speelde hij ook nog voor RWDM en Strombeek. Bron: http://www.kvcwillebroek-meerhof.be En naar het schijnt zou de gilles vertrekken bij willebroek en volgend seizoen aan de bak kunnen bij berlare in eerste provinciale...gisteren gehoord, het zou 'vrij betrouwbaar' zijn. ik weet wel dat ze daar genoeg centen hebben dus het zou misschien wel kunnen kloppen en de factor Van der Elst nie vergeten natuurlijk..da zal ook wel meespelen. _________________ iendracht! |
| 04 Mar 2008, 18:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zou wel goed kunnen.. zal daar ook wel meer dan een maandloon voor de normale mens opstrijken.. en komen trainen wanneer hij wil. Groot gelijk dat hij da doet.
|
| 04 Mar 2008, 19:00 |
|
|
Freak
Waalse speler geschorst door Vlaamse Gemeenschap
Gepost op 05/03/2008 om 12u36 door Cassauwers D. (317 keer gelezen) Ook op sportgebied heeft politiek een grote invloed. En vooral vaak een ingewikkelde. Dat bewijst de schorsing van de Waalse Arab door de Vlaamse Gemeenschap. Op vraag van de disciplinaire commissie van de Vlaamse Gemeenschap heeft de Belgische voetbalbond Christopher Arab voor twee jaar geschorst wegens dopinggebruik. Reden dat de Vlaamse Commissie om de schorsing moest vragen? De speler testte positief tijdens een wedstrijd op Vlaams grondgebied en daarom was de Vlaamse Gemeenschap bevoegd. Arab, die speelt voor zowel derdeklasser Francs Borains als zaalvoetbalclub Junkies Frameries, uit de eerste klasse van het Futsal, wordt geschorst vanaf 1 maart 2008. maar dat is niet moeilijk,hij speelt bij JUNKIES frameries. ![]() |
| 05 Mar 2008, 19:03 |
|
|
Freak
ajoinenfan Re: De Bilde kapt straks met voetballen 06/03/2008
wij stonden tegen Willbebroek-Meerhof 2-0 voor tot een gat id 2de helft, die gasten zaten in onzen achterzak en deden amper mee... tot de Gilles opkwam. hij kéék nog maar naar het veld en onze verdedigers sloegen al in paniek. er ging een rilling door elken Ajoin in de tribune. Plots leek de bal niet meer rond en leken die van Willebroek 20 centimeter groter elk. einduitslag: 2-2, de laatste minuten al bevend en rillend allemaal in ons goal gaan staan. ![]() |
| 06 Mar 2008, 16:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
waly 2 schreef: ajoinenfan Re: De Bilde kapt straks met voetballen 06/03/2008 wij stonden tegen Willbebroek-Meerhof 2-0 voor tot een gat id 2de helft, die gasten zaten in onzen achterzak en deden amper mee... tot de Gilles opkwam. hij kéék nog maar naar het veld en onze verdedigers sloegen al in paniek. er ging een rilling door elken Ajoin in de tribune. Plots leek de bal niet meer rond en leken die van Willebroek 20 centimeter groter elk. einduitslag: 2-2, de laatste minuten al bevend en rillend allemaal in ons goal gaan staan. ![]() Ik hoop echt dat da genen echten ajoinenfan is zenne. Ook het grootste licht van den hoop alleszins . |
| 06 Mar 2008, 16:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: waly 2 schreef: ajoinenfan Re: De Bilde kapt straks met voetballen 06/03/2008 wij stonden tegen Willbebroek-Meerhof 2-0 voor tot een gat id 2de helft, die gasten zaten in onzen achterzak en deden amper mee... tot de Gilles opkwam. hij kéék nog maar naar het veld en onze verdedigers sloegen al in paniek. er ging een rilling door elken Ajoin in de tribune. Plots leek de bal niet meer rond en leken die van Willebroek 20 centimeter groter elk. einduitslag: 2-2, de laatste minuten al bevend en rillend allemaal in ons goal gaan staan. ![]() Ik hoop echt dat da genen echten ajoinenfan is zenne. Ook het grootste licht van den hoop alleszins .Het is wel zo dat de Gilles ons pijn gedaan heeft, want zijn techniek heeft hij nog altijd. Wie voetbalkrant wat volgt weet dat ajoinenfan er zeer actief is en zeker in de topics van EA. Zijn analyses zijn altijd nuchter en correct. Ik weet niet wie het is maar qua nuchterheid en correctheid zouden er hier veel op het forum nog kunnen van leren. Nu is het idd wel zo dat niet alleen de inbreng van De Bilde de match heeft doen kantelen, maar ook de rode kaart van De Veirman. Ik vond de inbreng van De Bilde nochtans ook een kantelmoment. