Vierde Klasse - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1414 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 95
 Vierde Klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bericht Re: Vierde Klasse
groot verlies voor opwijk amai!

11 Apr 2008, 18:51
Ancien

Leeftijd: 45
villa schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ook Kamal Boujemaoui naar VB Meldert

11/04/2008 - Naast De Groeve en Sbaaiti haalt Verbroedering Meldert ook Kamal Boujemaoui weg bij KSK Opwijk. Ondanks het feit dat Kamal eerder al tekende bij geel/blauw, volgt ook hij zijn trainer Stef Van de Velde naar Meldert vijver. Boujemaoui wordt door het Opwijkse bestuur onmiddellijk geschorst voor de rest van het seizoen. Hij gaf donderdagavond het "tekengeld" terug aan het bestuur en bevestigde zijn overgang. Opmerkelijk detail: Boujemaoui mag van het Meldertse bestuur wel blijven zaalvoetballen, zowel bij Beringen als bij Schepdaal. Trainer Stef Van de Velde was daar in het verleden nochtans altijd een absolute tegenstander van...

Kan zo'n contract dan zomaar verbroken worden? Wel een absolute topper voor 4de. Zou bij ons ook ni misstaan vind ik :p

Dan hebt ge hem waarschijnlijk nog niet te veel bezig gezien.
Heeft heel veel kansen nodig om een goalke te maken. Het oogt allemaal mooi (heel technische speler) maar het brengt niet altijd iets op.

11 Apr 2008, 20:53
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
villa schreef:

Kan zo'n contract dan zomaar verbroken worden? Wel een absolute topper voor 4de. Zou bij ons ook ni misstaan vind ik :p

Daar ben ik toch niet echt mee akkoord. In vierde kan die net mee bij de beteren, maar in derde zou hij het al lastiger hebben, en voor de top in derde schiet hijzelf gewoon te kort.

Ik heb al gehoord dat hij geregeld een training overslaat ook omdat hij op vrij hoog niveau zaalvoetbal speelt, en als hij daar moet gaan spelen kan hij niet komen trainen. Althans, van horen zeggen, Sven zal er wel meer van weten.

11 Apr 2008, 21:02
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Stijn schreef:
villa schreef:

Daar ben ik toch niet echt mee akkoord. In vierde kan die net mee bij de beteren, maar in derde zou hij het al lastiger hebben, en voor de top in derde schiet hijzelf gewoon te kort.

Ik heb al gehoord dat hij geregeld een training overslaat ook omdat hij op vrij hoog niveau zaalvoetbal speelt, en als hij daar moet gaan spelen kan hij niet komen trainen. Althans, van horen zeggen, Sven zal er wel meer van weten.

Als bestuurslid kan ik daar niet veel over zeggen, maar ik weerleg uw argumenten niet en daarmee ben ik duidelijk denk ik :D

12 Apr 2008, 4:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
RC Gent heeft punten verloren. Als Boom morgen de topper op Temse wint, staan ze weer op kop. Alvast succes aan de Boomkes.

13 Apr 2008, 0:05
Knaap

Pfff

da de 0-0 van gent zelf verloren van temse met 2-0 met zeer slecht voetbal ...

verschil is nu 2 punten met nog 4 matchen

:cry:

13 Apr 2008, 21:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
charysteos schreef:
Pfff

En plots doet zelfs Temse weer mee voor den titel. Ook geen normale reeks zeg. Bij jullie moet ge zeker ver het maximum van de punten halen om kampioen te worden :D .

14 Apr 2008, 9:50
Scholier

Sven KSK Opwijk schreef:
roeckie schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ze gaan sowieso de te kloppen ploeg zijn. Maarja, dat zijn ze bij wijze van spreken elk jaar, en het komt er nooit uit. Maar met de namen EN de trainer die er nu gaat zijn... Zien of ze natuurlijk met de druk om kunnen van kampioen te MOETEN spelen.

In het verdedigend compartiment zullen ze toch nog wa versterking moeten zoeken ze want met 11 aanvallers wordt ge ook gene kampioen ze. En met Bart De Valck verliezen ze toch nen goeie doelman ook

Als doelman zouden ze hun oog hebben laten vallen op Ricky Begeyn, maar dat heb ik nog maar 1x gehoord dus dat zou ik toch niet te ernstig nemen. En inderdaad, met De Groeve, Van Belle en De Wilde hebben ze nu wel drie verdedigers binnen gehaald maar of dat genoeg zal zijn is nog maar de vraag...

Allé sven. Als je ziet dat wellens en leyman ook bijgetekend hebben. Da zijn al 4 spelers voor 2 posities. En toch niet van de minste. Da van Begeyn heb ik in de krant ook ergens gelezen.
Opwijk terug een steek laten vallen precies?

14 Apr 2008, 10:05
Scholier

Bartos schreef:
charysteos schreef:
Pfff

En plots doet zelfs Temse weer mee voor den titel. Ook geen normale reeks zeg. Bij jullie moet ge zeker ver het maximum van de punten halen om kampioen te worden :D .

Idd rare reeks. Boom lijkt me moeite te hebben met de druk. Telkens laten ze punten liggen op het moment van de waarheid. Mss niet onbegrijpelijk als je ziet dat vorig seizoen hier zelf de paniek toesloeg na nieuwjaar.

14 Apr 2008, 10:08
Duivelke

had ni verwacht da opwijk ging verliezen van opwijk :s

Olsa speelde flauw en had qua goals toch moeite met een zwak voetballend Harelbeke dat nu toch wel zeker zal degraderen.
Olsa is zo goed als zeker gered en doet nog mee voor 3e periode!

14 Apr 2008, 20:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
TIEN schreef:
had ni verwacht da opwijk ging verliezen van opwijk :s
Nogal logisch zeker ? :D

14 Apr 2008, 20:46
Freak

Leeftijd: 45
v.meldert en stef van de velde beschikt over een budget van 600.000 euro om voor volgend jaar een nieuwe ploeg te bouwen...

14 Apr 2008, 20:58
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Opwijk gisteren totaal ongeinspireerd. Die mannen waren ook heel opportunistisch. Komen tweemaal voor doel en werken tweemaal goed af. Vooral die tweede was af zenne!

Ik vrees dat Opwijk zich naar het einde van het seizoen zal sleuren, ik hoop op eindronde, maar die is verder weg dan ooit denk ik zo...

14 Apr 2008, 22:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Zeg nooit nooit, in voetbal kan alles.
Het verschil met de ploegen achter jullie is klein, maar met de ploegen vóór jullie ook.

15 Apr 2008, 12:01
Duivelke

K.SV.DIKSMUIDE K.SINT-ELOOIS-WINKEL SP. 2
K.SK.WEVELGEM CITY K.WS.CLUB LAUWE x
K.EENDR.OPSTAL K.SK.MALDEGEM 1
K.SK.L.TERNAT SK.ST.P.OPWIJK x
K.FC.IZEGEM K.OLSA BRAKEL 2
SPORTING W.I.HARELBEKE K.E.APPELTERRE-EICHEM 1
VERBROEDERING MELDERT SC.WIELSBEKE x
K.VK.IEPER VG.OOSTENDE 2

15 Apr 2008, 18:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1414 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 95