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 06 Mar 2008, 16:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Bartos schreef: waly 2 schreef: ajoinenfan Re: De Bilde kapt straks met voetballen 06/03/2008 wij stonden tegen Willbebroek-Meerhof 2-0 voor tot een gat id 2de helft, die gasten zaten in onzen achterzak en deden amper mee... tot de Gilles opkwam. hij kéék nog maar naar het veld en onze verdedigers sloegen al in paniek. er ging een rilling door elken Ajoin in de tribune. Plots leek de bal niet meer rond en leken die van Willebroek 20 centimeter groter elk. einduitslag: 2-2, de laatste minuten al bevend en rillend allemaal in ons goal gaan staan. ![]() Ik hoop echt dat da genen echten ajoinenfan is zenne. Ook het grootste licht van den hoop alleszins .Het is wel zo dat de Gilles ons pijn gedaan heeft, want zijn techniek heeft hij nog altijd. Wie voetbalkrant wat volgt weet dat ajoinenfan er zeer actief is en zeker in de topics van EA. Zijn analyses zijn altijd nuchter en correct. Ik weet niet wie het is maar qua nuchterheid en correctheid zouden er hier veel op het forum nog kunnen van leren. Nu is het idd wel zo dat niet alleen de inbreng van De Bilde de match heeft doen kantelen, maar ook de rode kaart van De Veirman. Ik vond de inbreng van De Bilde nochtans ook een kantelmoment. Zijn bericht over die match tegen Willebroek is anders wel meer dan een klein beetje overdreven zenne. |
| 06 Mar 2008, 16:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Titus schreef: Bartos schreef: waly 2 schreef: ajoinenfan Re: De Bilde kapt straks met voetballen 06/03/2008 wij stonden tegen Willbebroek-Meerhof 2-0 voor tot een gat id 2de helft, die gasten zaten in onzen achterzak en deden amper mee... tot de Gilles opkwam. hij kéék nog maar naar het veld en onze verdedigers sloegen al in paniek. er ging een rilling door elken Ajoin in de tribune. Plots leek de bal niet meer rond en leken die van Willebroek 20 centimeter groter elk. einduitslag: 2-2, de laatste minuten al bevend en rillend allemaal in ons goal gaan staan. ![]() Ik hoop echt dat da genen echten ajoinenfan is zenne. Ook het grootste licht van den hoop alleszins .Het is wel zo dat de Gilles ons pijn gedaan heeft, want zijn techniek heeft hij nog altijd. Wie voetbalkrant wat volgt weet dat ajoinenfan er zeer actief is en zeker in de topics van EA. Zijn analyses zijn altijd nuchter en correct. Ik weet niet wie het is maar qua nuchterheid en correctheid zouden er hier veel op het forum nog kunnen van leren. Nu is het idd wel zo dat niet alleen de inbreng van De Bilde de match heeft doen kantelen, maar ook de rode kaart van De Veirman. Ik vond de inbreng van De Bilde nochtans ook een kantelmoment. Zijn bericht over die match tegen Willebroek is anders wel meer dan een klein beetje overdreven zenne. Jah, het is misschien iemand die nog altijd respect heeft voor De Bilde en wat hij voor ea heeft betekend. Ik heb het ook niet zo voor De Bilde, maar dankzij hem heeft ea zijn (voorlopig) hoogtepunt beleefd. Nog eventjes vermelden dat ook ik nog veel kan leren ivm het nuchter en correct reageren, voor dat iemand dat als een persoonlijke aanval ziet. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 06 Mar 2008, 17:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Zijn we weer vertrokken...
Efkens op een rijtje: - De Bilde wordt, terwijl hij op de bank zit, al opgenaaid door de supporters. - De Bilde komt op, en krijgt voor het eerst in wie weet hoeveel tijd weer alle aandacht. - Gilles beseft ineens dat hij kon voetballen, misschien lukt het nog één keer, denkt hij... - Plots begint Willebroek te voetballen, en Eendracht te beven (die centimeters meer en minder, dat laat ik voor een ander) - Eén van de eerste aanvallen nà de invalbeurt van Gilles is het goal (2-1) en match weer open. - De volgende aanval wordt De Veirman uitgesloten. Als ik een kanteloment moet kiezen is dat niet de uitsluiting van De Veirman maar het invallen van De Bilde. Is hij nu nog een groot voetballer? Niet meer, hij verzorgt zich niet genoeg meer. Maar ijn rol in die match vond ik toch bijzonder groot... |
| 06 Mar 2008, 17:53 |
|
|
salvador schreef: Zijn we weer vertrokken... Efkens op een rijtje: - De Bilde wordt, terwijl hij op de bank zit, al opgenaaid door de supporters. - De Bilde komt op, en krijgt voor het eerst in wie weet hoeveel tijd weer alle aandacht. - Gilles beseft ineens dat hij kon voetballen, misschien lukt het nog één keer, denkt hij... - Plots begint Willebroek te voetballen, en Eendracht te beven (die centimeters meer en minder, dat laat ik voor een ander) - Eén van de eerste aanvallen nà de invalbeurt van Gilles is het goal (2-1) en match weer open. - De volgende aanval wordt De Veirman uitgesloten. Als ik een kanteloment moet kiezen is dat niet de uitsluiting van De Veirman maar het invallen van De Bilde. Is hij nu nog een groot voetballer? Niet meer, hij verzorgt zich niet genoeg meer. Maar ijn rol in die match vond ik toch bijzonder groot... Voor alle duidelijkheid, ik ontken niet dat De Bilde na zijn invalbeurt tegen ons het ons 10 minuten heel moeilijk gemaakt heeft. Maar wie dat bericht van diene gast leest, zou denken dat hij 4 goals en 3 assists of zo op zijne naam had tegen ons. Ik zeg ook absoluut niks over het verleden of zo. Enkel dat dat bericht van diene gast naast enorm belachelijk ook verschrikkelijk overdreven was. |
| 07 Mar 2008, 10:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: salvador schreef: Zijn we weer vertrokken... Efkens op een rijtje: - De Bilde wordt, terwijl hij op de bank zit, al opgenaaid door de supporters. - De Bilde komt op, en krijgt voor het eerst in wie weet hoeveel tijd weer alle aandacht. - Gilles beseft ineens dat hij kon voetballen, misschien lukt het nog één keer, denkt hij... - Plots begint Willebroek te voetballen, en Eendracht te beven (die centimeters meer en minder, dat laat ik voor een ander) - Eén van de eerste aanvallen nà de invalbeurt van Gilles is het goal (2-1) en match weer open. - De volgende aanval wordt De Veirman uitgesloten. Als ik een kanteloment moet kiezen is dat niet de uitsluiting van De Veirman maar het invallen van De Bilde. Is hij nu nog een groot voetballer? Niet meer, hij verzorgt zich niet genoeg meer. Maar ijn rol in die match vond ik toch bijzonder groot... Voor alle duidelijkheid, ik ontken niet dat De Bilde na zijn invalbeurt tegen ons het ons 10 minuten heel moeilijk gemaakt heeft. Maar wie dat bericht van diene gast leest, zou denken dat hij 4 goals en 3 assists of zo op zijne naam had tegen ons. Ik zeg ook absoluut niks over het verleden of zo. Enkel dat dat bericht van diene gast naast enorm belachelijk ook verschrikkelijk overdreven was. ge moet inderdaad al ne serieuze op zelfvernedering kickende masochist zijn om zoiets te schrijven... de bilde heeft ons geen deugd gedaan, maar onze vriend des te meer precies |
| 10 Mar 2008, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Zaak lokt De Vleeschauwer naar Oudenaarde
do 03/04/08 - Koen De Vleeschauwer verdedigt volgend seizoen de kleuren van Oudenaarde, in de derde klasse. Dat bevestigt manager Luc Van Der Schelden aan onze redactie. De Vleeschauwer (36) kreeg van Roeselare geen contract meer voor volgend seizoen. Oudenaarde ontvangt hem met open armen. (PhotoNews) "Koen woont in de regio en wil een zaak openen", zegt Van Der Schelden. "En bij Zottegem speelde hij nog samen met onze coach voor volgend seizoen, Stefaan Leleu." Wordt de ambitie dan groter bij Oudenaarde? "De titel is geen must. Derde klasse is voor ons, met o.a. Ronse en Waregem, interessanter. We mikken vooral op de subtop." De 36-jarige De Vleeschauwer tekent voor een seizoen. Voor Roeselare speelde hij bij Moeskroen en Eendracht Aalst. |
| 03 Apr 2008, 18:42 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
weet er iemand d precieze data vd eindrondes?
|
| 03 Apr 2008, 20:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
opzoeken é Lolo
ge zit toch meer op internet als wa anders op u werk |
| 03 Apr 2008, 21:50 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
acrid schreef: opzoeken é Lolo ge zit toch meer op internet als wa anders op u werk da komt doordak efficiënt werk! |
| 04 Apr 2008, 12:04 |
|
| Pagina 89 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 103 Volgende |